شرایط تحصیل در دانشگاه لیدز انگلستان


about 6 سال ago


دانشگاه لیدز در شهر لیدز انگلستان برای تحصیل در انگلستان قرار دارد.این دانشگاه در سال 1904 تاسیس شده و یک دانشگاه بین المللی محسوب می شود.

دانشگاه‌های بزرگ در جذب دانشجویان و تأمین انتظارات آنان بسیار بهتر از دانشگاه‌های کوچک برای تحصیل در انگلستان عمل می‌کنند. اما در این میان دانشگاه لیدز یک استثناء استاین دانشگاه بین دانشجویان همواره یکی از محبوب‌ترین دانشگاه‌ها بوده‌است. نظرسنجی ملی دانشجویی NSS نشان داده‌است که تنها چند دانشگاه وجود دارند که سطح عملکردشان به این دانشگاه نزدیک است. نتایج معتبر این نظرسنجی با وجود کاهشی ناچیز در برخی شاخص‌های سال جاری ( ۲۰۱۷ ) به این دانشگاه کمک کرده‌است تا در جدول رتبه‌بندی دانشگاهی سه پله صعود را تجربه کند و به بهترین جایگاه خود تا به امروز برسددانشگاه لیدز امسال پس از دو نامزدیِ بهترین دانشگاه سال موفق به کسب این عنوان شد.

دانشگاه لیدز در سال گذشته تنها دانشگاه  برای تحصیل در انگلستان از گروه راسل Russell Group بود که توانست در نظرسنجی کیفیت آموزش و نیز تجربه دانشجویی، در جمع بیست دانشگاه برتر بریتانیا قرار گیردنام دانشگاه لیدز همچنین در میان صد دانشگاه برتر جهان به چشم می‌خورددر رشته‌های زبان انگلیسی، آموزش، ارتباطات و مطالعات رسانه، جغرافیا و زمین‌شناسی، لیدز جزء پنجاه دانشگاه برتر جهان است.

بیش از هشتاد درصد از پژوهش‌های این دانشگاه که در سازوکار بهبود کیفیت پژوهش REF 2014 مورد ارزیابی قرار گرفتند، به لحاظ کیفی در سطح عالی بین المللی و جهانی برای تحصیل در انگلستان  ارزیابی شدندنتایج این ارزیابی دانشگاه لیدز را در سی درصد از رشته‌ها، جزء ده دانشگاه برتر بریتانیا قرار داد.

دانشگاه لیدز با پنج هزار دانشجو از صدوچهل‌ویک کشور در میان بیش از سی‌هزار دانشجوی این دانشگاه، یک دانشگاه بین‌المللی به معنای واقعی کلمه  برای تحصیل در انگلستان است. برنامه‌های تحصیل در خارج از کشور این دانشگاه نزدیک به دویست گزینه است، و گستره آن از اسپانیا تا سنگاپور را پوشش می‌دهد.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود