تحصیل در دانشکده هنر بریستول


about 5 سال ago


دانشکده هنر

دلایل بسیاری برای انتخاب دانشکده هنر بریستول وجود دارد، اما مهم ترین آن ها تنوع و کیفیت رشته هایی است که در آن ارائه می شود، از باستان شناسی ماقبل تاریخ گرفته تا سینمای آوانگارد (پیشرو)،  که تنوع زمینه ها و ساختار آموزشی آن ها با بهترین و جدید ترین روش ها  توسط محققینی برجسته، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. آنها نهایت کوشش خود را می کنند تا تعداد دانشجویان را در کلاس ها محدود نگاه داشته تا برای بهره مندی هرچه بیشتر دانشجویان از سیستم آموزشی خود، بهترین ابزار و امکانات را دراختیار آن ها قرار دهد. 

دانشکده و گروه های آموزشی

این دانشکده هنری، یکی از بزرگترین و متنوع ترین دانشکده های دانشگاه بریستول محسوب می شود، و از نظر اداری دارای سه دانشکده متشکل از 14 گروه آموزشی و تعدادی از مراکز تحقیقاتی است که طیف گسترده ای از رشته های هنر و علوم انسانی را تحت پوشش خود می دهد. سطح عالی پژوهش ها  در دانشکده هنر بریستول دارای اعتبار بین المللی بوده و دانشجویان خارج از کشور و اروپا و همچنین بریتانیا را به خود جذب می کند.

دانشکده هنر

علاوه بر این دانشگاه، شهر و منطقه بریستول، فرصت های بی نظیری را برای تفریح و سرگرمی دانشجویانی که نیاز به استراحت و فراغت از تحصیل دارند، فراهم می کند. خلاصه این که، این مکان کاملاً به درد کار و زندگی می خورد. اگر در پی  تحصیل در این دانشکده هستید، امیدواریم شما را تشویق کرده باشیم که دقیق تر این صفحات را مطالعه کنید و چنانچه در این دانشکده تحصیل می کنید، اوقات چالش انگیز و درعین حال  فوق العاده ای را در دانشکده هنر بریستول برایتان آرزو می کنیم.

گروه هنر یکی از سه گروه آموزشی در دانشکده هنر است. 

سه رشته در حوزه های باستان شناسی و مردم شناسی، نمایش، موسیقی و فلسفه در این دانشکده تدریس می شود که شامل موضوعات پژوهشی دانشگاهی مانند علم، دانش و واقعیت، و کاربردپذیری، مکان و فضا، استعمار، و فرهنگ قرون وسطی هستند. بخش های تشکیل دهنده این دانشکده تماماً  از فرهنگ پژوهشی فعال و پویایی برخوردار بوده و در عرصه های ملی و بین المللی جایگاه والایی را به خود اختصاص داده است.  







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود