• تحصیل در رشته هوا فضا انگلستان

    هوافضا یکی از رشته های بسیار جذاب علوم مهندسی است. اگه بخواهیم کمی دقیق تر شویم قدمت این رشته در دنیا به قرن ۱۸ و ۱۹ و زمانی که علاقه مندان به پرواز فهمیدند که طراحی وسیله ای که قابل پرواز باشه و براحتی کنترلش کنند همچین کار راحتی نیست و نیاز به انجام محاسبات ریاضی داره و این کار باید علمی انجام بشه. همین موضوع به تدریج باعث شد تا به هوافضا به عنوان یک علم نگاه بشه

    رشته هوا وفضا درانگلستان همانند دیگر کشورهای دنیا جز سرآمد رشته های تحصیلی جهت فراهم ساختن آینده ای بسیار روشن در سرتاسر دنیا محسوب میشوند . مهندسی هوا وفضا شامل تحقیق و توسعه هواپیما و فن آوری های مرتبط با آن است و به مواردی از قیبل مهندسی هوانوردی، وسایل نقلیه جوی ولوازم جانبی هواپیما توجه دارد

    مهندسي هوافضا مجموعه‌اي از علوم و توانايي‌هاي علمي و عملي در زمينه تحليل، طراحي و ساخت وسايل پرنده‌ نظير هواپيماها، چرخ‌بال‌ها، گلايدرها، موشك‌ها و ماهواره‌ها است

    میانگین حقوق اولیه فارغ تحصیلان در رشته هوافضا بین ۲۲,۷۶۱£ – ۲۸,۸۲۱£ (۱۱۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان ) در سال می باشد

    دانش آموزانی که قصد تحصیل در رشته ی هوا فضا در انگلستان را دارند می بایستی ابتدا دوره ی ۲ ساله ی (ای-لول) و یا دوره یک ساله (فاندیشن) را در کالج های انگلستان بگذرانند تا بتوانند در رشته ی مهندسی هوا فضا جهت اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان و دانشگاه انگلیس اقدام کنند

    داوطلب باید حداقل ۷۰٪ از نمره و معدل را در آخرین مقطع تحصیلی خود کسب کرده باشد *
    به طور مثال اگر در مدارس ایران تحصیل می کنید باید حداقل نمره ۱۴ از معدل در آخرین مقطع تحصیلی خود کسب کرده باشید

    آشنایی مقدماتی به زبان انگلیسی *

    اگر سطح زبانی شما ضعیف است احتیاج هست که سال اول رو به صورت فشرده زبان بخوانید و پس از کسب مهارت لازم, به دوره ی اصلی خود وارد شویدمعرفی یک نفر در انگلستان بعنوان قیم در هنگام تحصیل, درصورتی که متقاضی نتواند کسی را در انگلستان بعنوان قیم معرفی نماید، موسسه پیوند ترتیبات لازم را برای تعیین قیم قانونی انجام می دهد

    10 ماه پیش

  • رشته باستان‌شناسی آزمایشگاهی در انگلستان

    باستان‌شناسی آزمایشگاهی ( در این رشته دانشگاهی دانشجویان در رابطه با اقدامات تحقیقی، اجرا و نظارت و بررسی صحنه حادثه، جمع‌آوری شواهد فیزیکی و تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی شواهد و دفاع از شهادت خواهند آموخت.) از منظر حقوق دریافتی پایه در مشاغل حرفه‌ای در میان سه رشته انتهای جدول قرار دارد، اما چهل و سه درصد از فارغ‌التحصیلان این رشته تحت هیچ شرایطی این سطح از اشتغال را تجربه نخواهند کرد. برخی از آن‌ها به دنبال پیشرفت‌های شغلی نبوده، و برخی دیگر به‌خوبی به این امر آگاهی دارند که دستمزد باستان‌شناسان بالا نیست.

    مدرک باستان‌شناسی بازنشستگان و دانشجویان جوان‌تر را به خود جذب می‌کند. با این حال این رشته در میان چند رشته محدودی قرار دارد که از آخرین نظرسنجی انجام‌شده کاهش سطح دستمزد را تجربه کرده‌است. تنها چهارصد و پنجاه و پنج دانشجو در سال ۲۰۱۵ تحصیل خود را در این رشته آغاز کرده‌اند، که این رقم تنها کمی بیشتر از سال گذشته است. با این وجود هنوز هم تعداد متقاضیان این رشته به نرخ پیش از اعمال هزینه نه هزار پوندی خود نرسیده‌است. اما تعداد دو هزار و دویست متقاضی در سال ۲۰۱۵ کمی بهتر از این تعداد در سال ۲۰۱۴ بوده‌است.

    شش دانشگاه برتر در این جدول همان شش دانشگاه برتر سال‌های گذشته‌اند، با این تفاوت که دانشگاه دورهام Durham با تفاوت تنها کسری از یک امتیاز فاصله خود را با دانشگاه کمبریج Cambridge کم کرده‌است. دانشگاه کمبریج دارای بالاترین الزامات و امتیازهای ورودی است، درحالی‌که دانشگاه داندی Dundee توانسته است بهترین نتایج را در سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا ۲۰۱۴ به دست آورد. دانشگاه د مونتفورت De Montfort در جایگاه بیست و یکمی جدول تنها دانشگاهی است که شاهد اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان و ادامه تحصیل بیش از هشتاد و پنج درصد از دانشجویان خود بوده‌است. نام دانشگاه‌های منچستر Manchester و کاونتری Coventry با بالاترین میزان رضایت از کیفیت تدریس گره خورده، درحالی‌که دانشگاه دربی Derby در جایگاه سی و دومی جدول به بهترین نتایج در سایر بخش‌های ارزیابی ملی دانشجویان دست یافته‌است.

    هیچگونه الزامات و امتیازات خاصی برای ورود به این رشته وجود ندارد، اما رشته‌های علوم پایه، تاریخ و جغرافیا مرتبط در نظر گرفته می‌شوند. تعداد فزاینده دانشگاه‌های ارائه‌دهنده رشته باستان‌شناسی آزمایشگاهی موجب گستردگی نمرات ورودی متقاضیان این رشته شده‌است، این گستردگی شامل امتیازات کمتر از دویست و پنجاه تا پانصد و پنجاه می‌شود. در جدول اتحادیه دانشگاه‌های این رشته در سال ۲۰۱۵ تنها هشت دانشگاه در میان پنجاه و شش دانشگاه موفق به کسب بیش از چهارصد امتیاز شده‌اند. بیش از یک‌چهارم از تمام باستان‌شناسان آزمایشگاهی در مقطع تحصیلات تکمیلی، به‌صورت تمام‌وقت یا نیمه‌وقت، به ادامه تحصیل پرداخته و تقریباً یک‌سوم از آنان در مشاغل غیرحرفه‌ای مشغول به کار شده‌اند.

     

     

    10 ماه پیش

  • رشته جرم شناسی در انگلستان

    جرم‌شناسی یکی از جدیدترین رشته‌هایی است که اخیراً به جدول مجزا و تخصصی رشته‌های دانشگاهی افزوده شده‌است، داده‌های مربوط به این رشته پیش از این در جدول جامعه‌شناسی و حقوق ارائه می‌شدند. افزایش تقاضا برای تحصیل در این رشته رتبه‌بندی مجزای آن را توجیه کرده‌است. در حال حاضر، بیش از صد و سی دانشگاه و کالج این رشته را البته گاهی در قالب یک مدرک علوم اجتماعی ارائه می‌دهند. تعداد دانشجویان حدود نیمی از این تعداد دانشگاه و کالج برای ورود به جدول اتحادیه دانشگاه‌ها کافی است. این جدول بر اساس حدود سه هزار و هفتصد دانشجوی بیست و یک ساله و کوچکتر است. داده‌های فارغ‌التحصیلی این رشته تنها مربوط به سال ۲۰۱۵ است.

    دانشگاه یورک York یکی از پیشگامان ارائه‌دهنده رشته جرم‌شناسی است، و علی‌رغم اینکه در هیچ‌یک از شاخص‌های مستقل جدول رده‌بندی امتیاز بالایی ندارد، جایگاهی در صدر جدول را به تصرف خود درآورده‌است. دانشگاه گلوسسترشایر (Gloucestershire) تنها دانشگاهی است که از منظر تدریس، بازخورد و حمایت تحصیلی به رضایت نود درصدی دانشجویانش دست یافته و در بخش تجارب دانشجویی موفق به جلب رضایت نود و پنج درصدی دانشجویان را شده‌است. با این حال، این دانشگاه به‌دلیل عدم ارائه آثار پژوهشی اساتید و دانشجویانش به سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا در سال ۲۰۱۴ REF به رتبه‌ای بهتر از بیست و پنج در جدول دست نیافته‌است

    . دانشگاه رده دومی کنت Kent در REF موفق به کسب بالاترین امتیاز شده‌است، و این در حالی است که دورهام Durham دارای بالاترین استاندارد ورودی و یکی از دو دانشگاه دارای بیش از چهارصد امتیاز ورودی است. برخی دانشکده‌ها دارا بودن مدرک A-level در رشته‌های جامعه‌شناسی و روان‌شناسی را شرط پذیرش برای این رشته اعلام کرده‌اند. اما جدا از این مورد و احتمالاً مدرک GCSE در ریاضی به‌دلیل وجود آمار در میان دروس ارائه‌شده این رشته، دارا بودن صلاحیت ورودی خاصی برای رشتة جرم‌شناسی لازم محسوب نمی‌شود.

    دانشگاه دورهام به اعتقاد هفتاد و پنج درصد از فارغ‌التحصیلان سال ۲۰۱۵ این دانشگاه تنها مقصد مطمئن برای ادامه تحصیل در این رشته بوده‌است. این رقم برای هشت دانشگاه از پنجاه و سه دانشگاه درون جدول کمتر از چهل درصد است. از منظر اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان، جرم‌شناسی در میان سه رتبه انتهای جدول قرار دارد، که این امر تا حد زیادی به این دلیل است که بیش از چهل درصد از فارغ‌التحصیلان این رشته کار خود را در مشاغلی بسیار سطح پایین شروع می‌کنند. رتبه این رشته در جدول دستمزدها کمی بهتر شده‌، اما هنوز هم در میان ده رتبه انتهایی جدول است. بیشتر فارغ‌التحصیلان رشته جرم‌شناسی در نهایت در نیروی پلیس، خدمات زندان، وزارت کشور، دفاتر خیریه و حقوقی مشغول به کار می‌شوند.

    about 4 سال ago

  • دانشگاه کیلی

    درباره دوره:

    دوره کارشناسی ارشد حسابداری و مدیریت مالی، یک آزمایش دقیق از نظریه های اصلی حسابداری و مدیریت مالی ارائه می دهد که با طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی عملی همراه است. شما با استفاده از منابع داده حرفه ای مانند پلتفرم خدمات حرفه ای بلومبرگ و DataStream می توانید با اعتماد به نفس با مسائل حسابداری کمی و کیفی و امور مدیریت مالی و مطالعات موردی کار کنید.

     

    این برنامه توسط انجمن حسابداران خبره  (ACCA) و از حسابداران مدیریتی      (CIMA)  مورد تایید قرار گرفته است. همچنین این دانشگاه یک دوره آموزشی بلومبرگ را برای شما فراهم می کند که می توانید دوره مفهوم بازار Bloomberg را تکمیل کنید.

    در هسته اصلی خود ، کارشناسی ارشد حسابداری و مدیریت مالی قصد دارد تا پایه و اساس محکمی را برای توسعه مهارت های نظری و فنی در تعدادی از موضوعات از جمله حوزه های معاصر مانند حسابداری مدیریت چند ملیتی ، حاکمیت شرکت ها و پایداری ، مدیریت عملکرد ، گزارشگری مالی بین المللی ، مالی فراهم کند.

    این برنامه درک جدی از محیط تجارت بین المللی و چالش های آینده با مشکلات مربوط به حسابداری و مدیریت مالی در جهان واقعی و راه حل های کارآمد آنها ایجاد می کند.

     

    نمونه هایی از فارغ التحصیلان دوره در حال حاضر مشغول به کار به عنوان افسر امور مالی در پردیس Birmingham، یک حسابرس فارغ التحصیل با Grant Thorntonدر منچستر ، به عنوان دانشجوی دکتری ، یا کار در دوره های ACCA / CIMA است.

    آیلتسی که برای این رشته در این دانشگاه نیاز است آیلتس 6/5 و حداقل 5/5 در هر مهارت و شهریه این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی 16/250 پوند می باشد.

    اسامی تیم حسابداری،مالی و مدیریت:

    Dr Akrum Helfaya

    Dr Xiaoying Li

    Mrs Tracy Clewlow

    Dr Carola Weissmeyer

    Dr Colin Rigby

     

    about 4 سال ago

  • university of york

    پیشرفت چشمگیر دانشگاه یورک (University of York) در شاخص رضایت دانشجویی (کیفیت آموزش، بازخوردها و پشتیبانی تحصیلی) نیز برای جلوگیری از سقوط دوپله‌ای این دانشگاه در جدول اتحادیه دانشگاه‌ها کافی نبوده‌است. لازم به ذکر است که این دانشگاه در شش مورد از هفت شاخص دیگر نیز موفق به کسب امتیازات مناسبی نشد.

    پیش از این نیز دانشگاه یورک درساز و کار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا در سال ۲۰۱۴ عرصه را به رقیبانش واگذار کرده بود، چراکه نسبت به اکثر دانشگاه‌های پیشرو، شمار کمتری از آثار پژوهشی اعضای هیئت‌علمی‌اش را به این سازوکار ارسال کرده بود. با این وجود بیش از ۸۰درصد از آثار پژوهشی اعضای هیئت‌علمی‌اش دارای جایگاهی جهانی و اعتباری بین‌المللی ارزیابی شده و این دانشگاه به‌لحاظ تأثیر آثار پژوهشی‌اش در شمار ده دانشگاه برتر قرار گرفته‌است.

    هشت گروه آموزشی این دانشگاه در حوزه‌های موضوعی خود در شمار پنج گروه آموزشی برتر رتبه‌بندی شده و این موضوع باعث شده دانشگاه یورک چه به‌لحاظ کلی و چه به‌لحاظ کیفیت آثار پژوهشی در شمار بیست دانشگاه برتر باقی مانده‌است.

    این دانشگاه در نزدیکی مرکز شهر تاریخی یورک قرار داشته و گروه‌های آموزشی باستان‌شناسی و مطالعات قرون وسطی این دانشگاه در ساختمانی کهن مستقر شده‌اند. تمامی دانشجویان این دانشگاه در یکی از نُه کالجی که با تفاوت‌های اندکی از هم متمایزند، در دو پردیس متصل به‌هم، مشغول به تحصیل‌اند.

    این دو پردیس، نقش‌های اجتماعی و آکادمیک را توأمان به دانشجویان ارائه داده و شبکه‌ای از حمایت‌های تحصیلی، رویدادها و فعالیت‌ها را برایشان ایجاد کرده‌اند. برخی گروه‌های آموزشی سازمان اداری مختص‌به‌خود را داشته، اما جامعه دانشجویی این دانشگاه از رشته‌ها، مقاطع سنی و جنسیت‌های متفاوتی تشکیل یافته‌است.

    دانشگاه یورک باتوجه‌به فضای فیزیکی محدود خود و در پی توسعه توانایی‌های پژوهشی و پاسخ به درخواست‌های روبه‌افزایش محل اسکان که تعداد دانشجویان را به میزان ۵۰درصد افزایش خواهد داد، بودجه‌ای ۷۵۰میلیون‌پوندی را به سرمایه‌گذاری در این زمینه اختصاص داده‌است.

    پروژه‌های توسعه‌ای اخیر شامل احداث ساختمان‌های پژوهشی و آموزشی برای رشته‌های زیست‌شناسی، شیمی و مطالعات محیطی، و نیز یک مرکز آموزش و یادگیری بینا‌دپارتمانی cross-departmental teaching می‌شود. این روند با افتتاح مرکز آموزشی پیازا Piazza شامل یک سالن سخنرانی ۳۵۰نفره و بیش از ۳۰ فضای آموزشی تغییرپذیر در سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد یافت.

    دانشگاه یورک در راستای گسترش مهارت انتقال‌پذیری دانشجویان students’ transferable skill و ارتقای نرخ اشتغال‌به‌کار فارغ‌التحصیلان، به ارائه برخی برنامه‌های جدید پرداخته‌است. سالانه بیش از ۴۰۰ کارفرما از این دانشگاه دیدن کرده و به ارائه کارگاه‌ها، سمینار، و رویدادهای شبکه‌ای networking events می‌پردازند.

    بسیاری از این کارفرمایان فارغ‌التحصیلان همین دانشگاه بوده‌اند که اکنون در جایگاه‌های مهم صنایع مختلف بریتانیا مشغول‌ به کارند. تأمین هزینه‌های دوره‌های کارآموزی دانشجویان بر عهده اداره کارآموزی دانشجویی (the Student Internship Bureau (SIB است. لازم به ذکر است. بسیاری از رشته‌های این دانشگاه با کارورزی و کاریابی صنعتی همراه‌اند.

    دانشجویان این دانشگاه هم‌چنین می‌توانند از فرصت حضور در جایزه یورک York Award بهره ببرند. این جایزه به پیشرفت‌های دانشجویی توجه نشان داده و موفقیت‌های آنان در تجارب کاری و فعالیت‌های داوطلبانه را شناسایی می‌کند.

    سالانه بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی دانشگاه یورک ذیل فعالیت‌های داوطلبانه، به کار در مدارس، سازمان‌های محیطی، و نیز حمایت از سازمان‌های خیریه و بنگاه‌های اجتماعیSocial enterprise  می‌پردازند. این دانشگاه نخستین دانشگاه بریتانیایی است که با بهره‌گیری از یک وبسایت سرمایه‌گذاریِ جمعی، به دانشجویان در تأمین بودجه پروژه‌های شخصی خود کمک می‌کند.

    این دانشگاه در ارزیابی‌های اخیر به‌لحاظ تعداد دانشجویان فارغ‌التحصیل از مدارس دولتی و دانشجویان مناطق محروم از تحصیلات دانشگاهی جایگاه مناسبی را به دست آورده‌است. اما متأسفانه این نکته در مورد دانشجویان مقطع کارشناسی طبقه کارگر جامعه صدق نمی‌کند.

    استاد راهنمای مخصوص هر دانشجو رفاه دانشگاهی و فردی او را تحت‌نظر داشته و در طول دوره تحصیلی در زمینه‌هایی همچون شهریه دوره‌های آموزش زبان‌های خارجی و ریاضیات و مراکز مهارت‌های خواندن و نوشتن از او حمایت می‌کند.

    امکان استفاده از خدمات رایگان اینترنت پرسرعت در مرکز شهر یورک و سرویس امانت لپ‌تاپ در کتابخانه اصلی دانشگاه و کتابخانة کینگز مانور king’s Manor برای دانشجویان فراهم شده‌است. این دانشگاه که از سال ۲۰۱۲ در شمار دانشگاه‌های گروه راسل قرار گرفته، در حال گسترش فرصت‌های برون‌مرزی برای دانشجویان خود است.

    مراکز تحصیل بین‌المللی و مدارس تابستانه در دانشگاه‌های همکار برگزار شده، و مرکز برنامه‌های جهانی Center for global programmes در راستای گسترش طرح‌های تحصیل برون‌مرزی و انتقال دانشجو فعالیت می‌کند. مشارکت در برخی از اشکال پویایی بین‌المللی در سه سال اخیر رشد بیشتری داشته و از %۴ به %۱۰ افزایش یافته‌است. دانشگاه یورک تعداد روبه‌افزایشی از کمک‌هزینه‌های مسافرتی و تحصیل در خارج از کشور را برای دانشجویان تدارک دیده‌است.

    زندگی اجتماعی پویا و پرنشاطی در پردیس‌های این دانشگاه در جریان است. ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی، روزنامه‌ها و مجلات دانشجویی در این پردیس‌ها به فعالیت مشغول‌اند. مرکز انجمن‌های دانشجویی این دانشگاه از ۱۸۰ گروه تشکیل شده و همة حوزه‌ها و موضوعات، از تردستی گرفته تا موسیقی جاز را شامل می‌شود، این مرکز هم‌چنین از ۶۳ تیم ورزشی دانشجویی نیز حمایت می‌کند.

    امکانات ورزشی این دانشگاه که شامل یک سالن رقص و چهار سالن ورزشی می‌شود مناسب ارزیابی شده‌اند. دهکده ورزشی ۱۲میلیون‌پوندی یورک نیز دارای استخری ۲۵متری، استخر آموزشی، باشگاه بدن‌سازی ۱۰۰دستگاهی، یک زمین استاندارد فوتبال، و سه زمین فوتبال five-a-side است.

    تنها میدان سرپوشیده دوچرخه‌سواری شهر یورکشایر، شامل پیست یک‌کیلومتری دوچرخه‌سواری، و یک پیست قهرمانی، متعلق به دانشگاه یورک است. امکانات و تجهیزات ورزش‌های تنیس و اسکواش نیز به‌سازی شده و مبلغ سی‌هزار پوند نیز برای تأمین مربی این دو رشته ورزشی هزینه شده‌است.

    رویدادهای فرهنگی بسیاری در این شهر و در پردیس‌های این دانشگاه برگزار می‌شود. یورکشایر هم‌چنین دارای مراکز عمومی و فضاهای موسیقی معروف بسیار است. فستیوال ایده‌ها که به‌صورت رایگان توسط دانشگاه یورک برگزار می‌شود، در نوع خود بزرگ‌ترین فستیوال بریتانیا به شمار می‌رود.

     

     

    about 4 سال ago

  • معرفی دانشگاه Southampton

    دانشگاه Southamptonدر  شهر  Southampton انگلستان است.  این دانشگاه عضو گروه تحقیقاتی راسل در بریتانیا است.

    تاریخچه ی این دانشگاه به تاسیس  موسسه هارتلی در سال ۱۸۶۲  توسط هنری رابینسون هارتلی برمی گردد.

    در سال ۱۹۰۲ این موسسه با دریافت مدارجی از سوی دانشگاه لندن  به دانشگاه هارتلی گسترش یافت. در ۲۹ آوریل سال ۱۹۵۲، این موسسه با دریافت امتیاز سلطنتی به عنوان دانشگاه مستقل Southampton شناخته شد و اجازه اعطای مدارک خودش را کسب کرد.

    در حال حاضر دانشگاه Southampton دارای ۱۷۴۸۵ دانشجوی کارشناسی و ۷۳۹۰ دانشجوی کارشناسی ارشد است .

    در ۲۹ آوریل ۱۹۵۲، ملکه الیزابت دوم، با اعطای امتیاز  سلطنتی به دانشگاه ایالتی  Southampton که برای اولین بار در دوران سلطنتش به یک دانشگاه اهدا شد، اجازه داد تا  این دانشگاه مدارک تحصیلی خود را ارائه دهد.

    شش دانشکده در دانشگاه Southampton ساخته شد: هنر، علوم، مهندسی، اقتصاد و آموزش.

    دانشکده ها:

    1.دانشکده Highfield
    2.دانشکده Avenue
    3.مرکز ملی اقیانوس شناسی، (National Oceanography Centre, Southampton)
    4.بیمارستان دانشگاه  (UHS)
    5.مدرسه هنر وینچستر
    6.دانشکده مالزی
    7.مکان های دیگر:

              ۷.۱. دانشکده Boldrewood

              ۷.۲. پارک علم

    رنکینگ  جهانی دانشگاه Southampton در سال ۲۰۲۰

    QS World Ranking 2020= 97
    The Graduation University League Tables 2020= 24
    The Times Higher Education World University 2019= 118


    دوره های آموزشی دانشگاه Southampton

    کارشناسی:

    حسابداری و امورمالی، مهندسی آکوستیک، هواشناسی و فضانوردی، مردم شناسی، علوم اجتماعی کاربردی باستان شناسی، بیوشیمی،  زیست شناسی،  علوم زیست پزشکی، علم شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مهندسی نرم افزار ،جرم شناسی و مطالعات روانشناسی، اقتصاد، روانشناسی، مهندسی برق، مهندسی الکترومکانیکی، مهندس الکترونیک، فیزیک مهندسی/ ژئوفیزیک، انگلیسی، کارآفرینی، مهندسی محیط زیست، علوم محیطی، مد و طراحی نساجی، بازاریابی، فیلمسازی،  هنر های زیبا، فرانسوی، جغرافیا، زمين شناسي، آلمانی، هنرهای تجسمی، بهداشت و مراقبت های اجتماعی ،علوم بهداشتی، تاریخ، فناوری اطلاعات در سازمان ها، حقوق،  زبانشناسی، مدیریت و علوم مدیریت، زیست شناسی دریایی، بازار یابی، ریاضیات، مهندسی، مکانیک، داروسازی ،مامایی، موسیقی، پرستاری، اقیانوس شناسی، فارماکولوژی، فلسفه، فیزیک و نجوم، فیزیوتراپی، سیاست و روابط بین الملل، جمعیت و جغرافیا،روانشناسی، جامعه شناسی و سیاست اجتماعی، مطالعات اسپانیایی، پرتغالی و آمریکای لاتین، علوم آماری، جانور شناسی.

     

     

    کارشناسی ارشد:

    تمرین بالینی، روانشناسی بالینی، آموزش دبیری، روانشناسی آموزشی، مهندسی، توسعه و تسهیل سازمان سازمان آموزش عالی، علوم انسانی میان رشته ای فرهنگ متوسطه و رنسانس، علوم انسانی رشته ای مطالعات قرون وسطی و رنسانس، فرهنگ قرون وسطی و رنسانس، مطالعات میان رشته ای – مطالعات بین المللی،

    مطالعات میان رشته ای در دوره های قرون وسطی و رنسانس، قانون شرکت و تجاری حقوق مالکیت اروپایی و تطبیقی قانون اروپایی فناوری اطلاعات و بازرگانی فناوری اطلاعات و ارتباطات حقوقی، حقوق تجارت بین المللی حقوق بین الملل حقوق دریایی باستان شناسی باستان شناسی دریایی مدیریت زیبایی شناسی، زبانشناسی کاربردی (روش تحقیق)، زبانشناسی کاربردی برای آموزش زبان باستان شناسی رم و استان های آن

    سرامیک و لیتیوم تجزیه و تحلیل برای باستان شناسان، طراحی، مدیریت راه (مدیریت تبلیغات طراحی، مدیریت طراحی، مد و بازاریابی نساجی، مدیریت مد، مدیریت برند لوکس)،( مدیریت طراحی محصول)، (مدیریت طراحی معماری، مدیریت طراحی داخلی)، طراحی مد، طراحی نساجی)، آموزش زبان انگلیسی، مطالعات ادبیات انگلیسی، مدیریت فرهنگی، فیلم سازی، هنرهای زیبا ،نقاشی، چاپ، مجسمه سازی، عکاسی، مهندسی صنایع

    about 5 سال ago

  • دانشگاه برونل لندن

     تحصیل در انگلستان و شهر لندن می تواند بسیار جذاب باشد.دانشگاه برونل لندن (Brunel University London) پس از آنکه به ‌سبب نرخ پایین شاخص رضایت دانشجویان در ارزیابی‌ها، رتبه‌ی درخشان خود را از دست داد، سقوط قابل‌توجهی را در رده‌بندی‌ها تجربه کرد، اما با این وجود با برداشته‌شدن گام‌های مهمی در جهت ارتقای تجارب دانشجویی و دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلان، جایگاه پیشین خود را بدست آورد.

    مرکز عالی آموزشی دانشگاه برونل (Brunel Educational Excellence Centre) این امکان را برای دانشجویان فراهم آورده‌است که از فرصت‌های تدارک‌دیده‌شده برای ارتقای مهارت‌های دانشگاهی خود استفاده کنند. این مرکز همچنین از آموزش‌های نوآورانه حمایت می‌کند. مرکز گسترش حرفه‌ای (Professional Development Centre) این دانشگاه نیز با تمرکز بر ارتقای قابلیت‌های استخدامی دانشجویان به ارائه‌ی خدماتی مانند کاریابی، آموزش زبان‌های خارجه و یک مرکز جدیدالتأسیس نوآوری می‌پردازد.

    دانشگاه برونل به کاریابی برای دانشجویان بسیار بها داده، و همواره درصدد است دورنمای شغلی آنان را از طریق ارائه‌ی طرح‌های مهارت‌محور از قبیل ارتباطات کلامی و نوشتاری و ارتقاء دانش تجاری و رایانشی بهبود بخشد. این دانشگاه در سال ۲۰۱۶ جایزه‌ای را با عنوان برونل‌پلاس (Brunel+) ارائه کرد که هدف از آن شناخت فعالیت‌های غیردانشگاهی جذاب از منظر کارآفرینان بود.

    این دانشگاه که به تازگی پنجاهمین سال تأسیسش را جشن گرفته، بودجه‌ای بالغ بر چهارصد میلیون پوند را در پردیس‌های خود واقع در شمال لندن هزینه کرده‌است. همچنین یک پروژه‌ی صد و پنجاه میلیون پوندی نیز در زمینه‌ی تجهیز امکانات ورزشی و مهندسی در دستور کار پنج سال آتی این دانشگاه قرار دارد.

    پس از کسب جایگاه مناسب، بودجه‌ی پژوهشی این دانشگاه در سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی سال ۲۰۱۴، افزایش چشمگیری یافت. بیش از شصت درصد از اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه در حوزه‌های آموزشی خود حائز جایگاه‌هایی جهانی و اعتبارهایی بین‌المللی شدند. گروه آموزشی علوم ورزشی این دانشگاه نیز پس از کسب بهترین امتیازات در میان پنج گروه آموزشی علوم ورزشی بریتانیا قرار گرفت. این دانشگاه در ارزیابی‌های اخیر در زمینه‌ی تأثیر مشهود یافته‌های پژوهشی‌(external impact)  موفق به کسب جایگاه مناسبی شده‌است.

    تمام آثار پژوهشی اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه در حوزه‌هایی مانند سلامت عمومی، هنر و طراحی، علوم سیاسی، علوم زمین و علوم محیطی موفق به کسب امتیاز سه و یا چهار ستاره (بالاترین رتبه) از منظر تأثیر مشهود یافته‌های پژوهشی شدند.

    سه پژوهشگاه میان‌رشته‌ای مستقل نیز در زمینه‌ی تشویق پژوهشگران رشته‌های مختلف به کار بر روی موضوعات مشترک و ایجاد دوره‌های نوین و پروژه‌های پژوهشی فعالیت دارند. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به مرکز مطالعات کمدی (Centre for Comedy Studies) اشاره کرد که توسط دو تن از دانش‌آموختگان دانشگاه برونل، جو براند (Jo Brand) و لی ماک (Lee Mack) بنیان‌گذار شده‌است.

    کتابخانه و تجهیزات ورزشی دانشگاه برونل که سابقاً از کلاسی جهانی برخوردار بوده‌اند، اکنون نیز در پی دریافت بیشترین میزان بودجه در پردیس‌ها هستند، و علی‌رغم حفظ معماری دهه‌شصتی‌شان، ساختمان‌ها و فضاهای جدیدی نیز به آن‌ها افزوده شده‌است. بسیاری از امکانات و فضاهای آموزشی، اقامتی، اجتماعی و فضاهای سبز دانشگاه بهسازی یا تجهیز شده‌اند و امکانات مناسب‌تری برای گذران اوقات فراغت دانشجویان در این مجموعه فراهم آمده‌است.

    about 5 سال ago

  • معرفی دانشگاه Bath


    دانشگاه باث با قدمتی پنجاه ساله، به‌عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه اروپا شناخته شده، و خیلی دور از انتظار نیست که این دانشگاه با موفقیت بالای چندین ساله‌ی خود در ارزیابی ملی دانشجویی در میان ده دانشگاه برتر جدول اتحادیه‌ی دانشگاه‌ها قرار بگیرد. با شانزده هزار دانشجو که یک سوم آن‌ها در مقطع کارشناسی‌ارشد مشغول به تحصیل هستند، دانشگاه باث دانشگاه تقریباً کوچکی به نظر می‌رسد. این دانشگاه بودجه‌ای بالغ بر دویست و پانزده میلیون پوند برای توسعه‌ی پردیس دانشگاه و امکانات رفاهی دانشجویان ورودی جدید، سرمایه‌گذاری کرده‌است.

    گرچه پردیس مرکزی این دانشگاه در حاشیه‌ی شهر باث از شکوه و عظمت معماری شهر بی‌نصیب است، اما محوطه‌ی ۸۰ هکتاری آن، زمین‌های چمن، آمفی‌تئاتر، دریاچه و امکانات عالی بسیار دیگری را دارد. این دانشگاه در رده‌بندی زیست‌محیطی (Green Metric) در میان پانزده دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

    مجموعه‌ی اقامتی دانشجویی کوآدز (Quads) هفتصد اتاق خواب مجهز را در ۷۵ آپارتمان همراه با یک رستوران ۳۵۰ نفره به امکانات سابق دانشگاه اضافه کرده‌است. ساختمان اِج (Edge) که در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده، مجهز به یک سالن تئاتر، استودیوی اجرا، استودیوی تمرین، سه گالری و یک کافه برای استفاده‌ی دانشجویان و عموم مردم است. بخش تربیت آموزش اجرایی کالج مدیریت نیز در این ساختمان قرار دارد.

    دو ساختمان دانشگاهی دیگر که یکی به مهندسی و طراحی و دیگری به روان‌شناسی اختصاص دارد، در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده‌اند. این پردیس مجهز به مرکز دانشجویی مدرن و مرکز مخصوص دانشجویان کارشناسی‌ارشد است. دانشگاه باث همچنین در حال سرمایه‌گذاری چهار و پنج دهم میلیون پوندی در یک منطقه‌ی آموزشی جدید و مرکز خدمات دانشجویی در مرکز شهر است.

    امکانات ورزشی دانشگاه باث بسیار عالی است، به‌طوری‌که به‌عنوان پایگاه ورزشی در ورزش‌های مختلفی چون جودو، شنا، والیبال ساحلی در مسابقات ۲۰۱۲ لندن و بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو  به کار گرفته شدند. باث همچنین مجهز به استخر شنای پنجاه متری است که میراث المپیک است.

    همچنین سالن سرپوشیده‌ی مختص مسابقات دو، سالن‌های ورزشی چندمنظوره، هشت زمین تنیس سرپوشیده و امکانات داخل سالنی مختص ورزشکاران تیراندازی، شمشیربازی و جودو نیز در این دانشگاه وجود دارند. فضای تازه بازسازی‌شده‌ی دانشگاه پیش‌تر توسط لیزی یارنولد (Lizzy Yarnold)، مدال‌آور طلای المپیک ۲۰۱۴ و نیز مدال‌آور قبلی او اَمی ویلیامز (Amy Williams) مورد استفاده قرار گرفته بود.

    سیفان ماری اوکانر  (Siobhan-Marie O’Connor) و جاز کارلین (Jazz Carlin) دو دانشجوی باث، برنده‌ی مدال نقره در رشته‌ی شنا در مسابقات المپیک ریو شدند، درحالی‌که دو دانشجوی دیگر دانشگاه باث برنده‌ی دو مدال نقره‌ی دیگر و چهار مدال برنز شدند.دهکده آموزش ورزشی دانشگاه همچنین برای میزبانی تیم GB پارالمپیک، قبل از المپیک لندن انتخاب شد و ورزشکاران معلول به تمرین خود در دانشگاه ادامه دادند.

    پردیس های دانشگاه Bath
    پردیس اصلی این دانشگاه در کلاورتون داون (Claverton Down)، تقریبا در ۱/۵ مایلی از مرکز باث واقع شده است. این پردیس نسبتاً جمع و جور است و می توان در پانزده دقیقه از یک طرف به طرف دیگر آن پیاده رفت.

    در طراحی این پردیس، مسیر وسایل نقلیه و عابران پیاده جدا شده است، ترافیک جاده ای در سطح پایین زمین و پیاده رو در مسیر میانی برجسته به نام پرید (Parade) قرار دارد. ساختمان ها در امتداد این پیاده رو هستند و خوابگاه های دانشجویی در بلوک های بلند مرتبه با کمی فاصله از این پیاده رو مرکزی قرار دارند. کتابخانه و مرکز یادگیری نیز در مرکز پردیس قرار دارند که تقریباً همیشه باز هستند و به ارائه خدمات کامپیوتری، اطلاعات و کمک های پژوهشی و همچنین کتاب و نشریات می پردازد.

    برخی از ساختمان ها در اطراف پیاده روی مرکزی قرار دارند، از جمله رستوران ها، کافه ها و فست فودها، و همچنین دو بانک، فروشگاه و دو سوپرمارکت کوچک و ساختمان های آموزش. نام ساختمان ها بر اساس مکان و فاصله آنها از کتابخانه (به عنوان مثال یک شرقی، دو شرقی: ۱ East, 2 East) است. ساختمان های دارای شماره فرد در سمت کتابخانه و پیاده رو مرکزی قرار دارند و ساختمان های دارای عدد زوج در طرف مقابل قرار دارند.

    این دانشگاه در مرکز شهر باث نیز ساختمان­هایی دارد که عمدتا خوابگاه دانشجویی هستند که در اطراف شهر پراکنده اند، از جمله Canal Wharf, Carpenter House, Clevelands Building, John Wood Building and John Wood Court, Pulteney Court and Thornbank Gardens .

    همچنین یک مرکز نوآوری (Innovation Centre) هم وجود دارد که فضای کاری، پشتیبانی عملی و تخصصی از شرکت های فن آوری محلی و شرکت های کارآفرینی فراهم می کند که از حمایت پایگاه پژوهشی دانشجویی و دانشگاه برخوردارند.

    دو ساختمان جدید در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد. ساختمان ویرجیل(Virgil Building) که طرح آن از یک ایستگاه پلیس قدیمی اقتباس شده است، در عمل مرکز فعالیت دانشجویان و کارکنان مرکز دانشگاه باث است و شامل خدمات حرفه ای، مشاوره و مرکز خدمات شغلی جاب لینک (Joblink) می شود که یک مرکز مهارت آموزی و یادگیری عمومی است.

    دانشگاه همچنین یک مرکز در پال مال (Pall Mall) در مرکز لندن دارد که هدف از افتتاح آن، افزایش مشارکت با کسب و کارها، مشارکت در سیاست گذاری و انجمن فارغ التحصیلان باث در پایتخت بریتانیای کبیر است.

    رتبه بندی های جهانی دانشگاه باث در سال ۲۰۲۰

    ۱۷۲= QS World Ranking 2020

    ۲۰۱-۲۵۰ = The Times Higher Education World University 2019
     
    ۹= The Complete University Guide (CUG) 2020
     
    ۶ = The Graduation University League Tables 2020

    برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

    26200783

    26200784

    about 5 سال ago

  • Manchester Metropolitan University

    دانشگاه متروپولیتن منچستر یکی از دانشگاه های تازه تاسیس شده در شهر منچستر انگلستان میباشد که در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد. این دانشگاه یکی از پر طرفدار ترین دانشگاه های انگلستان می باشد که سالانه حدود ۵۲٫۰۰۰ درخواست دریافت میکند. دانشگاه متروپولیتن منچستر پنجمین دانشگاه بزرگ کشور انگلستان می باشد که بیش از ۳۲٫۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند ( ویزای تحصیلی انگلیس ) . دانشگاه متروپولیتن منچستر یک عضو معتبر در انجمن کارشناسی ارشد، عضو اتحادیه دانشگاه ها، انجمن دانشگاه های مشترک المنافع، انجمن دانشگاه های شمال غربی، انجمن پیشرفته دانشکده های انسانی و انجمن دانشگاه های اروپایی می باشد. این دانشگاه خانه مدرسه هنر, تئاتر و همچنین تحصیلات تکمیلی مدرسه معماری می باشد. دانشگاه اخیرا به ۶ دانشکده و ۱۲ مرکز تحقیقاتی به منظور پیوند بیشتر و ارتباط بین زمینه های موضوعی پیوسته است. دانشگاه متروپولیتن منچستر دومین دانشگاهی است که در انگلستان پس از دانشگاه منچستر فعالیت دارد.

    طبق آخرین رتبه بندی جهانی,  دانشگاه دانشگاه متروپولیتن منچستر در رتبه ۶۲ در بین دانشگاه های ایتالیا و رتبه ۶۰۱ در جهان قرار دارد.

    دانشکده های دانشگاه متروپولیتن منچستر  :

        مدرسه هنر منچستر
        بهداشت، روانشناسی و مراقبت های اجتماعی ( تحصیل پزشکی در انگلستان و تحصیل دندانپزشکی در انگلستان )
        علوم انسانی، زبان و علوم اجتماعی
        علوم و مهندسی
        کسب و کار و قانون
        دانشکده آموزش و پرورش

    about 5 سال ago

  • معرفی دانشگاه ریدینگ

     

    دانشگاه ریدینگ که در اصل کالج گسترش‌یافته‌ی دانشگاه آکسفورد است، یکی از دو دانشگاهی است که بین دو جنگ جهانی تأسیس شد. علاوه بر دو سایت در شهر ریدینگ، این دانشگاه هم‌چنین یک مزرعه‌ی ۸۰۰ هکتاری در نزدیکی سونینگ (Sonning) و شینفیلد (Shinfield) دارد که مرکز مطالعات لبنیات (Centre of Dairy Research) (CEDAR) مشهور این دانشگاه در این مزرعه واقع شده‌است.
    غیربریتانیایی‌ها تقریباً بیست و پنج درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی را تشکیل می‌دهند، بسیاری از آن‌ها مسحور شهرت جهانی این دانشگاه در دوره‌های تحصیلی و پژوهش‌های کشاورزی و توسعه‌ای شده‌اند. در سال ۲۰۰۸ کالج مدیریت هن‌لی به دانشکده‌ی بازرگانی تبدیل شد. سایت چشم‌نواز حاشیه‌ی رودخانه‌ی این کالج میزبان برنامه‌های اجرایی و تحصیلات تکمیلی است، درحالی‌که دانشجویان مقطع کارشناسی، در پردیس وایت‌نایتز (Whiteknights) به تحصیل مشغول‌اند.

    دانشکده های دانشگاه Reading

     • Agriculture, Policy and Development
    • Archaeology
    • Archaeology, Geography and Environmental Science (SAGES)
    • Architecture
    • Art
    • Arts and Communication Design
    • Biological Sciences
    • Biomedical Sciences
    • Built Environment
    • Careers Management Skills
    • Chemical Analysis Facility
    • Chemistry
    • Chemistry, Food & Pharmacy
    • Classics
    • Clinical Language Sciences
    • Computer Science
    • Construction Management and Engineering
    • Continuing Education
    • Corporate Learning
    • Ecology & Evolutionary Biology
    • Economic and Social Sciences (Faculty)
    • Economics
    • Education
    • English Language and Applied Linguistics
    • English Literature
    • Film, Theatre & Television
    • Food and Nutritional Sciences
    • Geography and Environmental Science
    • Graduate Institute of Political and International Studies
    • Graduate School
    • Health Sciences
    • Henley Business School (Faculty)
    • History
    • Humanities
    • ICMA Centre (the Business School for Financial Markets)
    • Informatics Research Centre (IRC)

    دانشکده های دانشگاه Reading

    • Institute of Education
    • Institution-Wide Language Programme (IWLP)
    • International Development and Applied Economics
    • International Foundation Programme
    • International Study and Language Institute (ISLI)
    • Literature and Languages
    • Languages at Reading
    • Law
    • Management
    • Mathematical, Physical and Computational Sciences
    • Mathematics and Statistics
    • Meteorology
    • Modern Languages and European Studies
    • National Centre for Language and Literacy
    • Pharmacy
    • Philosophy
    • Politics, Economics and International Relations
    • Politics and International Relations
    • Psychology and Clinical Language Sciences
    • Real Estate and Planning
    • Typography & Graphic Communication

     

    پردیس های دانشگاه ردینگ

    پردیس وایت نایتس (Whiteknights)

    پردیس اصلی این دانشگاه در یک فضای سبز ۱۳۰ هکتاری قرار گرفته است، بنابراین افراد داخل پردیس در طول روز می توانند نقاط زیادی برای استراحت پیدا کنند. این پردیس تا کنون هفت بار متوالی جایزه پرچم سبز (Green Flag) را دریافت کرده است که موید آن است که این پردیس یکی از فضاهای سبز برتر بریتانیا است.

    این پردیس یک محیط پویا و فعال است و دارای اتحادیه دانشجویی، کتابخانه، غذا خوری و رستوران و یکی از بهترین باشگاه های دانشجویی بریتانیا است. همچنین دو موزه دارد که دارای مجموعه تخصصی جانورشناسی (موزه كول: Cole Museum) و باستان شناسی یونان (موزه یور: Ure Museum) است. در اینجا همه چیزهایی که دانشجویان نیاز دارند، برایشان فراهم شده است.

     

    پردیس لاندن رود

    در پردیس لاندن رود (London Road campus) اخیرا یک طرح توسعه  ۳۰ میلیون پوندی اجرا شده است. این پردیس قدیمی، یکی از پردیس های قدیمی دانشگاه است. مؤسسۀ آموزش (Institute of Education) در آن جای دارد. همچنین تالار گریت هال (Great Hall) نیز در این پردیس قرار دارد که از آن برای برگزاری کنسرت و مراسم های فارغ التحصیلی استفاده می شود، این پردیس یک کافه هم دارد که غذای گرم و سرد، سرو می کند.

    پردیس گرینلندز

    یکی از بهترین دانشکده های  برتر کسب و کار اروپا در پردیس گرینلندز (Greenlands) واقع شده است که در ساحل رودخانه تیمز (River Thames) در نزدیکی هنلی (Henley) واقع شده است. این پردیس دارای یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز، تسهیلات کسب و کار، مرکز کنفرانس، محل اقامت و سالن غذاخوری است. دانشکده کسب و کار هنلی از پردیس گرینلندز به عنوان پایگاهی برای آموزش MBA و امور شرکت های بزرگ استفاده می کند.

    اقامتگاه‌های دانشجویی دانشگاه ردینگ در نزدیکی پردیس اصلی واقع شده‌اند، چنانکه می‌توان پیاده این مسیر را طی کرد.

    رتبه بندی دانشگاه ردینگ


    ۱۹۵= QS World Ranking 2019

    ۲۰۱-۲۵۰= The Times Higher Education World University 2019

    ۳۲= The Complete University Guide (CUG) 2019

    ۴۶= The Graduation University League Tables 2019

     

     

     

     

     

     

     

    about 5 سال ago

  • معرفی University College London

     

    موقعیت جغرافیایی   London, England
    درصد دانشجویان بین المللی   29.7%
    مشهور برای   پزشکی .حقوق.علوم
    شهریه بین المللی   16,340£-24,140£

    دانشگاه کالج لندن قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده دانشگاه لندن است و به عنوان دانشگاه جهانی لندن شناخته می شود. در حال حاضر دانشگاه کالج لندن رتبه ۱۰ در جهان (رتبه بندی کیو اس دانشگاه ۲۰۱۹) و دانشگاه انگلستان برای چارچوب تحقیق (چارچوب تحقیقات تعالی) شناخته شده است . این دانشگاه در سال ۱۸۲۶ تأسیس شده است و نزدیک به ۲۹۰۰۰ دانش آموز در حال حاضر در این کالج ثبت نام کرده اند که  ۱۳۰۰۰ از آنها بین المللی هستند.

    دانشگاه UCL  یکی از اعضای گروه نخبگان راسل و بخشی از مثلث طلایی در کنار آکسفورد و کمبریج است. کارکنان و فارغ التحصیلان در مجموع ۲۹ جایزه نوبل را کسب کرده اند و ۸۴۰ استاد و ۶۰۰۰ نفر از کارکنان دانشگاهی به تحقیق و تدریس اختصاص دست یافته اند. دانش آموزان با  تحصیل در این کالج میتوانند از امکانات آموزشی بیمارستان کودکان بزرگ خیابان اورموند، بیمارستان سلطنتی و بیمارستان چشم نیز بهره مند می شوند.

    رتبه بندی

    رتبه بندی دانشگاه کالج لندن برای سال ۲۰۱۹:

    رتبه هشتم در راهنمای the Times University Guide

    رتبه یازدهم در راهنمای the Guardian University Guide

    رتبه دهم در راهنمای the QS World University Rankings

    دانشگاه UCL به عنوان بهترین دانشگاه در انگلستان برای قدرت تحقیقاتی در چارچوب تعلیم و تربیت پژوهش ۲۰۱۴ رتبه بندی شد، که بیشترین تعداد تحقیق در جهان را دارد.

     
    محل اقامت

    در سال اول دوره تحصیلی  محل اقامت دانشجویان ازسوی دانشگاه تأمین میشود و خدمات کامل اقامتی برای دانشجویان ارائه داده میشود.

    موقعیت جغرافیایی

      سه  کالج اصلی دانشگاه UCL عبارتند از:

    Bloomsbury. Archway . Hampstead

    بلومزبری خانه موزه بریتانیا، آکادمی سلطنتی هنرهای نمایشی، انجمن پزشکی بریتانیا، مجلس دانشگاه سنت لندن و تعدادی از کالج های کلیدی از جمله دانشکده بهداشت و گرمسیری، دانشکده داروسازی و کالج دامپزشکی سلطنتی است.

    پردیس بایگانی بر آموزش های چند فرهنگی، اطلاع رسانی، تحقیقات بالینی و تحقیقات خدمات بهداشتی تمرکز دارد . دانشگاه هامپساید یکی از مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی مدرسه پزشکی است. اتحادیه دانشجویان ادعا می کند که بزرگترین انتخاب باشگاه ها و جوامع در کشور است و این امر برای کسانی که مایل به دور شدن از محل تحصیل هستند، مطلوب است .

    فارغ التحصیلان

        Alexander Graham Bell (مخترع تلفن)
        Christopher Nolan (مدیر)
        Mahatma Gandhi
        Junichiro Koizumi (رئیس جمهور ژاپن در سال های ۲۰۰۱-۲۰۰۶)
        Chris Martin (خواننده)
        Ricky Gervais (کمدین)

     

     

     

     

    about 5 سال ago

  • University of Bristol


    این دانشگاه در سال ۱۸۷۶ تاسیس شده و امتیاز سلطنتی خود را در سال ۱۹۰۹ دریافت کرده است، دانشگاه بریستول، از اعتبار و شهرت طولانی مدتی برخوردار بوده و بدون شک در میان پیشتازان درعرصه تحصیلات عالیه در بریتانیا می باشد.

    این دانشگاه سالیان متمادی است که در میان ۴۰ دانشگاه برتر دنیا و در میان ۱۰ دانشگاه برتر بریتانیا رتبه بندی شده است.شایان ذکر است موسسه علم گستر کاوه مفتخر است نماینده انحصاری برترین دانشگاه خارجی که در ایران نمایندگی دارد باشد.

     

    با ۱۷۰۰۰ دانشجو از بیشتر از ۱۰۰ کشور به همراه بیشتر از ۵۵۰۰ پرسنل، دانشگاه بریستول دانشگاهی با ابعاد معمولی اما مؤسسه ای پرطراوت و فعال است. با توجه به تعداد درخواست نامه در دوره لیسانس، بریستول مطمئنناً معروف ترین دانشگاه در سطح کشور انگلستان است. دانشگاه در قلب شهرنسبتا کوچک بریستول قرار گرفته، اما نقش مهم در عرصه جهانی و حضوری پررنگ در زمینه های اقتصادی، زندگی اجتماعی و فرهنگی در جنوب غربی انگلستان است.در تحقیقات آماری اخیر، بیش از ۶۱% از کارهای تحقیقاتی که در ۴۸ زمینه مختلف ارائه شده جوایزی را به خود اختصاص داده اند، که تعدادی از تحقیقات فوق با درجات ۴ ستاره که به عنوان World Leading وما بقی ۳ ستاره که به عنوان Internationally Excellent ارزیابی شده اند. QAA ازدانشگاه به عنوان دانشگاهی با معدل "عالی" در کیفیت  آموزشی تقدیر به عمل آورده است. به عنوان نشانه برتری، دانشگاه بریستول عضو اصلی Russell Group ، دانشگاههای متمرکز برروی تحقیقات در بریتانیا و عضو شبکه دانشگاههای جهانیWUN شناخته می شود.

    دوره ها :

    دانشگاه بریستول مجموعه ای وسیع از مقاطع تحصیلی را در دوره های لیسانس، فوق لیسانس و PHD ارائه می دهد دارای ۶ گروه شامل – هنر، مهندسی، دامپزشکی، پزشکی و دندان پزشکی، علوم پایه و علوم اجتماعی و حقوق می باشد، دانشگاه شامل ۴۵ دپارتمان ، ۱۵ مرکز تحقیقاتی و ۱۲ دانشکده است .

    - دانشکده هنر

    - دانشکده انسان شناسی

    - دانشکده زبان های مدرن

    - دانشکده علوم پزشکی

    - دانشکده بیولوژی

    - دانشکده شیمی

    - دانشکده علوم جغرافیایی

    - دانشکده مطالعات سیاسی

    - دانشکده مطالعات سلامت

    - دانشکده اقتصاد، مالی و مدیریت

    - دانشکده حقوق

     

     

    امکانات:

    دانشگاه امکان اسکان در خوابگاه را برای ورودی های جدید، اعم ازدانشجویان دوره لیسانس و فوق لیسانس، دانشجویان تمام وقت بین المللی که پذیرش آنها قبل از موعد موقرر انجام گرفته باشد را ضمانت می کند. ساختمان خوابگاه، اتاق های مطالعه شخصی را با امتیاز اتصال به اینترنت عرضه می کند. بعضی اتاقها حتی En-Suite Bathrooms (سرویس بهداشتی و حمام داخل اتاق) هم ارائه می دهند. تمام وسایل راحتی در محوطه دانشگاه قرار دارند. کتابخانه دانشگاه بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ کتاب را در خود جای می دهد و بیش از ۶۰۰۰ گاهنامه را تقبل می کند; همچنین، بسیاری از بخش ها کتابخانه های تخصصی دارند. تمام دانشجویان دسترسی رایگان به اینترنت را دارند که قابل دسترس در دانشکده ها، ساختمان خوابگاه، اتحادیه دانشجویان و یا در مرکز ۲۴ ساعته کامپیوتر می باشد. اتحادیه دانشجویان نقش بسیار مهمی را در دانشگاه بازی می کند، همچون فراهم کردن امکانات برای بیش از ۱۸۰ انجمن و ۵۶ باشگاه ورزشی. مرکز جدید ورزش و سلامت بخشی از یک شبکه امکانات ورزشی در دانشگاه بریستول است که محدوده ای از فعالیت ها را برای تمام دوره های ورزشی ارائه می دهد.

    شهر بریستول : 

    دانشگاه بخش جدایی ناپذیری از بریستول، شهر زیبای بندری با پیشینه تاریخی ۱۰۰۰ ساله است. با جمعیتی بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر، بریستول بزرگترین شهر جنوب غربی انگلستان و مرکز تجارت، فرهنگ و آموزش در منطقه است. این شهر، شهری با فرهنگ های متفاوت و مجموعه ای از کافه ها و رستوران ها، جشنواره ها و کارناوال ها، معماری و فضای سبز، تجارت و تکنولوژی جدید، تأتر و موزه ها، هنرمندان و انیماتورها، موسیقی و فیلم می باشد. این شهر رسماً توسط دولت به عنوان مرکز فرهنگ برگزیده شده است و اخیراً به عنوان شهر اروپایی سال به وسیله آکادمی شهرنشینی انتخاب و تقدیر شده است. با موسسه علم گستر کاوه نماینده انحصاری بریستول در ایران  تماس بگیرید.

     

    موقعیت جغرافیایی

    دانشگاه بریستول در قلب شهر قرار گرفته و اکثریت ساختمان های آن فقط در چند متری از یکدیگر فاصله دارند.امکانات مدرن شهر با یک شبکه بزرگ حمل و نقل عمومی ارتباط  و فرودگاه بین المللی بریستول  دسترسی به دیگر نقلط کشور را آسان میکند.فاصله شهر بریستول تا لندن با قطار ۹۰ دقیقه است.

    فارغ التحصیلان این دانشگاه:

        Alastair Stewart OBE (خبرنگار تلویزیون)
        Susanna Reid  (خبرنگار بی بی سی)
        Simon Pegg (بازیگر و کمدین)
        Josh Lewsey (بازیکن راگبی )
        Tom Avery (جستجوگر قطبی)
        James Blunt (نوازنده)
        Michael Winterbottom (فیلمساز)
        Chris Morris (کمدین)

     

     

    لینک : http://www.bristol.ac.uk/

     

     

    about 5 سال ago

  • پنج دانشگاه برتر در ایرلند

    پنج دانشگاه برتر در ایرلند

    ایرلند، یک کشور همسایه انگلیس، یکی از ثروتمندترین کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه  است و طی چند سال گذشته به عنوان یک مقصد مناسب برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است

     دانشگاه های ایرلند در میان بهترین دانشگاه های جهان قرار دارند.

     

    دانشگاه های برتر ایرلند:
    _ Trinity College Dublin

    کالج ترینیتی دوبلین یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است که در سال ۱۵۹۲ تأسیس شده است. تحصیل در این دانشگاه فرصتی منحصر به فرد برای دانشجویان میباشد تا برتری تحصیلی خود را با فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و مهارت ها و دانش هایی که برای موفقیت لازم است فراهم کند. تریتی نیز به عنوان بهترین دانشگاه در ایرلند در رتبه بندی دانشگاه های جهان قرار دارد. این دانشگاه همچنین رتبه ۸۸ را در رتبه بندی دانشگاه های جهان را دارد.


    _ National University of Ireland, Galway

    دانشگاه ملی ایرلند گالوی در سواحل غربی ایرلند واقع شده و در سال ۱۸۴۵ تأسیس شده است. در حال حاضر بیش از ۱۷۰۰۰ دانشجودر این دانشگاه ثبت نام کرده اند، که ۲۰۰۰ آنها دانشجوی بین المللی هستند

    این دانشگاه از نظر کیفیت آموزش و پژوهش سهم ۲٪ در جهان را دارد.


    _ University College Dublin

      شناخته می شود UCDدانشگاه کالج دوبلین به عنوان

     دارد QS دانشگاه دوبلین رتبه ۱۶۸ را در رتبه بندی

      یکی از بهترین دانشگاه های جهان میباشد Michael Smurfit Graduate Business کالج  

     دانشگاه ایالتی کالیفرنیا "مایکل مدرسه بازرگانی فارغ التحصیل" رتبه ۷۰ را در جهان جهانیو رتیبه ۲۵ را در اروپا دارد


    _ University College Cork

    کالج دانشگاه کالکور در سال ۱۸۴۵ تاسیس شد و بخشی از سه کالج کوئین است. این دانشگاه پنج بار به نام دانشگاه ایرلند نامگذاری شده و بیش از ۱۲۰ دوره های تحصیلی در رشته علوم انسانی، تجاری، قانون، معماری، علوم ،علوم تغذیه، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و درمان های بالینی ارائه می دهد.


    _ Dublin City University

    دانشگاه ایالتی دوبلین یک دانشگاه جوان است که دارای محوطه ۸۵ هکتاری است.اسن دانشگاه در سه کیلومتری شمال رودخانه لیفیه و در مرکز شهر قرار گرفته  است . فاصله دانشگاه تا  فرودگاه دوبلین ۱۵ دقیقه میباشد

    مدرسه بازرگانی و بخش مهندسی و محاسبات این دانشگاه یکی از بهترین ها در ایرلند هستند و برنامه هایی آموزشی را در هر زمینه تحصیلی ارائه می دهد.

    about 5 سال ago

  • بیوشیمی در دانشگاه Essex

    بیوشیمی به سرعت در حال گسترش است و هیچ زمان هیجان انگیزی برای مطالعه این موضوع وجود ندارد.
    برنامه درسی دانشگاه Essex به طور مداوم در حال تکامل است تا منعکس کننده آخرین یافته ها و کاربرد آنها در بیوشیمی شود. در Essex شما در فضای دوستانه و حمایت گر توسط متخصصان برجسته جهان آموزش می بینید.

    چرا دانشگاه Essex در رشته بیوشیمی؟
    • پروژه تحقیقاتی 16 هفته ای خود را در یک محیط علمی، صنعتی یا بالینی انجام دهید.
    • مطالعه ماژول های تخصصی که توسط کارکنان دانشگاهی، کارشناسان صنعت و پزشکان با محیط دانشگاهی و بیمارستان آموزش داده شده است.
    • فارغ التحصیل با مهارت و تخصص مورد تقاضا در این صنعت.

    دوره های دانشگاه Essex
    Masters Courses in Biochemistry

    MSc Biotechnology
    Study mode:
    Full-time
    Location:
    Colchester Campus


    MSc Molecular Medicine
    Study mode:
    Full-time
    Location:
    Colchester Campus

     

     

    about 5 سال ago

  • رشته اقتصاد در دانشگاه ESSEX

    اقتصاد با رفاه مادی جوامع انسانی مواجه است.
    این رشته تصمیمات افراد، استراتژی های شرکت ها و سیاست های دولت را بررسی می کند. اقتصاد در اسکس محلی است برای دانش آموزان متعهد که دوست دارند سوالات دشوار، مرزهای فکری را حل کنند و راه حل های جدیدی برای مسائل نگرانی جهانی ایجاد کنند.

    چرا دانشگاه ESSEX
    •  جزء 5 دانشگاه برتر در بریتانیا در تحقیقات REF 2014
    • رتبه بندی در میان 150 رشته برتر در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS 2019).
    • این دانشگاه با موسسه تحقیقات اجتماعی و اقتصادی (ISER) و بایگانی داده های انگلستان همکاری می کند که به آخرین مطالب تحقیقاتی، مجموعه داده ها، آرشیو ها و منابع دسترسی پیدا می کند.

    دوره های رشته اقتصاد در دانشگاه ESSEX

    •  MSc Algorithmic Trading
    •  Study mode:
    •  Full-time
    •  Part-time
    •  Location:
    •  Colchester Campus

     
    •  MSc Applied Economics and Data Analysis
    •  Study mode:
    •  Full-time
    •  Part-time
    •  Location:
    •  Colchester Campus

     
    •  MSc Behavioural Economics
    •  Study mode:
    •  Full-time
    •  Part-time
    •  Location:
    •  Colchester Campus

     
    •  MSc Computational Economics, Financial Markets and Policy
    •  Study mode:
    •  Full-time
    •  Location:
    •  Colchester Campus

     
    •  MRes Economics
    •  Study mode:
    •  Full-time
    •  Location:
    •  Colchester Campus
     
     
    •  Graduate Diploma Economics
    •  Study mode:
    •  Full-time
    •  Location:
    •  Colchester Campus

     

     

    about 5 سال ago

  • دانشکده علوم پزشکی در دانشگاه city

    دانشکده علوم پزشکی در City, University of London ، مرکز پیشرو در زمینه آموزش بهداشت و درمان و تحقیقات بهداشتی است.
    این مدرسه در مرکز لندن واقع شده است که پیشرفته ترین امکانات برای به دست آوردن مهارت های بالینی، در زمینه مراقبت های بهداشتی در تحصیلات عالی را به دانشجویان ارائه می دهد.
    این دانشگاه، اولین در لندن برای پرستاری و اولین در لندن برای فناوری پزشکی و دومین در لندن برای سایر موضوعات مرتبط با پزشکی است.
    این دانشگاه طیف وسیعی از رشته های تحصیلی  در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دوره های تحقیقاتی به دانشجویان ارائه می دهد:
    •  Health Management and Policy
    •  Health Studies
    •  Long term care and conditions
    •  Midwifery
    •  Nursing (Adult, Child and Mental Health)
    •  Optometry
    •  Public Health
    •  Radiography
    •  Speech, Language and Communication Science

    آموزش و پژوهش دانشکده علوم بهداشتی City به 5 بخش زیر تقسیم می شود:
    • Division of Health Services Research and Management
    • Division of Language and Communication Science
    • Division of Midwifery and Radiography
    • Division of Nursing
    • Division of Optometry and Visual Sciences

    همکاری با لندن و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پیشرو در جنوب شرق

    مشارکت های طولانی مدت استراتژیک این دانشکده با NHS لندن،  NHS Trusts و سازمان های حرفه ای مرتبط با آن، تجربه دانشجویان را در زمینه مراقبت های بهداشتی افزایش می دهد.

    دانشگاه City به طور فعال در تحقیقات بین المللی شناخته شده مشارکت می کند که تأثیر مستقیم بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در امروز و در آینده دارد.

    هدف ساختن برتری تحقیقاتی است که یادگیری، تمرین و سیاست را اطلاع رسانی می کند.

    نتایج چارچوب تحقیقاتی 2014 (REF) به کیفیت و تعهد کارکنان و دانشجویان منجر شده است.  این دانشگاه در رتبه اول در لندن و نهم در انگلستان برای پرستاری، مامایی و بهداشت برای قدرت تحقیق رتبه بندی شد.

     

     

     

     

    about 5 سال ago

  • علوم کامپیوتر در دانشگاه Essex

    علوم کامپیوتر در دانشگاه Essex

    سیستم های اطلاعاتی کسب و کار را به درستی اجرا می کنند. بازی های کامپیوتری دنیاهای خیالی را ایجاد می کنند.

    شبیه سازی شما را قادر می سازد تا بدانید که افراد و کشورها چگونه رفتار می کنند. دانشگاه Essex در تمام این زمینه ها یک پایگاه اطلاعاتی کامل و به روز در اختیار شما می گذارد، در حالی که به شما اجازه می دهد تا تخصص های عمیق را توسعه دهید. تحقیقات پیشرفته این دانشگاه در حال تغییر زندگی مردم است.

    چرا دانشگاه Essex؟

         85٪ از دانش آموزان مدرک کارشناسی ارشد علوم رایانه و مهندسی الکترونیک در شش ماه پس از فارغ التحصیلی از اسکس در شغل های حرفه ای یا تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند.
         این دانشگاه در زمینه هوش مصنوعی، فن آوری های کمک، رابط های مغز و کامپیوتر، بازی های کامپیوتری، محاسبات تکاملی، تکنولوژی زبان انسانی و رباتیک جز دانشگاه های برتر است.
         برنامه درسی این دانشگاه با نیازهای صنعت هماهنگ شده است و آمادگی ایده آل برای مطالعه بیشتر را فراهم می کند.

    دوره های ارشد در رشته علوم کامپیوتری:
    Masters Courses in Computer science (8)

    MSc Advanced Computer Science
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    MSc Artificial Intelligence
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    MSc Big Data and Text Analytics
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    MSc Computer Engineering
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    MSc Computer Games
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    MSc Computer Networks and Security
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    MSc Intelligent Systems and Robotics
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    MSc Internet of Things
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus

     

    about 5 سال ago

  • دوره های تخصصی رشته حقوق در دانشگاه Essex

    دانشگاه ESSEX طیف گسترده ای از دوره های تخصصی  در رشته حقوق را ارائه می دهد:

    •  LLM courses in Human rights
    •  LLM courses in Commercial, Business and Trade law
    •  LLM courses in European Union Commercial law
    •  MA courses

    دوره های تحصیلات تکمیلی تدریس این دانشگاه به طور ویژه با مقاطع تحصیلی LLM و MA، با تجارب گسترده از تحقیقات در زمینه حقوق بشر، قانون تجارت و قوانین تجاری اتحادیه اروپا، ارائه می شود.

    چرا تحصیل در Essex؟
    • کارکنان این دانشگاه با کسب و کار، سازمان ها و دولت ها کار می کنند، که شما را قادر می سازند تا از وکلا با تجربه آموزش ببینید.
    • این دانشگاه در میان 200 بخش برتر در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS (2018) قرار دارد.
    • با بررسی نظریه های قانونی مهارت های مورد نیاز برای این صنعت را بدست می آورید.

    دوره های کارشناسی ارشد در رشته حقوق در دانشگاه Essex :


    LLM Economic, Social and Cultural Rights
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    LLM International Commercial and Business Law
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    LLM International Commercial and Business Law with Professional Placement
    Study mode:
    Full-time
    Location:
    Colchester Campus


    LLM International Human Rights Law
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus


    LLM International Human Rights Law (Economic Relations)
    Study mode:
    Full-time
    Location:
    Colchester Campus


    LLM International Humanitarian Law
    Study mode:
    Full-time
    Part-time
    Location:
    Colchester Campus

     

     

    about 5 سال ago

  • Biological Sciences in the Essex

    Essex university 🎓

    محیط چند  رشته ای ، دانشگاه ESSEX را قادر می سازد تا طیف گسترده ای از رشته ها را در دوره های تحصیلات تکمیلی ارائه کند که یکی از آنها آموزش هدفمند در زمینه های تخصصی علوم زیستی است.
    علاوه بر این، این دانشگاه  با تعدادی از بخش های دانشگاهی از سراسر دانشگاه، از جمله علوم اجتماعی و علوم انسانی همکاری می کند..

    چرا تحصیل در ESSEX ؟

    • مهارت هایی را که دانشمندان آینده نیاز دارند ، را بدون هزینه های اضافی می توانید در مدرسه تابستانی آموزش ببینید.
    • دو سوم از تحقیقات این دانشگاه به عنوان "جهان برتر" یا "بین المللی عالی" (REF 2014) رتبه بندی شده است.
    •  86٪ از دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم انسانی ESSEX در شغل حرفه ای یا پس از گذراندن تحصیلات تکمیلی در شش ماه مشغول به کار شدند.


    دوره های کارشناسی ارشد در علوم زیستی در دانشگاه Essex :

    MSc Biotechnology
    تمام وقت
    محل: پردیس کالچستر


    MSC Molecular Medicine
    تمام وقت
    محل: پردیس کالچستر


    MSc Tropical Marine Biology  
    تمام وقت
    محل: پردیس کالچستر


    MA Wild Writing: Literature, Landscape and the Environment

    تمام وقت یا پاره وقت
    محل: پردیس کالچستر

    about 5 سال ago

  • چرا انگلستان برای تحصیل در رشته پزشکی مناسب است؟



    پزشکی یکی از محبوب ترین و پر رقابت ترین رشته های تحصیلی در انگلستان می باشد و هرساله هزاران دانش آموز بین المللی در مدارس و دانشگاه های پزشکی پذیرفته می شوند. اگر شما هم نمرات تحصیلی بالایی دارید و اگر می توانید تمام وجودتان را برای تحصیل صرف نمایید، در این صورت تحصیل پزشکی در انگلستان قطعا برای شما مناسب خواهد بود. شاید این سوال پیش آید که چرا انگلستان را به عنوان مقصد تحصیل پزشکی انتخاب نماییم. دلایل زیر قطعا جوابگوی این سوال خواهند بود:

    • دسترسی به بهترین آموزش آکادمیک در زمینه پزشکی در دنیا. بیشتر از ۷۰ دانشگاه در انگلستان در میان لیست برترین دانشگاه های دنیا طبق لیست  QS World University Rankings قرار دارند و با انتخاب هریک از این دانشگاه بالاترین سطح آموزش در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
    • افزایش قابل توجه موقعیت های شغلی پس از فارغ التحصیلی. مطمئنا اگر قصد تحصیل در یک دانشگاه بین المللی را داشته باشید و بخواهید پس از اتمام تحصیل، در کشور محل تولدتان و یا هر جایی دیگر در بالاترین موقعیت های شغلی مشغول به کار شوید انگلستان بهترین انتخاب خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی دانشگاه های برتر انگلستان مورد تایید وزارت علوم ایران می باشند.
    • دانشجویان پزشکی در دانشگاه های انگلستان حین تحصیل بصورت عملی و تجربی آموزش می بینند. به عنوان مثال رشته ی لیسانس پزشکی و یا لیسانس جراحی (Bachelor of Medicine & Bachelor of Surgery) در اکثر دانشگاه های انگلستان به اینصورت می باشد که پس از پایان سال اول دانشجو با بیماران در ارتباط خواهد بود و از سال سوم دانشجو بیماران خودش را در طول دوره ی کلینیکال خواهد داشت.
    • در کنار مزایای آکادمیک انگلستان یکی از کشورهای غنی از لحاظ فرهنگی و تاریخی بوده و تحصیل در این کشور تجربه ایست که در زندگی دانشجویان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
    • تحصیل پزشکی به زبان انگلیس یکی از نکات مثبتی محسوب می شود که باعث تمایز افراد برای انتخاب در موقعیت های شغلی مختلف خواهد شد.
    • براساس پرتال رسمی Scimago Journal & Country Rank انگلستان رتبه ی دوم را در دنیا در زمینه ی تحقیقات پزشکی دارا می باشد و این موضوع نشان دهنده ی سطح بالای آزمایشات و تحقیقات پزشکی در این کشور است. همچنین جالب است بدانید که انگلستان از سال ۱۹۰۱ تاکنون در رتبه ی دوم بیشترین تعداد برندگان جایزه نوبل پزشکی را داراست.

    برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

    26200783

    26200784

     

    about 5 سال ago

  • تحصیل در دانشکده هنر بریستول

    دانشکده هنر

    دلایل بسیاری برای انتخاب دانشکده هنر بریستول وجود دارد، اما مهم ترین آن ها تنوع و کیفیت رشته هایی است که در آن ارائه می شود، از باستان شناسی ماقبل تاریخ گرفته تا سینمای آوانگارد (پیشرو)،  که تنوع زمینه ها و ساختار آموزشی آن ها با بهترین و جدید ترین روش ها  توسط محققینی برجسته، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. آنها نهایت کوشش خود را می کنند تا تعداد دانشجویان را در کلاس ها محدود نگاه داشته تا برای بهره مندی هرچه بیشتر دانشجویان از سیستم آموزشی خود، بهترین ابزار و امکانات را دراختیار آن ها قرار دهد. 

    دانشکده و گروه های آموزشی

    این دانشکده هنری، یکی از بزرگترین و متنوع ترین دانشکده های دانشگاه بریستول محسوب می شود، و از نظر اداری دارای سه دانشکده متشکل از 14 گروه آموزشی و تعدادی از مراکز تحقیقاتی است که طیف گسترده ای از رشته های هنر و علوم انسانی را تحت پوشش خود می دهد. سطح عالی پژوهش ها  در دانشکده هنر بریستول دارای اعتبار بین المللی بوده و دانشجویان خارج از کشور و اروپا و همچنین بریتانیا را به خود جذب می کند.

    دانشکده هنر

    علاوه بر این دانشگاه، شهر و منطقه بریستول، فرصت های بی نظیری را برای تفریح و سرگرمی دانشجویانی که نیاز به استراحت و فراغت از تحصیل دارند، فراهم می کند. خلاصه این که، این مکان کاملاً به درد کار و زندگی می خورد. اگر در پی  تحصیل در این دانشکده هستید، امیدواریم شما را تشویق کرده باشیم که دقیق تر این صفحات را مطالعه کنید و چنانچه در این دانشکده تحصیل می کنید، اوقات چالش انگیز و درعین حال  فوق العاده ای را در دانشکده هنر بریستول برایتان آرزو می کنیم.

    گروه هنر یکی از سه گروه آموزشی در دانشکده هنر است. 

    سه رشته در حوزه های باستان شناسی و مردم شناسی، نمایش، موسیقی و فلسفه در این دانشکده تدریس می شود که شامل موضوعات پژوهشی دانشگاهی مانند علم، دانش و واقعیت، و کاربردپذیری، مکان و فضا، استعمار، و فرهنگ قرون وسطی هستند. بخش های تشکیل دهنده این دانشکده تماماً  از فرهنگ پژوهشی فعال و پویایی برخوردار بوده و در عرصه های ملی و بین المللی جایگاه والایی را به خود اختصاص داده است.  

    about 5 سال ago

  • تحصیل پزشکی در انگلستان

    پزشکی یکی از محبوب ترین و پر رقابت ترین رشته های تحصیلی در انگلستان می باشد و هرساله هزاران دانش آموز بین المللی در مدارس و دانشگاه های پزشکی پذیرفته می شوند. اگر شما هم نمرات تحصیلی بالایی دارید و اگر می توانید تمام وجودتان را برای تحصیل صرف نمایید، در این صورت تحصیل پزشکی در انگلستان قطعا برای شما مناسب خواهد بود. شاید این سوال پیش آید که چرا انگلستان را به عنوان مقصد تحصیل پزشکی انتخاب نماییم. دلایل زیر قطعا جوابگوی این سوال خواهند بود:

    • دسترسی به بهترین آموزش آکادمیک در زمینه پزشکی در دنیا. بیشتر از ۷۰ دانشگاه در انگلستان در میان لیست برترین دانشگاه های دنیا طبق لیست  QS World University Rankings قرار دارند و با انتخاب هریک از این دانشگاه بالاترین سطح آموزش در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
    • افزایش قابل توجه موقعیت های شغلی پس از فارغ التحصیلی. مطمئنا اگر قصد تحصیل در یک دانشگاه بین المللی را داشته باشید و بخواهید پس از اتمام تحصیل، در کشور محل تولدتان و یا هر جایی دیگر در بالاترین موقعیت های شغلی مشغول به کار شوید انگلستان بهترین انتخاب خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی دانشگاه های برتر انگلستان مورد تایید وزارت علوم ایران می باشند.
    • دانشجویان پزشکی در دانشگاه های انگلستان حین تحصیل بصورت عملی و تجربی آموزش می بینند. به عنوان مثال رشته ی لیسانس پزشکی و یا لیسانس جراحی (Bachelor of Medicine & Bachelor of Surgery) در اکثر دانشگاه های انگلستان به اینصورت می باشد که پس از پایان سال اول دانشجو با بیماران در ارتباط خواهد بود و از سال سوم دانشجو بیماران خودش را در طول دوره ی کلینیکال خواهد داشت.
    • در کنار مزایای آکادمیک انگلستان یکی از کشورهای غنی از لحاظ فرهنگی و تاریخی بوده و تحصیل در این کشور تجربه ایست که در زندگی دانشجویان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
    • تحصیل پزشکی به زبان انگلیس یکی از نکات مثبتی محسوب می شود که باعث تمایز افراد برای انتخاب در موقعیت های شغلی مختلف خواهد شد.
    • براساس پرتال رسمی Scimago Journal & Country Rank انگلستان رتبه ی دوم را در دنیا در زمینه ی تحقیقات پزشکی دارا می باشد و این موضوع نشان دهنده ی سطح بالای آزمایشات و تحقیقات پزشکی در این کشور است. همچنین جالب است بدانید که انگلستان از سال ۱۹۰۱ تاکنون در رتبه ی دوم بیشترین تعداد برندگان جایزه نوبل پزشکی را داراست.

    دوره استاندارد پزشکی(Standard Entry Medicine): این دوره معمولا ۵ ساله بوده و در بعضی از دانشگاه ها ۶ سال به طول می انجامد و دوره ی اصلی و استاندارد شروع پزشکی می باشد. این دوره با نام های مختلفی مانند MBBS ویا  MBChB شناخته می شود و در واقع لیسانس پزشکی می باشد.

    دوره پزشکی فوق لیسانس (Graduate Entry Medicine): متقتضیان این دوره حتما باید یک مدرک لیسانس در رشته های مرتبط با پزشکی و سلامت داشته باشند تا بتوانند برای این دوره اقدام نمایند. معمولا این دوره ۴ سال است و فقط در تعداد معدودی دانشگاه بصورت دوره ی ۵ ساله ارائه می گردد.

    دوره پزشکی با یک سال مقدماتی (Medicine with a Preliminary Year): معمولا این دوره ترکیب دوره استاندارد پزشکی بصورت ۵ سال و به همراه ۱ سال اضافه تر می باشد که در مجموع ۶ سال تحصیلی خواهد بود. در بعضی موافق این یک سال تحصیلی به صورت یک دوره جداگانه نیز در نظر گرفته می شود که به آن پزشکی به همراه ۱ سال Foundation می گویند.

     

    about 6 سال ago

  • اطلاعات تکمیلی رشته شیمی در انگلستان

    دانشگاه کمبریج Cambridge با بالاترین استانداردهای ورودی و بهترین امتیازات پژوهشی در صدر جدول قرار دارد. نودوهفت درصد پژوهش‌های ارسال‌شده از سوی این دانشگاه به سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا، به‌عنوان تحقیقات برجسته و جهانی ارزیابی شده‌اند. دانشگاه رده دومی آکسفورد Oxford شاهد ورود مستقیم نود درصد از دانشجویان خود به مشاغل حرفه‌ای یا ادامه تحصیل آن‌ها در مقاطع تحصیلی بالاتر بوده‌است. طبق برآوردهای QS، هر دو دانشگاه کمبریج و آکسفورد در رشته شیمی در میان شش دانشگاه برتر جهان قرار دارند. دانشگاه کیلی Keele که رتبه بیستم را در اختیار دارد، بیشترین رضایت را از لحاظ کیفیت تدریس در میان دانشجویان خود کسب کرده‌است. درحالی‌که دانشگاه لافبورو Loughborough در یک رتبه پایین‌تر، بیشترین رضایت را از منظر تجارب دانشجویی کسب کرده‌است.

    رشته شیمی بیشتر تحت سلطه دانشگاه‌های قدیمی است. به‌طوری‌که هیچ‌یک از دانشگاه‌های تازه تأسیس (دانشگاه‌های تأسیس‌شده پس از سال ۱۹۹۲) در میان سی رتبi برتر قرار ندارند. هرچند دانشگاه ناتینگهام ترنت Nottingham Trent تنها یک رتبه با این جایگاه فاصله دارد. به‌طورکلی در جدول، چهارده دانشگاه مدرن وجود دارند. دانشگاه‌های لنکشایر مرکزی Central Lancashire و شفیلد هالام Sheffield Hallam نیز در میان چهل رتبه برتر قرار دارند. از لحاظ امتیازات ورودی، تفاوت میان رتبه‌های بالا و پایین جدول بیشتر از همیشه است. امتیاز ورودی دانشگاه کمبریج حدود ششصد و سی و شش است، درحالی‌که امتیاز چهار دانشگاه بعدی حدود پانصد است. طبق سیستم امتیازبندی قدیمی UCAS، هشت دانشگاه کمتر از سیصد امتیاز دارند. حدود نود درصد دانشجویان مقطع کارشناسی دارای مدرک A-Level یا مدرکی معادل آن هستند.

    در نگاه بسیاری از دانشجویان، رشته شیمی رشته‌ای از علوم کلاسیک و سکوی پرشی به مشاغل متنوع و فرصت‌های پژوهشی بسیار به شمار می‌رود. در برخی دانشگاه‌ها تحصیل این رشته نیازمند نمره قبولی در رشته‌های ریاضی و شیمی است و بیشتر داوطلبان موفق در دانشگاه‌های برتر، در بیش از یک درس A-Level دریافت می‌کنند. مهارت‌های کسب‌شده در طول دوره بسیار پرطرفدارند. در جدول اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان، رشته شیمی در میان بیست رتبه برتر قرار داشته و بیش از یک سوم فارغ‌التحصیلان این رشته تحصیلاتشان را در مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه می‌دهند.

    حقوق پایه این رشته در مشاغل حرفه‌ای در میان سی رتبه برتر قرار دارد. هرچند در نسخه جدید Guide ، این رشته در جدول دستمزدها چهار پله سقوط داشته‌است. در سال ۲۰۱۵ نیز همانند سال گذشته تقاضا و ثبت‌نام برای این رشته افزایش داشته‌است. در سال ۲۰۱۷ صد و شش دانشگاه و کالج این رشته را ارائه خواهند کرد که این تعداد یازده مورد بیشتر از سال تحصیلی جاری است.

    about 6 سال ago

  • رشته پرستاری

    رشته پرستاری هنوز هم بیش از ۲ برابر سایر رشته‌ها داوطلبان را به خود جذب کرده، هرچند در سال ۲۰۱۵‌ این تعداد حدود ۵.۰۰۰ نفر کاهش یافته‌است. از زمان حرکت حرفه پرستاری به‌سوی حرفه‌ای تمام‌وقت، ‌این رشته با افزایش تعداد تقاضا تا ۱۰۰.۰۰۰ نفر در سال ۲۰۰۸ و در حال حاضر بیش از ۲۳۰.۰۰۰ نفر روبه‌رو شده‌است.

    تعداد ثبت‌نام‌ها در سال ۲۰۱۵ اندکی افزایش یافته، و در آن سال به‌ازای هر ظرفیت تقریباً ۹ تقاضا گزارش شده‌است. با‌ این حال، استاندارد ورودی این رشته پایین است. گرچه برای اولین بار میانگین هیچ دانشگاهی در این میان کمتر از ۲۵۰ گزارش نشده، اما تنها ۴ دانشگاه هستند که میانگین استانداردشان بیش از ۴۰۰ است. تقریباً دوسوم دانشجویان بدون مدرک  A-Levelوارد این رشته شده و بسیاری از آن‌ها سایر مدارک مربوط به حوزه بهداشت را دارند. %۲۵ از افرادی که به برنامه‌های پیش‌ثبت‌نام pre-registration programmes این رشته می‌پیوندند ترک تحصیل می‌کنند، اما نرخ فعلی ترک‌تحصیلی‌ها تقریباً %۱۰ است.

     

     
    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته طراحی مد انگلستان

    صنعت مد بزرگترین سرمایهٔ بریتانیاست و دارای طیف گسترده‌ای از طرح‌های خارجی است که با سبک‌های مدرن بریتانیایی ادغام شده‌اند. طراحی معمول انگلیسی بسیار شیک است اما در عین حال اخیراً ابتکار و نوآوری‌ها بسیار غیر متعارف شده‌اند و سبک سنتی تبدیل به ترکیبی با تکنیک‌های مدرن شده است. در صنعت مد و طراحی لباس بریتانیا، سبک‌های قدیمی و ماندگار که هنوز هم پرطرفدار هستند نقش بسیار پررنگی بازی می‌کنند. متخصصین مد انگلستان با تلفیق و تطبیق مدهای قدیمی و جدید باعث شده‌اند سبک بریتانیایی منحصر به فرد و دارای زیبایی بوهمیایی باشد به طوری که بسیاری از مراکز مد دیگر سعی در تقلید از سبک بریتانیایی دارند

    تحصیل در طراحی مد در دانشگاه های انگلستان به شما دانش و مهارت کافی را در زمینه صنعت طراحی و مد ارائه میدهد. خلاقیت و نوآوری از موارد مهم در رشته طراحی محسوب میشود و این دوره ها به دانشجویان در زمینه طراحی کمک چشمگیری میکند

    دانشجویان با یادگیری فرآیند های طراحی میتوانند سبک مد و طراحی خود را ارزیابی و آن را دنبال کنند و در بعضی از دوره کارآموزی دانشجویان میتوانند برای طرح های خود را در به بازدید کنندگان به نمایش بگذارند

    میانگین حقوق اولیه فارغ تحصیلان در رشته ی طراحی مد بین ۱۶,۳۰۲£ – ۲۵,۶۳۰£ (۸۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان ) در سال می باشد

    دانش آموزانی که قصد تحصیل در رشته طراحی مد در انگلستان را دارند می بایستی ابتدا دوره ی ۲ ساله ی (ای-لول) و یا دوره یک ساله (فاندیشن) را در کالج های انگلستان بگذرانند تا بتوانند در رشته طراحی مد جهت اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان و دانشگاه انگلیس اقدام کنند

    مشاغل موجود برای فارغ التحصیلان در رشته طراحی مد: فارغ التحصیلان رشته طراحی مد میتوانند در زمینه های طراحی لباس وپارچه ، روز نامه نگاری در زمینه مد وطراحی، طراح الگو ،خریدار مد، مشاور تصویری وطراح سبک مشغول بکار شوند

     

     

    about 6 سال ago

  • University of Westminster

    بررسی اجمالی

    دانشگاه وستمینستر از دانشکده های پلی تکنیک انگلستان محسوب می شد ولی در سال ۱۹۹۲ بعنوان دانشگاه رسمی در انگلستان شناخته شد و هم اکنون بیش از ۲۳۰۰۰ دانشجو از ۱۵۰ کشور مختلف دنیا در این دانشگاه در مقطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دوره های پیشرفته وحرفه ای تحصیل میکنند

     رشته های مد وطراحی و مطالعات رسانه ای دانشگاه وستمینستر از شهرت زیادی در انگلستان برخوردار است

     .دانشگاه وستمینسترصد وهفتاد و پنجمین سالگرد خود را در سال ۲۰۱۳ جشن گرفت

    .دانشگاه وستمینستر تنها کمپستی است که سینما در داخل محوطه دانشگاه دارد

    خدمات برای دانشجویان بین المللی

    .دانشگاه وستمینستر مشاوره و پشتیبانی در همه امور دانشجویی را نیز برای دانشجویان ارائه میکند

    همچنین دوره های آموزش زبان قبل از شروع دوره تحصیلی دانشجویان برگزار میکند و دانشجویان میتوانند در این کلاسها شرکت کنند

    رتبه بندی

    در سال ۲۰۱۷ the Times University Guide صد و هفتهمین دانشگاه در لیست
    در سال ۲۰۱۷ the Guardian University Guide  صد و دوازدهمین دانشگاه در لیست

    دانشگاه وستمینستر دررشته های معماری، محیط زیست، هنر و طراحی، آموزش زبان انگلیسی و مطالعات رسانه ها  جزء دانشگاههای برتر محسوب میشود

    محل -

    .خوابگاه دانشگاه وستمینستر دارای ۱۷۵۰ اتاق گروهی و فردی میباشد

    .خوابگاه از تمامی امکانات آموزشی وامکانات حمل ونقل و رفاهی برخوردار میباشد 

      مهلت ثبت نام برای خوابگاه دانشجویی قبل از ماه "می" میباشد و اگر دانشجویان ثبت نام خود را بعد از این تاریخ انجام دادند، دانشگاه آنها را در یافتن محل سکونت یاری خواهد کرد

    موقعیت جغرافیایی

     دانشگاه وستمینستر دارای۴ کمپس میباشد که ۳ کمپس در مرکز لندن و دیگر کمپس درهرو واقع شده است که دارای رستوران، کافه و مغازه های مختلف میباشد و دسترسی به موزه ها، تئاتر، سینما و رستورانها آسان است 

        دانشگاه وستمینستردر نزدیکی ساختمان پارلمان، بیگ بن، شبکه خبری بی بی سی، کتابخانه بریتانیا چشم لندن و تیت مدرن میباشد

      

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته بازرگانی انگلستان

    دانشکده های تجارت بریتانیا با توسعه برنامه های خود، طیف وسیع حوزه هایی چون مدیریت، بازاریابی، بازرگانی و امور مالی، همراه با مدیریت تخصصی در زمینه ورزش، بهداشت و رسانه ها را تحت پوشش قرار می دهد

    مدیریت بازرگانی برنامه ریزی اجرا وعملیات یک سازمان است. دانشجویان میتوانند در هر کدام از زیر مجموعه های بازرگانی از جمله حسابداری، بازریابی ،نیروهای انسانی ومدیریت در سال اول دوره پایه خود وقبل از شروع سال دوم با توجه به علاقه خود انتخاب رشته کنند

    میانگین حقوق اولیه فارغ تحصیلان در رشته ی بازرگانی بین ۲۴,۰۲۷£ – ۲۸,۴۲۱£ (۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان ) در سال می باشد

    دانش آموزانی که قصد تحصیل در رشته بازرگانی در انگلستان را دارند می بایستی ابتدا دوره ی ۲ ساله ی (ای-لول) و یا دوره یک ساله (فاندیشن) را در کالج های انگلستان بگذرانند تا بتوانند در رشته بازرگانی جهت اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان و دانشگاه انگلیس اقدام کنند

    داوطلب باید حداقل ۷۰٪ از نمره و معدل را در آخرین مقطع تحصیلی خود کسب کرده باشد *
    به طور مثال اگر در مدارس ایران تحصیل می کنید باید حداقل نمره ۱۴ از معدل در آخرین مقطع تحصیلی خود کسب کرده باشید

    آشنایی مقدماتی به زبان انگلیسی *

    اگر سطح زبانی شما ضعیف است احتیاج هست که سال اول رو به صورت فشرده زبان بخوانید و پس از کسب مهارت لازم, به دوره ی اصلی خود وارد شوید

     

    معرفی یک نفر در انگلستان بعنوان قیم در هنگام تحصیل, درصورتی که متقاضی نتواند کسی را در انگلستان بعنوان قیم معرفی نماید، موسسه پیوند ترتیبات لازم را برای تعیین قیم قانونی انجام می دهد

    about 6 سال ago

  • آموزش موسیقی در انگلستان

    مدارج موسیقی از طریق ماهیت چالش انگیز و چند وجهی خود، مهارت های بسیار متنوعی را در رابطه با تفکر انتقادی و خلاق، کار تیمی، ارائه سخنرانی، مدیریت، فهرست بندی و آرشیو، انجام تجزیه و تحلیل دقیق و بسیاری امور دیگر را پرورش می دهند و این مهارت ها توسط کارفرمایان در حرفه های مختلف بسیار ارزشمند هستند. به طور معمول، ماژول های موسیقی دانشگاه از طریق ترکیبی از سخنرانی های هفتگی، سمینارها و کارگاه های گروهی کوچک و آموزش های یک به یک آموزش داده می شود که مورد آخر به طور خاص با پروژه های مستقل مطالعه مرتبط است، زمانی که دانشجویان موضوعات خود را انتخاب می کنند (معمولا در سال آخر).به طور کلی، ماژول های عملکرد از طریق تکنوازی زنده ارزیابی می شوند، اگرچه قطعات پیش ضبط شده و نوشته شده نیز رایج هستند ماژول های ترکیب از طریق نمرات ارائه شده (برای ترکیب های صوتی) و ضبط (برای قطعات ساخته شده در استودیو)، اغلب با تفسیر نوشته های تکمیلی، ارزیابی می شود؛ و ماژول های تحلیلی و موسیقی شناسی از طریق تمرین ها، مقالات و ارائه های سمینار ارزیابی می شوند.

    فارغ التحصیلان موسیقی که در اجرا تخصص دارند، ممکن است حرفه ای در زمینه ضبط یا نوازندگی را در پیش بگیرند. همچنین فرصت های اشتغال در زمینه های تخصصی مانند تکنسین ها، مهندسان صدا و تولید کنندگان وجود دارد که بسیاری از آنها آزادانه کار می کنند. شرایط مورد نیاز برای رشته موسیقی عبارت است از:

    • الزامات لیسانس بین المللی معمول: 30 امتیاز
    • الزامات سطح A معمول: ABB شامل موسیقی. با توجه به ماهیت خلاقیت مدرک موسیقی، بسیاری از دانشجویان بر اساس استعداد و شایستگی پذیرفته می شوند.
    • الزامات IELTS معمول: بطور کلی و هیچ نمره ای کمتر از 5.5 نباشد.
    about 6 سال ago

  • رشته سیاست اجتماعی در انگلستان

    رشته سیاست اجتماعی در انگلستان از رکود تقاضا در سال ۲۰۱۴ رها شده، اما هنوز هم نتوانسته به تعداد داوطلبان قبل از اعمال شهریه ۹۰۰۰پوندی خود دست یابد.

    اگرچه در سال ۲۰۱۵ تعداد ورودی‌های این رشته %۹ افزایش داشته، اما هنوز هم برای هر ظرفیت در این رشته ۳ داوطلب وجود دارد. در حال حاضر ۳۸ دانشگاه در جدول این رشته وجود دارند (این تعداد ۴تا بیشتر از سال گذشته‌است) و ۹۴ دانشگاه و کالج از سال ۲۰۱۷ دوره‌های این رشته را ارائه خواهند کرد.

    استانداردهای ورودی این رشته بسیار پایین است، به‌طوری‌که در سیستم امتیازدهی قدیمی UCAS تنها سه دانشگاه به میانگین بیش از ۴۰۰ امتیاز دست یافته‌اند، و امتیاز یک دانشگاه نیز کمتر از ۲۴۰ گزارش شده‌است. لازم به ذکر است که این آمار مربوط به سال ۲۰۱۴ است، زیرا برای جمع‌آوری اطلاعات جدید تعداد دانشجویان کافی نبوده‌است.

    به‌دلیل کاهش نرخ رضایت دانشجویان، مدرسه اقتصاد لندن LSE برای دومین بار طی ۱۵ سال سابقه انتشار این جدول، صدر جدول این دانشگاه را از دست داده‌است. دانشگاه لیدز Leeds با وجود عدم برتری در هیچ یک از شاخص‌های منفرد، صدر جدول این رشته را در اختیار دارد. دانشگاه رده‌نهمی ادینبورو Edinburgh دارای بالاترین استاندارد ورودی در میان سایر دانشگاه‌ها است، دانشگاه رده‌چهارمی ناتینگهام Nottingham از نظر نسبت فارغ‌التحصیلان وارد‌شده به مشاغل حرفه‌ای یا دوره‌های تحصیلات تکمیلی با فاصله بسیار زیاد از سایرین پیشی گرفته‌است. دانشگاه لیورپول هوپ Liverpool Hope در بخش تدریس در ارزیابی ملی دانشجویی NSS به بهترین نتایج دست یافته، و دانشگاه شفیلد هالام Sheffield Hallam بهترین عملکرد را در سازماندهی دوره courses organisation، منابع آموزشی learning resources و رشد شخصی personal development داشته است. به‌طور کلی دانشگاه رده‌سیزدهمی بولتون Bolton، برترین مؤسسه تازه‌تأسیس (تأسیس‌شده پس از سال ۱۹۹۲) است.

    از نظر اشتغال‌به‌کار فارغ‌التحصیلان در سطح ملی این رشته در ۵ رتبه انتهایی جدول قرار داشته و بیش از یک‌سوم از فارغ‌التحصیلان این رشته کار خود را در مشاغل سطح پایین شروع کرده‌اند. این نکته در جدول این رشته نیز منعکس شده‌است، به‌طوری‌که در ۹ دانشگاه از ۳۸ دانشگاه کمتر از نیمی از فارغ‌التحصیلان وارد مشاغل حرفه‌ای شده یا ادامه تحصیل می‌دهند. این شاخص در مقایسه با شاخص دستمزد شروع‌به‌کار در مشاغل حرفه‌ای این رشته امتیاز بهتری را کسب کرده‌است، هرچندکه در سال ۲۰۱۵ میانگین دستمزد ۲۰.۶۰۰پوندی این رشته در میان ۵۰ رتبه برتر جدول قرار داشته‌است.

    about 6 سال ago

  • رشته ریاضیات در انگلستان (Mathematics)

    باوری که در میان اغلب مردم در مورد رشته ریاضیات رواج دارد این است که این رشته یکی از رشته‌هایی است که به یک حرفه پر سود منتهی می‌شود، البته لازم به ذکر است که جدول دستمزدهای این رشته این باور عمومی را تأیید کرده‌است. ‌

    این رشته از منظر میانگین دستمزد در مشاغل حرفه‌ای با بررسی‌هایی که ۶ ماه پس از اتمام تحصیلات فارغ‌التحصیلان انجام شد، با نزدیک به ۲۶.۰۰۰پوند در پایان سال ۲۰۱۵، در میان ۱۰ رشته برتر جدول قرار گرفته، و از منظر ورود فارغ‌التحصیلان به مشاغل حرفه‌ای یا دوره تحصیلات تکمیلی جایگاه نسبتاً پایین‌تری دارد، اما همچنان در میان ۲۰ رشته برتر جدول قرار دارد.

    %۳۰ از فارغ‌التحصیلان این رشته به ادامه تحصیلات خود در مقاطع بالاتر پرداخته، و بیش از نیمی از آن‌ها در مشاغل سطح بالا استخدام می‌شوند. امتیازات اشتغال‌به‌کار این رشته در جدول نشان‌دهنده این امر است که بیش از نیمی‌ از ۷۱ دانشگاه این جدول، از جمله تمام ۲۰ دانشگاه برتر، برای حداقل %۷۵ از فارغ‌التحصیلان خود مقاصد مثبتی Positive Destination را ثبت کرده‌اند.

    تقاضا و ثبت‌نام در‌این رشته در پی اعمال شهریه ۹۰۰۰پوندی با قدری کاهش مواجه شده، اما این رشته همچنان یکی از محبوب‌ترین رشته‌ها برای تحصیلات تکمیلی محسوب می‌شود. تعداد ورودی‌های ‌این رشته در حال حاضر در سطح رکورد است، یعنی نزدیک به ۷.۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۶ که این تعداد تقریباً ۱.۰۰۰ نفر بیشتر از سال ۲۰۱۲ است. با افزایش تعداد کسب‌کنندگان مدرک A-Level و دریافت کمک‌های مالی توسط دانشگاه‌های بریتانیا برای امکانات آموزشی جدید در ریاضیات، مهندسی و علوم پایه، در سال‌های آینده احتمال افزایش تعداد دانشجوی بیشتری برای این رشته می‌رود. استانداردهای ورودی این رشته بالا است، به‌طوری‌که در جدول امسال میانگین استانداردهای ورودی ۶ دانشگاه بیش از ۵۵۰ گزارش شده‌است. این حقیقت را نیز نباید فراموش کرد که بیشتر داوطلبین موفق در دانشگاه‌های برتر دارای ۲ مدرک A-Level در‌ این درس و دو یا چند درس دیگر بوده‌اند. جدول این رشته بازه گسترده‌ای از استانداردهای ورودی دانشگاه‌های مختلف را پوشش می‌دهد، ۱۴ دانشگاه (در مقایسه با ۱۱ دانشگاه سال گذشته) دارای میانگین استاندارد ورودی کمتر از ۳۰۰ گزارش شده‌اند.

    صدر جدول سال گذشته به‌طور مشترک در اختیار دانشگاه‌های آکسفورد Oxford و کمبریج Cambridge بود، اما در حال حاضر دانشگاه کمبریج با بالاترین استاندارد ورودی و ثبت بیش از %۹۰ در یکی از دو شاخص اشتغال، برتری خود را در صدر جدول حفظ کرده‌است. دانشگاه ساسکس Sussex دارای بهترین دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلی است، درحالی‌که دانشگاه آکسفورد بهترین نتایج را در سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا در سال ۲۰۱۴ کسب کرده‌است. دانشگاه سالفورد Salford با تنها ۸ رتبه فاصله با انتهای جدول، در ارزیابی ملی دانشجویی NSS بهترین عملکرد را در شاخص‌های کیفیت آموزش و تجارب دانشجویی کسب کرده‌است.

     

    about 6 سال ago

  • رشته دامپزشکی در انگلستان

    در میان تمامی رشته‌ها تنها رشته پزشکی است که استانداردهای ورودی بالاتری نسبت به رشته دامپزشكی دارد، در سال ۲۰۱۵ میانگین امتیاز داوطلبان این رشته بیش از ۵۰۰ گزارش شده و حتی پس از %۷ كاهش در تقاضا، همچنان برای هر ظرفیت در این رشته بیش از ۷ داوطلب وجود دارد.

    هشتمین دانشکده دامپزشکی که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد دانشگاه ساری Surrey است، اما برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با این دانشگاه برای ورود به جدول این رشته باید چند سال دیگر نیز صبر کرد. دانشگاه ناتینگهام Nottingham آخرین دانشکده‌ای است که در سال ۲۰۰۶ در این رشته افتتاح شده و توانسته سه سال متوالی صدر جدول را در اختیار داشته باشد، هرچند در سال گذشته به رتبه چهارم جدول سقوط کرده و امسال نیز در همین رتبه باقی مانده‌است.

    دانشگاه ناتینگهام هنوز هم در ارزیابی‌ها راضی‌ترین دانشجویان را دارد، اما دانشگاه ادینبورو Edinburgh که همانند سال ۲۰۰۸ در این دوره نیز به بهترین نتایج در سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا در سال ۲۰۱۴ دست یافته، موفق شده صدر جدول را از دانشگاه کمبریج پس بگیرد. دانشگاه گلاسگو Glasgow به رتبه دوم جدول ارتقا یافته و دانشگاه کمبریج در پی کاهش رضایت دانشجویان خود به رتبه سوم تنزل یافته‌است.

    رشته دامپزشکی یکی دیگر از رشته‌هایی است که امتیازات مربوط به شاخص اشتغال‌به‌کار فارغ‌التحصیلان در آن از محاسبات تعیین موقعیت‌ دانشگاه حذف شده‌است. این امتیازات هنوز هم در جدول نشان قابل‌مشاهده‌اند، اما گروه بازنگری برنامه‌ریزان دانشگاهی همگی معتقد بودند که نرخ اشتغال‌به‌کار فارغ‌التحصیلان این رشته به‌قدری نزدیک به یکدیگر است که تفاوت‌های کوچک می‌توانند موجب تحریف رتبه‌بندی کلی شوند. رشته دامپزشکی در جدول اشتغال‌به‌کار فارغ‌التحصیلان در رتبه چهارم، و در جدول دستمزد برای مشاغل حرفه‌ای در جایگاه ششم قرار دارد.

    تعداد ظرفیت‌های ورودی رشته دامپزشکی به‌طور مرکزی کنترل می‌شود. شرط ورود به این رشته در اکثر دانشکده‌ها نمرات بالا در دروس شیمی و زیست‌شناسی و در برخی از آن‌ها در یکی از دروس فیزیک یا ریاضی است. دانشگاه‌های کمبریج و کالج سلطنتی دامپزشکی Royal Veterinary College از متقاضیان ورود به این رشته آزمون استعداد تحصیلی می‌گیرند.

    تعداد کمی از متقاضیان بدون شواهدی از تعهد عملی به این رشته از طریق تجربه کاری، در رشته دامپزشکی یا آزمایشگاه پذیرفته می‌شوند. به‌طور کلی دوره‌های علوم دامپزشکی به‌صورت پنج‌ساله ارائه می‌شوند، اما اتمام این دوره در دانشگاه کمبریج شش سال به طول می‌انجامد و دانشگاه‌های بریستول Bristol و ناتینگهام Nottingham سال «پیش‌دامپزشکی» Pre-Veterinary ارائه می‌دهند. دوره‌های این رشته در دانشگاه‌های ادینبورو و کالج سلطنتی دامپزشکی چهارساله است. این رشته در دانشگاه‌های ولز یا ایرلند شمالی و در دانشگاه‌های تازه‌تأسیس (تأسیس‌شده پس از سال ۱۹۹۲) ارائه نمی‌شوند، اگرچه تعدادی از آن‌ها و برخی کالج‌ها پرستاری دامپزشکی veterinary nursing را ارائه می‌دهند.

    about 6 سال ago

  • دانشگاه کینگستون

     
     

    دانشگاه کینگستون رتبه‌ی اول را بین دانشگاه های بریتانیا در رشد دادن شرکت­های نوپا (استارت آپ) دارد و در این زمینه، به مدت هفت سال متوالی جزو دو دانشگاه برتر بوده‌ است. در سال تحصیلی ۲۰۱۵-۲۰۱۴ بیش از ۳۷۱ شرکت نوپا از این ‌دانشگاه شروع به کار کردند که در مجموع حجم معاملاتی در حدود ۳۰ میلیون پوند داشتند. بخش سرمایه‌گذاری کینگستون بیش از یک دهه قبل شروع به کار کرد تا به کارآفرین‌های آینده (دانشجویان فعلی) در هر رشته و موضوعی مشاوره دهد و با تاسیس شرکتی نوپا، از لحاظ مالی آن­هارا را حمایت کند.

    در میان همه‌ی دوره‌ها در کینگستون، به شغل آینده توجه می شود. این‌ دانشگاه سومین دانشکده‌ی بزرگ مهندسی لندن را دارد که برای مثال مجهز به لیرجت مختص دانشکده وشبیه ‌ساز پرواز است که در دوره‌های مهندسی هوانوردی این ‌دانشگاه به کار می‌روند.

    با وجود این‌ موفقیت، در کمال تعجب دانشگاه کینگستون در تحصیلات تکمیلی رتبه‌ی خوبی در جدول رده‌ بندی امسال مجله ی تایمز نداشته و در رده بندی کلی میان ۱۰ دانشگاه ضعیف‌ قرار دارد. این افت در پی کاهش رتبه‌ی کینگستون در تمامی هشت معیار مورد بررسی مجله ی تحصیلات عالی تایمز است که در آن از اطلاعات جدید امسال دانشگاه‌ها بهره گرفته می­شود.‌

    در هر صورت، دانشگاه تلاش می کند که شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم کند. به همین منظور در مرحله‌ی اول، از پروژه‌ی ‌۸/۶ میلیون پوندی برای ایجاد تجهیزات پیچیده ی «علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی» در پردیس جاده پنرین در پاییز ۲۰۱۶ بهره برداری شد.

    علاوه بر آزمایشگاه‌های جدید، فضای خلاقانه ی جدیدی برای توسعه ایجاد شده است که عموم مردم می توانند در آن جا تاثیر جدیدترین فناوری­ها را بر زندگی روزانه ‌ی خود ببینند.

    دانشگاه کینگستون تاکنون حدود ۲۰ میلیون پوند برای ساختمان جان گالثورثی (John Galsworthy) هزینه کرده است که شامل سالن­های سخنرانی، فضای چند منظوره ی تدریس، مراکز IT و یک «مرکز دانش» است تا دانشجویان در آن جا به تکالیف و امور تحصیلی خود بپردازند. در سال ۲۰۱۹ ساختمان دیگری با هزینه‌ی ۵۰ میلیون پوند افتتاح خواهد شد که شامل مرکز منابع آموزشی، سالن کنفرانس و دو کافه خواهد بود. این پروژه ‌ها بخش‌ هایی از برنامه‌ی ۱۲۳ میلیون پوندی برای نوسازی کلی مجموعه دانشگاه هستند.

    مرکز منابع آموزشی جدید،بخشی از برنامه‌ی ۱۱ میلیون پوندی توسعه ی واحد نایتس پارک(Knights Park) دانشگاه است که نوسازی فضای استودیو و به روزرسانی قسمت پذیرش، ناحیه‌ی گالری و نمای خارجی را شامل می شود.تجهیزات مربوط به کتابخانه­ در تمامی ‌واحدها بهبودیافته اندکه با هدف تشویق دانشجویان به آموزش گروهی و تعاملی امکانات مربوط به کتابخانه، محاسبات و چندرسانه ­ای دریک مکان متمرکزشده ­است.

    مرکز منابع آموزشی از طرف دولت به دلیل ارائه ی خدمات مناسب به متقاضیان،موردتقدیرقرارگرفته ­است. مراکز اصلی در طول ترم به صورت شبانه روزی ودرتمامی روزهای هفته باز هستند که با استفاده از یک سیستم پیشرفته‌ی خودکار،  به روندامانت کتب سرعت بخشیده است.

    دانشگاه کینگستون دارای ۵ دانشکده و ۴ پردیس است که پنرین روئد (Penrhyn Road)، کینگستون هیل (Kingston Hill)، نایتس پارک (Knights Park) و روهامپتون واله (Roehampton Vale) نام دارند.

    پنرین روئد مرکز فعالیت دانشجویان است و کینگستون هیل در محوطه ای تماشایی و نایتس پارک در کنار رودخانه قرار دارد. روهامپتون واله پردیسی مدرن است که در کنار پارک ریچموند جای دارد. تمام این پردیس ها از طریق خدمات اتوبوس رانی دانشگاهی به یکدیگر متصل می شوند.

    دانشکده ی هنر کینگستون با بیش از ۱۴۰ سال قدمت، از سوی QS در میان صد دانشکده ی برتر هنر جهان قرار گرفته ­است و در سال ۲۰۱۴ یکی از بهترین نتایج را در ساز و کار بهبود پژوهش بریتانیا (REF) در دو رشته‌ ی ادبیات انگلیسی و تاریخ به دست آورد. این دانشگاه تعداد کمی از کادر دانشگاهی(تنها ۱۶ درصد کارکنان واجد شرایط) را در ارزیابی REF شرکت داد. با این وجود،۶۰ % از مقالات، در دو رتبه ی برتر قرار داشتند و در هر یک از ۹ حوزه ای که دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت، این دانشگاه دارای پژوهش های تراز اول جهانی بود.

    قرار است دانشگاه کینگستون سرپرستی پروژه ‌ی جدیدی را با هدف بهبود تحصیلات تکمیلی به عهده بگیرد که بزرگ­ ترین پروژه ­ای است که توسط دولت تامین مالی می­گردد. هدف این پروژه، تشویق دانشجویان به ادامه ی تحصیل در دوره ­های کارشناسی ارشد رشته‌های علوم، ریاضی و مهندسی، و زیر نظر داشتن روند پیشرفت آن­ها است. البته این امر شامل حال دانشجویانی می شود که در حالت عادی وارد دوره ­های تحصیلات تکمیلی نمی­شوند.

    دانشکده‌ی سلامت، خدمات اجتماعی و آموزش پزشکی (که به صورت مشترک با دانشگاه سنت جورج لندن اداره می‌شود) در حال حاضر با بیش از هفت هزار دانشجو، موفق شده است دو قرارداد مهم با مرکز ملی سلامت انگلیس امضا کند که باعث افزایش تعداد دانشجویان در رشته‌های پرستاری و فیزیوتراپی خواهد شد. ارتباط میان این مرکز و مدرسه‌ی سلطنتی پرستاری وتوانبخشی سرطان مارسدن (Marsden) این امکان را فراهم می­سازد تا بعضی از دانشجویان بتوانند حدود نیمی از دوره ‌ی آموزشی خود را به عنوان کارکنان کلینیکی شاغل در بیمارستان و مراکز مراقبت ‌های اولیه و خدمات اجتماعی طی کنند.

    دانشگاه برای تبلیغ خود از شعار «لندن: زنده و پر برگ» استفاده کرده که نشان ‌دهنده ‌ی موقعیت برون شهری، مجاورت با رودخانه و محیط با نشاط آن است. از چهار پردیس این دانشگاه، دو پردیس در نزدیکی منطقه ی کینگستون، یکی در تپه ‌ی کینگستون و در فاصله دو مایلی و چهارمی در دره ‌ی روهمتون (Roehampton) قرار دارند؛ جایی که تا قبل از این، یک‌ مرکز ساخت هواپیما بوده و اکنون به یک مجتمع فناوری تبدیل شده است. سرویس اتوبوس رایگان دانشگاه تمامی این واحدها را به هم مرتبط می­سازد.

    در میان دانشگاه­های بریتانیا، دانشگاه کینگستون دارای یکی از متنوع ترین ترکیب­های نژادی در میان دانشجویان است و همچنین بسیاری از دانشجویان کارشناسی آن، اولین عضو خانواده ی ‌خود هستند که تحصیلات دانشگاهی را تجربه می­کنند. حدود یک‌ سوم ظرفیت کینگستون به دانشجویان بزرگسال و نزدیک به نیمی از ظرفیت پذیرش هم به خانواده‌های طبقه ی ‌کارمند تعلق دارد.

    اغلب دانشجویان موقعیت مکانی دانشگاه را دوست دارند ولی از هزینه‌های بالای زندگی در دانشگاه گله­ مندند. بیش از ۲۰ میلیون پوند صرف امکانات -ی دانشگاه کینگستون شده‌ است؛ همچنین امکانات ورزشی آن نیز با اضافه شدن ۶/۲ میلیون پوند به بودجه­اش، برای ساخت باشگاه بدن سازی و زمین­های بهبود یافته ی ورزشی توسعه پیدا کرده ­است.

     
    about 6 سال ago

  • شهر نیوکاسل انگلستان

     
     

    نیوکاسل در یک نگاه

     

    • شهر نیوکاسل (Gateshead) در شمال شرقی انگلیس در دو طرف رودخانه تاین قرار دارند و در خلیج خیره‌کننده به هم می‌رسند.
    ‌ شهرنیوکاسل مملو از رستوران‌ها، بارها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری است، ازجمله جاذبه‌های گردشگری نیوکاسل می‌توان پل میلیونیومنیوکاسل (Gateshead Millennium Bridge) و فرشته شمال (Angel of the North) اشاره کرد. فرشته شمال یک مجسمه فولادی است که توسط سر آنتونی گرملی (Sir Antony Gormley) ساخته‌شده است.
    • نیوکاسل دروازه ورود سریع به اسکاتلند است. تا ادینبورگ در شمال، با قطار فقط یک ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. به‌علاوه می‌توانید در کمتر از ۳ ساعت با قطار از لندن به نیوکاسل برسید.

     

    آب‌وهوای شهر نیوکاسل انگلستان اقیانوسی و معتدل است. البته معمولاً در کل آب‌وهوای انگلستان معتدل است، اما گاهی اوقات به‌شدت تغییر می‌کند. به علت جریان‌های خلیجی، دمای هوا در نیوکاسل معمولاً گرم‌تر از بقیه قسمت‌های انگلستان است. از طرفی به دلیل اینکه نیوکاسل در سایه بارانی پنینز شمالی (North Pennines) واقع‌شده است، یکی از خشک‌ترین شهرهای انگلستان محسوب می‌شود.

    در شهر نیوکاسل، فصل تابستان (از ژوئن تا اوت) معمولاً هوا آفتابی و گرم است. متوسط دماهای پایین ۵۰ درجه فارنهایت (۱۰ درجه سانتی‌گراد) و متوسط دماهای بالا ۶۸ درجه فارنهایت (۲۰ درجه سانتی‌گراد) است. در زمستان (از دسامبر تا فوریه)، هوا سرد است. در این زمان، میانگین دما بین ۳۶ فارنهایت (۲ درجه سانتی‌گراد) و ۴۴ درجه فارنهایت (۷ درجه سانتی‌گراد) است.

    about 6 سال ago

  • دانشگاه ساسکس انگلستان

     
     

    دانشگاه ساسکس با افزایش بیش از ششصد نفر به ظرفیت پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی خود در سال ۲۰۱۵ (هجده درصد بیشتر از سال گذشته)، مرحله جدیدی از ارتقا در رتبه‌بندی‌های بین‌دانشگاهی را تجربه کرد. نرخ پذیرش تنها یک دانشگاه در بریتانیا بیشتر از نرخ پذیرش نودوسه‌درصدی دانشگاه ساسکس است. هدف این دانشگاه از افزایش پذیرش ظرفیت رسیدن به رشد پنجاه‌درصدی ترم‌اولی‌ها تا سال ۲۰۱۸ است. این دانشگاه با فراهم کردن فرصت‌هایی بیشتر برای دانشجویان مختلف باعث شده‌است تا با افزایش تعداد دانشجویان هرچه بیشتر به چشم‌انداز میان‌رشته‌ای که از سال ۱۹۶۰ در نظر داشته نزدیک‌تر شود، و به این ترتیب پژوهشگران همکار در رقابتی بین‌المللی با یکدیگر قرار می‌گیرند.

    دانشگاه ساسکس در میان بیست دانشگاه برتر بریتانیا قرار دارد. کیفیت هفتادوپنج درصد از طرح‌های ارسالی این دانشگاه به عالیِ بین‌المللی بوده‌است. دانشگاه ساسکس در رشته‌های تاریخ، زبان انگلیسی، روان‌شناسی و جغرافیا پیشتاز است.

    از تعداد پانزده‌هزار دانشجویی که در پردیس این دانشگاه در چهارمایلی برایتون Brighton در حومه فالمر Falmer به تحصیل مشغول‌اند، یازده‌هزارودویست نفر در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند.

    دانشگاه ساسکس یکی از برنامه‌های توسعه عمرانی‌اش را به‌تازگی و با هزینه‌ای بالغ بر صد میلیون پوند به پایان رسانده‌است. نوسازی ساختمان اصلی سر باسیل اسپنس Sir Basil Spence و احداث ساختمان‌های دیگر بخش‌هایی از این طرح بوده‌اند. یک ساختمان آموزشی با مجموعه‌ای از سالن‌های مطالعه، سخنرانی، فضای آموزشی و مرکز فعالیت‌های اجتماعی جدیدترین ساختمان این دانشگاه است که با هزینه‌ای بالغ بر بیست‌ونه میلیون پوند ساخته شده‌است.

    پردیس دانشگاه ساسکس، طراحی شده توسط سر باسیل اسپنس (Sir Basil Spence)، در دهکده فالمر واقع شده است. پردیس دانشگاه در نزدیکی ساوث داونز (South Downs) قرار دارد که بر طراحی اسپنس نیز تأثیر گذاشته است. این پردیس خودکفا است و دارای امکانات متعدد، رستوران، فروشگاه، بانک، کتاب فروشی، داروخانه، مرکز بهداشت، مهدکودک و کافه-رستوران است.

    طرح های اسپنس از سوی معماران موردتمجید قرار گرفته است؛ بسیاری از ساختمان های دانشگاه برنده جایزه شده اند. کاخ فالمر (Falmer House) موفق به کسب مدال برنز از موسسه سلطنتی معماران بریتانیا شده است.

    میتینگ هاوس (Meeting House)، یکی دیگر از ساختمان دانشگاه است که در سال ۱۹۶۹موفق به کسب جایزه Civic Trust گردید. در سال ۱۹۹۳، ساختمان هایی که هسته اصلی طرح های اسپنس را تشکیل می دادند، جزء ساختمان های ثبت شده قرار گرفتند. کاخ فالمر یکی از دو ساختمانی بود که به عنوان درجه یک ثبت گردید. البته تعدادی از ساختمان های اصلی نیز در حال حاضر به عنوان درجه یک ثبت شده اند، آنها در مراحل اولیه ثبت ساختمان ها، ثبت شده اند.

    دانشگاه ساسکس مفتخر است که «تنها دانشگاه انگلیس است که در منطقه محافظت شده دارای زیبایی طبیعی برجسته» واقع شده است. این دانشگاه در حال حاضر به طور کامل توسط پارک ملی ساوث داونز احاطه شده است.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Cambridge

    دانشگاه Cambridge در رشته پزشکی رنکینگ دوم را در سطح جهانی دارد. رشته پزشکی در این دانشگاه 6 ساله ست. نمرات دوره Alevel باید A* A* A باشد و درس ها باید در زمینه علوم و ریاضی باشد که عبارتند از: زیست، شیمی، فیزیک و ریاضی و روانشناسی شامل آن نمی شود. از بین متقاضیان رشته پزشکی فقط  98% از آنها سه درس یا بیشتر را از بین دروس علوم و ریاضی ارائه میدهند و در بین آنها فقط 31% آنها شرایط ورود به این رشته را دارند و درنهایت 8َ% از آنها می توانند پذیرش در رشته پزشکی را اخذ کنند.
    مدرک IELTS UKVI ضروری است و نمره باید حداقل 7.5 باشد و مهارت ها نیز 7 و بالاتر باشند.
    به خاطر داشته باشید دانشگاه Cambridge برای رشته پزشکی هر سال 21 نفر را می پذیرد.
    متقاضی باید در آزمون BMAT باید شرکت کند.
    شهریه سالانه رشته پزشکی در دانشگاه Cambridge حدود 52000 پوند می باشد. هزینه سالانه زندگی در سال 2019-2018 حدود 11000 پوند تخمین زده شده که البته بستگی به سبک زندگی کردن متقاضی دارد و در سالهای آینده افزایش خواهد داشت.
    دانش آموزانی که علاقمند به تحصیل در رشته پزشکی هستند باید ابتدا در دوره Alevel در کالج های انگلستان ثبت نام کنند و چنانچه کمتر از 18 سال می باشند می توانند بدون مدرک IELTS UKVI در برترین کالج ها تحصیل کنند.

    شرایط تحصیل برای افراد 14 تا 18 سال

    داوطلب باید حداقل ۷۰٪ از نمره و معدل را در آخرین مقطع تحصیلی خود کسب کرده باشد *
    به طور مثال اگر در مدارس ایران تحصیل می کنید باید حداقل نمره ۱۴ از معدل در آخرین مقطع تحصیلی خود کسب کرده باشید

    آشنایی مقدماتی به زبان انگلیسی برای تحصیل پزشکی در انگلستان *

    اگر سطح زبانی شما ضعیف است احتیاج هست که سال اول رو به صورت فشرده زبان بخوانید و پس از کسب مهارت لازم, به دوره ی اصلی خود وارد شوید

    معرفی یک نفر در انگلستان بعنوان قیم در هنگام تحصیل, درصورتی که متقاضی نتواند کسی را در انگلستان بعنوان قیم معرفی نماید، موسسه پیوند ترتیبات لازم را برای تعیین قیم قانونی انجام می دهد

    شرایط تحصیل برای افراد 8تا 13 سال

    داوطلب باید حداقل ۷۰٪ از نمره و معدل را در آخرین مقطع تحصیلی خود برای تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان کسب کرده باشد *
    به طور مثال اگر در مدارس ایران تحصیل می کنید باید حداقل نمره ۱۴ از معدل در آخرین مقطع تحصیلی خود کسب کرده باشید

    آشنایی مقدماتی به زبان انگلیسی *

    اگر سطح زبانی شما ضعیف است احتیاج هست که سال اول رو به صورت فشرده زبان بخوانید و پس از کسب مهارت لازم, به دوره ی اصلی خود وارد شوید

    معرفی یک نفر در انگلستان بعنوان قیم در هنگام تحصیل, درصورتی که متقاضی نتواند کسی را در انگلستان بعنوان قیم معرفی نماید، موسسه پیوند ترتیبات لازم را برای تعیین قیم قانونی انجام می دهد

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته ریاضی و دروس تخصصی این رشته

    جبر _ آنالیز _ هندسه موضوعی _ توپولوژی _ هندسه دیفرانسیل

     

    فردی که در رشته ی ریاضیات شرکت می کند باید از توانایی تسلط بر مطالب برخوردار باشد یا به عبارت دیگر می توان گفت رشته ی ریاضی نیازمند به تسلط بالایی می باشد و اشخاصی که از رشته ی ریاضی فارغ التحصیل شده اند ، می توانند در بازار کار مشغول شوند و در مراکزی از قبیل مراکز علمی و پژوهشی ، مراکز تحقیقاتی دانشگاه ها ، صنایع و مراکز آموزش عالی به عنوان عضو هیئت علمی و یا عضو پژوهشی جذب گردند.

    تحقیق در عملیات ، آنالیز عددی ، فرآیندهای تصادفی ، ساختمان داده ها ، سری ها زمانی و زبان برنامه نویسی پیشرفته

    فردی که در رشته ی ریاضیات شرکت می کند باید از توانایی تسلط بر مطالب برخوردار باشد یا به عبارت دیگر می توان گفت رشته ی ریاضی نیازمند به تسلط بالایی می باشد و اشخاصی که از رشته ی ریاضی فارغ التحصیل شده اند ، می توانند در بازار کار مشغول شوند و در مراکزی از قبیل مراکز علمی و پژوهشی ، مراکز تحقیقاتی دانشگاه ها ، صنایع و مراکز آموزش عالی به عنوان عضو هیئت علمی و یا عضو پژوهشی جذب شوند.

     

     

     

    about 6 سال ago

  • هنر عکاسی در دانشگاههای برتر انگلستان

    در اوایل عکس ها با دوربین های ساده و مبتدی تولید می شود که قابل مقایسه با تجهیزات امروزی نمی باشد و افرادی که متقاضی برای تحصیل در رشته ی عکاسی می شوند ، با علوم و فنون مختلفی در زمینه ی عکاسی آشنایی پیدا خواهند کرد در زمینه های چون با عکاسی خبری با تبلیغاتی علمی ، طبیعت و … آموزش می بینند و از دیگر مزیت های دانشجو بودن در رشته ی عکاسی کسب کردن علم یک فرد عکاس در طی چندین سال کار ، در یک دوره ی چهار ی ساله می باشد . به عبارت دیگر یک فرد دانشجو در یک دوره 4 ساله می تواند به اندازه ی یک فرد عکاس که علم خود را طی سالها کار بدست آورده است ، علم کسب کند .

    از توانایی هایی که یک فرد به عنوان عکاس باید از آن برخوردار باشد می توان هنر دیدن اشاره داشت فرد عکاس باید بتواند زیبایی را در برخی از سوژه ها تشخیص دهد که دیگر افراد از این توانایی عاجز باشند و باید عمق دیدش به موارد معمولی از نظر دیگران ، بیشتر باشد و البته از دیگر نکات توانایی برقراری رابطه خوب می باشد . فرد عکاس باید بتواند رابطه خوب با افراد جامعه برقرار کند و همواره در محیط خارجی به دنبال سوژه های هنری باشد . رشته ی عکاسی به مانند نقاشی نمی باشد که فرد در منزل خود تصوراتش بر روی کاغذ پیاده کند . فرد عکاس باید همواره در محیط های خارجی باشد . زیرا تصاویر ثبت شده ، تصاویر واقعی هستند و هر فصل و زمان زیبایی های خاص خود را دارد . همچنین قابل ذکر است که فرد عکاس باید دارای اطلاعات عمومی بالایی باشد و توانایی تشخیص در موقعیت های جغرافیایی بالا باشد .
    افراد متقاضی در این رشته باید یکسری دروس را تحت عنوان دروس اصلی و دروس پایه ای بگذرانند که به ترتیب هر یک از دروس در ادامه مقاله با جزئیات آورده شده اند

    دروس پایه ای ، ازدروسی می باشد که تشکیل دهنده ی قواعد پایه ای در عکاسی هستند و فرد با مهارت یافتن در دروس پایه برای تحصیل در انگلستان  می تواند دروس تحصیلی و یا اصلی را مورد مطالعه قرار دهد . چند نمونه از دروس پایه ای عبارت است از :
    _
    مبانی هنر های تجسمی
    _ کارگاه طراحی پایه
    _ هندسه مناظر
    _ آشنایی با رشته های هنری
    _ کارگاه های عکاسی رنگی

    دروس تخصصی که برای تحصیل در انگلستان در رشته عکاسی باید گذراند به این ترتیب است ،  تا بتوانند به عنوان عکاس با بار علمی بالا از این رشته فارغ التحصیل شوند .
    _ شیمی عمومی و شیمی عکاسی
    _ فیزیک و ابزار شناسی
    _ تاریخچه عکاسی
    _ اشنایی با فیلمبرداری
    _ نورپردازی
    _ فنون عرضه و نمایش عکس
    _ تجربه و تحلیل عکس ( نقد عکس )
    _ کارگاه تخصصی عکاسی
    _ بازسازی عکس

    دهمین دانشگاه های برتر در کشور انگلیس می باشد که سالانه پذیرای2000دانشجوی بین المللی از 130 کشور میباشد و همچنین توانسته است جایگاه 801 جهانی را به خود اختصاص دهد . دانشگاه نام برده شده امکاناتی از قبیل خوابگاه ، مجموعه های ورزشی ، کتابخانه و … را به دانشجویان خود ارائه دهد البته قابل ذکر است که هزینه ی امکانات ارائه شده متفاوت و جدا از هرینه ی تحصیلی می باشد و میزان هزینه ی تحصیلی برای افراد بومی جدا از افراد غیر بومی است به عبارت دیگر افراد بومی هزینه ی کمتری نسبت به دانشجویان خارجی پرداخت می کنند

    about 6 سال ago

  • دوره های بالینی و عملی در university of southampton

    تجربه بالینی برای تحصیل پزشکی در انگلستان در دانشگاه southampton

    در سالهای اول و دوم شما با بیماران در بیمارستان ها، در عموم و در خانه های خود تماس می گیرید و شما یاد خواهید گرفت که یک تاریخ پزشکی را مطالعه کنید و بیماران را به عنوان بخشی از دوره پزشکی در عمل تمرین کنید. در سال دوم شما به طور منظم به عنوان بخشی از تیم مراقبت بهداشتی به عنوان یک کارمند مراقبت بهداشتی مشغول به کار خواهید بود. در سال های سه، چهار و پنج، پیوست های بالینی بخش مهمی از برنامه را تشکیل می دهند.

     

    لیسانس پزشکی ما، لیسانس جراحی 5 سال دوره آموزشی (BM5) یک دوره دوره کارشناسی تاسیس است که به طور کامل در طول پنج سال تدریس می شود و منجر به یک مدرک تحصیلی می شود که به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا با شورای عمومی پزشکی (GMC) . شما در سال 3 یک پروژه پژوهشی را انجام خواهید داد، که منجر به جایزه نهایی BMBS، BMedSc می شود. و شما می توانید برای رسیدن به مدرک کارشناسی ارشد علوم پزشکی اقدام کنید. آیا شما به عنوان پزشک یا جراح، یک پزشک عمومی و یا یک دانشمند بالینی انتخاب می کنید یا از مسیر دیگری پیروی می کنید؟ دوره لیسانس پزشکی ما، لیسانس جراحی (BMBS)، مرحله اول را در یک حرفه ی پرطرفدار به عنوان یک دکتر نشان می دهد
     

    ساختار برنامه

    در دو سال اول تحصیل پزشکی در انگلستان در دانشگاه southampton شما در مورد سیستم های اصلی فیزیولوژی بدن و درون هر سیستم یاد خواهید گرفت، یادگیری خود را از آناتومی، بیوشیمی، آسیب شناسی، فیزیولوژی، فارماکولوژی، علوم اجتماعی و پزشکی بهداشت عمومی در یک زمینه بالینی متصل کنید.

    شما دانشجویان انتخاب شده را در علوم پزشکی و مداخلات بهداشت عمومی و واحد تحقیقاتی برای آماده سازی شما برای سال 3 پروژه تحقیقاتی خود انجام می دهید. در سال دوم، شما به عنوان یک کارمند مراقبت بهداشتی به عنوان یک کارمند مراقبت بهداشتی در نظر گرفته خواهید شد تا بینشی را در مورد تیم چند نفره کار در بیمارستان ها به دست آورید

    در سال 3 شما یک تحقیق تحقیق خواهید کرد انتخاب موضوع از طیف وسیعی از رشته ها، بر اساس یک یا چند بالینی، علوم زیست پزشکی، آموزش و یا علوم اجتماعی، کار در آزمایشگاه های تحقیق دانشگاه، بخش های بیمارستان، شیوه های عمومی و یا در جامعه است. سپس شما در بیمارستان ها و کارهای عمومی در مناطق ساوتهمپتون، پورتسموث و وینچستر قرار می گیرید. تمرکز بر تأثیرات اختلالات بالینی در بیماران و خانواده های آنها، ادامه توسعه توانایی های بالینی شما و تقویت دوره های سیستم و آموزش علوم اجتماعی خواهد بود. پس از اتمام موفقیت آمیز این سال، مدرک لیسانس علوم پزشکی (BMedSc) به شما تعلق خواهد گرفت

    در سال چهارم شما در طیف وسیعی از تخصص های بالینی در ساوتهمپتون و تعدادی از بیمارستان ها در سراسر منطقه قرار می گیرید.

    about 6 سال ago

  • درباره MBو CHB لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی در دانشگاه بریستول

    )MB ChB لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی) مدرک پزشکی اولیه است که توسط دانشگاه بریستول اعطا شده و توسط شورای پزشکی عمومی به رسمیت شناخته شده است.

    به عنوان یک دانش آموز برای تحصیل پزشکی در انگلستان در این دوره شما در مورد هنر، علم و صنایع دستی پزشکی از طریق:

        قرار گرفتن در معرض بالینی اولیه در بیمارستان، جامعه و تنظیمات مراقبت های اولیه؛
        ترکیبی از سخنرانی ها، یادگیری مبتنی بر مورد و کار عملی
        امکانات پیشرفته آناتومی شامل پیشگیری های کادوئی؛
        کار بین حرفه ای با دانشجویان پرستاری، داروخانه و فیزیوتراپی؛
        ادغام علوم پایه و یادگیری بالینی در طول دوره؛
        یک برنامه انتخابی قابل توجه دانشجویان برای بررسی منافع شخصی به جزئیات بیشتر و تجربه فرصت های شغلی بالقوه؛
        تکمیل یک پروژه پژوهشی از انتخاب شما؛ 

    دوره دوره 5 ساله تمام وقت
    هزینه تحصیل • دانش آموزان خانه: 9،250 پوند در سال
    • دانشجویان اتحادیه اروپا: 9،250 پوند در سال
    • دانشجویان بین المللی: £ tbc در سال
    • جزایر کانال و دانش آموزان جزیره من: 19،250 پوند در سال

    سن مورد نیاز برای تحصیل پزشکی در انگلستان

    دانش آموزان از اول اکتبر در سال ورود به دانشگاه برای 18 سالگی (یا بالاتر) باید به منظور یادگیری تجربی بالینی در شیوه های تدریس (عمومی) و کالج های بالینی شرکت کنند. این برای اطمینان دادن است که دانش آموزان ما توانایی قانونی دارند که تحت قوانین محرمانه بودن شرکای NHS ما قرار بگیرند.

     

     

    about 6 سال ago

  • University of EDINBURGH

    دانش آموزانی که تحصیل خود را از A level در انگلیس شروع میکنند چنانچه کمتر از 18 سال باشند بدون مدرک IELTS به تحصیل در انگلیس مشغول خواهند شد. در سال 2017 از بین 340 دانشجوی خارجی 17 نفر موفق یه اخذ پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه EDINBURGH شدند و از بین 2080 متقاضی بریتانیایی و اتحادیه اروپا 190 نفر موفق به اخذ پذیرش شدند و این به این معنی است که برای هر 25 دانشجوی خارجی یک ظرفیت و برای 11 دانشجوی بریتانیایی یا اتحادیه اروپا یک ظرفیت وجود دارد. برای ورود به رشته پزشکی در دانشگاه EDINBURGH باید در آزمون UKCAT شرکت کرد.

    دانشگاه Edinburgh  در اسکاتلند رنکینگ 17 را در رشته پزشکی در دنیا دارد. مدت زمان تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه ادینبورگ 6سال است. گذراندن دوره ALEVEL برای ورود به رشته پزشکی الزامی است و نمرات باید A A A باشند که حتما دو درس شیمی و زیست را شامل می شود به همراه درس سوم که باید در زمینه علوم باشد، نمرات دوره GCSE باید 6 نمره A* یا حداقل  5 درس A و یک درس  Bباشد البته در سال 2019 با 3 نمره A و دو نمره B پذیرش می توان گرفت.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Manchester

    تحصیل در رشته پزشکی (MBChB) در دانشگاه منچستر 5 ساله است. متقاضیان باید دوره Alevel را  برای تحصیل پزشکی در انگلستان با کسب نمرات A A A گذرانده باشند البته این نمرات دروس خاصی را شامل می شود، شیمی، زیست یا زیست انسانی و یکی از دروس زیر فیزیک، روانشناسی، ریاضی یا ریاضیات تکمیلی. متقاضی دروس مشابه را نمیتواند با هم انتخاب کند مثلا انتخاب زیست و زیست انسانی با هم امکان پذیر نیست و همینطور در مورد ریاضی و ریاضیات پیشرفته با هم انتخاب نمی شوند یکی از این دروس را باید انتخاب کرد. به این ترتیب سه درس علوم در دوره Alevel انتخاب می شود.

    نمرات دوره GCSE هم تاثیر گذار است نمره انگلیسی و ریاضی و دو درس در زمینه علوم، در دوره  GCSE یا  AS-Level باید حداقل B باشد، متقاضی در دوره GCSE باید حداقل 5 درس را با نمرات A یا A* بگذراند.
    شرکت در آزمون UKCAT الزامی است.
    دانش آموزانی که تحصیل خود را از دوره GCSE و Alevel در بریتانیا شروع می کنند بدون مدرک زبان می توانند پذیرش بگیرند. برای ورود به رشته پزشکی در دانشگاه Manchester نمره IELTS UKVI باید حداقل 7 باشد و مهارت ها کمتر از 6.5 نباشند.
    هزینه تحصیل در انگلستان در رشته پزشکی در دانشگاه Manchester سالانه 23000 پوند می باشد.

    about 6 سال ago

  • بهترین دانشگاه های انگلستان در رشته پرستاری

    دانشگاه لیورپول، دانشگاه ادینبرگ، دانشگاه گلس گو، دانشگاه سو آن سی، دانشگاه هادرزفیلد

    پرستاران این امکان را دارند که در چهار حوزه و زیر شاخه فعالیت کرده و به صورت تخصصی تر دوره های خود را بگذرانند. این 4 زمینه شامل:

    پرستاری افراد بزرگسال.
    پرستاری از افرادی که دچار اختلالات ذهنی هستند و مشکلات روانی دارند.
    پرستاری از افرادی که دچار اختلالات یادگیری هستند.
    پرستاری از کودکان

    about 6 سال ago

  • زندگی جوان پسند در شهر بریستول

    یکی از شهرهای تاریخی و زیبای کشور انگلیس، بریستول است.شهری دانشگاهی با تفریحات متعدد که تقریبا همه جوانان جو این شهر را می پسندند.این شهر در جنوب غربی انگلستان واقع شده و 185 مایل با لندن فاصله دارد.وجود رستوران های مجلل و مکانهای گردشگری دیدنی ، به زیبایی های آن افزوده است.

    این پل، به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ ترین مکان های گردشگری بریستول است. این پل معلق می باشد و بر روی یک رودخانه ساخته شده است و همچنین برای افرادی که از ارتفاع ترس دارند، زیاد جالب نخواهد بود. این پل، چشم‌انداز بزرگ و زیبایی از رودخانه و پارک ‌ها و ساختمان‌ های کنار آن در مقابل چشمان شما به معرض دید گذاشته است

    about 6 سال ago

  • University Of Oxford

    دومین دانشگاه برتر در کشور انگلیس می باشد و رتبه ی دوم جهان را بخود اختصاص داده سالانه دانشجویان بسیاری به منظور تحصیل در این دانشگاه امکانات کشور انگلیس را دریافت می کنند و از امکانات ارائه شده توسط دانشگاه برای - بهتر و تحصیلی راحتتر استفاده می کنند . قابل ذکر است هزینه ی امکانات خارج و جدا از هزینه تحصیل می باشد و متقاضیان برای استفاده از امکانات باید هزینه آنها را پرداخت کنند . از دیگر نکات میزان هزینه ها می باشد ، هزینه های تحصیلی برای افراد بومی کمتر از میزان هزینه های تحصیلی برای افراد غیر بومی است .

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Glasgow

    یا شرایط تحصیل در رشته پزشکی یا دندان پزشکی یا دامپزشکی در انگلیس را دارید؟
    علاقمندان به تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Glasgow باید دوره Aleve را با نمرات A A A گذرانده باشد دروس مورد تائید و پذیرفتنی شامل شیمی و ریاضیات و فیزیک و زیست می باشد. حداقل نمره در دوره GCSE باید B باشد. متقاضیانی که تحصیل خود را در انگلیس از دوره GCSE و ALEVEL شروع می کنند چنانچه کمتر از 18 سال هستند بدون مدرک زبان می توانند اقدام کنند.
    برای اخذ پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه های انگیس مراحلی را باید گذراند و آزمون UKCAT و مصاحبه نیز از مراحل اخذ پذیرش است برای اطلاعات کامل درباره اخذ پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه های بریتانیا با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.

    متقاضی باید آزمایش هپاتیت B را انجام دهد زیرا به راحتی از دکتر به بیمار منتقل میشود. نمره IELTS باید 7 باشد و مهارت ها نیز کمتر از 7 نباشند.
    دانشگاه Glasgow یکی از بهترین دانشگاه های انگلستان و جهان است و رنکینگ جهانی دانشگاهGlasgow  در رشته پزشکی 53 است.
    هزینه تحصیل در انگلیس بسته به رشته و دانشگاه متفاوت است و شهریه رشته پزشکی در دانشگاه Glasgow حدود 45000 پوند می باشد و هزینه های اضافی دیگر را نیز باید در نظر داشت.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Exeter

    دانشگاه Exeter یکی از بهترین دانشگاه های جهان و  البته یکی از فرصتهای عالی  برای  تحصیل پزشکی در انگلستان  است. دانشگاه Exeter در شهر Devon در جنوب غربی انگلستان قرار دارد.

    تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Exeter 5 ساله است. گذراندن دوره Alevel الزامی است و برای اخذ پذیرش نمرات باید A* A A باشد البته شانس اخذ پذیرش با حداقل نمره تحصیلی A A A نیز وجود دارد. زیست و شیمی A باشند و دروس عمومی را شامل نمیشود. متقاضیانی که تحصیل خود را از دوره Alevel در انگلستان برای تحصیل پزشکی در انگلستان  شروع میکنند در صورتیکه کمتر از 18 سال هستند  برای تحصیل در انگلستان بدون مدرک آیلتس می توانند برای تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان اقدام کنند.

    متقاضی باید در آزمون UKCAT شرکت کند. شهریه برای تحصیل پزشکی درانگلستان در  دانشگاه Exeter سالانه 35000 پوند می باشد.

     

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Lancaster

    دانشگاه Lancaster در شهر Lancaster در شمال غربی انگلستان واقع شده است. دانشگاه Lancaster یکی از بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل پزشکی در انگلستان  است . مدت زمان تحصیل پزشکی در انگلستان  در دانشگاه Lancaster  پنج سال است. متقاضیان باید در آزمون BMAT شرکت کنند. Interview یکی دیگر از مراحل اخذ پذیرش در دانشگاه Lancaster برای اتحصیل پزشکی در انگلستان می باشد. هزینه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Lancaster سالانه حدود 32000 پوند می باشد.

    متقاضیان تحصیل پزشکی در انگلستان  در دانشگاه Lancaster که تحصیل خود را از دوره GCSE و یا Alevel در انگلستان شروع میکنند میتوانند برای تحصیل در انگلستان  بدون مدرک IELTS  اقدام کنند. نمرات Alevel باید A A A* باشد و حداقل نمره A A A می باشد دروس شیمی و زیست الزامی است نمرات دوره GCSE نیز در اخذ پذیرش تاثیر گذار است.

    about 6 سال ago

  • رشته علوم ورزشی رشته ای برتر در انگلستان

    رشته علوم ورزشی در میان 10 رشته برتر دانشگاهی برای تحصیل در انگلستان  قرار گرفته است. رشته علوم ورزشی بیش از ۴۰ حوزه تخصصی را از ورزش درمانی تا مطالعه ورزش‌های سوارکاری و فناوری ورزشی دریایی پوشش می‌دهد. بسیاری از دوره‌های این رشته برخلاف انتظار داوطلبین بیشتر حوزه‌های علمی را پوشش می‌دهند.

     

    برای مثال شرط ورود به این رشته در دانشگاه اسکسبرای تحصیل در انگلستان  Essex  دارا بودن مدرک A-Level در درس ریاضی یا یکی از دروس علوم پایه است. در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌ها به ورزشکاران نخبه بورسیه تحصیلی ورزشی اعطا می‌کنند، اما اکثریت این بورسیه‌ها متعلق به یک رشته خاص نیستند.

    تمام دانشگاه‌های صدر جدول دارای امکانات ورزشی عالی و تیم‌های موفقی هستند، اما عملکرد آن‌ها در دوره‌های پژوهشی و تحصیلات ورزشی است که در اینجا در نظر گرفته می‌شودامسال دانشگاه بیرمنگام Birmingham با بالاترین امتیازات آثار پژوهشی در صدر جدول قرار گرفته‌است. دانشگاه اکستر Exeter، صدرنشین سابق جدول، به رتبه دوم تنزل پیدا کرده، درحالی‌که دانشگاه لافبورو Loughborough، معروف‌ترین نام در علوم ورزشی در حال حاضر در جایگاه ششم جدول قرار دارددانشگاه رده‌چهارمی گلاسگو Glasgow دارای بالاترین استاندارد ورودی و تنها دانشگاهی است که امتیاز آن در سیستم امتیازدهی قدیمی UCAS بیش از ۵۰۰ است، درحالی‌که دانشگاه رده‌هشتمی سوانسی Swansea دارای بهترین دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلی است. راضی‌ترین دانشجویان را باید در رتبه‌های پایین‌تر جدول جستجو کردهمانند سال گذشته، دانشگاه رده‌شصتمی کینگستون Kingston  بالاترین امتیازات را در ارزیابی ملی دانشجویی NSS در شاخص‌های کیفیت آموزش، بازخورد و پشتیبانی تحصیلی کسب کرده، در‌حالی‌که دانشگاه لیورپول هوپ Liverpool hope با کمی فاصله از جایگاه سی‌ام، دارای بهترین امتیاز در بخش تجارب دانشجویی است.

    رشته علوم ورزشی از منظر دستمزد شروع‌به‌کار در مشاغل حرفه‌ای تقریباً در ۱۰ رتبه انتهایی جدول قرار دارد، اما از منظر دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلی در میان ۵۰ رتبه برتر باقی مانده‌استتنها %۸ از فارغ‌التحصیلان این رشته در پایان سال ۲۰۱۵ بیکار گزارش شده‌اند و از این نظر این رشته در جایگاه دوازدهم قرار دارد

    دانشگاه بیرمنگام (University Of Birmingham)

    دانشگاه اکستر (University Of Exeter)

    دانشگاه باث ( University Of Bath)

    دانشگاه گلاسکو ( University Of Glasgow)

    دانشگاه دورهام ( Durham University )

    دانشگاه لافبورو (Loughborough University)

    دانشگاه لیدز ( Leeds University )

    دانشگاه سوانزی ( University Of Swansea)

    دانشگاه ابردین (University Of Aberdeen)

    دانشگاه ساری ( University Of Surrey )

    دانشگاه ادینبورگ ( University Of Edinburgh)

    about 6 سال ago

  • تحصیل در دانشگاه لافبورو

    دانشگاه لافبورو یکی از 10 دانشگاه برتر بریتانیا می باشد.بیشترین شهرت این دانشگاه در ارائه انواع رشته های ورزشی با سوابق درخشان است.

    همچنین به عنوان اردو آماده سازی رسمی تیم GB در المپیک 2012 لندن، دانشجویان قدیمی و جدید لافبورو در مجموع 35 مدال در بازی های کشورهای مشترک المنافع را کسب کردند (در جدول ودال های، لافبورو در جایگاه 11 قرار گرفت). امکانات ورزشی برجسته دانشگاه با مرکز ورزشی سالنی، استادیوم در فضای باز و استخر شنا 50 متری همراه است. کتابخانه لافبورو شامل بیش از 500،000 کتاب، 90،000 سریال و دسترسی به حدود 30،000 مجله الکترونیکی است. این ساختمان از چهار طبقه با 250 ایستگاه های کاری ساخته شده است.

    استاندارد زبان دانشگاهی IELTS با نمره کلی 6.5 و نمره جداگانه هر مهارت 6 (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) مورد نیاز است. با راه اندازی دانشگاه لافبورو در لندن، این موسسات حضور خود را پس از فارغ التحصیل شدن با دانشگاهی در پارک المپیک ملکه الیزابت در استراتفورد افزایش داده است. طبق یک نظرسنجی سالانه که از دانشجویان انگلیسی گرفته می شود لافبورو در گزارش تجربه تحصیلات تکمیلی دانشجویان مجله تایمز پیشتاز است.

    لافبورو موقعیت خود را به عنوان بهترین دانشگاه در جهان برای آموزش موضوعات مرتبط با ورزش در جدول تحصیلات عالی در رتبه بندی QS سال 2018 کسب کرده است. این دانشگاه همچنین در 50 رتبه برتر برای دیگر موضوعات تحصیلی از جمله رتبه 8 در جهان برای مدیریت کتابخانه و اطلاعات، 34 برای هنر و طراحی و رتبه 41 برای تحصیلات ارتباطات و رسانه قرار گرفته است. دانشگاه لافبورو انگلستان در سال 2018 در رتبه 301 از میان 350 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است. تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان در رتبه بندی ممتاز وزارت علوم ایران قرار گرفته است

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته داروسازی در انگلستان

    رشته داروسازی برای تحصیل در انگلستان همانند دیگر کشورهای دنیا جزو سرآمد رشته های تحصیلی جهت فراهم ساختن آینده ای بسیار روشن محسوب میشود .رشته داروسازی مناسب دانشجویانی است که علاقه مند به شیمی هستند.

    داروسازی در انگلستان  با نام MPharm می باشد که به عنوان مدرک  لیسانس و مدت تحصیل در انگلستان  ۴ سال می باشداما در دانشگاهی به نام دانشگاه Kings College London انگلستان که یکی از معتبرترین دانشگاه ها در زمینه علم داروسازی می باشد ۳ سال اولیه به عنوان مقطع کارشناسی و ۱ سال پایانی به عنوان فوق لیسانس محسوب می شود و در پایان، دانشجو مدرک کارشناسی ارشد دارو سازی دریافت  می کند.

    دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در رشته داروسازی در انگلستان و اخذ مدرک MPharm از دانشگاه های آن به عنوان یک داروساز متخصص محسوب می شوند. مدرک  داروسازی  یا MPharm مورد تائید انجمن داروسازان کشور انگلستان، ولز ، اسکاتلند و ایرلند شمالی می باشد.

    about 6 سال ago

  • آیا دانشگاه الستر هنوز موفق است؟

    دانشگاه آلستر از لحاظ نوآوری و تعامل منطقه ای از شهرت بین المللی برخوردار است اما امسال یازده پله سقوط را در جدول اتحادیه دانشگاه‌ها تجربه کرد، اما بزرگترین مسئلۀ دانشگاه کنار آمدن با قطع بسته حمایتی هشت و نیم میلیون پوندی دولت بود.

    این دانشگاه که پیشتر از ارائه رشته‌هایی مانند مطالعات فیلم، تاریخ، کامپیوتر و مهندسی صرف‌نظر می‌کرد، اکنون اعلام کرده‌است که گروه زبان‌های نوین و طراحی داخلی را تعطیل و رشته کامپیوتر، ریاضیات، مدیریت کسب‌وکار و مطالعات دریایی را بهسازی خواهد کرد. این تصمیم شاید به این معنی باشد که رشته‌های درسی به تنها چهار دانشکده واگذار شود و با این کار هر دانشکده تخصصی‌تر شود. انتظار می‌رود تعداد دانشجویان دانشگاه آلستر تا سه سال آینده هزار و دویست نفر کاهش یابد. اعلام بودجه سال گذشته دانشگاه تأثیری آنی در این قضیه داشته، چنانچه با وجود دریافت هزار تقاضانامه بیشتر از سال ۲۰۱۴، هفتصد و چهل دانشجو کمتر ثبت‌نام کردند.

    مسئولان این دانشگاه همچنان امیدوارند که در درازمدت موفق به توسعه این  دانشگاه برای تحصیل در انگلستان  شوند. طرح افزایش تعداد فارغ‌التحصیلان از دو هزار و پانصد به شش هزار دانشجو در تابستان سال ۲۰۱۶ در دانشکدۀ مُگی Magee در لاندن‌دِری Londonderry ارائه شد و ساخت یک ساختمان آموزشی یازده میلیون پوندی برای این تعداد دانشجو برای تحصیل در انگلستان  مورد تصویب قرار گرفت. ساختمان‌های آموزشی و هنری جدیدی در سال ۲۰۱۵ در دانشکدۀ کول‌رِین Coleraine افتتاح شدند. یک مجتمع ورزشی جدید نیز به ارزش پنج میلیون و صد هزار پوند در بهار سال ۲۰۱۷ در همین دانشکده افتتاح شد.

    طرح‌های بزرگتری در منطقۀ کلیسای بلفاست Belfast’s Cathedral Quarters که اولین مرحلۀ تأسیس دانشکده دویست و پنجاه میلیون پوندی دانشگاه در سال ۲۰۱۵ در آنجا اتفاق افتاد، در دست احداث است. البته به‌دلیل تأخیر در مراحل بعدی پروژه، دوازده هزار و چهار صد و پنجاه دانشجوی این دانشگاه که در مرکز جوردنزتَون Jordanstown مستقر هستند تا سپتامبر سال ۲۰۱۹ نمی‌توانند به این دانشکده منتقل شوند

    مجتمع ورزشی کارآمد  High Performance Sports Centreکه انجمن ورزشی ایرلند شمالی را در خود جای داده‌است، در جوردنزتَون که از قدیم مرکز آموزشی برای تحصیل در انگلستان دانشگاه آلستر بوده، واقع شده‌است. این مرکز ورزشی با بودجه‌ای بالغ بر بیست میلیون پوند تجهیز شده‌است و امکاناتی شامل پیست روباز و سرپوشیدۀ دو و میدانی و نیز امکانات و تجهیزات مربوط به علوم ورزشی و طب ورزشی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد

     

     

    about 6 سال ago

  • معرفی دانشگاه سافولک در انگلستان

    سافولک از برترین دانشگاههای انگلستان برای تحصیل در انگلستان  است که در سال 2007 افتتاح شد و در نوامبر سال 2015 توانست بطور مستقل به ارائه رشته های دانشگاهی بپردازد.

    شورای خصوصیPrivy Council  نیز پس از مدتی استقلال این پردیس دانشگاهی را به رسمیت پذیرفت. هرچند دو مؤسس اولیه این دانشگاه هم‌چنان با این دانشگاه همکاری می‌کنند، اما سافولک امروز کاملاً مستقل عمل کرده و برای نخستین بار به‌طور مستقیم از بودجه‌های دولتی بهره می‌برد.

    دانشگاه سافولک در پی نیل به این اهداف است که در پنج سال پیشِ رو زیرساخت‌های خود را گسترش داده، جایگاه علمی خود را ارتقا بخشیده و هم‌چنین به‌لحاظ مالی به شرایط پایداری برسد.

    امید می‌رود که این دانشگاه با افزایش جمعیت دانشجویی (نه تنها از همان منطقه، بلکه از دیگر مناطق و حتی خارج از کشور) به یک دانشگاه مؤثر و بانفوذ اجتماعی  برای تحصیل در انگلستان Community Impact تبدیل شود. ریچارد لیستر Richard Listar به‌عنوان معاون این دانشگاه امیدوار است که گسترش این دانشگاه تا سال ۲۰۲۰ به‌ویژه با افزایش تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی از ۴۶۰۰ دانشجو به ۷۰۰۰ دانشجو، سالانه سی‌میلیون پوند به اقتصاد محلی کمک کند.

    سافولک در جدول رده‌بندی دانشگاه‌ها برای تحصیل در انگلستان  در شمار سه رتبه آخر قرار دارد، البته نباید فراموش کرد که تمام اطلاعات موجود، مربوط به دوران پیش از تبدیل شدن این دانشگاه به یک دانشگاه مستقل است.

    این دانشگاه به فهرست سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا در سال ۲۰۱۴ راه نیافته و از همین‌رو نتوانسته با کسب امتیازات این بخش، نواقص خود در حیطه امکانات دانشجویی را برای تحصیل در انگلستان  برطرف کند.

    نرخ رضایت دانشجویی در این دانشگاه که در سال‌های گذشته بهبود یافته بود، در ارزیابی‌های اخیر به‌شدت نزول پیدا کرده‌است. لازم به ذکر است اطلاعات موجود در این بخش نیز مربوط به زمان پیش از تبدیل شدن این دانشگاه به یک دانشگاه مستقل است

    برنامه‌های آموزشی دانشگاه سافولک بیشتر بر علوم پایه، فناوری، مهندسی، و ریاضیات متمرکز بوده و همکاری‌های پررنگی نیز میان این دانشگاه و کارفرمایان محلی از قبیل گروه BT (شرکت خدمات مخابراتی) و بیمارستان ایپسویچ شکل گرفته‌است.

    استراتژی مقدماتی این دانشگاه بر ایجاد یک جامعه بین‌المللی، گسترش و تقویت پژوهش‌های مهم و بنیادین، و نیز ارتقای پردیس واترفرانت Waterfront استوار است

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در انگلستان

    اگر عاشق طبیعت هستید و از فکر کردن به گیاهان، خاک و هرچیزی که راجع به کشاورزی است لذت می برید و تا حالا بارها به انجام کارهای کشاورزی به صورت علمی فکر کرده اید شغل مهندسی کشاورزی برای تحصیل در انگلستان  بسیار برای شما مناسب است.در میان دانشگاههای انگلستان ، لینکلن ، در صدر جدول ارائه این رشته قرار دارد.

     

    اگر دانشگاه لینکلن در مقطع کارشناسی رشتۀ کشاورزی دانشجویان بیشتری داشت، دانشگاه ناتینگهام (Nottingham) که تنها با کسری از امتیاز پس از دانشگاه لینکلن در جایگاه دوم قرار داشت، می‌توانست در مقام اول قرار بگیرد (این دانشگاه در راهنمای منتشرشده در سال ۲۰۱۴، یعنی آخرین باری که امتیازات ورودی دانشگاه‌ها منتشر شد، رتبۀ دهم در این زمینه را کسب کرد.)

    نرخ رضایتمندی دانشجویان از دانشگاه‌ها بالا است و تنها یک دانشگاه به سبب کیفیت پایین تدریس امتیازی کمتر از هفتاددرصد کسب کرده‌است. لازم به ذکر است که هیچ دانشگاهی در زمینۀ تجربیات دانشجویی امتیازی کمتر از این دانشگاه کسب نکرده‌است. دانشگاه ناتینگهام ترنت (Nottingham Trent) برای چندمین بار بهترین امتیاز در حوزۀ تدریس را کسب کرد و چنانچه موفق به کسب امتیاز از سامانه الگوی سنجش کیفیت اثر پژوهشی شده بود، توانسته بود جایگاهی بالاتر از جایگاه دوازدهمی در جدول داشته باشدبه‌طورکلی این رشته‌های تحصیلی به‌لحاظ نرخ استخدام فارغ‌التحصیلان در میان ده رشتۀ انتهایی جدول قرار دارند، هرچند در جدول میزان حقوق دریافتی وضعیت بهتری داشته و در میان شصت‌وهفت رشتۀ تحصیلی دیگر در جایگاه چهل‌وپنجم جدول قرار دارند. این دو رشتۀ تحصیلی با نرخ بیکاری هفده‌درصدی در میان سه رشتۀ نخست این جدول قرار دارند، هرچند شاغلین به کار این رشته‌ها به‌طور میانگین بیست‌ویک‌هزاروصدوپنجاه‌وهشت پوند حقوق دریافت می‌کنند

    تقاضا و نام‌نویسی در این رشته در سال ۲۰۱۵ نیز رشدی بی‌سابقه داشت، تاجایی‌که میزان تقاضای دانشجویان به میزان ده‌درصد افزایش پیدا کرد. با وجود تنها چهار داوطلب در این رشته (و حتی تعداد داوطلب کمتر در رشته‌های جنگل‌داری و درختکاری)، میانگین امتیازات ورودی دانشجویان همچنان بسیار پایین استتنها دانشگاه ناتینگهام توانست میانگین امتیازی بیشتر از چهارصد را در A-Level به دست آورد، هرچند تنها میانگین امتیاز دو دانشگاه کمتر از ۳۰۰ است

    about 6 سال ago

  • شرایط ورود به رشته دامپزشکی در انگلستان

    علاقه به حیوانات در برخی افراد باعث می شود که رشته دامپزشکی به عنوان شاخه تحصیلی خود انتخاب کنند. دامپزشک بودن به معنای سر کار داشتن دایمی با حیوانات نیست، بلکه راهیه که به و سیله ی اون می تونید توانایی کمک کردن به همه ی انواع حیوانات رو به دست بیارید.

     

    رشته دامپزشکی یکی دیگر از رشته‌هایی است که  برای تحصیل در انگلستان امتیازات مربوط به شاخص اشتغال‌به‌کار فارغ‌التحصیلان در آن از محاسبات تعیین موقعیت‌ دانشگاه حذف شده‌است. این امتیازات هنوز هم در جدول نشان قابل‌مشاهده‌اند، اما گروه بازنگری برنامه‌ریزان دانشگاهی همگی معتقد بودند که نرخ اشتغال‌به‌کار فارغ‌التحصیلان این رشته به‌قدری نزدیک به یکدیگر است که تفاوت‌های کوچک می‌توانند موجب تحریف رتبه‌بندی کلی شوندرشته دامپزشکی در جدول اشتغال‌به‌کار فارغ‌التحصیلان در رتبه چهارم، و در جدول دستمزد برای مشاغل حرفه‌ای در جایگاه ششم قرار دارد

    تعداد ظرفیت‌های ورودی رشته دامپزشکی به‌طور مرکزی کنترل می‌شود. شرط ورود به این رشته برای تحصیل در انگلستان  در اکثر دانشکده‌ها نمرات بالا در دروس شیمی و زیست‌شناسی و در برخی از آن‌ها در یکی از دروس فیزیک یا ریاضی استدانشگاه‌های کمبریج و کالج سلطنتی دامپزشکی Royal Veterinary College از متقاضیان ورود به این رشته آزمون استعداد تحصیلی می‌گیرند

     

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته جرم شناسی در انگلستان

    اگرچه رشته جرم شناسی قبلا از زیر شاخه های رشته جامعه شناسی و حققو بود اما بدلیل افزایش تقاضا برای تحصیل در این رشته ، اخیرا به جدول مجزا و تخصصی رشته های دانشگاهی افزوده شده است.

     

     

    دانشگاه یورک York یکی از پیشگامان ارائه‌دهنده رشته جرم‌شناسی است، و علی‌رغم اینکه در هیچ‌یک از شاخص‌های مستقل جدول رده‌بندی امتیاز بالایی ندارد، جایگاهی در صدر جدول را به تصرف خود درآورده‌استدانشگاه گلوسسترشایر (Gloucestershire) تنها دانشگاهی است که از منظر تدریس، بازخورد و حمایت تحصیلی به رضایت نود درصدی دانشجویانش دست یافته و در بخش تجارب دانشجویی موفق به جلب رضایت نود و پنج درصدی دانشجویان را شده‌است. با این حال، این دانشگاه به‌دلیل عدم ارائه آثار پژوهشی اساتید و دانشجویانش به سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا در سال ۲۰۱۴ REF به رتبه‌ای بهتر از بیست و پنج در جدول دست نیافته‌است

    . دانشگاه رده دومی کنت Kent در REF موفق به کسب بالاترین امتیاز شده‌است، و این در حالی است که دورهام Durham دارای بالاترین استاندارد ورودی و یکی از دو دانشگاه دارای بیش از چهارصد امتیاز ورودی است. برخی دانشکده‌ها دارا بودن مدرک A-Level در رشته‌های جامعه‌شناسی و روان‌شناسی را شرط پذیرش برای این رشته اعلام کرده‌اند. اما جدا از این مورد و احتمالاً مدرک GCSE در ریاضی به‌دلیل وجود آمار در میان دروس ارائه‌شده این رشته، دارا بودن صلاحیت ورودی خاصی برای رشتة جرم‌شناسی لازم محسوب نمی‌شود.

    دانشگاه دورهام به اعتقاد هفتاد و پنج درصد از فارغ‌التحصیلان سال ۲۰۱۵ این دانشگاه تنها مقصد مطمئن برای ادامه تحصیل در این رشته بوده‌است. این رقم برای هشت دانشگاه از پنجاه و سه دانشگاه درون جدول کمتر از چهل درصد است. از منظر اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان، جرم‌شناسی در میان سه رتبه انتهای جدول قرار دارد، که این امر تا حد زیادی به این دلیل است که بیش از چهل درصد از فارغ‌التحصیلان این رشته کار خود را در مشاغلی بسیار سطح پایین شروع می‌کنندرتبه این رشته در جدول دستمزدها کمی بهتر شده‌، اما هنوز هم در میان ده رتبه انتهایی جدول است. بیشتر فارغ‌التحصیلان رشته جرم‌شناسی در نهایت در نیروی پلیس، خدمات زندان، وزارت کشور، دفاتر خیریه و حقوقی مشغول به کار می‌شوند

    دانشگاه یورک (University 0f York)

    دانشگاه کنت (University of Kent)

    دانشگاه لیدز ( Leeds University )

    دانشگاه منچستر (University of Manchester)

    دانشگاه استرلینگ (University of Stirling)

    دانشگاه دورهام (Durham University)

    دانشگاه اسکس (University of Essex)

    دانشگاه ساوتهمپتون (University of Southampton)

    دانشگاه ناتینگهام(University of Nottingham)

    دانشگاه سوانزی (University of Swansea) 

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته ساختمان سازی انگلستان

    ساختمان سازی در میان هشت رشته برتر جهان قرار دارد.آمارها نشان می دهد که تعداد متقاضیان این رشته هرساله افزایش می یابد.این آمار در انگلستان نیز رشد چشمگیری داشته است.

    رتبه دو دانشگاه برتر در جدول همچنان دست‌نخورده باقی مانده‌است. دانشگاه کالج لندن University College London در مدیریت پروژه خود برای رشته ساختمان‌سازی موفق به کسب بالاترین نمرات ورودی شده، و دانشگاه لافبورو Loughborough با کسب مقام دومی در جدول، به بهترین نتایج در سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی ۲۰۱۴، و دانشگاه ریدینگ Reading با کسب مقام چهارمی، به بهترین نتایج از منظر دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلان دست یافته‌اند. دانشگاه دربی Derby به‌طرز شگفت‌انگیزی با کسب نود و هشت درصد امتیاز به بالاترین سطح رضایت از تدریس، بازخورد و حمایت دانشگاهی دست یافته و دانشگاه ادینبورو ناپیر Edinburgh Napier در تجارب دانشجویی بهترین عملکرد را داشته‌است. نرخ رضایت تنها دو دانشگاه کمتر از هفتاد درصد را ثبت شده‌است

    واحد‌های آموزشی این رشته را خدمات مهندسی ساختمان Building Services Engineering، نقشه‌برداری Surveying و ساخت‌وساز Construction تشکیل می‌دهند. جدول اتحادیه دانشگاه‌های این رشته را دانشگاه‌های جدیدالتأسیس (دانشگاه‌های تأسیس‌شده بعد از سال ۱۹۹۲) به تصرف خود درآورده‌اند، اما پنج رتبه صدر جدول در اختیار دانشگاه‌های قدیمی‌تر است. در سال ۲۰۱۷، بیش از هشتاد و هشت مؤسسه به ارائه دوره‌های مربوط به این رشته پرداخته‌اند. بسیاری از این‌ها کالج‌هایی هستند که بر دوره‌های فاندیشن و دیپلم عالی ملی تمرکز دارند.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته فیلمسازی انگلستان

    بیشتر فیلم ها ریشته در واقعیت دارند و دانشجویان باید مهارتهای مورد نیاز در زمینه ساخت فیلم کسب کنند و نیز تمامی مهارتهای لازم در زمینه کارگردانی بازیگری, طراحی و ویرایش صدا وفیلمبرداری را نیز باید یاد بگیرند

    معرفی انیمیشن

    ،دوره های انیمیشن در انگلستان در واقع آموزش و یادگیری مهارتهای کلیدی مورد نیاز برای طراحی شخصیت انیمیشن، گرافیک وتولید فیلم میباشد، آموزش بسیاری از این دوره ها توسط متخصصان ماهر در این رشته صورت میگیرد

    میانگین حقوق اولیه فارغ تحصیلان در رشته ی فیلمسازی و انیمیشن بین ۱۹,۳۸۲£ – ۲۱,۲۳۰£ (۹۵ تا ۱۰۵ میلیون تومان ) در سال می باشد.

     

    دانش آموزانی که قصد تحصیل در رشته ی فیلمسازی و انیمیشن در انگلستان را دارند می بایستی ابتدا دوره ی ۲ ساله ی (ای-لول) و یا دوره یک ساله (فاندیشن) را در کالج های انگلستان بگذرانند تا بتوانند در رشته ی فیلمسازی و انیمیشن جهت اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان و دانشگاه انگلیس اقدام کنند.

    در سال اول (ای-لول) دانش آموزان چهار واحد درسی را انتخاب می کنند و در سال دوم اغلب دانش آموزان ترجیح می دهند سه واحد درسی را انتخاب کنند در حالی که بعضی ها تعداد واحدهای بیشتری را نیز انتخاب می کنند. برای مثال یک دانش آموز باید واحدهای مانند عکاسی، هنر، تئاتر و زبان را در سال اول و مجددا عکاسی، هنر، تئاتر و زبان را در سال دوم نیز انتخاب کند.

    مشاغل موجود برای فارغ التحصیلان در رشته فیلمسازی و انیمیشن: تولید فیلم میدانی رقابتی است و فارغ التحصیلان بلا فاصله بعد ازاتمام دوره تحصیلی خود میتوانند مشغول بکار شوند و میتوانند برای کارآموزی به محل اجرای فیلم رفته و مهارتهای مورد نیاز را تجربه کنند .مشاغل موجود عبارتند :از تدوین فیلمبرداری فیلمنامه نویسی

    دوره های انیمیشن شما را در زمینه های رسانه های دیجیتالی آماده میسازد و همچنین میتوانید در مشاغل تلویزیون سینما تبلیغات و بازی یارانه ها مشغول بکار شوید

     

    about 6 سال ago

  • اطلاعات تکمیلی رشته کشاورزی در انگلستان

     دو دانشگاه کشاورزی رویال  (Royal Agriculture University) و دانشگاه هارپر آدامز (Harper Adams) که در سال جاری بهترین رتبه را در بخش استخدام فارغ‌التحصیلان به خود اختصاص داده‌اند، تخصصی هستند. در میان سایر دانشگاه‌ها، نیوکاسل تنها دانشگاهی است که با نرخ هشتاد درصدی استخدام فارغ‌التحصیلانش مقصدی مطمئن برای دانشجویان به شمار می‌رود، درحالی‌که این نرخ در میان سایر دانشگاه‌ها کمتر از سی درصد است.

    تقاضا و نام‌نویسی در این رشته در سال ۲۰۱۵ نیز رشدی بی‌سابقه داشت، تاجایی‌که میزان تقاضای دانشجویان به میزان ده‌درصد افزایش پیدا کرد. با وجود تنها چهار داوطلب در این رشته (و حتی تعداد داوطلب کمتر در رشته‌های جنگل‌داری و درختکاری)، میانگین امتیازات ورودی دانشجویان همچنان بسیار پایین است. تنها دانشگاه ناتینگهام توانست میانگین امتیازی بیشتر از چهارصد را در A-Level به دست آورد، هرچند تنها میانگین امتیاز دو دانشگاه کمتر از ۳۰۰ است.

    نرخ رضایتمندی دانشجویان از دانشگاه‌ها بالا است و تنها یک دانشگاه به سبب کیفیت پایین تدریس امتیازی کمتر از هفتاددرصد کسب کرده‌است. لازم به ذکر است که هیچ دانشگاهی در زمینۀ تجربیات دانشجویی امتیازی کمتر از این دانشگاه کسب نکرده‌است. دانشگاه ناتینگهام ترنت (Nottingham Trent) برای چندمین بار بهترین امتیاز در حوزۀ تدریس را کسب کرد و چنانچه موفق به کسب امتیاز از سامانه الگوی سنجش کیفیت اثر پژوهشی شده بود، توانسته بود جایگاهی بالاتر از جایگاه دوازدهمی در جدول داشته باشد. به‌طورکلی این رشته‌های تحصیلی به‌لحاظ نرخ استخدام فارغ‌التحصیلان در میان ده رشتۀ انتهایی جدول قرار دارند، هرچند در جدول میزان حقوق دریافتی وضعیت بهتری داشته و در میان شصت‌وهفت رشتۀ تحصیلی دیگر در جایگاه چهل‌وپنجم جدول قرار دارند. این دو رشتۀ تحصیلی با نرخ بیکاری هفده‌درصدی در میان سه رشتۀ نخست این جدول قرار دارند، هرچند شاغلین به کار این رشته‌ها به‌طور میانگین بیست‌ویک‌هزاروصدوپنجاه‌وهشت پوند حقوق دریافت می‌کنند.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Queen Mary

    مدت تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Queen Mary 5 سال می باشد. هزینه تحصیل در انگلستان، رشته پزشکی در دانشگاه Queen Mary سالانه 35000 پوند است. کسب نمره IELTS UKVI 6.5 ضروری است و مهارتها کمتر از 6.0 نباشند.

    برای اخذ پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه Queen Mary باید دوره Alevel را گذرانده باشید و نمرات A* A A را کسب کنید (البته مدت زمان دوره Alevel با نمرات ذکر شده نباید بیشتر از 2 سال شده باشد). درس هایی که باید ارائه شود به دانشگاه عبارتند از: زیست و شیمی و یک درس در زمینه علوم مانند فیزیک یا ریاضی. متقاضیانی که تحصیل خود را از دوره Alevel در انگلیس شروع می کنند چنانچه کمتر از 18 سال هستند بدون مدرک IELTS می توانند اقدام کنند.

     

    about 6 سال ago

  • دانشگاه لنکستر انگلیس

    این دانشگاه یکی از اعضای گروه تحقیقاتی N8 است ـ N8 انجمنی متشکل از هشت دانشگاه بزرگ در شمال انگلیس است. در سال ۱۹۴۷ بود که در نشستی عمومی در لنکستر، از پیشنهاد تاسیس دانشگاهی در این شهر حمایت شد و چندین سال بعد یعنی در سال ۱۹۶۴، اولین دانشجویان برای تحصیل در انگلستان و در این دانشگاه  پذیرش شدند.

    در ابتدا، ساختمان اصلی دانشگاه در دروازه سنت لئونارد در مرکز شهر لنکستر قرار داشت. اما، در حال حاضر، با مساحتی ۳۶۰ هکتاری در فاصله ۵ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. این دانشگاه در کمتر از ۵۰ سال توانست با تمرکز بر تحقیقات جهانی، آموزش عالی با کیفیت، فرصت‌های شغلی خوب و فضای زیبای دانشگاهی و امکانات بالا خود را در میان دانشگاه‌های برتر انگلیس جای دهد.

    بر اساس رتبه بندی بهترین دانشگاه‌های دنیا (World University Ranking) لنکستر دارای رتبه ۱۵۰ و امتیاز ۵۵/۹ است. رتبه و امتیاز آن برای رشته‌های علوم کامپیوتر به ترتیب ۹۱ و ۵۱؛ برای رشته‌های مدیریت و اقتصاد ۶۰ و ۵۸/۴؛ برای رشته‌های علوم اجتماعی ۹۱ و ۵۵/۱؛ برای رشته‌های هنر و علوم انسانی ۵۵ و ۵۶/۶ است.

    تحصیل در انگلستان و روش اصلی تدریس در لنکستر بر پایه‌ی مطالعه مستقل است و دانشجویان مسئولیت یادگیری خود را شخصا در دست دارند. استادان کالج و کارکنان آموزش برای حمایت و پشتیبانی از دانشجویان نهایت تلاش خود را می‌کنند. این رویکرد دانشجو را قادر می‌سازد تا مهارت‌های تحقیقى قوی و توانایی درک بالای مواد درسی جدید و مهارت‌های ارتباطی را در خود پرورش دهد. در لنکستر ارزیابی دانشجو بر اساس نظر اساتید نسبت به مقالات، پروژه‌ها، سخنرانی‌ها و پروژه‌های هر فرد صورت می‌گیرد.

    در لنکستر یک تیم حرفه‌ای اختصاصی خدمات متنوعی به دانشجویان ارائه می‌دهد تا بتوانند مهارت‌های خود را توسعه دهند، با افراد حرفه‌ای کار کنند، ارتباطات خود را تقویت کنند و توانایی‌های خود را کشف کنند. ۹۷ درصد از دانشجویان لنکستر در شش ماه پس از فارغ التحصیلی وارد دنیای کار می‌شوند.

     

     

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته معماری انگلستان

    معماری در واقع طراحی ساخت و ساز ساختمان و بناها با ترکیب امور مربوط به مقاومت و ایمنی بناها است. در این دوره ها طراحی فرهنگی و تاریخی نیز مدنظر میباشد و از امکانات ۳ بعدی در آموزش طراحی استفاده میشود

    در دوره‌های دانشگاهی معماری در دانشگاه‌های انگلستان به دانشجویان یاد داده می‌‌شود تا چه طور تصورات خود را برای طراحی و ساخت، ساختمان‌ها و خیابانهای آینده به کار گیرند. معماری، معماری سازه، اصول طراحی، تاریخ معماری، اصول رعایت حفظ محیط در کنار ساخت و سازه شهری و مطالعات بر روی مواد ساختمانی موارد اصلی‌ این رشتهٔ دانشگاهی می‌‌باشد

    در حین سپری کردن این دورهٔ آموزی معماری، دانشجویان از نزدیک به سایت‌های ساختمانی رفته و مهارتهای علمی‌ خود را بصورت عملی‌ به اجرا میگذارند تا دانش و اطلاعات خود را بکار بگیرند این خود باعث پیشرفت بسیار زیادی در حیطه تحصیلی‌ دانشجو میشود. دانشجویان باید دوره ۵ ساله و۲ سال تجربه کاری را قبل از آزمون نهایی به اتمام برسانند و بعد از گذراندن ۳ سال تحصیلی خود میتوانند عضو موسسه سلطنتی معماران بریتانیا شوند

    میانگین حقوق اولیه فارغ تحصیلان در رشته ی معماری بین ۲۶,۵۰۰£ – ۳۰,۴۲۱£ (۱۳۳ تا ۱۵۰ میلیون تومان ) در سال می باشد.

    در سال اول Alevel دانش آموزان چهار واحد درسی را انتخاب می کنند و در سال دوم اغلب دانش آموزان ترجیح می دهند سه واحد درسی را انتخاب کنند در حالی که بعضی ها تعداد واحدهای بیشتری را نیز انتخاب می کنند. برای مثال یک دانش آموز باید واحدهای مانند هنر ، ریاضی و زبان را در سال اول و مجدد هنر، ریاضی و زبان را در سال دوم نیز انتخاب کند

     

    مشاغل موجود برای فارغ التحصیلان در رشته معماری: مشاغل موجود برای فارغ التحصیلان رشته معماری عبارتند از معماری، تکنولوژیست معماری، طراحی داخلی، نقشه برداری ساختمان، مهندسی سازه ،مدیریت امور حفاظتی بناهای تاریخی و برنامه ریزی مقررات ساخت و ساز

     

     

    about 6 سال ago

  • تحصیل در دانشگاه لنکستر انگلستان

    لنکستر یکی از چند دانشگاه جهت تحصیل در انگلستان است که دارای یک سیستم دانشگاهی می باشد این دانشگاه بطورکلی دارای ۹ کالج ست که ۸ کالج برای دانشجویان کارشناسی و یکی برای تحصیلات تکمیلی در دسترس می باشد دانشگاه لنکستر مانند شهری کوچک دارای بانکها،کافه ها،مغازه ها ،پیش دبستانی و خدمات بهداشتی است.دانشجویان همچنین می توانند از گالری های هنری دانشگاه خود مجموعه ای از هنرهای بین المللی است لذت ببرند.

     

    یک سیستم پشتیبانی گسترده برای دانشجویان بین المللی در سرار دانشگاه وجود دارد و امکانات تماس با فارغ التحصیلان سابق برای ارایه توصیه های دوستانه شخصی و عملی وجود دارد دوره های تحصیلی بسیاری در مقاطع کارشناسی و ارشد ارایه شده است و یکی از نقاط قوت این دانشگاه ماهیت بین رشته ای بسیاری از  زمینه های تحقیقاتی و اموزش است

    لنکستر دارای شهرتی استوار در سطح جهانی است و دانشگاهی مناسب برای تحصیل در انگلستان. مشارکت بین المللی آن شامل موسسات آموزش عالی کالج دانشگاهSunway در کوالالامپور مالزی، موسسه جهانی GD Goenka در هند، COMSATS در پاکستان و دانشگاه فدرال Lavras برزیل است. لنکستر به طور مداوم از نظر دانشجویان برای تحصیل در انگلستان ، یکی از دانشگاه های ارزشمند می باشد و همچنین سالن های دانشجویی آن اغلب جوایزی را نیز برنده می شوند. این دانشگاه دارای شهرت خوبی برای تحقیق و تدریس است و دارای رتبه 8 مشترک از 150 موسسه بریتانیا برای کیفیت تحقیقات خود رتبه بندی شده است. حضور دانشجویان بین المللی به عنوان یکی از ویژگی های مهم این دانشگاه محسوب می شود، که به تنوع تجربه همه دانشجویان و کارکنان افزوده می شود

     

     

    about 6 سال ago

  • دانشگاه پلیموث انگلستان

    پلیموث تنها دانشگاه تازه‌تأسیسی است که پس از قطع همکاری با دانشگاه اکستر در مدیریت کالج سابق پزشکی و دندان‌پزشکی پنینسولا Peninsula، دانشکده پزشکی مختص خود را راه‌اندازی کرده‌است. ورودی‌های این دانشکده در آغاز شامل ۷۵ ورودی دوره پزشکی، و همان ۵۰ ظرفیت کالج پنینسولا در رشته دندان‌پزشکی بوده‌است، اما اکنون با افزایش تعداد و گسترش رشته‌های علوم زیست‌پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی، شمار ورودی‌های این دانشگاه به ۳۰۰ نفر افزایش یافته‌استاین دانشگاه بزرگ‌ترین مرکز تعلیم‌وتربیت پرستار، ماما، و مرکز آموزش‌وپرورش حرفه‌ای بهداشت در منطقه است.

    امکانات پژوهشی دانشکده پزشکی با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیون پوند در سال ۲۰۱۷ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفتبا تقریباً ۲۶.۰۰۰ دانشجو، دانشگاه پلیموث بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی منطقه بوده و نیز نخستین دانشگاهی است که برنده جایزه Regional Growth Fund برای پیشبرد توسعه‌های اقتصادی شده‌است. این دانشگاه دارای یکی از ۱۰ مورد برتر امکانات تجاری است که بخشی از دارایی‌های ۱۰۰میلیون‌پوندی آن در زمینه نوآوری‌ها و امکانات تکمیل‌کننده incubation هزینه شده‌است.

    دانشگاه پلیموث در سال 1871 با نام تربیت مدرس در شهر بندری پلیموث در جنوب انگلستان  برای تحصیل در انگلستان تاسیس شد.این دانشگاه بسیار مجهز و وسیع می باشد.

    دانشگاه پلیموث پس از بیش از ۲۵ پله سقوط طی ۴ سال، در آخرین نسخه‌های رده‌بندی‌ها ۵ پله صعود را تجربه کرده‌است. پروفسور جودیت پتس Judith Petts که از ساوت‌همپتون به این دانشگاه منتقل شده و در سال ۲۰۱۶ به سمت معاونت نائل آمده، امیدوار است که پس از دورانی پرتلاطم که به تعلیق و سپس جابه‌جایی بدون توضیح معاون پیشین دانشگاه انجامیده، روزهای خوش  این دانشگاه برای تحصیل در انگلستان مجدداً از راه برسند.

    دانشگاه پلیموث عضوی از دانشگاه‌های ترکیبی در کورن وال cornwall است که به گسترش آموزش عالی در کشور می‌پردازد. این دانشگاه رابطه‌ای بی‌نظیر با ۱۸ کالج همکار که یکی از دانشکده‌های این دانشگاه را تشکیل می‌دهند داشته و شامل سرمایه‌گذاری کلی ۵/۳میلیون‌پوندی شده‌اند. این کالج‌ها به‌جز جرسی Jersey در سراسر کورن‌وال Cornwall تا سامرست Somerset پراکنده شده‌اند و ۱۰.۰۰۰ دانشجو را در خود جای داده که به تحصیل در دوره‌های دانشگاهی می‌پردازند.

    بررسی دانشجویان ورودی این دانشگاه نشان می‌دهد که دانشگاه پلیموث به مرکزی برای دانشجویان طبقه کارگر منطقه ساوت وست South west تبدیل شده‌است. بیش از %۹۴ از دانشجویان این دانشگاه در مدارس دولتی تحصیل کرده و تقریباً یک‌سوم از آنان به طبقات فرودست اجتماعی تعلق دارند. تقریباً ۱۲.۰۰۰ دانشجو آموزش‌های کارمحور یا دوره‌های کاریابی را می‌پذیرند که مهارت‌های استخدام‌پذیری خوبی را در دوره‌های تحصیلی برای آنان به همراه دارند. گفتنی است جایزه‌ای به نام پلیموث نیز به موفقیت‌های فوق‌برنامه این دانشگاه تعلق گرفته‌است.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در دانشگاه وینچستر انگلستان

    دانشگاه وینچستر در شهر وینچستر انگلستان قرار دارد. دانشگاه وینچستر با تاریخچه ای از سال 1840، برخی از پیشرفته ترین امکانات آموزشی در بریتانیا را  برای تحصیل در انگلستان در اختیار دارد.

    دانشگاه وینچستر یکی از دانشگاه‌های کوچکی است که در ارزشیابی ملی دانشجویی NSS عملکردهای خوب و قابل‌قبولی برای تحصیل در انگلستان از خود نشان داده‌است. این دانشگاه در سال گذشته در میان چهار دانشگاه برتر از منظر رضایتمندی کلی دانشجویان و از منظر کیفیت آموزش و بازخورد‌های علمی در میان ده دانشگاه برتر رده‌بندی شده‌است. دانشگاه وینچستر به‌طور موقت با بیش از سی جایگاه سقوط در جدول اتحادیه دانشگاه‌ها و بر اساس معیارهای رضایتمندی دانشجویان روبه‌رو شده‌است. با این وجود این دانشگاه همچنان در میان پنجاه دانشگاه برتر از منظر کیفیت آموزشی قرار دارد. استانداردهای ورودی این دانشگاه نیز دچار افت شده‌، و با این وجود میزان رقابت دانشگاه به‌طور چشمگیری افزایش یافته‌است. دانشگاه وینچستر یکی از معدود دانشگاه‌هایی است که خود بازرسانی را برای رسیدگی به شکایات دانشجویان منصوب کرده‌است.

    تعداد ورودی‌های جدید این دانشگاه در پنج سال متوالی رشد داشته، و این دانشگاه اکنون ( ۲۰۱۷ ) بیش از هفت هزار دانشجو دارد که نسبت به سال ۲۰۰۵ دو برابر شده‌اند. این دانشگاه در طرح نوآوری ملی که کارافرینی اجتماعی را افزایش می‌دهد مشارکت داشته، و همچنین از فارغ‌التحصیلان متمایل به راه‌اندازی تجارت شخصی خود حمایت می‌کند.

    دانشگاه وینچستر همچنین با سرمایه‌گذاری در زمینه پژوهش وضعیت مطلوب خود را در آخرین ارزیابی‌ها همچنان حفظ کرده‌استتقریبا چهل و پنج درصد از آثار پژوهشی ارسالی به سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا در سال ۲۰۱۴، دارای رتبه برجسته جهانی و اعتباری بین‌المللی درجه‌بندی شده‌اند. رشته‌های علوم ارتباطات و تاریخ بهترین نتایج را در این سازوکار به‌دست آوردند.

    این دانشگاه همچنین مرکزی برای هویت انگلیسی و سیاست English Identity and Politics تأسیس کرده که توسط جان دِنهام John Denham وزیر اسبق کار دانشگاه مدیریت می‌شود. مرکز رفاه حیوانات (حیوان‌دوستی) Animal Welfare در سال ۲۰۱۶ و در ادامه افتتاح مرکز پژوهش‌های ورزشی به بهره‌برداری رسید. مرکز پژوهش ورزش این دانشگاه با نُه کمک‌هزینه پژوهشی دانشجویی به‌منظور برگزاری جشن صد و هفتادمین سالگرد تأسیس مؤسسات اصلی افتتاح شده‌است. این دانشگاه در ابتدا مؤسسه تربیت معلم کلیسای انگلیس بود که تا سال ۲۰۰۴ با عنوان کالج آلفردشاه شناخته می‌شد.

    دانشگاه وینچستر همچنان برای دوره‌های آموزشی خود برای تحصیل در انگلستان  معروف و شناخته‌شده است، به‌طوریکه میزان امتیازات کسب‌شده توسط Ofsted (سازمان استانداردهای آموزش، خدمات کودکان، و مهارت‌آموزی یا همان Ofsted یک ارگان غیروزارتی دولت انگلستان که مسئولیت بررسی بخشی از مؤسسات آموزشی از قبیل مدارس دولتی و تعدادی از مدارس غیردولتی را برعهده دارد.) آن قابل‌توجه است با این وجود دیگر در مورد تعداد دانشجویان حرف زیادی برای گفتن ندارد. رشته‌های دیگری نیز از جمله کسب‌وکار، هنر، علوم انسانی، بهداشت، سلامت و مراقبت‌های اجتماعی و علوم اجتماعی در این دانشگاه ارائه می‌شوند. دانشجویان مقطع کارشناسی می‌توانند از مزیت طرح‌های تبادل دانشجو با تعدادی از دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا و همچنین دانشگاه‌های ژاپن و اروپا استفاده کنند.

    تعداد دانشجویان بین‌المللی این دانشگاه از سال ۲۰۱۰ سه برابر شده و اکنون می‌توان روی هفت درصد از ظرفیت این دانشگاه برای این دانشجویان حساب کرد. سی درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی بریتانیا از طبقه کم‌درآمد و ضعیف جامعه و نود و شش درصد از آن‌ها فارغ‌التحصیلان مدارس دولتی  برای تحصیل در انگلستان هستند.

    سایت کوچک دانشگاه در کنار تپه‌های جنگلی رو به کلیسای جامع شهر با مناظری زیبا در کنار شهر و در نزدیکی دانشگاه قرار دارد، به‌طوری‌که با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آنجا رسید. پردیس دانشگاه وینچستر بسیار مجهز بوده و یک سالن تئاتر، یک سالن ورزش و یک سالن بدن‌سازی و فیتنس را که با استادیوم ورزشی وینچستر سه و پنج دهم میلیون پوندی تکمیل شده‌است در خود جای داده‌است.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در دانشگاه مدرن شفیلد هالام

    دانشگاه شفیلد هالام انگلستان دانشگاهی پیشرفته می باشد.این دانشگاه از تاریخچه ای کهن و افتخار آمیز برخوردار است.

    در سال ۲۰۱۵ جمعیت دانشجویان مقطع کارشناسی تنها دو دانشگاه بزرگ منچستر بیشتر از دانشگاه شفیلد هالام گزارش شد. در حال حاضر نزدیک به ۳۷هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل‌اندرتبه‌بندی این دانشگاه موجب شد پروفسور کریس هازبندز Chris Husbands در سال ۲۰۱۶ از ریاست مؤسسۀ آموزشی کالج لندن استعفا داده و به‌عنوان نایب‌رئیس این دانشگاه مشغول به فعالیت شود. او همچنین رئیس هیئتی است که سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا را هدایت می‌کند و در نتیجه برنامه‌های مهم و سرنوشت‌ساز در سرمایه‌گذاری آینده دانشگاه شفیلد هالام (و دیگر دانشگاه‌ها) را از نزدیک تعقیب می‌کند.

    پردیس دانشگاه، مرکز پردیس دانشگاه شفیلد هالام

    پردیس دانشگاه حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی از مرکز شهر فاصله دارد و در منطقه دانشجویی محبوب اطراف جاده اکلسول برای تحصیل در انگلستان (Ecclesall) واقع است. ثبت نام در HC.0.04 انجام می شود، وارد مرکز پردیس (Heart of the Campus) شوید و به سمت چپ بپیچید. از پیاده رو پایین بروید و در پایین پله وارد پذیرش اصلی شوید. اتاق ثبت نام درست در سمت راست شما در مقابل دفتر اتحادیه دانشجویان قرار دارد. این دانشگاه دارای امکانات ورزشی عالی است که در پردیس کالج (Collegiate Campus)، نزدیک جاده اکلسول (A625) حدود یک مایلی مرکز شهر واقع شده است. این امکانات شامل مجموعه تناسب اندام، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، استودیوی حرکت/ دوجی، زمین فوتبال، سالن پرورش اندام، و کلینیک فیزیوتراپی عمومی می شود.

    پردیس سیتی، ورودی اصلی دانشگاه شفیلد هالام انگلستان

    این پردیس، مسیر اصلی اتریوم (Atrium) است که به اوون، نورفولک، هارم، هوارد و سوری (Owen, Norfolk, Harmer, Howard and Surrey) منتهی می شود. ثبت نام در هالام هال (Hallam Hall) انجام می شود، می توانید از طریق ورودی اصلی و رفتن به طبقه فوقانی، وارد دفتر ثبت نام شوید. تسهیلات این پردیس در خیایان پاند (Pond Street)، نزدیک به ساختمان های آموزشی، اتحاد دانشجویی و ایستگاه وسایل حمل و نقل، قرار دارد. این تسهیلات عبارتند از: سالن تناسب اندام، سالن ورزشی، کلینیک فیزیوتراپی و بهداشت عمومی برای دانشگاه شفیلد هالام برای تحصیل در انگلستان است.

    امکانات ورزشی دانشگاه شفیلد هالام

    امکانات ورزشی دانشگاه توسط وسایل تهیه‌شده برای مسابقات جهانی دانشجویان تکمیل شده‌است. مجموعه استخر باشکوه دانشگاه، در ابتدای ورودی دانشگاه واقع شده‌است. این دانشگاه مدیریت تنها ورزشگاه شهر شفیلد را بر عهده گرفته‌است. این استادیوم از امکاناتی است که قرار است تا ۳ سال آینده برای مسابقات سالانه دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های بریتانیا BUCS مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از امکانات جدید این ورزشگاه برای گروه‌های مردمی، مدارس، کلوپ‌های محلی و دانشجویان آزاد است.

    همزمان با آغاز مسابقات دوچرخه‌سواری تور فرانسه Tour de France در یورک‌شایر، این دانشگاه با انجام خدمات داوطلبانه به دانشجویان، در اجرای این مسابقات همکاری کرد.

     

    about 6 سال ago

  • شرایط تحصیل در دانشگاه لیدز انگلستان

    دانشگاه لیدز در شهر لیدز انگلستان برای تحصیل در انگلستان قرار دارد.این دانشگاه در سال 1904 تاسیس شده و یک دانشگاه بین المللی محسوب می شود.

    دانشگاه‌های بزرگ در جذب دانشجویان و تأمین انتظارات آنان بسیار بهتر از دانشگاه‌های کوچک برای تحصیل در انگلستان عمل می‌کنند. اما در این میان دانشگاه لیدز یک استثناء استاین دانشگاه بین دانشجویان همواره یکی از محبوب‌ترین دانشگاه‌ها بوده‌است. نظرسنجی ملی دانشجویی NSS نشان داده‌است که تنها چند دانشگاه وجود دارند که سطح عملکردشان به این دانشگاه نزدیک است. نتایج معتبر این نظرسنجی با وجود کاهشی ناچیز در برخی شاخص‌های سال جاری ( ۲۰۱۷ ) به این دانشگاه کمک کرده‌است تا در جدول رتبه‌بندی دانشگاهی سه پله صعود را تجربه کند و به بهترین جایگاه خود تا به امروز برسددانشگاه لیدز امسال پس از دو نامزدیِ بهترین دانشگاه سال موفق به کسب این عنوان شد.

    دانشگاه لیدز در سال گذشته تنها دانشگاه  برای تحصیل در انگلستان از گروه راسل Russell Group بود که توانست در نظرسنجی کیفیت آموزش و نیز تجربه دانشجویی، در جمع بیست دانشگاه برتر بریتانیا قرار گیردنام دانشگاه لیدز همچنین در میان صد دانشگاه برتر جهان به چشم می‌خورددر رشته‌های زبان انگلیسی، آموزش، ارتباطات و مطالعات رسانه، جغرافیا و زمین‌شناسی، لیدز جزء پنجاه دانشگاه برتر جهان است.

    بیش از هشتاد درصد از پژوهش‌های این دانشگاه که در سازوکار بهبود کیفیت پژوهش REF 2014 مورد ارزیابی قرار گرفتند، به لحاظ کیفی در سطح عالی بین المللی و جهانی برای تحصیل در انگلستان  ارزیابی شدندنتایج این ارزیابی دانشگاه لیدز را در سی درصد از رشته‌ها، جزء ده دانشگاه برتر بریتانیا قرار داد.

    دانشگاه لیدز با پنج هزار دانشجو از صدوچهل‌ویک کشور در میان بیش از سی‌هزار دانشجوی این دانشگاه، یک دانشگاه بین‌المللی به معنای واقعی کلمه  برای تحصیل در انگلستان است. برنامه‌های تحصیل در خارج از کشور این دانشگاه نزدیک به دویست گزینه است، و گستره آن از اسپانیا تا سنگاپور را پوشش می‌دهد.

    about 6 سال ago

  • دانشگاه هاروارد Harvard University

     دانشگاه هاروارد یک دانشگاهی عالی برای تحصیل در انگلستان از جمله دلایلی که این دانشگاه را در لیست زیباترین دانشگاه های دنیا قرار داده این است که این دانشگاه هم بسیار بزرگ و عظیم است و هم به خاطر قدمتی که دارد، معماری خاصی را در بین تمامی مراکز آموزشی و پژوهشی دیگر دارد. این دانشگاه یک مرکز آموزشی خصوصی در شهر کمبریج ایالت ماساچوست است و بسیاری از رشته های تحصیلی را در بر می گیرد. هاروارد در سال ۱۶۳۶ میلادی توسط هیئت قانون ‌گذاران ساخته شد

    نام این دانشگاه در ابتدا دانشکده ی نو بود که ۳ سال بعد در ۱۳ مارس ۱۶۳۹ بود که به خاطر کشیشی یه نام جان هاروارد که ۴۰۰ جلد کتاب و همچنین مبلغ ۷۷۹ پوند به این دانشگاه کمک نمود، نام دانشگاه را به افتخارش به هاوارد تغییر دادند. دانشگاه هاروارد همیشه یکی از بالاترین رتبه‌ های دانشگاه‌ ها را در سطح جهان داشته و یکی از قدرتمندترین موسسه‌ های مالی غیرانتفاعی برای تحصیل در انگلستان  بوده است. در محوطه ی این دانشگاه موزه‌ های متعدد و گوناگونی همچون موزه ی هنری فوگ وجود دارد که در آن تابلوهای نقاشی و مجسمه‌ ها و آثار چاپ شده که مخصوصا متلق به قرن ۱۸ و ۱۹ اروپا و آمریکا بوده اند، به نمایش گذاشته می شود.

    کتابخانه ی دانشگاه هاروارد هم به عنوان قدیمی ‌ترین مجموعه ی فرهنگی در آمریکا و هم دیگر شعبات خود، بزرگ ‌ترین کتابخانه دنیا نیز هست. کتابخانه ی این دانشگاه در حال حاضر دارای ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب، رساله و میکرو فیلم می ‌باشد

    .

    about 6 سال ago

  • رشته هنر در طراحی انگلستان

    تعداد افراد واردشده به رشته هنر و طراحی در انگلستان در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ثبت یک رکورد بود و تقریباً به سطح بالای قبل از اعمال هزینه نه هزار پوندی خود نزدیک شد. رشته طراحی که همواره یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای دانشجویان بوده بیش از نوزده هزار ثبت‌نامی داشته، این تقاضا در سال ۲۰۱۶ نیز همچنان با رشد قابل‌توجهی همراه بوده‌است. این نکته در مورد رشته هنرهای زیبا نیز با بیش از بیست و پنج هزار متقاضی و نزدیک به پنج هزار پذیرش صدق می‌کند.

    به‌رغم این واقعیت که این رشته‌ها همیشه از منظر اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان و حقوق و درآمد در سطوچ پایین جدول قرار دارند، تنها رشته پرستاری توانسته‌است متقاضیان بیشتری نسبت به رشته و طراحی جذب کند. رشته هنر و طراحی در انگلستان از منظر تعداد فارغ‌التحصیلان وارد شده به بازار کار یا متمایل به ادامه تحصیل، فاصله کمی با ده رشته انتهای جدول دارند و از منظر حقوق‌های دریافتی پایه در میان پنج رشته انتهای جدول قرار دارند. با این حال هنرمندان و طراحان این نکته را پذیرفته‌اند قبول که برای یافتن راه خود در مسیر شغلی، احتمالاً مجبورند در ابتدای شروع کار خود دوره‌ای از کارآموزی را با حقوق پایین بگذرانند.

    اغلب دوره‌های هنر و طراحی در دانشگاه‌های جدیدالتأسیس (تأسیس‌شده پس از سال ۱۹۹۲) از جمله چند دانشگاه تخصصی هنر ارائه می‌شوند، با این حال دانشگاه‌های قدیمی‌تر سیزده جایگاه اول این جدول را به خود اختصاص داده‌است. دانشگاه نیوکاسل Newcastle برای اولین بار با به دست آوردن امتیازاتی عالی موفق شده از جایگاه چهارم به صدر جدول راه پیدا کند. دانشگاه آکسفورد Oxford صدرنشین سال گذشته، بالاترین استانداردها و امتیازات ورودی را دارد. دانشگاه وینچستر Winchester که به‌دلیل وارد نشدن به سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا ۲۰۱۴ جایگاهی در میان چهل رتبه برتر جدول دارد، بهترین چشم‌انداز فارغ‌التحصیلی را در میان سایر دانشگاه‌ها داراست. فقط پانزده دانشگاه در میان هشتاد و دو دانشگاه میانگین چهارصد امتیاز یا بیشتر را کسب کرده‌اند، اما استدلال اکثر هنرمندان این است که امتیازات ورودی برای این رشته نسبت به سایر رشته‌ها از اهمیت کمتری برخوردار بوده، و گزینش رشته هنر و طراحی در انگلستان عمدتاً بر اساس کیفیت نمونه‌کارهای متقاضیان انجام می‌پذیرد و بسیاری از دانشجویان مقطع کارشناسی از طریق دوره‌های یک‌ساله فاندیشن ( Foundation ) هنر وارد این رشته می‌شوند.

    دانشگاه ابریستویث Aberystwyth از منظر تدریس، بازخورد و حمایت‌های دانشگاهی موفق به جلب بیشترین میزان رضایت در میان دانشجویان خود شده‌است و در نتیجه عملکرد کلی خود در ارزیابی ملی دانشجویان چهل رتبه صعود را در جدول تجربه کرده‌است. دانشگاه ورکستر Worcester به‌رغم دارا بودن جایگاهی در میان چهل رتبه برتر جدول، فقط در بخش رضایت دانشجویان از تجارب دانشجویی موفق به کسب بهترین امتیاز در جدول شده‌است.

    برترین دانشگاهها در رشته هنر در انگلستان

    1. دانشگاه نیوکاسل (NEWCASTLE UNIVERSITY)
    2. دانشگاه کالج لندن (UNIVERSITY COLLEGE LONDON)
    3. دانشگاه آکسفورد ( UNIVERSITY OF OXFORD )
    4. دانشگاه لیدز ( LEEDS UNIVERSITY )
    5. دانشگاه لافبورو  (LOUGHBOROUGH UNIVERSITY ) 
    6. دانشگاه کنت (UNIVERSITY OF KENT)
    7. دانشگاه لنکستر (LANCASTER UNIVERSITY)
    8. دانشگاه گلاسکو (UNIVERSITY OF GLASGOW)
    9. دانشگاه برونل لندن ( BRUNEL UNIVERSITY LONDON)
    10. دانشگاه ریدینگ (UNIVERSITY OF READING)
        
    about 6 سال ago

  • رشته حسابداری در انگلستان

    در سال ۲۰۱۵ میلادی، تعداد دانشجویانی که در رشته حسابداری در انگلستان شروع به تحصیل کردند، پس از چهار سال افول، حدود ده درصد افزایش پیدا کرد. همچنین در همین سال، نزدیک به هفت هزار متقاضی در این رشته ثبت‌نام کردند که نسبت به سال گذشته یازده درصد رشد داشت. این رقم در سال ۲۰۱۶ نیز افزایش پیدا کرد. در رشتۀ امور مالی، هم به لحاظ تعداد ثبت‌نام‌کنندگان و هم به لحاظ تعداد پذیرش‌شوندگان، این ارقام بسیار بیشتر از رشتۀ حسابداری بود و در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار، بیش از دوهزار دانشجو در این رشته مشغول به تحصیل شدند.

    اما در کمال تعجب نرخ استخدام فارغ‌التحصیلان هر دو رشته نسبت به رشته‌های دیگر (چهل رشته برتر در میان شصت‌وهفت رشته) کاهش چشمگیری پیدا کرد. بااین‌حال، افرادی که پس از فارغ‌التحصیلی استخدام شدند، حقوق بالایی دریافت کردند. این افراد با دریافت دستمزد بیست‌وسه‌هزارپوند در سال ۲۰۱۵، در میان دارندگان بیست‌وپنج شغل پردرآمد جای گرفتند.

    دانشگاه لیدز (Leeds) که تا دو سال پیش در جدول این رشته تحصیلی در جایگاه دهم بود، به صدر جدول صعود کرد. دانشگاه‌های باکینگهام (Buckingham) و آلستر (Ulster) در بخش ارزیابی ملی دانشجویی (NSS)، به دلیل تدریس، بازخورد و پشتیبانی تحصیلی موفق به کسب بهترین امتیازها شدند، درحالی‌که دانشجویان دانشگاه سَوث بَنک لندن (London South Bank) و دانشگاه لانکستر (Lancaster) که جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده بودند، از دیگر جنبه‌ها اعلام رضایت کردند. دانشگاه اقتصاد لندن در دو بخش پژوهش و امتیاز ورودی دانشجویان، بسیار برتر از دانشگاه‌های دیگر بود؛ اما به دلیل امتیاز پایین در بخش ارزیابی ملی دانشجویی، نتوانست در صدر جدول ده دانشگاه برتر قرار گیرد.

    علاوه بر این در این جدول نوسانات وسیعی در بخش اشتغال فارغ‌التحصیلان به چشم می‌خورد. نودوپنج درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه لافبرو (Loughborough) بلافاصله در مشاغل حرفه‌ای مشغول به کار شده یا به ادامۀ تحصیل پرداختند، اما این رقم در چهارده دانشگاه از میان نودونُه دانشگاهی که رشتۀ حسابداری و امور مالی در آن‌ها تدریس می‌شود، کمتر از پنجاه درصد است. انتخاب تنها یک دانشجو از میان پنج دانشجو برای استخدام، نیاز به احراز صلاحیت‌های بیشتری پس از فارغ‌التحصیلی دارد و بااین‌وجود تنها هشت درصد از دانشجویان موفق می‌شوند که به‌صورت تمام‌وقت مشغول به کار شوند.

    برخی از دانشگاه‌های برجسته درصدد جذب دانشجویانی هستند که در A-LEVEL نمرۀ ریاضیات عالی کسب کرده‌اند، اما باوجود حدود صد دانشگاه در این حوزه، تفاوت گسترده‌ای در امتیاز ورودی دانشگاه‌ها وجود دارد. در سال ۲۰۱۷ نزدیک به صدوپنجاه مؤسسه، رشته حسابداری را به‌صورت مستقل یا ترکیبی ارائه خواهند داد.

    about 6 سال ago

  • رشته علوم ورزشی در انگلستان

    رشته علوم ورزشی طی دهه گذشته یکی از حوزه‌های رو‌به‌رشد آموزش عالی بریتانیا بوده‌است: بیش از ۱۶۰ دانشگاه و کالج این رشته را در سال ۲۰۱۷ ارائه خواهند کرد.

    اگرچه در پی اعمال شهریه ۹۰۰۰پوندی تقاضا برای ورود این رشته کاهش یافته، اما در حال حاضر تقاضا و ثبت‌نام رو‌به‌بهبود گزارش شده‌است. تعداد افرادی که در سال تحصیلی جاری تحصیل در این رشته را آغاز می‌کنند نسبت به سال ۲۰۱۲ حدود %۵۰ افزایش یافته و برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۱۵.۰۰۰ نفر رسیده‌است. بدین ترتیب رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی در میان ۱۰ رشته برتر جای گرفته‌است. رشته علوم ورزشی بیش از ۴۰ حوزه تخصصی را از ورزش درمانی تا مطالعه ورزش‌های سوارکاری و فناوری ورزشی دریایی پوشش می‌دهد. بسیاری از دوره‌های این رشته برخلاف انتظار داوطلبین بیشتر حوزه‌های علمی را پوشش می‌دهند. برای مثال شرط ورود به این رشته در دانشگاه اسکس Essex دارا بودن مدرک A-Level در درس ریاضی یا یکی از دروس علوم پایه است. در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌ها به ورزشکاران نخبه بورسیه تحصیلی ورزشی اعطا می‌کنند، اما اکثریت این بورسیه‌ها متعلق به یک رشته خاص نیستند.

    تمام دانشگاه‌های صدر جدول دارای امکانات ورزشی عالی و تیم‌های موفقی هستند، اما عملکرد آن‌ها در دوره‌های پژوهشی و تحصیلات ورزشی است که در اینجا در نظر گرفته می‌شود. امسال دانشگاه بیرمنگام Birmingham با بالاترین امتیازات آثار پژوهشی در صدر جدول قرار گرفته‌است. دانشگاه اکستر Exeter، صدرنشین سابق جدول، به رتبه دوم تنزل پیدا کرده، درحالی‌که دانشگاه لافبورو Loughborough، معروف‌ترین نام در علوم ورزشی در حال حاضر در جایگاه ششم جدول قرار دارد. دانشگاه رده‌چهارمی گلاسگو Glasgow دارای بالاترین استاندارد ورودی و تنها دانشگاهی است که امتیاز آن در سیستم امتیازدهی قدیمی UCAS بیش از ۵۰۰ است، درحالی‌که دانشگاه رده‌هشتمی سوانسی Swansea دارای بهترین دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلی است. راضی‌ترین دانشجویان را باید در رتبه‌های پایین‌تر جدول جستجو کرد. همانند سال گذشته، دانشگاه رده‌شصتمی کینگستون Kingston  بالاترین امتیازات را در ارزیابی ملی دانشجویی NSS در شاخص‌های کیفیت آموزش، بازخورد و پشتیبانی تحصیلی کسب کرده، در‌حالی‌که دانشگاه لیورپول هوپ Liverpool hope با کمی فاصله از جایگاه سی‌ام، دارای بهترین امتیاز در بخش تجارب دانشجویی است.

    رشته علوم ورزشی از منظر دستمزد شروع‌به‌کار در مشاغل حرفه‌ای تقریباً در ۱۰ رتبه انتهایی جدول قرار دارد، اما از منظر دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلی در میان ۵۰ رتبه برتر باقی مانده‌است. تنها %۸ از فارغ‌التحصیلان این رشته در پایان سال ۲۰۱۵ بیکار گزارش شده‌اند و از این نظر این رشته در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Dundee

    تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Dundee یکی از بهترین فرصتهای تحصیلی است و دانشگاه Dundee رنکینگ 80 را در رشته پزشکی در سطح جهانی دارد. دانشگاه Dundee در اسکاتلند قرار دارد.

    برای اخذ پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه Dundee باید دوره Alevel را گذراند و در این دوره باید نمرات A A A را کسب کرد که شامل شیمی و یک درس دیگر در زمینه علوم می باشد مانند فیزیک، ریاضی و درس سوم می تواند به انتخاب دانش آموز باشد. در سیستم آموزشی بریتانیا دوره GCSE قبل از دوره Alevel می باشد و نمرات این دوره نیز اهمیت دارد که دو ساله است و دروس زیست، ریاضی و انگلیسی ضروری هستند و نمرات دوره GCSE حداقل B باشد.متقاضیانی که دوره GCSE را در انگلیس نگذرانده اند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی با موسسه علم گستر کاوه نماینده رسمی و انحصاری دانشگاه ها و کالج های انگلستان تماس بگیرند و متخصصان علم گستر کاوه در امور تحصیلی و ویزای انگلستان شما را راهنمایی خواهند کرد تا فرصت تحصیل در رشته پزشکی در برترین دانشگاه های دنیا در انگلیس را از دست ندهید.

    تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Dundee 5 ساله است و متقاضی باید در آزمون UKCAT شرکت کند. ارائه مدرک        IELTS UKVI 7 الزامی است و مهارت ها نباید کمتر از 7 باشند. متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان چنانچه کمتر از 18 سال هستند می توانند بدون مدرک IELTS در انگلستان تحصیل خود را شروع کنند.

    about 6 سال ago

  • رشته ساختمان سازی در انگلستان (Building)

    رشته ساختمان‌سازی از منظر دورنمای شغلی (نرخ اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان) و دستمزد شروع به کار در مشاغل حرفه‌ای در میان هشت رشته برتر قرار دارد. در پی افزایش بیش از ده درصدی در سال ۲۰۱۵ میانگین دستمزد به بیست و شش هزار و سیصد پوند رسید. تقریباً هشتاد درصد فارغ‌التحصیلان این رشته مستقیماً وارد دوره‌های کارآموزی می‌شوند.

    تعداد متقاضیان پذیرش و ثبت‌نام‌ها برای رشته ساختمان سازی در انگلستان در سال ۲۰۱۵ رشد چشمگیری داشته، اما هنوز هم حداقل سی درصد کمتر از شروع دوران رکود این رشته در سال ۲۰۰۸ است. تنها چهار سال پیش، این رشته در جدول اشتغال در رتبه چهل قرار داشته‌است، اما با چهار متقاضی برای هر ظرفیت و پایین بودن شاخص‌های ورودی در راهنمای دانشگاهی Guide، مطمئناً قبولی در این رشته ارزش یک بار دیگر اقدام کردن را دارد.

    رتبه دو دانشگاه برتر در جدول همچنان دست‌نخورده باقی مانده‌است. دانشگاه کالج لندن University College London در مدیریت پروژه خود برای رشته ساختمان‌سازی موفق به کسب بالاترین نمرات ورودی شده، و دانشگاه لافبورو Loughborough با کسب مقام دومی در جدول، به بهترین نتایج در سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی ۲۰۱۴، و دانشگاه ریدینگ Reading با کسب مقام چهارمی، به بهترین نتایج از منظر دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلان دست یافته‌اند. دانشگاه دربی Derby به‌طرز شگفت‌انگیزی با کسب نود و هشت درصد امتیاز به بالاترین سطح رضایت از تدریس، بازخورد و حمایت دانشگاهی دست یافته و دانشگاه ادینبورو ناپیر Edinburgh Napier در تجارب دانشجویی بهترین عملکرد را داشته‌است. نرخ رضایت تنها دو دانشگاه کمتر از هفتاد درصد را ثبت شده‌است.

    واحد‌های آموزشی این رشته را خدمات مهندسی ساختمان Building Services Engineering، نقشه‌برداری Surveying و ساخت‌وساز Construction تشکیل می‌دهند. جدول اتحادیه دانشگاه‌های این رشته را دانشگاه‌های جدیدالتأسیس (دانشگاه‌های تأسیس‌شده بعد از سال ۱۹۹۲) به تصرف خود درآورده‌اند، اما پنج رتبه صدر جدول در اختیار دانشگاه‌های قدیمی‌تر است. در سال ۲۰۱۷، بیش از هشتاد و هشت مؤسسه به ارائه دوره‌های مربوط به این رشته پرداخته‌اند. بسیاری از این‌ها کالج‌هایی هستند که بر دوره‌های فاندیشن و دیپلم عالی ملی تمرکز دارند.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته موسیقی در انگلستان

    موسیقی، هنر ترکیبی از صداها است که ایده ها و احساسات را از طریق عناصر ریتم، ملودی، هماهنگی صداها که توسط صدای انسان یا ابزار موسیقی متنوع تولید می شوند، بیان می کند. به عنوان یک هنر نمایشی، تحصیل موسیقی در انگلستان و دریافت مدرک این دوره، دانشجویان را به عنوان یک نوازنده یا استاد حرفه ای آماده می کند.

    دانشگاه های بریتانیا جهت تحصیل در انگلستان مسحور کننده هستند و دارای امکانات دانشجویی برجسته ای می باشند. تمام ویژگی های مدرن و منحصر به فرد دانشگاه های بریتانیا، شما را قادر می سازد تا در تحقیقات معاصر شرکت کنید و آموزش و یادگیری را با کیفیت بالا تجربه کنید. بسیاری از دانشگاه های انگلستان برنامه های تحصیلی خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. تحصیل موسیقی در انگلستان به شما امکان می دهد تا در کنار طیف وسیعی از ژانرهای موسیقی در کنار ماژول های نظری و عملی تمرکز کنید.

    دانشجویان خلاقیت، کار گروهی، مهارت های ارتباطی و عملکرد خود را در سمینارها، سخنرانی ها و جلسات عملی توسعه می دهند، در حالی که ماژول ها بر دوره های خاصی از موسیقی و ژانرها، ترکیب، عملکرد و همکاری تمرکز می کنند. شما قادر خواهید بود که برنامه های تحصیلی خود را شخصی سازی کنید.
    دانشگاه های موسیقی انگلستان

    بهترین دانشگاه های انگلیس برای تحصیل موسیقی عبارتند از:

        دانشگاه آکسفورد
        دانشگاه Surrey
        آکادمی سلطنتی موسیقی
        کالج سلطنتی موسیقی
        دانشگاه شهر بیرمنگام
        دانشکده موسیقی و درام Guildhall
        دانشگاه منچستر
        دانشگاه کمبریج
        دانشگاه برونل لندن
        دانشگاه یورک

    about 6 سال ago

  • دانشگاه کیل،بزرگترین دانشگاه انگلستان

    دانشگاه کیل به داشتن محیطی بزرگ و هیجان انگیز و زندگی دانشجویی بسیار خوب معروف است.بیشتر دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در خود دانشگاه - دارند.

    دانشگاه کیلی با حدود ۲۴۰ هکتار فضای سبز در قلب انگلستان و در نزدیکی استوک (Stoke)، بزرگترین پردیس دانشگاهی کشور انگلستان را دارا می‌باشد. مسئولین این دانشگاه با ساخت دو سالن جدید در نزدیکی پردیس دانشگاه، امکانات زندگی و اشتغال را برای بیش از ده هزار دانشجو فراهم کرده ­اند. ساخت ۴۵۳ اتاق جدید مرحله اول این پروژه است که قرار است تا پاییز ۲۰۱۷ به اتمام برسد. در مراحل بعدی این پروژه ساخت تقریباً هزار اتاق دیگر و همچنین به سازی خوابگاه­های فعلی پردیس دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

    پردیس دانشگاه کیلی واقع در شمال استافوردشایر (North Staffordshire)، یک پردیس روستایی است که در معماری آن بسیاری از ویژگی های معماری قرن نوزدهم از جمله در کیلی هال (Keele Hall) مشاهده می شود که قدمت آن بیشتر از ساختمان های بتنی و آجر قرمز دانشگاه مدرن است. به غیر از افزایش فزاینده تعداد ساختمان های دانشگاهی و مسکونی، امکانات دیگر دانشگاه عبارت اند از: یک رصدخانه، گالری هنر، باغ محصولات کشاورزی، مرکز اسلامی، فروشگاه، کافه و غذاخوری های متعدد. پردیس دانشگاه دارای پارک های علم و فناوری، شرکتهای تجاری و مرکز برگزای کنفرانس است. این دانشگاه دارای واحد آموزش علوم زمین می باشد.

    این دانشگاه علاوه بر پاسخ گویی به بازخوردهای دانشجویی در حوزه خدمات دانشگاهی، بیش از هر دانشگاه دیگری به فارغ التحصیلان خود برای ورود به بازار کار کمک کرده ­است. برنامه تحصیلی متمایز دانشگاه کیلی که در سال ۲۰۱۲ در جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس این دانشگاه رونمایی شد، تمام فعالیت­های داوطلبانه، ورزشی و همچنین فعالیت­های علمی این دانشگاه را در بر می‌گیرددانشگاه کیلی تنها دانشگاه انگلستان است که می­تواند مقدمات کسب مجوز رسمی موسسه رهبری و مدیریت (Institute of Leadership and Management) را برای دانشجویانش فراهم کند.

    در منشور دانشجویی این دانشگاه ده ویژگی فارغ ­التحصیلان عبارتند از تفکر مستقل، استنتاج اطلاعات، توانایی حل خلاقانه مسائل، ارتباط­ جمعی شفاف و درک مفاهیم اجتماعی، زیست­ محیطی و پیامدهای جهانی همه مطالعات و فعالیت­ها.

    این دانشگاه همچنین جزء معدود دانشگاه­هایی است که تمام دستاوردهای فارغ ­­التحصیلانش را از طریق گزارش سالانه آموزش عالی ثبت می­کند.

    سال تحصیلی در این دانشگاه برای تحصیل در انگلستان  عبارت است از دو ترم پانزده ­هفته ­ای، با تعطیلاتی در کریسمس و عید پاک. تقریباً تمام دانشجویان مقطع کارشناسی امکان یک ترم تحصیل در یکی از دانشگاه ­های همکار دانشگاه کیلی را دارند. ۹۰ درصد دانشجویان از مدارس دولتی وارد این دانشگاه می شوند و تقریباً یک ­سوم آن­ها از خانواده ­های طبقه کارگر هستند. این دانشگاه تلاش کرده ­است تا با ارائه پروژه های خاص و دوره ­های آموزشی در مدارس محلی و میزبانی یک دوره تابستانی، نرخ درخواست­های پذیرش خود را افزایش دهد. میزان ترک تحصیل در این دانشگاه کمتر از ۶ درصد، که بسیار کمتر از میانگین کشوری دوره ­های دانشگاهی است.

    about 6 سال ago

  • تجربه ای متفاوت در دانشگاه بنگور

    دانشگاه بنگور در شهر بنگور کشور ولز قرار دارد.این دانشگاه در کوهستانی در نزدیکی دریا ساخته شده و یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات اعطای مدارک تحصیلی در بریتانیا می باشد.

    رضایت دانشجویان ازاین دانشگاه برای تحصیل در انگلستان ، چندین سال است که بزرگترین برگ برنده‌ی این دانشگاه بوده‌است. این دانشگاه برای تحصیل در انگلستان  مستمراً بالاترین امتیازات ارزیابی ملی دانشجویی (National Student Survey) در ولز (Wales) را به خود اختصاص می‌داد، تا اینکه در سال ۲۰۱۶ دانشگاه آبراستیوت (Aberystwyth) از دانشگاه بنگور پیشی گرفتاین امتیازات در میان ۱۵ دانشگاه برتر بریتانیا و براساس رتبه‌بندی‌های منتشرشده توسط هفته‌نامه‌ی تحصیلات عالی تایمز (Times Higher Education) بوده‌است. برتری دانشگاه آبراستیوت از منظر تجارب دانشجویی و به لحاظ شرایط و امکانات خوابگاه‌ها و محل‌های اسکان دانشجویی بوده و آبراستیوت بهترین دانشگاه بریتانیا اعلام شده‌است.

    این دانشگاه یکی از دانشگاههای تحصیل در انگلستان  بخش قابل توجهی از شهر بنگور را اشغال کرده است و چند دپارتمان (گروه) نیز در رکسام (Wrexham) دارد.

    پردیس رکسام در ۷۰ کیلومتری بنگور در شمال شرقی ولز قرار دارد و به ساحل شمالی ولز و مناظر زیبای اسنودونیا (Snowdonia) نزدیک است. شهر چستر تنها ۱۳ مایل از این پردیس فاصله دارد و شهرهای لیورپول و منچستر نیز از طریق مسیر جاده یا راه آهن به راحتی در دسترس هستند. این امر باعث شده است که این پردیس برای افراد ساکن در ناحیه شمال غربی انگلستان و میدلندز و همچنین شمال شرقی ولز برای رفت و آمد روزانه کاری و تحصیلی، به راحتی سهل الوصل باشد. پردیس رکسام در مجاورت بیمارستان مائورور (Maelor Hospital) در پارک فناوری رکسام واقع شده است.

     

    about 6 سال ago

  • روانشناسی در میان پرطرفداترین رشته های تحصیلی

    روانشناسی یک از 5 رشته مهم و پرطرفدار دانشگاهی در سراسر جهان و همچنین تحصیل در انگلستان است.انگلستان نیز برای ورود به دانشگاه و تحصیل در این رشته شرایط خود خاص خود را دارد.

    برای اولین بار بیش از ۲۰.۰۰۰ دانشجو تحصیل خود را در دوره‌های کارشناسی این رشته آغاز کرده‌اندبه‌رغم عملکرد ضعیف در بازار کار فارغ‌التحصیلان، محبوبیت این رشته  همچنان ادامه دارد: این رشته از منظر ورود فارغ‌التحصیلان به مشاغل حرفه‌ای و ادامه تحصیل آنان تنها کمی با ۱۰ رشته انتهای جدول فاصله داشته و از منظر میانگین دستمزد در مشاغل حرفه‌ای نیز به جایگاه مشابهی دست یافته‌استلازم به ذکر است که بیش از یک‌سوم از فارغ‌التحصیلان کار خود را در مشاغل سطح پایین آغاز می‌کنند.

    شرط ورود به این رشته در بعضی از دانشگاه‌ها دارا بودن مدرک A-Level در رشته ریاضیات یا زیست‌شناسی همراه با سه نمره قبولی بسیار عالی در دروس دیگر است، اما سایر دانشگاه‌ها انتظارات کمتری از دانشجویان دارندتضاد در رتبه‌بندی‌ها در این رشته آشکار است: ۳۱ دانشگاه دارای میانگین استاندارد ورودی بیش از ۴۰۰ هستند، اما امتیاز ۱۳ دانشگاه کمتر از ۲۷۰ گزارش شده‌استمجدداً دانشگاه کمبریج Cambridge بالاترین استانداردهای ورودی این رشته را در جدول در اختیار دارد، اما به‌طور کلی صدر جدول را به دانشگاه آکسفورد Oxford واگذار کرده‌است. دانشگاه کنت Kent دارای بهترین دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلی و یکی از تنها چهار دانشگاهی است که شاهد ورود بیش از %۸۰ از فارغ‌التحصیلان خود به مشاغل حرفه‌ای یا ادامه تحصیل آنان بوده‌است. این نسبت در ۳۱ دانشگاه کمتر از نصف و در دو دانشگاه کمتر از %۴۰ بوده‌است.

    اعتبار اغلب دوره‌های کارشناسی این رشته توسط انجمن روان‌شناسی بریتانیا British Psychological Society مورد تأیید قرار گرفته‌است. این انجمن از پوشش دروس کلیدی در طول دوره اطمینان حاصل می‌کند اما محتوای بالینی و بیولوژیکی دوره‌ها هنوز هم به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای با یکدیگر متفاوت است.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در دانشگاه دولتی De Montfort انگلستان

    دانشگاه De Montfort یک دانشگاه دولتی است که در سال 1992 در شهر لستر انگلستان تاسیس شد.این دانشگاه از 4 دانشکده تشکیل شده است.

    دانشگاه De Montfort علی‌رغم نزول چهارده‌ پله‌ای خود در رده‌بندی‌های امسال جدول اتحادی دانشگاه‌ها که متأثر از کاهش میزان رضایت دانشجویان در ارزیابی ملی دانشجویی بوده، در جایگاهی حدود بیست پله بالاتر از جایگاه سه سال پیش خود قرار گرفته، و شمار دانشجویان ورودی‌اش حدود هزار نفر افزایش پیدا کرده‌است.

    این دانشگاه پس از سال‌ها همکاری با باشگاه لسترسیتی (قهرمان لیگ برتر انگلستان) موفق به کسب عنوان همراه رسمی تحصیلات تکمیلی (Official Higher Education Partner) شهر لستر شد. همچنین به‌عنوان همکار باشگاه راگبی لستر تایگرز (Leicester Tigers)، همکار باشگاه کریکت لستر شایر (Leicester Shire) و همکار باشگاه هاکی بانوان لستر شناخته می‌شود. همچنین تلاش‌هایی در جهت احداث ساختمان‌هایی جدید برای برخی از بهترین دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی این دانشگاه از قبیل مد و نساجی، هنر، طراحی و معماری در جریان است.

    برنامه ارتباطات جهانی دانشگاه De Montfort در پی این است که تا سال ۲۰۲۰ برای یازده هزار دانشجوی خود یعنی بیش از نیمی از تعداد دانشجویان فعلی، امکان برگزاری دوره‌های کارآموزی و فعالیت‌های برون‌مرزی را فراهم کند. در سال نخست اجرای این طرح، بیش از دو هزار و ششصد دانشجو از مزایای آن بهره‌مند شده و زندگی و کار در بیش از چهل کشور مختلف را تجربه کرده‌اند.

    این دانشگاه همچنین در کنار پروژه‌های ملی و بین‌المللی خود این امکان را نیز فراهم آورده است که از طریق مشارکت در برنامه اسکوئر مایل (Square Mile) در قالب فعالیت‌های داوطلبانه به ارائه مهارت‌های خود به جوامع محلی بپردازد.

    در سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی ۲۰۱۴، حدود شصت درصد از آثار پژوهشی این دانشگاه، دارای اعتبار بین‌المللی و جایگاه عالی معرفی شدند.

    این دانشگاه به‌عنوان پایگاه بیش از شصت گروه و مؤسسه تخصصی، بر پژوهش‌های مربوط به جهان واقعی (Real World) از قبیل کنترل عفونت‌های بیمارستانی، پژوهش در سیاست‌های مسکن و مشارکت در پروژه یک میلیارد یورویی اتحادیة اروپا در شبیه‌سازی مغز انسان متمرکز شده‌استپروژه (OASYS) که برای هزاران روستانشین ساکن مناطق دورافتاده جنوب آسیا انرژی خورشیدی فراهم می‌کند، در سال ۲۰۱۵ به‌خاطر نوآوری اجتماعی موفق به کسب جایزه (Green Gown) شد.

    دانشگاه De Montfort در حال حاضر یکی از بهترین دانشگاه های کشور است. در طول چند سال گذشته، این دانشگاه ۱۳۶ میلیون پوند برای مدرن سازی بیش از پیش دانشگاه در قرن ۲۱ - کرده است.

    دانشگاه De Montfort ، در مرکز شهر لستر واقع شده است و ترکیبی از سنت و مدرنیته است که به سنت­ های منطقه و معماری آن احترام می گذارد و در عین حال، در حال ایجاد میراث جدیدی است.

    در مرکز این پردیس، ساختمان جدید ویجی پتل (Vijay Patel) قرار دارد که در آن دوره های هنر و طراحی برگزار می شود، ساختمانی که به اندازه خود دانشجویانش از خلاقیت و نوآوری برخودار است. اتحادیه دانشجویان دانشگاه دُ مونفورت ، در مرکز پردیس قرار دارد. از دیگر ساختمان های واقع در مرکز پردیس می توان ساختمان هیو استون (Hugh Aston) را نام برد که دانشکده کسب و کار و حقوق در آن قرار دارد، و ساختمان هاثورن (Hawthorn) که محل برگزای دوره های بهداشت و بسیاری رشته های دیگر است.

    این دانشگاه ۴.۲ میلیون پوند برای بازسازی قلعه لستر، در حاشیه پردیس، هزینه کرده است و حیات جدیدی به این گوهر تاریخی داده است و از آن به عنوان پایگاهی برای دانشکده کسب و کار استفاده می شود. در طبقات بالایی این قلعه منظره­ای زیبا، مکان های مناسبی برای غذا خوردن و نوشیدن، یادگیری، مطالعه و زندگی کردن وجود دارد.

    about 6 سال ago

  • معرفی دانشگاه داربی انگلستان

    دانشگاه داربی در سال 1851 در شهر داربی انگلستان تاسیس شد و در سال 1928 به مدرسه هنر و کالج فنی داربی تقسیم شد.

    اگرچه در رده‌بندی‌های کلی، هشتاد دانشگاه رتبه‌هایی بهتر از دانشگاه داربی کسب کرده‌اند، اما به لحاظ کیفیت آموزشی این دانشگاه در شمار بیست دانشگاه برتر بریتانیا قرار دارد. چنان‌که ارزیابی ملی دانشجویی نیز این نکته را تأیید می‌کند. این دانشگاه تضمین کرده‌است که هشتادوپنج درصد از کلاس‌هایش با جمعیتی کمتر از سی دانشجو برگزار شود و دانشجویان مقطع کارشناسی هرگاه که احساس نیاز کنند می‌توانند از استاد راهنمای tutor شخصی خود بهره ببرند.

    این دانشگاه با امکاناتی شامل یک بیمارستان شبیه‌سازی‌شده، سوئیت رادیوگرافی فعال، تجهیزات جدید جهت بازسازی صحنة وقوع جرم، آشپزخانه‌هایی با استانداردهای بالای صنعتی، یک رستوران، سوئیت‌های بازی کامپیوتری، استخر، سونا، یک سالن تجاری، دادگاه قضایی و یک مرکز بیست‌وسه هکتاری افزایش مهارت‌های راهبردی و مدیریتی Outdoor Leadership Centre، تأکید ویژه‌ای بر آموزش بر مبنای جهان واقعی real-world learning دارد.

    پردیس اصلی دانشگاه داربی در فاصله دو مایلی مرکز شهر واقع شده‌ و رشته‌های بازرگانی، محاسبات، علوم پایه، علوم انسانی و آموزش در این پردیس به دانشجویان ارائه می‌شوند. مرکز انجمن‌های دانشجویی، مرکز دینی ادیان مختلف و مهم‌ترین امکانات ورزشی نیز در این سایت قرار گرفته‌اند. این پردیس همچنین محل استقرار امکانات و مهارت‌های کلینیکی شامل یک سوئیت مخصوص سنجش تراکم استخوان iDXA است. این دانشگاه مالکیت و مدیریت آمفی‌تئاتر پانصد و پنجاه نفره داربی که میزبانی برنامه‌های تئاتر و نیز تهیه‌کنندگی آن‌ها را بر عهده دارد را نیز عهده‌دار است.

    رفت‌وآمد میان سه پردیس اصلی این دانشگاه از طریق اتوبوس‌های رایگانی که به‌طور مرتب در این مسیرها حرکت می‌کنند انجام می‌شود.همچنین اتوبوس‌های دانشجویی در فاصله دانشگاه، ایستگاه قطار و مرکز شهر به دانشجویان خدمات‌رسانی می‌کنند. به‌جز رشته‌های سایت مرکزی، دوره‌های پرستاری این دانشگاه در چسترفیلد Chesterfield ارائه می‌شوند. در پردیس بوکستون Buxton این دانشگاه که در محل سابق بیمارستان سلطنتی دیوانشایر Devonshire Royal Hospital واقع شده، خدماتی از قبیل فضاهای استخر و سونا، سرگرمی‌های فضای باز، مدیریت بیمارستانی و چندین دوره آموزشی ارائه می‌شوند.

    دوره های مهمان داری، ورزش های هوای آزاد و بعضی از دوره های ورزشی در پردیس باکستون برگزار می شود. بوکستون شهری توریستی آبگرم، زیبا و پرجنب و جوش است که توسط پارک ملی بوکستون منطقه پیک (Peak District) احاطه شده و حدود یک ساعت تا داربی، منچستر و شفیلد فاصله دارد.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته داروسازی در انگلستان

    رشته داروسازی برای تحصیل در انگلستان  مناسب دانشجویانی است که علاقه مند به شیمی هستند

    دانشجویان داروسازی میتوانند با پزشکان در زمینه دارویی همکاری کرده و بیماران را در زمینه دارو مشاوره کنند

    رشته داروسازی در انگلستان ۴ سال میباشد و ماژول های اصلی این رشته فیزولوژی ، زیست شناسی و شیمی میباشند و دانشجویان در آزمایشگاه های پیشرفته میتوانند مهارت و دانش لازم را در صنعت داروسازی بدست آورند.

    شرایط ورود برای رشته داروسازی در انگلستان

    دیپلم بین المللی 34 امتیاز

    نمرات بالا در دروس ریاضی و شیمی

    آیلتس 6/5-6/0

    مشاغل موجود دررشته داروسازی

    فارغ التحصیلان میتوانند در بیمارستانها داروخانه و شرکتهای داروسازی میتوانند مشغول بکار شوند

    دستیار داروساز میتوانند در بیمارستانها ودوره های موقتی در داروخانه ها مشغول بکار شوند

    تکنسین داروسازی فارغ التحصیلان میتوانند در شرکتهای داروسازی ، داروخانه و بیمارستانها مشغول بکار شوند.

     ما میتوانیم شما را در درخواست پذیرش برای رشته داروسازی در کالجهای  انگلستان بامشاوره رایگان و یا از طریق اسکایپ یاری کنیم 

    دوره کارشناسی داروسازی ۴ سال میباشد ودروس مهم در این رشته عبارتند از فارماکولوژی زیست شناسی فیزیولوژی و شیمی میباشد و فارغ التحصیلان میتوانند تمامی دانش و مهارت مورد نیازدر صنعت داروسازی را بدست آورند.

    about 6 سال ago

  • در انگلستان شیمی دان شوید

    اگر علاقمند به مشاغل متنوع و فرصت های پژوهشی هستید توصیه می کنیم در رشته شیمی مشغول به تحصیل شوید.انگلستان نیز دانشگاههای برتری برای ارائه این رشته تحصیلی دارد.

     در برخی دانشگاه‌ها تحصیل این رشته نیازمند نمره قبولی در رشته‌های ریاضی و شیمی است و بیشتر داوطلبان موفق در دانشگاه‌های برتر، در بیش از یک درس A-Level دریافت می‌کنندمهارت‌های کسب‌شده در طول دوره بسیار پرطرفدارنددر جدول اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان، رشته شیمی در میان بیست رتبه برتر قرار داشته و بیش از یک سوم فارغ‌التحصیلان این رشته تحصیلاتشان را در مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه می‌دهند.

    دانشگاه کمبریج Cambridge با بالاترین استانداردهای ورودی و بهترین امتیازات پژوهشی در صدر جدول قرار داردنودوهفت درصد پژوهش‌های ارسال‌شده از سوی این دانشگاه به سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا، به‌عنوان تحقیقات برجسته و جهانی ارزیابی شده‌انددانشگاه رده دومی آکسفورد Oxford شاهد ورود مستقیم نود درصد از دانشجویان خود به مشاغل حرفه‌ای یا ادامه تحصیل آن‌ها در مقاطع تحصیلی بالاتر بوده‌استطبق برآوردهای QS، هر دو دانشگاه کمبریج و آکسفورد در رشته شیمی در میان شش دانشگاه برتر جهان قرار دارنددانشگاه کیلی Keele که رتبه بیستم را در اختیار دارد، بیشترین رضایت را از لحاظ کیفیت تدریس در میان دانشجویان خود کسب کرده‌استدرحالی‌که دانشگاه لافبورو Loughborough در یک رتبه پایین‌تر، بیشترین رضایت را از منظر تجارب دانشجویی کسب کرده‌است.

    رشته شیمی بیشتر تحت سلطه دانشگاه‌های قدیمی استبه‌طوری‌که هیچ‌یک از دانشگاه‌های تازه تأسیس (دانشگاه‌های تأسیس‌شده پس از سال ۱۹۹۲) در میان سی رتبi برتر قرار ندارند. هرچند دانشگاه ناتینگهام ترنت Nottingham Trent تنها یک رتبه با این جایگاه فاصله دارد. به‌طورکلی در جدول، چهارده دانشگاه مدرن وجود دارنددانشگاه‌های لنکشایر مرکزی Central Lancashire و شفیلد هالام Sheffield Hallam نیز در میان چهل رتبه برتر قرار دارنداز لحاظ امتیازات ورودی، تفاوت میان رتبه‌های بالا و پایین جدول بیشتر از همیشه است. امتیاز ورودی دانشگاه کمبریج حدود ششصد و سی و شش است، درحالی‌که امتیاز چهار دانشگاه بعدی حدود پانصد است. طبق سیستم امتیازبندی قدیمی UCAS، هشت دانشگاه کمتر از سیصد امتیاز دارند. حدود نود درصد دانشجویان مقطع کارشناسی دارای مدرک A-Level یا مدرکی معادل آن هستند.

    about 6 سال ago

  • آزمون ورودی رشته پزشکی در انگلستان UKCAT

    آزمون UKCAT بخشی از پروسه گزینش بعضی از مدارس  پزشکی در انگلستان و دندانپزشکی در انگلستان می باشد.این آزمون بصورت آنلاین برگزار میشود و توانایی های شناختی، طرز برخورد و رفتار، تفکر بحرانی و استدلال منطقی فرد را می سنجد. چهار مبحث استدلالی و یک مبحث قضاوت وضعیت، شامل موارد آزمون میشود.

     

    • Verbal Reasoning: تفکر منطقی فرد را در خصوص اطلاعات نوشتاری و نتیجه گیری منطقی را ارزیابی می کند. مدت زمان این بخش 21 دقیقه و شامل 11 متن جهت مطالعه و 44 سوال برای پاسخ دهی می باشد.

     

    • Quantitative Reasoning: توانایی فرد در حل مسائل عددی را میسنجد. مدت زمان 24 دقیقه می باشد که 9 جدول، نمودار و گراف به عنوان اطلاعات ارائه می شود و به 36 سوال با ید پاسخ داده شود.

     

    • Abstract Reasoning: توانایی استدلال فرد در ارتباطات تفکر همگرا و واگرا را می سنجد. 13 دقیقه، 55 سوال

     

    • Decision Analysis: توانایی برخورد با انواع متفاوت اطلاعات برای استدلال ارتباطات، قضاوت کردن و گرفتن تصمیم مناسب را می سنجد. 32 دقیقه، یک سناریو کامل از اطلاعات و 28 سوال

     

    • Situational Judgment: عکس العمل فرد در شرایط گوناگون و همچنین شناخت فرد از اخلاق پزشکی  را می سنجد. 27 دقیقه، 67 سوال از 20 سناریو.
    about 6 سال ago

  • دوره Mphil

    آیا می دانید کلیه دانشجویانی که خواستار گذراندن دوره دکتری در انگلستان می باشند ابتدا باید در دوره Mphil ثبت نام شوند؟!

    دوره Master of Philosophy یکی دیگر از انتخاب ها برای خواندن دوره فوق لیسانس می باشد. اما معمولا دانشجویانی این دوره را انتخاب می نمایند که خواستار خواندن دکتری پیوسته باشند. در این دوره هیچگونه کلاسی برگزار نمی شود و طول دوره 2 سال بوده و به دانشجویانی که این دوره را می گذرانند مدرک Mphil  (فوق لیسانس پژوهشی) داده می شود. وزارت علوم ایران این دوره را معادل فوق لیسانس ارزشیابی می نماید.

    کلیه دانشجویانی که خواستار گذراندن دوره دکتری در انگلستان می باشند ابتدا باید در دوره Mphil ثبت نام شوند. بنابراین چه دانشجویانی که فارغ التحصیل  BA یا BSc و یا مدرک کارشناسی ایران باشند و بخواهند دکتری پیوسته بخوانند و چه دانشجویانی که فارغ التحصیل MA یا MSc و یا مدرک کارشناسی ارشد ایران باشند و بخواهند دکتری بخوانند باید ابتدا ثبت نام دوره Mphil شوند. اکثر دوره های دکتری انگلستان به صورت تحقیقاتی برگزار شده و کلاس در آن ها برگزار نمی شود. دانشجویان دوره دکتری انگلستان در پایان سال اول که ثبت نام Mphil شدند پروژه شان مورد ارزشیابی توسط دانشگاه قرار می گیرد. چنانچه سطح پروژه ارائه شده توسط آن ها در سطح دکتری ارزشیابی شد از سال دوم دانشجوی دکتری محسوب شده و با طی حداقل 5/2 تا 3 سال پس از سال اول یعنی مجموعا حداقل 5/3 تا 4 سال دوره دکتری را می گذرانند. ولی اگر چنانچه سطح پروژه ارائه شده در سطح دکتری ارزشیابی نشد با گذراندن یک سال پژوهشی دیگر یعنی مجموعا 2 سال Mphil می گیرند.
    مشاوره تخصصی برای دوره Mphil/PHD تنها با گرفتن وقت قبلی و به صورت حضوری امکان پذیر است با این وجود مشاورین موسسه علم گستر کاوه آمادگی این را دارند که مشاوره تلفنی عمومی در رابطه با رشته انتخابی شما برای دوره دکتری را ارائه نمایند.
     

    about 6 سال ago

  • رشد بی سابقه متقاضیان دانشگاه تیساید

    دانشگاه تیساید یک دانشگاه دولتی واقع در مدلزبور شمال شرق انگلستان می باشد.این دانشگاه در سال 1930 به دستور پادشاه ادوارد افتتاح شد.

    تعداد تقاضانامه‌های پذیرش ارسال‌شده به دانشگاه تیساید و همچنین ثبت‌نام‌کنندگان در این دانشگاه در سه سال گذشته افزایش یافته و در سال ۲۰۱۵ به حداکثر میزان خود رسیده‌است. این دانشگاه در این دوره رشدی بی‌سابقه داشته و همین امر باعث شده تا دویست و شصت میلیون پوند برای توسعۀ محوطۀ اصلی دانشگاه در مرکز شهر میدلزبرو Middlesbrough و نیز در فضای دوم دانشگاه در دارلینگتون Darlington که اکنون مراکز زیست‌شناسی و تولید ملی را در خود جای داده‌است هزینه کند. دانشگاه تیساید با ریاست جدید پل کرونی Paul Croney سیاست خود را تا سال ۲۰۲۰ بر مبنای توسعه و تمرکز بر تجربیات دانشجویان و نیز تأثیر دنیای واقعی real-world impact قرار داده‌است.

    درحال‌حاضر شاخص رضایت دانشجویان دانشگاه تیساید که میانگین بخش‌های تدریس، بازخورد و پشتیبانی تحصیلی را در برمی‌گیرد، در میان بیست و پنج دانشگاه برتر و از منظر تجربیات دانشجویان در میان پنجاه دانشگاه برتر جدول قرار دارداین دانشگاه همچنین در بخش رضایتمندی دانشجویان بین‌المللی که منحصر به دانشجویان خارجی است، در میان سه دانشگاه برتر بریتانیا قرار دارداساتید راهنمای این دانشگاه در میان دانشگاه‌های دنیا مقام نخست را به دست آورده‌اند.

     

    about 6 سال ago

  • دانشگاه ساندرلند با کیفیت برتر اموزشی

    دانشگاه ساندرلند به‌جز چند پله سقوط در شاخص رضایت دانشجویی، از معدود دانشگاه‌هایی محسوب می‌شود که در جدول رده‌بندی‌ها ما پیشرفت داشته‌است. از عوامل این پیشرفت می‌توان به ارتقای سطح پرسنل و هزینه بیشتر در زمینه امکانات دانشجویی اشاره کرد.

     

    پس از افزایش یکپارچه شهریه‌ها از جانب دولت (افزایش شهریه ۹.۰۰۰پوندی)، درخواست‌های پذیرش در این دانشگاه هنوز به روال پیشین بازنگشته‌است. علی‌رغم حمایت‌های مالی سخاوتمندانه از دانشجویان نیازمند، درخواست‌های پذیرش در ۴ سال اخیر کاهش یافته و در سال ۲۰۱۵ نسبت به سال ۲۰۱۱ %۳۰ افت داشته، شمار دانشجویان ورودی نیز در این چهار سال به‌خاطر افزایش هزینه‌ها کاهش یافته‌است. %۶۰ از دانشجویان این دانشگاه را دانشجویانی از خانواده‌هایی با درآمد سالانه کمتر از ۲۵.۰۰۰ هزار پوند تشکیل می‌دهند.

    دانشکده علوم کاربردی این دانشگاه از بزرگ‌ترین‌های بریتانیا بوده و بیش از ۴.۰۰۰ دانشجو را در خود جای داده‌است. پردیس اصلی درون‌شهریCity campus  این دانشگاه شامل فضاهای شهری CitySpace 12میلیون‌پوندی است که به ارتقای امکانات ورزشی و اجتماعی انجامیده‌ و دهکده دانشجویی ۱۲ میلیون پوندی، فروشگاه جامع خدمات دانشجویی، یک مرکز طراحی، و فضاهای جمعی بیرونی را نیز در خود جای داده‌است.

    about 6 سال ago

  • دانشگاه سوانزی Swansea ،دانشگاه برتر ولز

    دانشگاه Swansea در جدول اتحادیه‌ی دانشگاه‌ها به دانشگاه برتر ولز تبدیل شده و عنوان «دانشگاه ولز سال» را از آن خود کرده‌است. این دانشگاه برای اولین بار طی بیست سال گذشته از زمان انتشار جدول اتحادیه‌ی دانشگاه‌ها توانسته‌است از دانشگاه کاردیف  (Cardiff) پیشی بگیرد. این دستاورد به سبب افتتاح پردیسی دیدنی و جذاب با چشم‌انداز زیبای خلیج سوانزی و بهسازی پردیس اصلی دانشگاه با صرف بودجه‌ای بالغ بر شصت میلیون پوند در کمتر از یک سال به دست آمده‌است.

    آوازه‌ی این روزهای دانشگاه به حدی است که موجب افزایش شصت درصدی تقاضای پذیرش در طول سه سال متوالی شده و جذب دانشجویان مقطع کارشناسی را به هزار وششصد نفر رسانده‌است.

    از جمله نقاط قوت دانشگاه سوانزی در جدول اتحادیه‌ی دانشگاه‌ها برای تحصیل در انگلستان ، می‌توان به نرخ بالای اشتغال فارغ‌التحصیلان این دانشگاه که از این حیث در میان سی دانشگاه برتر جدول قرار دارد اشاره کرد. آکادمی کارآموزی این دانشگاه نیز امکان گذراندن دوره‌ی کارآموزی همراه با دریافت حقوق و شرکت در فعالیت‌های حمایت از مشاغل را فراهم کرده‌است.

    پردیس پارک سینگلتون در دانشگاه سوانزی انگلستان

    دانشگاه سوانزی در تمام پیشینه ی خود منحصرا از سوی پردیس پارک سینگلتون اداره شده است. با این وجود به خاطر گسترش سریع، دانشگاه یک پردیس ۶۵ هکتاری به هزینه ۴۵۰ میلیون پوند در محوطه ی ساحلیِ علم و نوآوریِ بِی برای تحصیل در انگلستان  (Bay Campus) ساخته است که در سپتامبر ۲۰۱۵ افتتاح گردید. از سال ۲۰۱۵ دانشگاه سوانزی به صورت دو بخشه و به همراه «پردیس پارک» واقع در پارک قدیمی سینگلتون و پردیس بِی واقع در کریملین باروز (Crymlyn Burrows) اداره شده است. در دسامبر سال ۲۰۱۰ شورای شهر نیث پورت تالبوت (Neath Port Talbot Borough Council) مجوز طرح کلی برای تاسیس پردیس جدید را صادر کرد. در مارس سال ۲۰۱۱ هیئت قانون گذاری ولز بخش پایانیِ - را عهده دار شد. کار از بهار سال ۲۰۱۳ آغاز شد و فاز اول در ژانویه ی ۲۰۱۶ به اتمام می رسید.

    پردیس بی در دانشگاه سوانزی انگلستان

    پردیس بِی در حدفاصل فِیبیِن وِی (Fabian Way) و ساحل جرسی مارین (Jersey Marine) واقع در کریملین باروز (Crymlyn Burrows)، در کنار ساحلی به اندازه ی ۶۵ هکتار برای تحصیل در انگلستان  احداث شده است. این پردیس در ابتدا شامل کالج مهندسی، دانشکده مدیریت، سالنی بزرگ با ظرفیت ۸۰۰ نفر، کتابخانه ای مشرف به سایت علایق خاص علمی (Site of Special Scientific Interest) و محل - دانشجویان بوده است. پروژه ها ادامه یافت تا به پردیسی شامل اولین موسسه ی تحقیقات امنیت انرژی و موسسه مواد ساختاری (Institute of Structural Materials) و مرکز تکنولوژی دانشگاه (University Technology Centre) برای تست مواد رولز رویس تبدیل شد.

    about 6 سال ago

  • رشته فیزیوتراپی در انگلستان

    استانداردهای ورودی این رشته افزایش یافته‌است. اگرچه تنها ۴ دانشگاه دارای میانگین بیش از ۴۵۰ امتیاز هستند، بیش از نیمی از آن‌ها دارای بیش از ۴۰۰ امتیاز و تنها ۳ دانشگاه میانگین امتیازی کمتر از ۳۵۰ دارنددوسوم از دانشگاه‌های این جدول تازه‌تأسیس (تأسیس‌شده پس از سال ۱۹۹۲) اند و در این میان تنها ۳ دانشگاه در میان ده جایگاه برتر حضور دارندسطح رضایت از این رشته بسیار بالا است، ۱۵ دانشگاه موفق به کسب رضایت نوددرصدی شده‌اند. امتیازات اشتغال‌به‌کار فارغ‌التحصیلان نیز بسیار قابل‌توجه استبه‌جز ۳ دانشگاه انتهای جدول، سایر دانشگاه‌ها شاهد ورود %۹۰ از فارغ‌التحصیلان خود به مشاغل حرفه‌ای یا ادامه تحصیل آنان (طی شش ماه پس از اتمام دورة کارشناسی‌شان) بوده‌انددستمزد شروع‌به‌کار رشته فیزیوتراپی با میانگین ۲۲.۳۳۱ پوند، این رشته را در نیمه بالایی جدول دستمزدها قرار داده‌است.

    دانشگاه  Southampton، با کسب بهترین نتایج در سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا، صدر جدول را برای تحصیل در انگلستان در اختیار دارددانشگاه کلدونین گلاسگو Glasgow Caledonian دارای بالاترین استانداردهای ورودی است، و دو دانشگاه  Liverpool ،  Queen Margaret, Edinburgh در سال ۲۰۱۵ شاهد ورود تمام فارغ‌التحصیلان خود به مشاغل حرفه‌ای یا ادامه تحصیل آنان بوده‌انددانشگاه Worcester، تنها ۱۰ رتبه بالاتر از انتهای جدول بالاترین سطح رضایت را در شاخص‌های تدریس، بازخورد و پشتیبانی تحصیلی کسب کرده، و دانشگاه رده‌ششمی رابرت گوردون Robert Gordon در سایر بخش‌های ارزیابی ملی دانشجویی بهترین عملکرد را داشته‌است.

    about 6 سال ago

  • برنامه های پزشکی در اروپا به زبان انگلیسی

    دانشگاه های پزشکی در اروپا بهترین فرصت ها از جمله : پذیرش در بهترین دانشگاه ها و مقرون به صرفه ترین برنامه ها به زبان انگلیسی را در اختیار افراد قرار می دهند. بهترین دانشگاه های پزشکی در اروپا بر اساس معیارهای سیاسی طبقه بندی شده اند. علاوه بر مزیت تحصیل در ارزان ترین دانشگاه های اروپا، دانشجویان میبایست معتبر بودن این دانشگاه ها در سراسر جهان را مد نظر داشته باشند. برای مثال : دانشجوی انگلیسی که قصد کار به عنوان یک پزشک در کشور خود را دارد، صلاحیت کار کردن در اروپامنطقه اقتصادی اروپا یا دیگر کشورهای اروپایی را نیز دارد.

    کشورهای رومانی و بلغارستان از ارزان ترین کشورهایی هستند که برنامه هایی را به زبان انگلیسی و با کیفیت بسیارعالی که در سراسر اروپا و اطراف آن شناخته شده اند در اختیار افراد قرار می دهند

    about 6 سال ago

  • معیارهای پذیرش در دانشگاه های پزشکی در اروپا

    معیارهای پذیرش در دانشگاه های پزشکی و داروسازی اروپا از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و بستگی به شرایط دانشگاه دارد. معیارهای پذیرش در دانشگاه های پزشکی در اروپا بر اساس سوابق تحصیلی، شرکت افراد در فعالیت های فوق برنامه، شرکت در آزمون ورودی و غیره می باشد.

     معیارهای پذیرش در دانشگاه های پزشکی در اروپا عبارتند از :

    پایان دوره دبیرستان با موفقیت

     کسب حد متوسط نمرات برای اخذ مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن

    شرکت در فعالیت های فوق برنامه – بخصوص آن هایی که برای عموم مردم یا به طور کلی سلامت آنان مفید می باشد، این فعالیت ها عبارتند از: کارداوطلبانه، کارآموزی، دیگر مشاغل، ارائه مدارک و شواهد به دلیل ابتکارات افراد.

    اخذ توصیه نامه از مشاورین دبیرستان، مشاورین و کارشناسان سلامت و اعضای دانشکده ( افرادی که پزشک هستند ) و دیگر اعضای انجمن سلامت و رهبران و کسانی که تجارب بسیاری در اختیار شما قرار می دهند.

    نتیجه شرکت در آزمون های شیمی، زیست شناسی ( با توجه به شماره رهگیری شرکت در آزمون )

    مصاحبه با انجمن پذیرش دانشگاه های پزشکی

    آزمون زبان ( این آزمون برای افراد غیر انگلیسی که بدون ارائه مدرک زبان اقدام کرده اند طراحی شده است )

    about 6 سال ago

  • شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در دانشگاه های پزشکی در اروپا

    بسیاری افراد جهت - به اروپا معمولا از طریق تحصیل در دانشگاه های پزشکی در اروپا اقدام می کنند، که پس از اخذ - تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل در دانشگاه های پزشکی در اروپا نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی اروپا میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های - به اروپا می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار در اروپا و - در اروپا نیز وجود دارندتابعیت اروپا از طریق تولد فرزند در اروپا وجود ندارد.

    ناگفته نماند که معیارهای ورودی، ساختار آموزشی و برنامه های پزشکی پیشنهادی در مدارس پزشکی اروپا با دیگر دانشگاه های جهان متفاوت می باشد، چرا که مدرک اعطا شده در دانشگاه های پزشکی در اروپا، در تمامی کشورهای اروپایی به رسمیت شناخته شده است.

    گرایش افراد به سمت دانشگاه های پزشکی در اروپا ( یا مدارس پزشکی در اروپا ) به صورت رقابتی می باشد، چرا که دانشگاه های اروپایی از استانداردهای ویژه ای جهت ورود داوطلبان به این دانشگاه ها استفاده می نمایند. به علاوه، در بسیاری از کشورهای اروپایی، مبلغ شهریه بسیار بالا می باشد و این مبلغ با هزینه زندگی در آمیخته است و همین امر موجب شده است تا بسیاری از دانشجویان رشته پزشکی از پزشک شدن منصرف شوند.

    با توجه به راهنمایی های ارائه شده، به دانشجویان آینده نگر فرصت ورود به مقرون به صرفه ترین و معتبرترین مدارس پزشکی و رسیدن به آرزوی پزشک شدن داده شده است. بنابراین، با تحصیل پزشکی اروپا، رویای شما به واقعیت خواهد پیوست

    about 6 سال ago

  • بهترین دانشگاههای پزشکی در کشورهای اروپایی

    پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در سراسر دنیا به شمار می رود.آموزش های عالی در کشورهای اروپایی دانشجویان بسیاری را مشتاق به ادامه تحصیل در دانشگاههای این قاره پیشرفته می کند.اما بهترین دانشگاههای پزشکی در کشورهای اروپایی کدام اند؟ لطفا اخبار مارا دنبال کنید تا در ادامه با این دانشگاهها آشنا شوید.

    about 6 سال ago

  • مقطع ارشد در انگلستان MA, MSC(MA-Master of Arts, MSC-Master of Science)

    دانشجویان فارغ التحصیل دوره لیسانس انگلستان  (BSc)  برای گذراندن تحصیلات تکمیلی که اصطلاحا به آن PG-Post Graduate می گویند دارای چندین انتخاب می باشند. یکی از دوره هایی که دانشجویان فارغ التحصیل لیسانس می توانند برای خواندن دوره فوق لیسانس انتخاب نمایند، دوره MSc یا MA می باشد. معمولا برای دانشجویانی که می خواهند سریعتر فوق لیسانس بگیرند و جذب کار شوند و یا دانشجویان خارجی که نظام آموزشی آن ها به صورت حضور در کلاس است (مثل ایران) این دوره انتخاب مناسب تری برای خواندن دوره فوق لیسانس می باشد. دوره MA یا MSc یک دوره 12 ماهه است که به صورت حضور در کلاس و انجام پروژه پایانی برگزار می شود. به این منظور ابتدا دوره حضور در کلاس و شرکت در امتحانات انجام شده و پس از آن دانشجویان می توانند زیرنظر استاد راهنما در یکی از موضوع های مرتبط با رشته خود به تحقیقات بپردازند. معمولا 6 ماه از 12 ماه به صورت درس و امتحان و 6 ماه برای پروژه می باشد. اما بسته به رشته و دانشگاه این بازه ها می تواند متفاوت باشد.

     

     

     

    about 6 سال ago

  • دوره کارشناسی در انگلستان BA, BSc (BA-BACHELOR OF ART, BSc-BACHELOR OF SCIENCE)

    دوره لیسانس در کشور انگلستان یک دوره 3 ساله می باشد که به صورت حضور در کلاس درس صورت می پذیرد. دانشجویان در دوره لیسانس در هر ترم در دروسی که انتخاب کرده اند سر کلاس حاضر شده و نمرات پایانی آن ها در امتحانات هر سال ملاک قبولی آن ها محسوب می شود .
    دانشگاه های انگلستان به اصطلاح به دوره های قبل از فوق لیسانس (Under Graduate) UG می گویند. پس دوره لیسانس نیز به طور کلی دوره   UG نامیده می شود. برای ورود به دوره های لیسانس انگلستان نمرات مناسب دوره های Foundation و یا  ALevels  لازم می باشد.

     

     

     

    about 6 سال ago

  • تئاتر یکی از گرایشهای هنر در انگلستان

    تئاتر را رومي‌ها به انگلستان معرفي كردند. در‌اين زمان، رومي‌ها با ساخت مكان‌هاي اجراي نمايش، تئاتر را در‌اين كشور گسترش دادند. گفتني است كه رومي‌ها‌اين مكان‌ها را اوديتوريوم (Auditorium) مي ناميدند. در قرون وسطا، گروه‌هاي نمايش صامت كه مامرز (Mummers) نام داشتند، تئاتر را به خيابان‌ها منتقل كردند. آنها داستان‌هاي قديمي و مسائل اجتماعي محبوب عموم مردم را موضوع كار خود قرار دادند. موضوعاتي همچون سنت جورج و اژدها و رابين هود افسانه‌هايي ملي بود كه بازيگران براي اجراي نمايش آنها، ‌از شهري به شهر ديگر، سفر مي كردند. داستان‌هاي انجيل نيز در جشنواره‌اي مذهبي اجرا مي شدند. دوران اليزابت اول (Elizabeth I)، اواخر قرن شانزدهم و اوايل قرن هفدهم، ‌هم زمان با رشد و شكوفايي هنر در انگلستان بود. ويليام شكسپير، بزرگ‌‌ترين نمايشنامه نويس دنيا نيز به همين عصر تعلق دارد. حدود 40 نمايشنامه وي كه هنوز در تئاترهاي سراسر دنيا اجرا مي‌شود، بزرگ‌‌ترين دستاورد و موفقيت انگليس در زمينه هنرهاي نمايشي است. از آثار معروف شكسپير، هملت (1603)، اتللو (1604)، شاه لير (1605) و نمايشنامه‌هاي تاريخي مانند هنري چهارم (Henry IV) است. محبوبيت آثار وي باعث شده است‌اين دوران را عصر شكسپير نيز بنامند. از ديگر نمايشنامه نويسان مهم زمان اليزابت و قرن هفدهم مي‌توان به بن جانسون (Ben Jonson) و كريستوفر مارلو (Christopher Marlowe)‌و جان وبستر (John Webster) را نام برد

    about 6 سال ago

  • دوران موفق برای سینمای انگلستان در چه قرنی بوده؟

    آغاز قرن بيستم و يكم براي سينماي انگلستان دوران موفقي بوده است:‌ مجموعه فيلم‌هاي هري پاتر به تهيه كنندگي ديويد هيمن (David Heyman)، براساس كتابي به همين نام، نوشته جي.كي.رولينگ، انيميشن‌هاي فرار جوجه‌اي (Chicken Run) و والاس و گروميت (Wallace & Gromit)‌ ساخته نيك پارك (Nick Park)، فيلم ساز انگليسي، در‌اين دوران جوايز سينمايي فراواني را براي‌اين كشور به ارمغان آورده است.  انيميشن تلويزيوني شاون د شيپ (Shaun the Sheep)‌را نيز همين كارگردان ساخته است.‌اين انيميشن در‌ايران با نام گوسفند زبل يا گوسفن ناقلا نمايش داده شد. شخصيت‌هاي شاون د شيپ طرفداران فراواني در ميان كودكان دنيا دارند

    about 6 سال ago

  • سینما یکی از گرایشهای هنر در انگلستان

    نخستين فيلم در انگلستان در سال 1896 نمايش داده شد كه از ساخته‌هاي برادران لومير (Lumiere) بود. ويليام فريز گرين (William Friese-Greene) نخستين شخصي بود كه در انگلستان، تصاويري متحرك را بر روي فيلم سلولويد (Celluloid) ضبط كرد. وي‌اين اختراع را در سال 1890 به ثبت رساند. رابرت پل (Robert W.Paul) نيز مخترعي انگليسي بود كه با كمك برت اكرز (Birt Acres)، دوربين 35 ميلي متري را ساخت. وي در فوريه 1895، نخستين فيلم انگلستان را تهيه كرد. نام‌اين فيلم حادثه در كلبه كلاولي (Incident at clovelly Cottage) بود و پس از توليد موفق آن، شركت‌هاي مختلف فيلم سازي در بريتانيا راه‌اندازي شد.

    در سينماي صامت، ‌چارلي چاپلين (Charlie Chaplin)، بازيگر انگليسي، معروف‌‌ترين هنرپيشه دنياست. نخستين فيلم با صدا در بريتانيا، بلك ميل (Blackmail) است كه آلفرد هيچكاك (Alfered Hichcock)، كارگردان معروف انگليسي، آن را در سال 1929 ساخت.‌هارموني هيون (Harmony Heaven) نيز نخستين فيلم تمام رنگي بود كه در سال 1930، در‌اين كشور تهيه شد. آلفرد هيچكاك كار خود را با فيلم‌هاي ترسناك ادامه داد و با ساخت فيلم‌هايي مانند مردي كه زياد مي دانست (The Man Who Knew Too Much) و 39 پله (The 39 Steps)، به شهرتي بين المللي دست يافت. وي با توجه به رونق صنعت فيلم سازي در آمريكا، به‌اين كشور - كرد و در سال 1955، تابعيت‌اين كشور را پذيرفت

    about 6 سال ago

  • گرایش های هنر در انگلستان

    در سالهای اخیر رشته های مرتبط با هنر از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده اند و قشر جوان و نوجوان تمایل زیادی به تحصیل در این رشته ها دارند.هنرهای نمایشی با 4 دسته عمده سینما ،تئاتر ،اپرا و رقص جوانان زیادی را بسوی خود جذب کرده است.

    about 6 سال ago

  • پردیس های دانشگاه رابرت گوردون در انگلستان

    پردیس گارثی (Garthdee)، یک محیط آرام در نزدیکی رودخانه است، در ابتدا دانشکده هنر گری (Gray’s School of Art) و دانشکده معماری و محیط زیست اسکات ساترلند (Scott Sutherland) در آن قرار داشت. ساخت این پردیس در سال ۱۹۹۸، با ساخت دانشکده کسب و کار ابردین (Aberdeen Business School) آغاز شد که بعدها به دانشکده مدیریت معروف شد. این پردیس توسط معمار معروف، نورمن فاستر طراحی شده است. پردیس دانشگاه با افزودن دانشکده بهداشت و خدمات اجتماعی در سال ۲۰۰۲ (محل استقرار دانشکده های علوم بهداشت، پرستاری و مامایی و مطالعات اجتماعی کاربردی) و مرکز ورزشی راگ اسپورت (RGU SPORT) در سال ۲۰۰۵ توسعه داده شد. بسیاری از بخش های اداری دانشگاه در گارثی مجددا تغییر مکان داده شده اند. در این پردیس امکانات دیگری هم وجود دارد، از جمله مهد کودک و درمانگاه. از سپتامبر ۲۰۱۳، تمام تدریس های دانشگاه در این پردیس متمرکز شده است

    about 6 سال ago

  • وضعیت اسکان دانشجویان در شهر لندن

    اسکان دانشجویی در لندن

    مراکز متنوع اسکان دانشجویی در لندن وجود دارند، از خوابگاه دانشگاه‌ها، مراکز خصوصی، آپارتمان‌ها و طبقات مشترک گرفته تا پنت‌هاوس مشرف به مناظر زیبای شهر که برای - دانشجویان در نظر گرفته شده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تامراکز اسکان دانشجویی در لندن را به شما معرفی کنیم.

     

    about 6 سال ago

  • تحصیل در دانشگاه رویال هالووی لندن

    دانشگاه رویال هالووی لندن ، یکی از دانشگاههای تحقیقات فشرده پیشرو برای تحصیل در انگلستان  در بریتانیاست.این دانشگاه از 20 دانشکده تشکیل شده است.

    رویال هالووی لندن، به عنوان بخشی از برنامه ریزی راهبردی خود، به دنبال آن است که در میان ۲۰ دانشگاه برتر بریتانیا قرار گیرد و در مسیر دستیابی به این هدف امسال دو پله در رده‌بندی‌ها صعود کرده استدر حال حاضر این دانشگاه به طور کلی در میان ۲۰ دانشگاه برتر قرار دارد و در ملاک رضایتمندی دانشجویان از همگی همتایان خود در بین دانشگاه‌های لندن رتبه بالاتری کسب کرده است. این دانشگاه امیدوار است که با اجرای برنامه ساخت و ساز ۱۵۰ میلیون پوندی‌اش، که بزرگترین طرح ساخت و ساز از زمان تکمیل ساختمان فاوندر(Founder) در سال ۱۸۸۶ است، به پیشرفت‌های بیشتری دست یابد

    about 6 سال ago

  • دانشگاه لنکشایر مرکزی،از برترین دانشگاههای بریتانیا

    دانشگاه لنکشایر مرکزی ، واقع در منطقه پرستون ، در میان ده دانشگاه بریتانیابرای تحصیل در انگلستان قرار گرفته است.در طرح جامع این دانشگاه، برنامه‌ی ساخت یک پردیس متمرکز دیده می‌شود که پردیس فعلی را به‌صورت یکپارچه به شهر متصل خواهد کرد

    در سال‌های اخیر طرح‌های توسعه‌‌ی بسیاری اجرا شده‌است که از جمله نتایج آن می‌توان به مرکز ورزشی سر تام فینی (Sir Tom Finney) با بودجه‌ای سیزده میلیون پوندی و یک ساختمان دوازده و نیم میلیون پوندی که مرکزی برای علوم قضایی، شیمی و آتش‌نشانی است اشاره کرد

    about 6 سال ago

  • فعالیت دانشگاه بلفاست در چه رشته هایی است؟

    در حال حاضر دانشکده بلفاست فعالیت‌های خود را در رشته‌های هنر و طراحی، معماری، مدیریت هتل‌داری، عکاسی و پویانمایی دیجیتال برای تحصیل در انگلستان متمرکز نموده‌است. دانشکدۀ جوردنزتَون که در فاصلۀ هفت مایلی شهر بلفاست قرار دارد، مکانی است که کلاس‌های رشته‌های مدیریت و کسب‌وکار، محیط مصنوعی، کامپیوتر و مهندسی، علوم بهداشت، ورزش و علوم اجتماعی در سال ۲۰۱۸ در آن برگزار خواهند شد.

    در سومین دانشکده که در شهر کولرِین در سواحل شمالی ایرلند شمالی واقع شده، رشته‌هایی مانند علوم زیست‌محیطی، مردم‌شناسی، علوم ارتباطات، فیلم و خبرنگاری و مدیریت گردشگری برای تحصیل در انگلستان  ارائه می‌شوند. انجمن ملی آموزش خبرنگاری، مرکز چندرسانه‌ای جدید شش و نیم میلیون پوندی این دانشکده را یکی از اثرگذارترین مراکز چندرسانه‌ای در بریتانیا ارزیابی کرده‌است. این مرکز دارای یک استودیو تلویزیونی HD، بزرگترین اتاق خبر چندرسانه‌ای در جزیرۀ ایرلند، سالن‌های ویرایش HD و پنج منبع تغذیۀ ماهواره است

    about 6 سال ago

  • شرایط تحصیل در دانشگاه هادرسفیلد انگلستان

    این دانش‌سرا، مجموعه‌ای حرفه‌ای است که در جهت ارتقاء استانداردهای آموزشی فعالیت می‌کنداساتید دانشگاه هادرسفیلد تاکنون توانسته‌اند ۱۵ بورسیۀ ملی از این دانش‌سرا دریافت کنند.

    دانشگاه هادرسفیلد به مهم‌ترین دغدغه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، یعنی اشتغال نیز توجه کرده است. در این دانشگاه هر دانشجو موظف است تا پیش از پایان تحصیل در انگلستان ، یک واحد درسی‌ در جهت کسب تجربه کاری خود اخذ کند و دوره تجربی بیشتری را در صنعت و تجارت بگذراندبسیاری از دانشجویان برای واحدهای عملی دوره‌های درسی خود، کسب‌وکاری متناسب با آن راه‌اندازی می‌کنند و از امکانات و مشاوره‌هایی که در مرکز کارآفرینی جوانان دوک یورک (Duke York Young Entrepreneur Centre) ارائه می‌شود بهره می‌گیرند. هفتاد درصد دانشجویان دانشگاه هادرسفیلد با قابلیت‌های حرفه ­ای از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند و این مهم، دانشگاه هادرسفیلد را در کنار پنجاه دانشگاه برتر از نظر چشم‌انداز فارغ‌التحصیلی قرار می‌دهد. این دانشگاه همچنین جوایز فراوانی را در اغلب حوزه‌های عملکردی به‌خصوص در حوزه کارآفرینی، کسب کرده ‌است

    about 6 سال ago

  • رشته شیمی در انگلستان

    گر علاقمند به مشاغل متنوع و فرصت های پژوهشی هستید توصیه می کنیم در رشته شیمی مشغول به تحصیل شوید.انگلستان نیز دانشگاههای برتری برای ارائه این رشته تحصیلی دارد.

     

     در برخی دانشگاه‌ها تحصیل این رشته نیازمند نمره قبولی در رشته‌های ریاضی و شیمی است و بیشتر داوطلبان موفق در دانشگاه‌های برتر، در بیش از یک درس A-Level دریافت می‌کنندمهارت‌های کسب‌شده در طول دوره بسیار پرطرفدارنددر جدول اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان، رشته شیمی در میان بیست رتبه برتر قرار داشته و بیش از یک سوم فارغ‌التحصیلان این رشته تحصیلاتشان را در مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه می‌دهند

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته تئاتر و سینما در انگلستان

    سه مؤسسه دیگر، از جمله کنسرواتوار سلطنتی اسکاتلند (Royal Conservatoire of Scotland) شاهد راهیابی بیش از هشتاد درصد فارغ‌التحصیلان خود به مشاغل حرفه‌ای یا ادامه تحصیل آن‌ها در این رشته برای تحصیل در انگلستان  بوده‌اند. این رشته‌ها در بین ده رشته انتهای جدول از منظر اشتغال به کار فارغ‌التحصلان هستند و به‌رغم افزایش دو هزار و هفتصد پوندی در میانگین دستمزدهای شروع به کار، این رشته‌ها هنوز هم در بین شش رتبه انتهای جدول دستمزدها قرار دارند. اگر چه نرخ بیکاری ده درصدی از میانگین تعیین شده برای شصت و هفت گروه از رشته‌ها بیشتر نیست، نزدیک به چهل درصد از فارغ‌التحصیلان در کارهای سطح پایین فعالیت خود را شروع می‌کنند. همانند سایر هنرهای نمایشی، انجام کارهای فریلنس و دوره‌های اشتغال موقت برای فارغ‌التحصیلان جدید عادی است.

    اکثر دانشگاه‌های ارائه‌دهنده رشته تئاتر، رقص و سینما جدیدالتأسیس (تأسیس‌شده پس از سال ۱۹۹۲) هستند، اما هیچکدام از آن‌ها در سال گذشته جایی در میان ۲۰ دانشگاه برتر نداشتند. ارائه اجراهای استاندارد در فرآیند گزینش رشته‌های رقص و تئاتر، همانند ارائه نمونه‌کار برای رشته عکاسی، تأثیرگذار خواهد بود. در دانشگاه‌های برجسته ورود به رشته تئاتر مستلزم مدرک A-Level در ادبیات انگلیسی است

     

    about 6 سال ago

  • تحصیل در یکی از محبوبترین رشته ها در انگلستان

    این روزها، تئاتر ،رقص و سینما طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.در بریتانیا نیز یکی از محبوبترین رشته ها برای تحصیل در انگلستان  برای جوانان می باشد.

     

    اگر چه هجده دانشگاه از نود و پنج دانشگاه و کالج در این جدول به‌طور متوسط نیازمند بیش از چهارصد امتیاز برای ورود بودند که هیچ کدام به پانصد نمی‌رسد و هجده دانشگاه میانگین کمتر از سیصد امتیاز دارنددانشگاه آنگلیای شرقی East Angelia دارای بالاترین استانداردهای ورودی است، اما به‌تازگی لنکستر Lancaster از جایگاه دهم برای گرفتن رهبری جدول دورخیزی داشته است. این دانشگاه در تمام ابعاد نظرسنجی ملی دانشجویان بیشترین رضایت را از سوی دانشجویان کارشناسی کسب کرده است و تا حد زیادی بهترین چشم‌انداز فارغ‌التحصیلی را دارد

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته معماری در انگلستان

    تصور کنید زندگی و یادگیری معماری در یکی از برجسته ترین کشورهای طراحی شده در جهان یعنی انگلستان باشد. هنگام تحصیل در انگلستان، معماری در نوک انگشتان شماست و تبحر خاصی را تجربه خواهید کرد. کل کشور انگلستان ترکیبی از ساختمان های قدیمی و جدید است و میزبان برخی از معماری ترین شرکت های معماری شناخته شده و ساختمان های نمادین همچون، استون هنج، وست مینستر ابی است

    about 6 سال ago

  • قلب دانشگاهی دنیا

    شاید این تنها و البته مهم ترین موردی باشد که به شما کمک کند تا تصمیم ادامه تحصیل در این کشور را قطعی کنید. هیچ کشور دیگری در دنیا به اندازه انگلستان؛ شاعر، فیلسوف، محقق، نویسنده و متفکر تحویل دنیا نداده است. جامعه ی دانشگاهی در این کشور مانند هیچ کشور دیگری نیست به طوریکه چند تا از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز دانشگاهی جهان در این کشور قرار دارد و شما هم با رفتن به یکی از این مراکز، این فرصت را دارید که تبدیل به یکی از افراد تاثیر گذار دنیا شوید.

    about 6 سال ago

  • چرا انگلستان یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است؟

    چند سالی است که افراد زیادی به فکر ادامه ی تحصیل خود در یک کشور دیگر و بیشتر، کشورهای اروپایی افتاده اند تا بتوانند زندگی جدیدی تجربه کنند. شاید شما هم این فکر را در ذهن خود داشته باشید، آیا دنبال جایی خوب برای ادامه تحصیل می گردید اما هنوز مطمئن نیستید؟ ممکن است گزینه های زیادی در ذهنتان باشد یا فکر کنید برای رشته ی تحصیلی شما یک کشور خاص بهتر است اما ما به شما می گوییم یکی از اولین و بهترین جاهایی که باید به آن فکر کنید انگلستان است. چرا؟ موسسه علم گستر کاوه  دلایل قانع کننده ای برای این سوال شما دارد .

    about 6 سال ago

  • کیفیت دانشگاهها و نظام آموزشی کشور انگلستان

    کشور انگلستان با ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و امکانات فوق العاده در حال رقابت با کشور آمریکا از لحاظ تحصیل و نظام آموزشی می باشد.

     

     

    نکته ی قابل توجه نسبت به دانشگاه های انگلستان کمتر بودن بازه های زمانی مقاطع تحصیلی این کشور نسبت به سایر کشور ها می باشد. تحصیل در انگلستان  بدین شکل که دوره های لیسانس سه ساله، دوره ی کارشناسی ارشد معمولا یکساله و دوره های دکترا به صورت سه ساله ارائه می شود.

    همین نکته دانشجویان زیادی را به سمت این کشور روانه می کند که با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان به نتیجه مورد نظر خود خواهند رسید.

    نظام آموزشی انگلستان با دارا بودن بیش از 3800 کالج و دانشگاه در زمره ی بهترین فضاهای آموزشی دنیا به حساب می آید

    about 6 سال ago

  • نخستین دانشگاه صنعتی انگلستان واقع در بریتانیا

    دانشگاه استرثکلاید دومین دانشگاه قدیمی شهر گلاسکو واقع در اسکاتلند می باشد.دانشگاهی پیشتاز در عرصه فناوری و مدیریت که تنها هدفش ایجاد مکانی برای یادگیری مفید می باشد.

     

     

    این دانشگاه برای تحصیل در انگلستان از دانشگاه های فعال بریتانیا در زمینه ی همکاری بین المللی آموزشی است و همچنین یکی از برترین دانشگاه هایی می باشد که رشته ی مدیریت را ارائه می دهد.

    فارغ التحصیلان دانشگاه مدرکی با اعتبار سه گانه کسب می کنند که اعتبار آن در بریتانیا ، آمریکا و اروپا می باشد.نخستین دانشگاه صنعتی بریتانیا لقب دانشگاه استرثکلاید می باشد .

    دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل دررشته های اقتصاد ، بازرگانی ، حقوق ، داروشناسی و داروسازی را دارند،دانشگاه استرثکلاید توصیه می شود

    about 6 سال ago

  • دانشگاه ادینبرگ

    دانشگاه ادینبرگ ، که از آن به عنوان سومین داشنگاه معتبر انگلستان یاد می شود ، بیش از 425 سال است که دانشجویان خود را طبق استانداردهای جهانی آموزش می دهد.دانشمندان معروفی همچون آدام اسمیت،جیمز وات و ... در این دانشگاه درس خوانده و یا کار کرده اند.

     

     

    این دانشگاه در زمینه های پژوهشی توسعه و نوآوری شناخته شده است در صورتی که برای تحصیل در انگلستان  بعنوان دانشجو به دانشگاه ادینبرگ بپیوندید فرصت منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می دهد.دانشگاه ادینبرگ بعنوان یکی از برترین دانشگاه های جهان مطرح می باشد و در رتبه بندی جهانی در جایگاه 17 دنیا می باشد.

    وحشتناک ترین استخر جهان در دانشگاه ادینبرگ و با هدف آزمایش فناوری های توربین های موجی ساخته شد.

    دانشگاه ادینبرگ دارای 22 دانشکده می باشد که این دانشکده ها شامل علوم زیست شناسی ، علوم پزشکی ، بازرگانی ، شیمی ، علوم بالینی ، الهیات ، اقتصاد ، هنر ، مهندسی ، زمین شناسی ، بهداشت ، تاریخ ، انفورماتیک ، حقوق ، فرهنگ ، ادبیات ، پزشکی ملکولی و بالینی ، فلسفه و روان شناسی ، فیزیک و نجوم ، علوم سیاسی و دامپزشکی می باشد

    about 6 سال ago

  • University of Dundee

    دانشگاه داندی در سال ۱۸۸۱ تأسیس شده است و در شرق اسکاتلند واقع شده است این دانشگاه از دانشگاه های برتر انگلستان در رشته پزشکی دندانپزشکی حقوق و علوم زیستی میباشد و شهرت زیادی در رشته هنر وطراحی در انگلستان دارد

    .این دانشگاه پنجمین دانشگاه برتر پزشکی  برای تحصیل پزشکی در انگلستان میباشد

    همچنین دانشگاه بر اشتغال فارغ التحصیلان تمرکز بساری دارد و آنها را در این زمینه راهنمایی میکند

    .درصد رضایت دانشجویان از این دانشگاه بسیار بالا میباشد

    about 6 سال ago

  • کالج پزشکی امپریال لندن

    در سال ۱۹۰۷ تاسیس شده است و به طور رسمی به عنوان کالج علوم، فناوری و پزشکی امپریال شناخته می‌شود. امپریال عضو گروه راسل است و بارها در میان بهترین دانشگاه‌های جهان رتبه‌بندی شده است. محوطه اصلی دانشگاه در کنزینگتون جنوبی واقع شده است. امپریال به چهار دانشکده علوم، مهندسی، پزشکی و کسب و کار تقسیم شده است. تاکید دانشگاه بر تکنولوژی در حال ظهور و کاربرد عملی آن است. امپریال همواره در میان دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارد. 

    about 6 سال ago

  • سفری کم هزینه به لندن با - در هتلهای مقرون به صرفه

    هتل گرینویچ

    هتل گرینویچ (Greenwich) صد و چهل و پنج اتاق داشته و در دهه ۱۹۳۰ برای اداره پلیس ساخته شد. مناظری که از اینجا می‌توانید تماشا کنید باورنکردنی هستند. طبقات بالایی با فضایی شیشه‌ای و محوطه‌ای برای تماشای شهر، مناظری را به شما هدیه‌ می‌کنند که هرگز تجربه نخواهید کرد. یک رستوران عالی هم در هتل فعالیت می‌کند که می‌توانید روی صبحانه بوفه یا غذاهای انگلیسی خوشمزه‌اش حساب کنید. چای عصرانه هم با پرداخت هزینه‌ای اضافی به مهمانان ارائه می‌شود. اتاق‌های استاندارد تم رنگی نقره‌ای با کوسن‌های قرمز مخملی دارند و اینترنت رایگان، تلویزیون و تهویه مطبوع نیز در نظر گرفته‌ شده‌اند. اینجا از محوطه ماریتایم گرینویچ(Maritime Greenwich) که به ثبت یونسکو رسیده فاصله زیادی ندارد و می‌توانید با کمی پیاده روی به پارک گرینویچ، رصدخانه سلطنتی و پلنتاریوم (Planetarium) نیز سر بزنید.

     

    about 6 سال ago

  • تحصیل پزشکی در دانشگاه university of liverpool

    دانشکده پزشکی دانشگاه لیورپول یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پزشکی در انگلستان است. ما پزشکان را در سراسر حرفه های خود آموزش می دهیم و آنها را قادر می سازیم تا  برای تحصیل پزشکی در انگلستان از آخرین پیشرفت هایی که برای مراقبت های ویژه در اختیار بیماران خود قرار می دهند استفاده کنیم.

    ما تدریس و آموزش برای هر دو دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین توسعه حرفه ای مستمر برای پزشکان ارائه می کنیم.

    about 6 سال ago

  • University Of Combridge

    اولین و برترین دانشگاه کشور انگلیس است و رتبه ی چهارم جهانی را بخود اختصاص داده دانشگاه Combridge سالانه پذیرای بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان می باشد دروس به زبان انگلیسی تدریس می شود و متقاضیان باید دارای مدرک IELTS _ 6.5 باشند که هنگام ارائه دیگر مدارک خود ، مدرک زبان را نیز ارائه کنند . میزان هزینه های تحصیل برای افراد بومی و غیر بومی متفاوت است . البته قابل ذکر است که دانشجویان برای بهره مندی از امکانات ارائه شده توسط دانشگاه ، هزینه ای جداگانه بپردازند . امکاناتی که دانشگاه Combridge به متقاضیان خود ارائه می دهد . در قالب خوابگاه ، مجموعه های ورزشی ، کتابخانه و … می باشد

    about 6 سال ago

  • UNIVERSITY OF NOTTINGHAM

    ما پزشکان فردا را در یک دوره پزشکی حرفه ای پر جنب و جوش با یک BMedSci منحصر به فرد یکپارچه آماده می کنیم، همراه با اجرای یک برنامه تخصصی فارغ التحصیل بر اساس حل مشکلات بالینی.

         تحقیقات پیشرو در جهان ما از علم پایه و ترجمه ای تا آزمایشات بالینی، اپیدمیولوژی و تحقیقات خدمات بهداشتی محسوب می شود. تم روشن این است که بهبود سلامت انسان، پایه یک برنامه آموزش پرستاری تحلیلی پر جنب و جوش که منجر به دکترا یا DM شود.

         بسیاری از دانشگاهیان ما متخصصان بالینی هستند، با استفاده از تخصص خود برای ارائه درمان تخصصی لبه بر روی بیماران NHS، نشان دهنده این است که بیماران در قلب همه ما هستند. ''

    about 6 سال ago

  • سطح زیبان مورد نیاز برای ورود به دانشگاههای انگلستان

    نمره‌ی آیتلس مورد نیاز برای ورود به رشته‌ی پزشکی در انگلستان می‌بایست حداقل ۷ باشد.

    about 6 سال ago

  • مزیت های تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان

    هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان از سرتاسر دنیا برای پذیرش و تحصیل پزشکی در انگلستان در دانشگاه‌های با کیفیت انگلستان با هم رقابت می‌کنند. شرایط تحصیل در رشته‌ی پزشکی برای افرادی که نمرات ممتازی کسب کرده‌اند آسان خواهد بود. در صورتی که فرد تجربه‌ی فعالیت در محیط‌های درمانی مانند بیمارستان درمانگاه و … را داشته باشد می‌تواند به عنوان پیشینه‌ی کاری خود به دانشگاه‌ ارائه کند زیرا مطلع بودن از چگونگی خدمات پزشکی برای متقاضیان بین‌المللی اهمیت زیادی دارد. با توجه به رنکینگ بالای دانشگاه‌های انگلستان پیشنهاد موسسه‌ی آسمان آبی برای تحصیل در انگلستان، تحصیل در رشته‌ی سرآمد پزشکی است.

    about 6 سال ago

  • Royall college of medicine

    انجمن پزشکی سلطنتی یکی از مؤسسات عمده در زمینه تحصیلات تکمیلی پزشکی است. مستقل و غیر سیاسی، جامعه فراهم می کند یک پلت فرم بی طرف برای بحث های آگاه در موضوعات مهم، اغلب بحث برانگیز، موضوعات مراقبت های بهداشتی.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه UCL

    دانشگاه UCL دوازدهمین رنکینگ دانشگاه ها را در دنیا در رشته پزشکی دارد و از برترین دانشگاه های جهان است. برای اخذ پذیرش در medical school در دانشگاه UCL باید دروس شیمی و زیست را حتما در دوره Alevel گذرانده باشید و درس سوم نیز به انتخاب دانش آموز است البته از دروس عمومی نمی تواند باشد. نمرات دروس باید A* A A باشد که شیمی و زیست را شامل می شود.
    مدرک IELTS UKVI الزامی است و نمره باید 7.5 باشد و مهارتها نیز حداقل 6.5 کسب شده باشند.
    آزمون BMAT الزامی است.
    شهریه رشته پزشکی در دانشگاه UCL سالانه حدود 34000 پوند می باشد و نیاز به یادآوری است که شهریه رشته پزشکی ثابت نیست.
    دانش آموزانی که قصد دارند برای اخذ پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه های برتر جهان در انگلستان اقدام کنند باید دوره Alevel را در کالج های انگلستان بگذرانند و متقاضیان کمتر از 18 سال می توانند بدون مدرک IELTS UKVI اقدام کنند.
    موسسه علم گستر کاوه نماینده انحصاری برخی از کالج ها و دانشگاه های انگلستان است و با ارائه مشاوره دقیق و اطلاعات بروز درباره تحصیل و اخذ پذیرش و ویزا متقاضیان را یاری می دهد.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان

    رشته های پزشکی درانگلستان همانند دیگر کشورهای دنیا جز سرآمد رشته های تحصیلی جهت فراهم ساختن آینده ای بسیار روشن محسوب میشود. گر چه هر ساله فقط تعداد محدودی از افراد از خارج  از اتحادیه اروپا موفق به ورود به دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته  پزشکی می شوند

    about 6 سال ago

  • فرهنگ شهر نیو کاسل

    شهر نیوکاسل دوره های تاریخی مختلفی را گذرانده است. این دوران از دژ رومی‌ها از اواخر قرن ۱۸ام تا مرکز کشتی رانی قرن بیستم می باشد. با این حال، امروزه، شهر نیوکاسل به لحاظ اقتصادی به امور اداری، تجارت خرده‌فروشی متکی است و همچنین به یک مرکز فرهنگی تبدیل‌شده است. در دهه ۱۹۶۰، دیوار بایکر (Byker Wall) توسط رالف ارسکین (Ralph Erskine) طراحی شد. اکنون این دیوار در یونسکو، به عنوان یکی از ساختمان‌های برجسته قرن بیستم ثبت‌شده است.

    اولین روستای بیوتکنولوژی یا مرکزی برای زندگی در انگلستان نیز در شهر نیوکاسل راه‌اندازی شده است. بعد از ساخت این مرکز، شهر نیوکاسل به یک مرکز علمی و فرهنگی تبدیل‌شده است. مردم شهر نیوکاسل مانند دیگر شهرهای انگلستان، اکثراً از نژاد قفقازی (سفیدپوست) و مسیحی هستند.

    about 6 سال ago

  • دانشگاه نورث آمبریا

    این شهر دو دانشگاه دارد: دانشگاه نیو کاسل و نورث آمبریا. دانشگاه نیوکاسل قبلاً مدرسه جراحی و پزشکی بوده است که در سال ۱۸۳۴ تأسیس شده است. در یک آگوست ۱۹۶۳، دانشگاه نیوکاسل از دانشگاه دورهام جدا شد و به طور مستقل شروع به فعالیت کرد. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های پیشرو و بین‌المللی است. دانشگاه نورث آمبریا قبلاً جزء دانشگاه پلی‌تکنیک نیوکاسل بود که در سال ۱۹۶۹ تأسیس شده است. در سال ۱۹۹۲، دانشگاه نورثورمیا به عنوان یک دانشگاه مستقل شروع به فعالیت کرد.

    about 6 سال ago

  • دانشگاه westminister

    آخرین سرشماری‌ها حاکی از آن است که دانشجویانی از ۱۶۹ کشور دنیا در دانشگاه وست‌مینستر مشغول به تحصیل هستند. این میزان پراکندگی ملیتی اگر نگوییم در دنیا، حداقل در تمام بریتانیا بی‌نظیر است. این دانشگاه بیش از ۸.۰۰۰ دانشجوی بین‌المللی داشته که تقریباً ۱.۵۰۰ نفرشان در مقطع کارشناسی مشغول‌به‌تحصیل‌اند. دوره‌های آموزشی دانشگاه وست‌مینستر در ۹ کشور دیگر (از سریلانکا گرفته تا ازبکستان) ارائه می‌شوند که این نکته ویژگی بارز این دانشگاه محسوب شده و جایزة Queen’s Award For Enterprise را برای دانشگاه وست‌مینستر به ارمغان آورده‌است.

    گسترش فرصت‌های تحصیل و کار در خارج از کشور، مهم‌ترین برنامه در استراتژی پیوندهای جهانیGlobal Engagement  Strategy این دانشگاه است. مسئولین این دانشگاه توجه بسیاری به مسائل محلی نشان می‌دهند، به‌عنوان مثال شمار دانشجویان پاره‌وقت این دانشگاه افزایش یافته، آن‌هم درحالی‌که این آمار در سطح کشور و در سایر دانشگاه‌ها کاهش یافته‌است.

    درخواست پذیرش در این دانشگاه در سال ۲۰۱۵ کاهش یافته، اما از هر لحاظ، بالاتر از آمار این دانشگاه پیش از سال ۲۰۱۴ قرار گرفته‌است. در دانشگاه وست‌مینستر برای ایجاد همکاری‌های پویا میان دانشجویان رشته‌های هنرهای خلاقه creative arts و طراحی، معماری و محیط انسان‌ساخت، علوم و فناوری، کسب‌وکار، حقوق، علوم اجتماعی و علوم انسانی تلاش‌هایی با هدف نهایی تبدیل وست‌مینستر به یک دانشگاه تجربه‌ـ‌محور practice-informed برجسته صورت پذیرفته‌است.

    دانشگاه وست‌مینستر با بیش از ۳.۰۰۰ شرکت به همکاری پرداخته و دانشجویان را ترغیب می‌کند که به‌عنوان بخشی از دوره‌های تحصیلی خود، به حضور در موقعیت‌های کاری ترتیب‌داده‌شده توسط این شرکت‌ها بپردازند. تمامی دوره‌های این دانشگاه ذیل برنامه آینده‌نگر آموزش Learning Futures Programme که از سال ۲۰۱۶ آغاز شده، مورد بازبینی قرار گرفته‌اند.

    طراحی ساختار دوره‌های کارشناسی با هدف ارائه آموزش عمیق‌تر به دانشجویان از طریق دوره‌های یک‌ساله و تزریق مهارت‌های حرفه‌ای به بدنه آموزشی رشته‌ها صورت پذیرفته‌است. در برنامه‌های پیشِ رو دانشگاه حمایت‌های جدیدی از طرح‌های استخدام‌پذیری و پویایی بین‌المللی شده و نیز باتوجه‌به فعالیت‌های فوق‌برنامه دانشجویی، کمک‌های قابل اهمیت به منافع عامه شناسایی می‌شود.

    تقریباً نیمی از دانشجویان بریتانیایی مقطع کارشناسی این دانشگاه از چهار طبقه فرودست و نیازمند اجتماعی‌ـ‌اقتصادی جامعه‌اند و شمار دانشجویان اقلیت‌های قومی و نژادی نیز در این دانشگاه در شمار بالاترین‌ها قرار دارد. میزان ترک تحصیل در این دانشگاه کاهش یافته و باتوجه‌به دوره‌ها و استانداردهای ورودی وست‌مینستر پایین‌تر از حد میانگین گزارش شده‌است.

     

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته مهندسی عمران در دانشگاه Manchester

    تحصیل در رشته Structural engineering در دانشگاه Manchester در مقطع ارشد یک ساله ست. نمره IELTS UKVI 6.5 لازم است و مهارتها کمتر از 5.5 نباشد. فارغ التحصیلان می توانند در صنعت ساخت و ساز در سراسر دنیا جویای کار باشند و برای مثال دانشجویان فارغ التحصیل توانسته اند در Mott Macdonald, EDF, BP مشغول به کار شوند. دانشگاه منچستر در رشته Structural Engineering رنکینگ 40 را در دنیا دارد و یکی از برترین دانشگاه های جهان است.

    about 6 سال ago

  • اطلاعات تکمیلی دانشگاه هنر در انگلستان

    از آنجایی که این دانشگاه یک دانشگاه کالجی است، دارای تعدادی موسسه است و در چند ساختمان در بخش های مختلف لندن واقع شده است.

    لندن جنوبی (South London)

    •    کالج هنر کمبرول (Camberwell) ساختمان اصلی خود را دارد که در جاده بکهام (Peckham) قرار دارد.
    • دانشکده ارتباطات لندن در الفنت (Elephant) و کسل (Castle) واقع شده است.
    • کالج هنر ویمبلدون (Wimbledon) در جاده مرتون هال (Merton Hall)، ویمبلدون واقع شده است.

    لندن شمالی (North London)

    سنت مارتینز مرکزی (Central Saint Martins) اکنون در گرنری استور (Granary Store) سابق در کینگز کراس (Kings Cross) قرار دارد.

    لندن مرکزی (Central London)

    • کالج هنر و طراحی چلسی در کنار تیت بریتانیا (Tate Britain) در خیابان جان اسلیپ (John Islip Street) در میلبنک (Millbank) واقع شده است.
    • دانشکده تحصیلات تکمیلی کمبرول، چلسی و ویمبلدون (CCW) در میلبنک واقع شده است.
    •  ۲۷۲ High Holbornمکانی است که اتحادیه دانشجویان و همچنین برخی از دپارتمان کالج فشن (College of Fashion) است.
    • محل اصلی کالج فشن لندن در خیابان جان پرنس (John Prince’s Street)، آکسفورد سیرک (Oxford Circus) واقع شده است.

     غرب لندن (West London)

    کالج فشن لندن یک پردیس دانشگاهی در لایم گروو (Lime Grove)، شپردز بوش (Shepherd’s Bush) است.

    شرق لندن (East London)

    • کالج فشن لندن دارای یک پردیس در خیابان مر (Mare Street)، هکین (Hackney) است.
    • کالج فشن لندن در کرتن رود (Curtain Road) شوردیچ (Shoreditch) نیز یک پردیس دارد.
    • پردیس کالج کوردوینرز (Cordwainers)، بخشی از کالج فشن لندن است که در گلدن لین (Golden Lane)، نزدیک باربیکن (Barbican) واقع است.

    شش کالج، یک دانشگاه

    این دانشگاه از ۶ کالج تشکیل شده است که عبارت اند از: کالج هنر کمبرول، سنت مارتینز مرکزی (Central Saint Martins)، کالج هنر چلسی (Chelsea College of Arts)، کالج ارتباطات لندن، کالج فشن لندن و کالج هنر ویمبلدون.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته پرستاری پیشرفته در دانشگاه Nottingham

    همه متقاضیان باید صلاحیت پرستار را داشته باشند. داشتن گواهی سلامت کار الزامی است و اظهارنامه شخصیت و فرم سلامت از محل کار داشته باشند و به منظور انجام ویزیت های بیرونی و درونی، دوره آموزش یا کاورزی را گذرانده باشد. واکسیناسیون هم لازم است و این با هزینه شخصی متقاضیان انجام می شود.
    مدرک IELTS UKVI 6.5 باید داشته باشند و مهارتها کمتر از 6.0 نباشد. شهریه رشته پرستاری پیشرفته در دانشگاه Nottingham حدود 18000 پوند می باشد و لازم به یادآوری است که مدت زمان تحصیل در مقطع ارشد یک سال می باشد.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه Imperial

    دانشگاه Imperial در رشته مهندسی شیمی رنکینگ 7  را در دنیا را دارد. متقاضی باید لیسانس را در 4 سال به پایان رسانده باشد و معدل 14 و بالاتر را کسب کرده باشد البته کسانی که معدل 16 و بالاتر را کسب کرده اند در اولویت اخذ پذیرش قرار خواهند گرفت.
    نمره مدرک IELTS Academic UKVI با نمره 7 که مهارت ها کمتر از 6.5 نباشد. شهریه رشته مهندسی شیمی در دانشگاه Imperial در مقطع ارشد 31,250.00  پوند می باشد لازم به ذکر است مقطع ارشد در انگلستان یک ساله است.

     

    برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

    26200783

    26200784

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته علوم کامپیوتر انگلستان

    رشته علوم کامپیوتر انتخاب نهایی متقاضیانی است که در زمان انتخاب رشته به درک درست و مناسبی از بازار کار و آینده شغلی‌شان رسیده‌اند. پس از ترکیدن حباب اقتصادی ( dot.com ( bubble (در خلال سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ میلادی)، تقاضا برای این رشته به مدت یک دهه با افت روبه‌رو شد؛ اما در دهه کنونی، به جز نخستین سال اعمال شهریه نه هزار پوندی، تقاضا برای این رشته روبه‌رشد بوده‌است. با افزایش پنج درصدی دانشجویان ورودی این رشته در سال ۲۰۱۶، رشد تقاضا برای این رشته طی چهار سال گذشته به بیش از چهل درصد رسیده‌است.

    آخرین نظرسنجی‌ها نشان داده که حدود دو سوم از فارغ‌التحصیلان این رشته به‌طورمستقیم وارد مشاغل حرفه‌ای شده‌اند. رشته علوم کامپیوتر در انگلستان با میانگین بیش از بیست و پنج هزار پوند دریافتی در سال برای مشاغل حرفه‌ای، در رتبه سیزدهم جدول حقوق‌های دریافتی قرار دارد.

    about 6 سال ago

  • کارشناسی در انگلستان

    به کارشناسی ارشد در انگلستان معمولا Bachelor / BA و یا BSC / bacherlor of Science گفته می شود. BAمخصوص رشته های علوم انسانی مانند علوم اجتماعی و زبان های خارجی است و BSC مخصوص رشته های مهندسی است. دوره کارشناسی در انگلستان در اکثر رشته ها سه سال و در برخی رشته چهار سال است. متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی انگلستان در دو ترم سپتامبر و ژانویه می توانند وارد دانشگاه شوند.

    متقاضیان ایرانی تحصیل در دوره کارشناسی انگلستان با داشتن مدرک پیش دانشگاهی می توانند وارد این مقطع شوند. در صورتی که در سال دوم دبیرشتان مشغول به تحصیل باشند ابتدا وارد یک دوره دو ساله A-Level شده و پس از قبولی و اخذ حد نصاب لازم در نمرات آزمون ها می توانند وارد دوره کارشناسی شوند. در صورتی که فرد سال سوم دبیرستان را گذرانده باشد ابتدا وارد یک دوره یک ساله فاندیشن (Foundation) شده و سپس می تواند برای دوره کارشناسی درخواست دهد.

     

    about 6 سال ago

  • برترین دانشگاه های انگلستان

    همانطور که پیشتر اشاره شده است نظام های رتبه بندی دانشگاه های دنیا هر ساله دانشگاه های مختلف سراسر جهان را بر اساس معیارها و شاخص هایی که دارند رتبه بندی کرده اند. معروفترین این نظام های رتبه بندی نظام QS و Shanghay می باشد. این رتبه بندی های معتبر همواره دانشگاه های انگلستان را جزء برترین دانشگاه های دنیا معرفی کرده اند. علاوه بر این رتبه بندی ها، رتبه بندی های دیگری نیز وجود دارد که خاص کشور انگلستان و دانشگاه های انگلستان است. رتبه بندی هایی مانند Guardian و Complete.

    برترین دانشگاه های انگلستان که علاقه مندان به مجاب به تحصیل در انگلستان می کند عبارتند از دانشگاه های کمبریج (university of Cambridge)، امپریال کالج لندن (Imperial college london)، یو سی ال (University College London) و دانشگاه آکسفورد (university of Oxford) می باشند.

     

    about 6 سال ago

  • رشته زبانشناسی در انگلستان

    در سال ۲۰۱۵ تنها کمتر از ۶۰۰ دانشجو تحصیلات خود را در رشته زبان‌شناسی آغاز کرده‌اند، اما تعداد دانشگاه‌های ارائه‌دهنده این رشته همچنان در حال افزایش گزارش شده‌است.

    تعداد این دانشگاه‌ها در سال ۲۰۱۷ به ۶۸ خواهد رسید، که این تعداد ۲ تا بیشتر از سال تحصیلی جاری است. این رشته گاهی به‌عنوان بخشی از دوره‌های آموزش زبان انگلیسی ارائه می‌شود. نسبت به آخرین نسخه راهنمای دانشگاهی Guide، در آخرین نسخه جدول این رشته سه دانشگاه بیشتر از گذشته وجود دارد. علم زبان‌شناسی به‌طور کلی نحوه کارکرد زبان را بررسی کرده و می‌تواند در گفتاردرمانی یا زمینه درحال‌رشد تدریس زبان انگلیسی به کار گرفته شود. این رشته از زمان اعمال شهریه ۹۰۰۰پوندی وضعیت بهتری نسبت به انتظارات پیدا کرده و تقاضا و ثبت‌نام برای این رشته نسبت به ابتدای دهه گذشته افزایش چشم‌گیری داشته‌است.

     
    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه King’s College London

    متقاضی با معدل کارشناسی حداقل 17 می تواند برای اخذ پذیرش در رشته حقوق در دانشگاه King’s College London اقدام کند و کسب مدرک IELTS با نمره 7 ضروری است البته حداقل نمره در هر مهارت 6.5 می باشد.شهریه رشته حقوق در مقطع ارشد که در انگلستان یک ساله است حدود 24000 پوند می باشد. ممکن است سابقه کار در این رشته شانس شما را در اخذ پذیرش بیشتر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر برای تحصیل در انگلستان با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.

    about 6 سال ago

  • شرایط تحصیل در رشته کشاورزی در دانشگاه Reading

    مقطع ارشد یک ساله ست و برای اخذ پذیرش، نمره IELTS باید 6.5 باشد و مهارتها کمتر از 5.5 نباشند و نمرات تحصیلی باید در سطح عالی باشد در غیر این صورت باید اول در دوره pre-sessional شرکت کنند. شهریه تحصیل در مقطع ارشد 15,650.00 پوند می باشد. البته ممکن در بعضی از درس ها هزینه های دیگر (مانند سفر) نیز لازم باشد.

    about 6 سال ago

  • شرایط تحصیل در رشته حسابداری در دانشگاه LSE

    شهریه سالانه این رشته حسابداری در مقطع لیسانس در دانشگاه LSE سالانه 19,152 پوند می باشد که این مقطع سه ساله است. هزینه های زندگی بین 1100 تا 1300 پوند تخمین زده می شود. شهریه برای مقطع ارشد 27,504 پوند می باشد و لازم به یادآوری است که مقطع ارشد در انگلستان دوره ای یک ساله است. نمره IELTS باید 7 باشد.

    about 6 سال ago

  • شرایط تحصیل مهندسی برق در انگلستان

    تحصیل در انگلستان به دلایل مختلف متقاضیان بی شماری را از سرتاسر دنیا راهی بریتانیا می کند. ادامه تحصیل در مدارس انگلیس تا تحصیل در دوره لیسانس و دوره فوق لیسانس در انگلستان مورد توجه مشتاقان به تحصیل در خارج در سرتاسر دنیا است. تحصیل در انگلستان به زبان انگلیسی در کالج های این کشور ممکن است. اگر قصد ادامه تحصیل در انگلستان را دارید، میبایست در مرحله اول اخذ پذیرش تحصیلی از موسسات این کشور را انجام داده و سپس ویزای تحصیلی انگلستان را از اداره - و کنسولگری دریافت نمایید. ویزای دانش آموزی انگلستان برای دوره های تحصیلی مدرسه و کالج و مدارس شبانه روزی انگلستان دانشگاه صادر می شود. ادامه تحصیل در انگلستان در یک نگاه:

    • شهریه: ۱۰ تا ۱۵ هزار پوند در سال
    • امکان دریافت بورسیه انگلیس: فقط مقطع دکتری
    • زبان تحصیل: انگلیسی
    • مدرک زبان مورد نیاز: آیلتس ۶
    • امکان اخذ ویزای همراه:‌ وجود دارد
    • امکان اخذ ویزای کار پس از تحصیل: وجود دارد
    • - پس از تحصیل: در صورت یافتن شغل وجود دارد
    • مهمترین مزیت: کیفیت بالای آموزش مراکز
    about 6 سال ago

  • دانشگاه بریستول

    دانشگاه بریستول یک دانشگاه تحقیقاتی  و پر جنب و جوش واقع در جنوب غربی انگلستان است.  سر وینستون چرچیل صدراعظم سابق دانشگاه بود، از سال ۱۹۲۹ تا سال ۱۹۶۵

    شعار این دانشگاه برگرفته از معروف روم شاعر شعر هوراس، و ترجمه آن به زبان انگلیسی به عنوان یادگیری ترویج یک قدرت درونی است .

    امروز، این دانشگاه بیش از ۲۰۰ رشته از جمله هنر، علوم پزشکی، علوم، مهندسی، علوم اجتماعی و قانون، و علوم سلامتی را ارائه می دهد. که ایندانشکده را را به ۲۵ مرکز علمی و  به شش دانشکده تقسیم شده کرده است.

    دانشگاه دارای ارتباط قوی با صدها نفر از کارفرمایان، اعم از کسب و کارهای کوچک در سراسر جهان را دارد .

    این دانشگاه همچنین نمایندگانی در جایزه نوبل دارد که  آنها عبارتند از دوروتی هاجکین، صدراعظم سابق دانشگاه که موفق به کسب جایزه نوبل در شیمی درسال۱۹۶۴  شد ؛ نمایشنامه نویس هارولد پینتر، برنده جایزه نوبل ادبیات در سال۲۰۰۵ ؛ و آنگوس دیتون، برنده جایزه نوبل در اقتصاد سال ۲۰۱۶

    همچنین دانشگاه بریستول دارای رنکینگ ۷۱ در بین دانشگاههای جهان می باشد .

    پیش از دانشگاه بریستول دانشگاه کالج بریستول که بین سالهای ۱۹۰۹-۱۸۷۶ فعالیت می کرد وجود داشت . دانشگاه کالج بریستول ۱۰ اکتبر سال ۱۸۷۶ در خیابان ۳۲ پارک فعالیت خود را رسما آغاز کزد .

    در ابتدا کار خود را با ۱۵ استاد شروع کرد. این کالج متعلق به مردان و زنان بود اما ابتدا فاقد رشته پزشکی بود که با ۹۹ دانشجو که ۳۰ نفر از آنان مرد و ۶۹ نفر از آنان زن بودند شروع کار خود را اعلام کرد . در مه سال ۱۹۰۹ و پس از ۳۳ سال از تاسیس دانشگاه کالج بریستون منشور منشور تصویب شده توسط ادوارد هفتم به اجرا درآمد .

    این دانشکده نقش اساسی را در ۱۲ مرکز آموزش دکتری و مشارکت هیئت علمی و میزبانی از دانشگاه های خارجی ایفا می کند .

    بودجه پژوهشی این دانشکده در سال ۱۴-۲۰۱۳ بیش از ۶۰ میلیون پوند بود که این بودجه به طور مستمر در حال افزایش است .

    بریستول یکی از دانشگاه های محبوب و موفق در انگلستان است و دررتبه بندی دانشگاه های جهان QS 2016 بین ۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفت .

    پروفسور جورج بنتینگ رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه بریستول می باشد .

     

    about 6 سال ago

  • رشته حقوق در انگلستان

    تعداد ورودی‌های رشته حقوق برای هفتمین سال پیاپی افزایش چشمگیری یافته، به‌طوری‌که در سال ۲۰۱۶ به عدد تقریبی ۲۴.۰۰۰ رسیده‌است. این رشته با بیش از ۱۰۰۰۰۰ داوطلب و بدون تأثیرپذیری از اعمال شهریه ۹۰۰۰پوندی، یکی از محبوب‌ترین رشته‌ها به شمار می‌آید.

    استانداردهای ورودی بالای این رشته نشان‌دهنده این نکته است که اغلب دانشگاه‎ها تنها در دو رشته پزشکی و حقوق خواستار برگزاری چنین آزمون‌هایی هستند. ۱۰ دانشگاه از ۱۰۰ دانشگاه بیش از ۵۰۰ امتیاز ورودی برای دانشجویان در نظر گرفته و امتیاز ورودی حداقل یک‌سوم از آنان ۴۰۰ گزارش شده‌است. با‌این‌وجود دانشگاه‌های ارائه‌کننده این رشته به قدری زیادند که هنوز هم می‌توان دانشگاهی مانند دانشگاه بولتون Bolton را با امتیاز ورودی کمتر از ۲۰۰ در میان آنان یافت.

    دانشگاه کمبریج Cambridge در طول سه سال گذشته، صدر جدول را در اختیار داشته‌است. دانشگاه آکسفورد بالاترین استاندارد ورودی را داشته و دانشگاه کمبریج دارای بالاترین نسبت فارغ‌التحصیلانی (%۹۴) است که به‌طور مستقیم وارد مشاغل حرفه‌ای شده یا ادامه تحصیل داده‌اند. اگرچه در اغلب موارد امتیاز دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلی در این رشته خوب گزارش شده، اما در چهار دانشگاه سهم افراد از مقاصد مثبتpositive destination کمتر از نصف بوده‌است.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته روانشناسی

    رشته روانشناسی در دانشگاه Edinburgh
    متقاضیان تحصیل در انگلستان می توانند در طی 4 سال با مدرک فوق لیسانس فارغ التحصیل شوند.
    شرایط ورود به دانشگاه Edinburgh در رشته روانشناسی:
    دانش آموزانی که دوره Alevel را در انگلیس گذرانده اند با نمرات AAB می توانند در رشته روانشناسی در دانشگاه Edinburgh تحصیل خود را ادامه دهند. این نمرات دروس ریاضی و روانشناسی و یکی از علوم پیشرفته را شامل می شود البته نمرات دوره GCSE هم مد نظر می باشد.
    متقاضی باید IELTS Academic UKVI 6.5 داشته باشد که نمره هر مهارت کمتر 5.5 نباشد.

    about 6 سال ago

  • شرایط کلی پذیرش دانشجویان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان

    شرایط اولیه ورود به دوره های دندانپزشکی در انگلستان همانند دوره های عمومی پزشکی می باشد. از پیش نیازهای اصلی این دوره نیز AAA در مقطع A-level بوده و آیلتس نمره ۷ به صورتی که نمرات هر بند کمتر از ۶٫۵ نباشد.

    از دیگر نیازمندی های ورود به دوره های دندانپزشکی در انگلستان آزمون ورودی می باشد. تمامی متقاضیان ورود به دانشگاه می بایست پس از اتمام دوره A-level و یا Foundation در یکی از آزمون های ورودی دانشگاه شرکت نمایند. اکثر دانشگاه ها برای دوره های پزشکی در انگلستان نیازمند آزمون UKCAT می باشند.

    about 6 سال ago

  • شرایط پذیرش رشته دندانپزشکی در انگلستان چیست؟

    دانش آموزانی که قصد تحصیل در رشته ی دندان پزشکی در انگلستان را دارند باید ابتدا دوره ی ۲ ساله ی (ای-لول) را در کالج های انگلستان بگذرانند. پس از سپری کردن دوره های (ای-لول) باید در امتحانی موسوم به (یو-کت) شرکت نمایند و پس از کسب نمره های مورد نیاز در دانشگاه هایی که رشته ی دندان پزشکی را ارائه می دهند درخواست پذیرش دانشجویی نمایند. شرط اساسی اخذ پذیرش از دانشگاه های دندان پزشکی در انگلستان کسب نمرات عالی در دروس پایه مانند شیمی و زیست شناسی و داشتن دانش زبانی مناسب می باشد. گفتنی است دوره دندان پزشکی در کشور انگلستان ۵ سال میباشد

    < شرایط تحصیل برای افراد (۱۰ – ۱۳) سال

    < شرایط تحصیل برای افراد (۱۴ – ۱۷) سال

    < شرایط تحصیل برای افراد (۱۸ – ۲۴) سال

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته دندانپزشکی انگلستان

    رشته دندانپزشکی درانگلستان همانند دیگر کشورهای دنیا جز سرآمد رشته های تحصیلی جهت فراهم ساختن آینده ای بسیار روشن محسوب میشود. گر چه هر ساله فقط تعداد محدودی از افراد از خارج از اتحادیه اروپا موفق به ورود به دانشگاه های انگلستان در رشته ی دندانپزشکی می شوند

    میانگین حقوق اولیه فارغ تحصیلان در رشته دندانپزشکی بین ۵۰,۶۷۴£ – ۱۱۰,۶۷۴£ (۲۵۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان ) در سال می باشد

    about 6 سال ago

  • تحصیل در برایتون

    برايتون به دليل هواي مناسب و جاذبه هاي توريستي به نوعي يك شهر چند مليتي است. در خيابانها مي توانيد از هر نوع نژاد و زبان و رنگ پوست و از انواع اقوام آسيايي- اروپايي – آفريقايي و آمريكايي مشاهده كنيد. مناطق حومه شهر در اينجا بسيار سرسبز است و احشام زيادي در جاي جاي آن ديده مي شود. در كنار دانشگاه دو پارك زيبا ( آبگير فالمر و پارك استنمر ) با آبگيرهاي زيبا و كليسا هاي قديمي قرار دارد و دانشجويان اغلب براي هوا خوري و لذت از محيطي آرام بدانجا مي روند.

    about 6 سال ago

  • مراحل پذیرش دانشجو در انگلستان

    :مراحل پذیرش دانشگاه آنلاین بصورت زیر میباشد 

    • ثبت نام درUCAS website با نام کاربر و کلمه عبور
    • بر روی لینک کالج و دانشگاه مورد نظر کلیک کرده و بعد از کلیک کردن وارد صفحه ‘UKApplication9’ میشوید
    • برای سوأل "آیا برای تحصیل بین المللی اقدام میکنید؟" باید گزینه بله را انتخاب کنید
    • بعد از درخواست خود از صحیح بودن آدرس ایمیل ومشخصات خود اطمینان حاصل یابید
    • کد مورد نیاز که از طریق ایمیل برای شما فرستاده شده است وارد کنید
    • بعد از تأیید، فرم  درخواست خود را تکمیل کنید

     

    about 6 سال ago

  • چگونه شما را در پذیرش دانشگاه های انگلستان یاری میکنیم ؟

    یاری ما به شما در درخواست اولیه برای پذیرش دانشگاه ،ویرایش بیانیه شخصی با خدمات و پشتیبانی ویژه و رایگان

     Skype ترتیب مشاوره رایگان خود در دفاتر ما و یا از طریق  -

     آخرین مهلت پذیرش دانشگاه -

    جزئیات کامل در مورد آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه های انگلستان -

    آخرین مهلت ارسال درخواست برای دانشگاه مورد نظر برای دانشجویان اروپایی ۱۵ ژانویه و برای دانشجویان غیر اروپایی۳۰  ژوئیه میباشد

    about 6 سال ago

  • درخواست پذیرش دانشگاه ها و کالج توسطSI-UK

    ما با ارائه خدمات درخواست پذیرش برای دانشگاه های برتر انگلستان ومشاوره رایگان  شما را در انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر در انگلستان یاری میکنیم

     از میان ۱۰۰,۰۰۰رشته تحصیلی ،رشته تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنید UCAS میتوانید با 

     :UCAS دسترسی به موارد زیر از طریق 

    • معرفی دوره ها و کالج ها
    • درخواست پذیرش از ۵ دانشگاه در انگلستان
    • ثبت نام در UCAS
    • ویرایش بیانیه شخصی
    • اضافه کردن مرجع در UCAS و ارسال درخواست خود
    • ارسال درخواست پذیرش به دانشگاه
    • ردیابی  دائمی درخواست خود 
    about 6 سال ago

  • انواع دانشگاهها در انگلستان

    ۱۰۹ دانشگاه و کالج دانشگاه در انگلستان وجود دارد. این رقم شامل آنچه که به عنوان دانشگاه های قدیمی و معتبر شناخته شده در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم و دانشگاه های جدید (که قبلا به عنوان تکنیک های فنی شناخته می شود) شناخته می شود. فرضیه ای وجود داشت که دانشگاه های پلی تکنیک سبک پایینتری نسبت به سبک کلاسیک دانشگاه داشتند، که اغلب مختص علوم و مهندسی هستند.  با این حال، تقسیم در حال حاضر بسیار کمتر است، و بسیاری تغییر نام خود را به حذف کلمه “پلی تکنیک” داده اند .

    در این مقاله دریافتیم که تحصیل در انگلستان رایگان پروسه ای زمان بر و دارای هزینه های زیادی به دلیل افزایش نرخ پوند است و برای ایرانیان رایگان نمی باشد به دلیل هزینه های زیاد زندگی برای اقدامات لازم برای - این کشور باید حتما به وسیله مشاورین خبره و با آگاهی بسیار زیاد از دانشگاهها  چه مقدار هزینه لازم است برای تحصیل در انگلیستان رایگان گام برداریم . در این راستا و در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی دارید ،لطفا با مشاورین مجرب موسسه علم گستر کاوه تماس حاصل فرمائید.

    شماره های تماس:

    26200783

    26200784

    about 6 سال ago

  • مدارک تحصیلی انگلستان دانشجویی برای اجازه - بیومتریک :

    شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا  EFTA که می خواهند در انگلستان برای مدت بیش از ۶ ماه - داشته باشند باید درخواست مجوز - بیومتریک UK (BRP) را درخواست کنند . BRP  برای مدت - خود در انگلستان، حداکثر ۱۰ سال  معتبر است.

    شما می توانید برای یک مجوز - بیومتریک انگلیس از داخل انگلستان در مرکز خدمات پست یا مرکز ویزا و یا خارج از انگلیس در یک مرکز درخواست ویزای انگلستان درخواست بدهید.

    ساکنان می توانند برای - دائم یا برای - کامل بریتانیا پس از ۵ سال زندگی در انگلستان درخواست دهند.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته داروسازی در انگلستان

    سه دانشگاه برتر در رشته داروسازی در جهان دانشگاه Oxford و Cambridge و  UCL هستند.
    علاقمندان به تحصیل در این رشته که دارای مدرک دیپلم هستند با داشتن شرایط لازم می توانند برای MPharm که داروسازی در مقطع ارشد است اقدام کنند، با سه نمره AAB و گذراندن دروس شیمی و زیست، و ریاضی یا فیزیک و نمره IELTS UKVI با نمره 6.5 که حداقل نمره در هر مهارت 6 باشد می توانند برای اخذ پذیرش در این دانشگاه اقدام کنند. شهریه یک سال تحصیلی حدود 21,050 پوند در سال می باشد.

     

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته Architecture

    سه رنکینگ برتر در این رشته مختص به دانشگاه های Cambridge و Bath و UCL می باشد.
    دانشگاه UCL در سال 1826 در قلب لندن تاسیس شد و اولین دانشگاه در انگلستان است که دانشجویان را بدون توجه به دین پذیرش کرد و اولین دانشگاهی است که زنان را برابر با مردان پذیرفت.
    شهریه رشته Architectural design، 27,580.00 پوند در مقطع ارشد می باشد لازم به یادآوری است که مقطع ارشد در انگلستان یک ساله است. نمره IELTS UKVI داوطلبان 6.5 است که حداقل نمره برای مهارتها 6 در نظر گرفته شده است.

     

    about 6 سال ago

  • شرایط تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه Oxford

    دانشگاه Oxford برترین دانشگاه در انگلستان در رشته پزشکی می باشد.
    داوطلبان باید دوره A-level را با نمرات A*,A,A بگذرانند. کمترین نمره در یکی از دروس شیمی و یا زیست و ریاضی یا فیزیک باید A باشد. نمره IELTS UKVI، 7 و همه مهارتهای زبان نیز 7 باشد.
    شهریه رشته پزشکی در دانشگاه Oxford سالانه 26,190.000 پوند و هزینه زندگی بین 1,014 و 1,556 پوند در شهر آکسفورد می باشد. سال تحصیلی سه ترم هشت هفته ای است.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته MBA در انگلستان

    دانشگاه های Oxford  و LBS و Cambridge به ترتیب رنکینگ 3-4-5 را در دنیا دارند و در کشور انگلستان رنکینگ 1-2-3 را از آن خود کرده اند.

    برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در انگلستان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

    26200783

    26200784

    @EGKAVEH

     
     
     
    about 6 سال ago

  • میانگین درآمد سالانه فارغ التحصیلان بر اساس رشته تحصیلی

    میزان درآمد بر حسب رشته دانشگاهی، پنج سال پس از فارغ التحصیلی مشخص شده است که فارغ التحصیلان پزشکی در سطر اول فهرست قرار دارند

    به طور متوسط فارغ التحصیلان پزشکی که در انگلستان تحصیل میکنند، در آمد سالانه فارغ التحصیلان پنج سال بعد ازاتمام دوره تحصیلشان ۴۷۰۰۰ پوند خواهد بود و همچنین درآمد فارغ التحصیلان اقتصاد بیش از ۱۰ هزار پوند در سال مشد. جدول لیگ، که توسط وزارت تحصیلات تکمیلی تدوین شده است، نشان می دهد که برخی از سخت ترین دوره های تحصیلی  بالاترین درآند مالی را دارند .کسب اطلاعات بیشتربا نگاهی بر دوره کارشناسی یا مدرک کارشناسی ارشد

     پردرآمدترین رشته های تحصیلی

    رشته پزشکی:۴۷۰۰۰ پوند  -
      رشته اقتصاد:۳۶۰۰۰ پوند -
      دامپزشکی ۳۵۹۰۰ پوند -
     ریاضیات ۳۱۹۰۰ -
     مهندسی و تکنولوژی ۳۱۸۰۰ پوند -
     معماری ، ساختمان و برنامه ریزی ۲۹۳۰۰ پوند -
     پرستاری ۲۸۴۰۰ پوند -
     کامپیوتر ۲۷۱۰۰ پوند -
     فیزیک ۲۶۶۰۰ پوند -
      موضوعات مرتبط با پزشکی۲۶۶۰۰ پوند

    about 6 سال ago

  • دانشگاه های انگلستان در رتبه بندی جهانی ۲۰۱۸

    کمبریج و آکسفورد به عنوان معتبرترین دانشگاه های انگلستان در رتبه بندی جهانی ۲۰۱۸ نامگذاری شده اند

    :از دیگر دانشگاه های برتر انگلستان در رتبه بندی سال ۲۰۱۸ عبارتند از

     

    University College London (هجدهمین دانشگاه برتر جهان)

     Imperial College London (بیستمین دانشگاه برتر جهان)

     London School of Economics (بیست و پنجمین دانشگاه برتر جهان)

    رتبه بندی جهانی ۲۰۱۸ بر اساس بزرگترین نظرسنجی نظری مطبوعاتی دانشگاهیان برجسته در جهان و دانشمندان برتر جهان برای بهترین روش تحقیق و تدریس بر مبنای تجربه خودشان است

     

    about 6 سال ago

  • مزایای تحصیل در دبیرستان ها، کالج ها و دانشگاه های انگلستان

    • زمانی که شما فارغ التحصیل دانشگاه های این کشور باشید از لحاظ پیشنهاد شغلی و شرایط بعد از فارغ التحصیلی موقعیت مناسبی در ایران و ارو پا خواهید داشت.
    • تحصیل در کشوری انگلیسی زبان شرایط سهل تری را برای شما متقاضی محترم فراهم میکند.
    • تحصیل در کشور انگلستان در مقایسه با سایر کشورها کوتاهتر میباشد.
    • تحصیل در این کشور بر طبق آخرین متدهای آموزشی دنیاست و این نشان از آن است که شما وقت و هزینه خود را صرف کشور با ارزشی نموده اید که مدارک اخذ شده از آن، مورد تایید ایران و دیگر کشور های جهان میباشد.
    • ورود به کالج ها و دانشگاه های کشور انگلستان با آزمون ورودی و کنکور همراه نمیباشد و این خود مزیتی بسیار قابل اهمیت است.
    • شما پس از شش ماه حضور در کشور انگلستان میتوانید از خدمات بهداشتی و درمانی آن بصورت رایگان استفاده نمایید.

    در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر مفتخراست با داشتن کادری مجرب از وکلای با تجربه خویش راه ورود به کالج ها و دانشگاه های انگلستان را برای شما هموار کند. همکاران ما از ابتدا تا انتها در باب تحصیل در انگلستان ، ویزای تحصیلی انگلستان جهت اخذ ویزا ، رزو خوابگاه ، ترانسفر فرودگاهی در خدمت شما دوست و هموطن فهیم میباشند، تا بتوانید آگاهانه تصمیم گیری نمائید و مسیری روشن را برای آتیه خود ترسیم کرده و انتخاب نمائید. توجه داشته باشید که ویزا شدن در سفارت انگلستان با توجه به سیستم امتیاز بندی که تعریف شده است، نیازمند به چیدمان و دقت خاصی دارد که نهایتا به ویزا شدن فرد منتهی گردد.

    about 6 سال ago

  • تحصیل در رشته های غیر پزشکی یا تحصیلات عالیه دانشگاهی در کشور انگلستان

    تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی نیازمند داشتن حداقل آیلتس 5 یا 5.5 میباشد. برخلاف اکثرکشورهایی که دوره ی کارشناسی را 4 ساله برگزار میکنند، این مورد در کشور انگلستان متفاوت و فرد سه ساله میتواند موفق به اخذ مدرک کاشناسی گردد. شخص دانشجو  مجوز به همراه بردن خانواده خویش را در این مقطع تحصیلی نخواهد داشت . دانشجو در حین تحصیل اجازه کار پارت تایم، حدودا 10 ساعت در هفته را دارد که با توجه به هزینه های زندگی که ماهی حدودا 800 تا 1000 پوند میباشد شما میتوانید نیمی از هزینه های زندگی خویش را فراهم نمائید.

    کشور انگلستان یکی از بهترین گزینه ها در جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد می باشد . طول دوره ی کارشناسی ارشد یکساله و جهت پذیرش نیازمند داشتن آیلتس 6 یا 6.5 خواهید بود. همچنین شما با تحصیل در این کشور  با توجه به سطح بالای آموزش در این کشور میتوانید آینده ای روشن را در ذهن خویش ترسیم کنید. حال اگر شما موفق به اخذ آیلتس مورد نظر نشده باشید میتوانید از دوره های شش ماهه Pre-Master  در این کشور که با آیلتس 5.5  برگزار میشود بهره مند شوید.  فرد دانشجو در این دوره یکساله، اجازه  20 ساعت کار در هفته را دارد و بواسطه ی ویزای تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد شما میتوانید خانواده خویش را به عنوان همراه با خود ببرید. ناگفته نماند که همراه شما نیز اجازه کار تمام وقت را در کنار شما در این کشور خواهد داشت.

    تحصیل در انگلستان در مقطع دکترا نیز در مقایسه با سایر کشور ها بجای 4 تا 5 سال در کشور انگلستان بیشتر از 3 سال نخواهد بود. چنانچه شما فارغ التحصیل دانشگاه های کشور انگلستان یا خارج از این کشور باشید میتوانید جهت اخذ پذیرش جهت مقطع دکترای کشور انگلستان اقدام نمایید. فرد برای پذیرش مقطع دکترا نیازمند داشتن نمره زبان آیلتس 6.5 میباشید. افرادی که پروپوزال یا استاد راهنمای خویش را هنوز مشخص نکرده اند میتوانند در بدو ورود از دوره های Pre-PhD استفاده نمایند و پس از گذراندن دوره های شش ماهه و قوی کردن دانش مقاله نویسی خویش مقطع دکترا را به نحو احسن پشت سر گذارند. در ضمن دانشجویان در 90 درصد مواقع با تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در کشور انگلستان بواسطه آشنائی با اساتید، میتوانند از بورسیه های تحصیلی مختلف برای مقطع دکترا  بهره مند شوند.

    متذکر میشوم که هزینه ی تحصیل در دانشگاه های کشور انگلستان سالیانه 10.000 تا 15.000 پوند متغیر میباشد. پروسه اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ها و مدارس انگلستان توسط موسسه حقوقی توسعه گران که در صدر موسسات حقوقی ایران قرار دارد با گارانتی کامل امکان پذیر است.

    about 6 سال ago

  • شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در انگلستان

    بریتانیای کبیر از کشورهای اروپای غربی که از چهار ایالت تشکیل شده است و این ایالت ها عبارتند از : انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی. که اساسا کشور انگلستان خود از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز مرز مشترک دارد. پایتخت کشور انگلستان شهر لندن میباشد. دقت داشته باشید که انگلستان از کشورهای اتحادیه اروپا، ولی عضو پیمان شینگن نیست. از شهر های معتبر و مطرح این کشور میتوان به شهر های لندن، بیرمنگام، منچستر، لیور پول و لیدز و … اشاره کرد. انگلستان کشوری با آب و هوای معتدل که جمعیتی حدود 53 میلیون و پانصد هزار نفر در این کشور زندگی میکنند. این کشور بدلیل داشتن ثبات بالا در امر اقتصاد فرصت های شغلی مناسبی را برای افراد فراهم کرده است و به همین دلیل سالیانه افراد بسیاری جهت تحصیل و کار وارد این کشور میشوند.

    نظام آموزشی انگلستان بر حسب سن به چهار مرحله تقسیم بندی میشود که گذراندن دوره های آموزش ابتدائی و متوسطه برای دانش اموزان اجباری میباشد. توجه داشته باشید که این سیستم آموزشی در انگلستان، ولز، ایرلند شمالی با اسکاتلند متفاوت است. این نوع ویزای تحصیلی با نام tier4 child   شناخته میشود که برای سنین زیر 17 سال میتوان اقدام نمود، جهت اقدام برای این ویزا شخص نیازمند داشتن دانش زبان خاصی از جمله آیلتس یا تافل نمیباشد.

    ما در این مطلب به بررسی شهریه تحصیل در انگلستان در مقاطع مختلف می پردازیم. توجه داشته باشید که تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان نیز برای برخی دانشگاه  های این کشور امکان پذیر است ولی معمولاً سفارت این کشور برای صدور ویزا مدرک زبان آیلتس را لازم می داند. تحصیل در انگلستان به صورت رایگان نیست به جز اینکه شخص بتواند بورسیه تحصیلی یا فاند تحصیلی انگلستان را بگیرد. تحصیل رایگان در اتریش ، آلمان، نروژ و فرانسه امکان پذیر است. نکته دیگر اینکه افراد متقاضی تحصیل باید حساب هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان را نیز داشته باشند که این هزینه ممکن است نسبت به کشورهای دیگر بیشتر باشد.

    about 6 سال ago

  • بیشترین تنوع رشته ای در جهان

     

    آیا می دانید بریتانیا بیشترین تنوع رشته ای در جهان با بیش از26000 رشته داراست.پس تحصیل در انگلستان طیف وسیعی از رشته ها را شامل می شود. مثلاً تحصیل مدیریت در انگلستان شامل صدها ترکیب رشته ای متفاوت می شود.تحصیل در انگلستان به عنوان انتخاب اول بسیاری از دانشجویان برتر دنیا تبدیل شده است.یکی از علتهای آن تنوع رشته ای بسیار بالای بریتانیا می باشد.برای انتخاب رشته تحصیلی خود ابتدا باید رشته خود را به ما بگوئید و رشته ای که مورد علاقه شماست نیز باید تعیین شود.حالا با توجه به کیفیت رشته های تحصیل و بازار کار و علاقه شما تنها تیم مشاوره حرفه ای اعزام دانشجو به انگلستان در ایران یعنی موسسه علم گستر کاوه شما را به مسیر تحصیل مناسب راهنمایی می کند.

    انتخاب رشته تحصیلی در انگلستان کاری با ظرافت بسیار بالاست برای همین می بایست بسیار بسیار هوشیار باشید .و با چک کردن دقیق رشته ها و همینطور با چک کردن هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان احترام به انتخاب رشته مناسب نمایید.

    برای گرفتن وقت مشاوره حرفه ای و رایگان تحصیل در انگلیس با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.

    about 6 سال ago

  • مقایسه تحصیل در انگلستان و تحصیل در کانادا

    مزایای تحصیل در انگلستان

    عنوان خبر: مقایسه تحصیل در انگلستان و تحصیل در کانادا

    خیلی از خانواده های محترم با ما تماس می گیرند که کانادا را انتخاب کنیم یا انگلستان را، جواب این سوال کاملا مشخص هست.

    مقایسه تحصیل در کانادا و تحصیل در انگلستان بی احترامی مطلق به انگلستان است به دلایل زیر:

    1. اعتبار دانشگاه های انگلستان: کافی است رنکینگ دانشگاه های انگلستان را چک کنید. اگر سایت QS یا معتبر ترین سایت رنکینگ دنیا را چک کنید در 20 دانشگاه برتر دنیا انگلستان 5 نماینده دارد، اما کانادا هیچ نماینده ای ندارد و اگر در 100 دانشگاه برتر دنیا جستجو کنیم کانادا 3 نماینده دارد اما بریتانیا بیش از 20 نماینده دارد. یعنی بیش از 20% دانشگاه های برتر دنیا در بریتانیا واقع شده است اما در کانادا فقط 3% دانشگاه های برتر دنیا واقع شده است. پس اصلا اعتبار مدرک قابل قیاس نیست.
    2. زمان تحصیل: دوره های تحصیلی در انگلستان کوتاه تر از کاناداست و نکته اینجاست که شما مینیموم دو سال از عمرتان را تا انتهای فوق لیسانس و بیش از 4 سال از عمرتان را در پزشکی ذخیره می کنید.

    دوره لیسانس : در انگلستان 3 سال و در کانادا مینیموم 4 سال است.

    دوره فوق لیسانس : در انگلستان 1 سال و در کانادا مینیموم 2 سال است.

    دوره دکتری: در انگلستان 3 سال و در کانادا مینیموم 4 سال است.

    دوره پزشکی: در انگلستان 5 سال و در کانادا مینیموم 10 سال است.

    1. هزینه های تحصیل: با توجه به زمان تحصیل هزینه های تحصیل در انگلستان خیلی کمتر از کانادا میشود.فرض کنید می خواهید مهندسی عمران بخوانید انتهای سال چهارم شما مهندس شده اید و سال پنجم و ششم شما با کار در انگلستان  به درآمد هم می رسید اما در کانادا شما سال پنجم و ششم نه تنها پول به دست نمی آورید بلکه پول هم خرج میکنید.پس تصمیم با شماست انگلیس و کانادا اصلاً قابل قیاس نیستند و با فاصله انگلستان بهتر است.
    about 6 سال ago

  • تحصیلات دانشگاهی

    تحصیلات دانشگاهی

    شروع سال تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اول اکتبر (دهم مهرماه) است. هر سال تحصیلی شامل سه ترم پاییزه ، زمستانه و بهاره است. طول دوره کارشناسی در اکثر رشته ها سه سال و در بعضی موارد چهار سال است .تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد به دو صورت امکانپذیر است:

    الف :Course که درس و تحقیق با هم انجام می گیرد.

    ب :Research تنها بر اساس تحقیق.

    در حالت اول، دانشجو معمولا به مدت دو  ترم تحصیلی در کلاس حضور یافته، بعد از موفقیت در امتحانات کتبی پروژه کوتاه مدتی را برای دریافت مدرک کارشنا سی  ارشد انتخاب کرده و به پایان می رساند. در حالت دوم کلاس درس وجود ندارد بلکه دانشجو از ابتدا باید با کمک استاد راهنما یک پروژه تحقیقی را به اتمام برساند.

    دوره کارشناسی ارشد (course) معمولا بین یک تا یک و نیم سال بسته به نوع رشته و دانشگاه به طول می انجامد. شروع دوره کارشناسی ارشد از طریق (course) اول اکتبر هر سال است، لذا دانشجویانی که علاقمند به ادامه تحصیل به این صورت هستند باید برنامه خود را به گونه ای تنظیم نمایند که قبل از شروع سال تحصیلی در انگلستان باشند . دوره کارشناسی ارشد (Research) معمولا دو ساله است.

     

     علاقه مندان به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد می توانند با یک سال تحقیق موفق به اخذ مدرک M.Phil گردند .

     

    about 6 سال ago

  • بهترین دانشگاههای انگلستان

    با توجه به تعداد دانشگاههای انگلستان در جدول رنکینگ بهترین دانشگاههای جهان می توان گفت معتبر ترین کشور جهان برای ادامه تحصیل کشور انگلستان است. درباره بهترین دانشگاههای جهان ذکر این نکته کافی است که بیش از 30 دانشگاه از 100 دانشگاه برتر دنیا در بریتانیا قرار دارد. وقتی صحبت از بهترین دانشگاههای انگلستان میشود.همه سریعاً به دانشگاههای آکسفورد و کمبریج و امپریال کالج اشاره می کنند.اما ذکر این نکته مهم است که دو نوع  انتخاب رشته برای تحصیل در انگلستان وجود دارد

    1. انتخاب بر اساس اعتبار دانشگاه:ذکر این نکته مهم است که تمامی دانشگاههای انگلستان معتبر می باشند اما خوب معتبر ترین دانشگاههای بریتانیا شامل کمبریج ،آکسفورد،امپریال کالج،یوس ال، لاندن اسکول اف اکونومیکس،بریستول،بث، منچستر،.....می باشد.
    2. انتخاب بر اساس اعتبار رشته: این روش بهترین روش انتخاب رشته است به طور مثال اگر میخواهید رشته مدیریت بخوانید می توانید براساس اعتبار دانشگاه وارد دانشگاه کمبریج شوید اما اگر بخواهید بر اساس رنکینگ مدیریت دانشگاه خود را انتخاب کنید حتما اناتخاب اول شما لاندن بیزنس اسکول خواهد بود.
    3. انتخاب بهترین دانشگاه های انگلستان کار بسیار بسیار تخصصی ای می باشد.لذا قبل از هر اقدام باید حتما یک مشاوره بسیار کامل با تیم کاملا حرفه ای علم گستر کاوه داشته باشید سپس اقدام به انتخاب کنید.
    about 6 سال ago

  • تحصیل در انگلستان بدون مدرک آیلتس

    تحصیل در انگلستان بدون مدرک آیلتس

    about 7 سال ago

  • Kingston University London



    دانشگاه کینگستون یک موسسه آموزش عالی است که در ۲۶ آوریل ۱۹۹۳ بر اساس مصوبه شورای سلطنتی دولت و تحت نظارت قانون اصلاحات آموزشی مصوبه ۱۹۸۸ (ERA) و مصوبه آموزش عالی در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد. این دانشگاه یک موسسه خیریه آزاد به شمار میرود که تحت نظارت و شرایط ERA قرار دارد. دانشگاه کینگستون به عنوان یک موسسه خیریه آزاد، تحت مقررات HEFCE و مطابق با مصوبه موسسات خیریه در سال ۲۰۰۶ فعالیت میکند.

     

    این دانشگاه در شهر کینگستون تایمز، شهر شلوغی در کنار رودخانه واقع در مرز لندن و ساری قرار دارد که ۲۵ دقیقه با قطار تا مرکز لندن فاصله است

     هیئت علمی دانشگاه کینگستون، در پنج دانشکده تقسیم شده اند. در هر دانشکده، مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین تحقیق و پژوهش در زمینه های مرتبط ارائه میشود.

     

      • دانشکده هنر، معماری و طراحی

      •  دانشکده هنر و علوم اجتماعی

      •  دانشکده حقوق و بازرگانی

      • دانشکده علوم بهداشت، درمان و مراقبتهای اجتماعی

      • دانشکده علوم، مهندسی و محاسبات

     

    تعداد دانشجویان دانشگاه کینگستون در سال ۲۰۱۲:

    ۱۸,۸۹۹ دانشجو در مقطع لیسانس و دوره های قبل از لیسانس (Foundation),4,206 دانشجو در مقطع فوق لیسانس

    ۱۹,۲۶۴ دانشجوی تمام وقت و ۳۸,۴۱ دانشجوی پاره وقت

    ۲۰,۶۳۶ دانشجو از کشورهای اتحادیه اروپا و انگلستان ,۲۴,۶۹ دانشجواز سایر کشورها

     

    دانشگاه کینگستون در صدر جدول مشاغلی که توسط فارغ‌التحصیلان راه‌اندازی شده

     

    بر اساس آخرین گزارش آموزش عالی‌ و برسی‌ تامل کسب و  کار و ارتباطات، دانشگاه کینگستون مانند سنگفرشی‌ است برای فارغ التحصیلان در زمینه کارآفرینی . تحقیقات سالانه نشان داده است که در سال ۲۰۱۰/۲۰۱۱ دانشگاه کینگستون در مقایسه با سایر موسسات آموزش عالی‌ در انگستان دارای بیشترین تعداد دانشجویانی بوده است که کمپانی‌های خود را راه اندازی کردند.
    با ۱۷۹ کمپانی راه اندازی شده توسط فارغ تحصیلان دانشگاه کینگستون,این دانشگاه در صدر جدول در سال تحصیلی‌ گذشته بوده و تفاوت قابل توجهی‌  با نزدیکترین رقیبان خود در رتبه بندی (۱۹ مرتبه بالاتر) دارد. علاوه بر این ، کینگستون در زمینه استخدام کارمند توسط مشاغل راه‌اندازی شده رتبه اول را در رتبه بندی‌های سال های ۲۰۱۰/۱۱ و ۲۰۰۹/۱۰ ، و در زمینه سطح درآمد این مشاغل در سال ۲۰۱۰/۱۱ دومین رتبه را کسب کرده است.
    رئیس موسسه آموزش - Martha Mador می‌گوید: دانشگاه کینگستون در ۹ سال اخیر نقش بسیارحمایت کننده‌ای در زمینه کار آفرینی داشته است, که از طریق برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف آموزشی و رقابتی کسب شده بر اساس تحقیقات قوی در مرکز تحقیقات کسب و کار در مدرسه تجارت این دانشگاه به دست آمده است.

     

    این دانشکده با بیش از ۲۳۰۰۰ دانشجو در دوره های تمام وقت و نیمه وقت، یکی از بخش های مهم دانشگاه کینگستون و بزرگترین مرکز آموزش عالی در جنوب غرب لندن به شمار می رود. ۴ کمپس این دانشکده در شعاع چهار مایلی کینگستون و در نزدیکی مرکز شهر تیمز واقع شده اند که ۲۵ دقیقه تا مرکز لندن فاصله دارد. دانشکده کینگستون از جمله موفق ترین دانشگاه های انگلستان بوده و همواره در صدر سازمان های منتخب دانشجویان قرار دارد، آموزش کیفی این دانشکده بسیار معروف است و در عرصه پژوهش روندی رو به رشد دارد.

    این دانشکده طیف وسیعی از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه کرده، و حوزه های مختلف مرتبط با تجارت و مدیریت از جمله،  بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، حسابداری و امور مالی، فن آوری اطلاعات تجارت و AMBA  معتبر دوره های تمام وقت و پاره وقت MBA خود را تحت پوشش  قرار می دهد.

    دانشکده تجارت کینگستون شهرت بسیاری در ارائه دروس پایه اول و پیشنیاز داشته و می تواند با برنامه های پایه ای و اصولی خود زمینه لازم را جهت فعالیت های حرفه ای آینده تان فراهم کند

       • طیف وسیع رشته های کارشناسی

    دانشکده تجارت کینگستون با ایجاد یک محیط تحصیلی حمایتی مناسب و ارائه طیف وسیعی از مدیریت عمومی و دروس تخصصی این رشته، امکان ارتباط با آخرین پیشرفت های صورت گرفته در رشته مورد علاقه دانشجویان را فراهم کرده و آن ها را برای مواجه شدن با فرصت های آینده شغلی خود، آماده می سازد.

       • طیف وسیع رشته های کارشناسی ارشد

    اگر شما به دنبال ادامه تحصیل و پیشرفت آن تا درجه دکترای پژوهش هستید، این دانشکده می تواند فرصت مطالعه رشته تخصصی مورد علاقه تان را در زمینه تجارت و یا مدیریت، در اختیار شما قرار دهد.

       • دوره پژوهش و دکترا

    این دانشکده خدمات مختلفی از جمله دوره های کوتاه مدت و آموزش کار محور را به افراد و شرکت ها ارائه می دهد.

     

     

    دانشگاه کینگستون دارای ۵ کمپس می‌باشد که هر کدام از آن ها مشخصات خاص خود را دارند اما همگی از محیطی دوستانه وصمیمی ,امکانات رفاهی و معماری مدرن برخوردار می باشند

     

     Penrhyn Road

     

    مرکز اصلی‌ فعالیت دانشجویان از تمامی‌ کمپس‌های دانشگاه  در این کمپس  واقع در کینگستون می‌باشد.

    این کمپس دارای مرکز بهداشتی و ورزشی بوده و دانشجویان رشته‌های  هنر، علوم اجتماعی، مهندسی‌ عمران،  سیستم های کامپیوتری و اطلاعات, پرتونگاری در این کمپس واقع هستند.

     

     

    Kingston Hill

                                                                                                                                               

    این کمپس, یک کمپس مدرن و کوهستانی است که ۳ مایل تا  مرکز شهر کینگستون  فاصله دارد.  دانشجویان رشته‌های تجارت، حقوق، موسیقی‌، مراقبت‌های بهداشتی اجتماعی  در این کمپس واقع هستند

     

     

    Knights Park 

     

    این کمپس محیطی‌ بسیار راحت و صمیمی‌ دارد .بودن این کمپس در کنار رودخانه و طبیعت زیبای اطراف آن محیطی‌ مناسب برای دانشجویان رشته‌های هنری فراهم می‌‌آورد، بنابرین دانشجویان رشته‌های معماری ، هنر و طراحی در این کمپس مشغول به تحصیل می‌‌باشند

     

    Roehampton Vale 

     

    Roehampton Vale یک ساختمان مدرن نزدیک به Richmond Park می باشد. این کمپس دارای امکانات بسیار پیشرفته‌ای می‌باشد که مخصوص دانشجویان رشته‌های مهندسی‌ طراحی شده است که تجربیات فنی‌ حرفه‌‌ای با ارزشی را برای آنها مهیا می‌کند.

     

     

    St George’s

     

    رشته‌های مربوط به مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی در دانشگاه کینگستون با همکاری دانشگاه  George’s  University of London (SGUL) St  برگزار میشود.بنابرین برخی‌ از دانشجویان این رشته‌ها در کمپس St George’s واقع در جنوب غربی لندن به تحصیل می‌پردازند.

     

    لینک : http://www.kingston.ac.uk/

     

    about 9 سال ago

  • Queen Mary

     
    دانشگاه Queen Mary یکی از برجسته ترین مؤسسات آموزش عالی است .
     
    این دانشگاه حدود ۱۶۹۰۰ دانشجو و ۳۰۰۰ کارمند دارد با بودجه ای معادل سالانه ۳۰۰ میلیون پوند .
     Queen Mary یکی از بزرگترین دانشگاه های لندن است . این دانشگاه دارای طیف گسترده ای از رشته ها در زمینه های مختلف مثل علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، حقوق ، پزشکی و دندانپزشکی و علوم و مهندسی است.   
    دانشگاه Queen Mary در شرق لندن و در یکی از بهترین و زیباترین مناطق لندن واقع است.   
     
    تحقیقات انجام شده در Queen Mary دارای بالاترین کیفیت است که این از طریق استخدام بهترین افراد دانشگاهی در این رشته ها از سراسر جهان است  .
    در پی تازه ترین نتایج RAE کیفیت تحقیقات این دانشگاه در رتبه یازدهم قرار دارد.  
      Queen Mary یک تجربه یادگیری با کیفیت بالا و مهیج را برای دانشجویان ارائه می دهد که این کیفیت بالای آموزش الهام گرفته شده از تحقیقات این دانشگاه در دنیای پیشرو است  
     
    این دانشگاه در ۵ سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون پوند برای ارائه امکانات به دانشجویان - کرده است که منجر به ایجاد یک محیط یادگیری استثنایی شده است.  
    در تازه ترین نظرسنجی National Student Survey ، ۸۸ درصد از دانشجویان ابراز رضایت کلی از این دانشگاه داشته اند که ۵ درصد بالاتر از میانگین ملی و در میان دانشگاه های بزرگ لندن است .
     
    Queen Mary دارای ۵ ساختمان در لندن است. 
     ساختمان اصلی این دانشگاه در شرق لندن و در منطقه Mile End قرار دارد. 
     این دانشگاه با مرکز لندن فقط چند دقیقه فاصله دارد. 
     حمل و نقل عمومی به این دانشگاه ها بسیار راحت است. 
      این دانشگاه ها به ایستگاه مترو نزدیک هستند. 
     
     
    ساختمانهای دانشگاه 
     
    Mile End
     
    این ساختمان ، ساختمان اصلی Queen Mary است . اکثر مدارس آکادمیک و چند سالن تئاتر ، کتابخانه اصلی و خدمات اداری در این ساختمان می باشد.   
    رشته های این ساختمان : علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، علوم و مهندسی 
     
    Whitechapel 
     
    پردیس Whitechapel مرکز اصلی برای مدرسه پزشکی و دندانپزشکی است و شامل مؤسسه Blizard ، مؤسسه آموزشی علوم بهداشت ، کتابخانه پزشکی Whitechapel و مؤسسه دندانپزشکی و بیمارستان سلطنتی لندن است.
     
    Charterhouse Square
     
    Charterhouse Square مقر تحقیقات پزشکی برای مؤسسه طب پیشگیری Wolfson می باشد.   
    سالن محل - برای دانشجویان پزشکی نیز وجود دارد  
     
    West Smithfield
     
    ساختمان West Smithfield که شامل بیمارستان St Bartholomew و کتابخانه پزشکی West Smithfield می باشد این ساختمان مرکز قلب و عروقسرطان اپیدمیولوژی و امکانات تحقیقاتی بهداشت عمومی است .
     
    Lincoln's Inn Fields 
     
    این ساختمان مرکز اصلی حقوق می باشد . این مکان محل جدیدی برای CCLS و یک پایگاه آموزشی LLM و تحقیقات کارشناسی ارشد است.
     
     
    برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
     
     
     
    about 9 سال ago

  • City University London

     
    دانشگاه City لندن یکی از محبوب ترین دانشگاه های انگلستان برای دانشجویان بین المللی و کارکنان است . دانشجویان بین المللی دانشگاه از حدود ۱۶۰ کشور جهان به این دانشگاه می آیند و دانشگاه محیط یادگیری با نشاطی را برای ادامه تحصیل فراهم می کند .
     
    در این دانشگاه طیف وسیعی از رشته ها مانند مهندسی ، ریاضیات ، انفورماتیک ، هنر ، علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، حقوق ، بهداشت و تجارت ارائه می شود. کارمندان ، اساتید و دانشگاهیان این دانشگاه از بیش از ۵۰ کشور دنیا از جمله انگلستان ، امریکا ، استرالیا ، هند ، یونان ، آلمان ، برزیل ، چین ، اسپانیا، ایتالیا و صربستان به این دانشگاه آمده اند . موسسه علم گستر کاوه بعنوان نماینده اصلی دانشگاه در ایران مشغول به فعالیت میباشد.محل اصلی این دانشگاه در مرکز یکی از مهیج ترین شهرهای جهان می باشد . موفقیت دانشجویان در تحصیل و همچنین موفقیت آن ها در بازار کار بعد از فارغ التحصیلی باعث شده است که این دانشگاه یک انتخاب ایده آل برای دانشجویان باشد و همواره درصد بالایی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در مشاغل خوب مشغول به کار می شوند .این دانشگاه در رشته های مدیریت جزء ۳ دانشگاه برتر انگلستان میباشد.
     
     
     
    • دانشگاه City تنها دانشکاه بین المللی است که دارای هیئت علمی , اساتید و کارکنان با تجربه می باشد که به دو اصل مهم تعهد دارند : 
    • برتری علمی
    •  تمرکز بر کسب و کار حرفه ای
    • City جز ۵ درصد دانشگاه های برتر در جهان است.
    • از نظر استخدام فارغ التحصیلان جز ۱۰ دانشگاه انگلستان می باشد.
    دانشگاه City مجهز به کتابخانه وسیع و گسترده که دارای یارانه های شخصی , دسترسی راحت به اینترنت , استفاده از کتاب های مرجع و …
    برای اخذ پذیرش و گرفتن مشاوره با ما در تماس باشد
     
     
     
    about 9 سال ago

  • University of Essex

     
    کمپوس اصلی دانشگاه Essex در شهر Colchester در فاصله ۶۹٫۷ مایلی مرکز شهر لندن واقع شده است. فاصله این دانشگاه تا مرکز لندن ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه می باشد.
     
    بی شک یکی از ممتازترین و باسابقه ترین دانشگاههای انگلستان، دانشگاه Essex می باشد.این دانشگاه جزء ۱۰ دانشگاه برتر انگلستان در زمینه پژوهش میباشد.این دانشگاه کمپ دیگری برای رشته های تجارت در شهر Southend نیز دارد.
     
    در این دانشگاه رشته های حسابداری، بیولوژی، اکولوژی، علوم بیومولکولی و بیومدیکال، مدیریت تجارت، علوم کامپیوتر، کامپیوتر و شبکه ها، اقتصاد، الکترونیک و مخابرات، زبان و دستور زبان انگلیسی، دروس اروپایی، درام، دروس فیلم سازی، علوم سلامتی جامعه، تاریخ، تاریخ هنر، علوم انسانی، حقوق انسانی، دروس آمریکای لاتین، حقوق، ادبیات انگلیسی، ریاضیات، زبان های مدرن، هنرهای نمایشی،فلسفه، سیاست، روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیت بدنی و ورزش و تئاتر همراه با گرایشهای متعددشان در مقاطع BSc، BA، MSc، MA، Mphil و (Mphil/PHD) موجود می باشد.
     
    ذکر این نکته ضروری است که موسسه علم گستر کاوه این افتخار را دارد که برای تمامی رشته های موجود در کلیه مقاطع این دانشگاه اقدام به اخذ پذیرش رایگان می نماید. برای بهره مندی از مشاوره تخصصی و اخذ پذیرش رایگان موسسه علم گستر کاوه در رابطه با گرایش های مختلف رشته های تحصیلی ذکر شده و همچنین مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش و اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه Essex  با ما در تماس باشید.
     
     
     
     
    about 9 سال ago

  • University of Westminster

    دانشگاه وست مینیستر در قلب شهر لندن واقع شده است. این دانشگاه دارای ۴ کمپ دانشگاهی مختلف در محله های مختلف لندن می باشد.

    کمپ های دانشگاه در محله های Marylebone در مرکز لندن، Harrow در شمال غربی لندن، Cavendish در جنوب شرق لندن و Regent در شمال لندن واقع شده اند. این دانشگاه دارای بیش از ۲۳٫۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد که از این حیث دومین دانشگاه پرجمعیت کشور انگلستان محسوب می شود.

    دانشگاه وست مینیستر در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی از تجمیع چندین دانشگاه به وجود آمد و در آن تاریخ در جدول رنکینگ دانشگاههای انگلستان به علت نوپا بودن حایز رتبه خوبی نبود. از آن تاریخ تا امروز این دانشگاه با به کارگیری استادان توانمند از دانشگاههای معتبر انگلستان و تجهیز نمودن آزمایشگاهها و فضاهای علمی دانشگاه توانسته است رتبه علمی خود را به طور قابل ملاحظه ای ارتقاء بخشیده و این ارتقای درجه علمی روز به روز مسیر خود را تندتر می پیماید.بطور مثال میتوان اشاره کرد دانشگاه وستمینیستر در رشته ی عکاسی دانشگاه نخست انگلستان و در دپارتمان معماری هنری جزء سه دپارتمان برتر انگلستان میباشد ، منحصرا موسسه علم گستر کاوه پذیرش این دانشگاه را برای دانشجویان مستعد ایرانی متقاضی ادامه تحصیل در انگلستان اخذ مینماید.

    مزیت دیگر دانشگاه وست مینیستر شروع کردن کلاسها در دو دوره زمانی (September مهرماه) و (January دی ماه) می باشد و همچنین واقع بودن این دانشگاه در شهر لندن از مزایای قابل توجه آن می باشد. دانشگاه وست مینیستر دارای رشته های حسابداری، معماری، هنر و طراحی، بیوشیمی و میکروبیولوژی، علوم بیولوژی، علوم بیومدیکال، بیوتکنولوژی، تجارت و مدیریت، طب مکمل، کامپیوتر، ساختمان، الکترونیک، انگلیس، مد، علوم انسانی، زبان های خارجی، حقوق، رسانه، موسیقی، عکاسی، علوم بازرگانی، روانشناسی، علوم اجتماعی و سیاسی، توریسم همراه با گرایشهای متعددشان در مقاطع BSc، BA، MSc، MA، Mphil و Mphil/PHDمی باشد. موسسه علم گستر کاوه با افتخار اقدام به اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه وست مینسیتر می نماید. برای بهره مندی از مشاوره تخصصی و اخذ پذیرش رایگان موسسه علم گستر کاوه در رابطه با گرایشهای مختلف رشته های تحصیلی ذکر شده و همچنین مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش و اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه Westminster با ما تماس بگیرید.

     

    برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد

    لینک : https://www.westminster.ac.uk/

    about 9 سال ago