دانشگاه کیل،بزرگترین دانشگاه انگلستان


about 6 سال ago


دانشگاه کیل به داشتن محیطی بزرگ و هیجان انگیز و زندگی دانشجویی بسیار خوب معروف است.بیشتر دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در خود دانشگاه - دارند.

دانشگاه کیلی با حدود ۲۴۰ هکتار فضای سبز در قلب انگلستان و در نزدیکی استوک (Stoke)، بزرگترین پردیس دانشگاهی کشور انگلستان را دارا می‌باشد. مسئولین این دانشگاه با ساخت دو سالن جدید در نزدیکی پردیس دانشگاه، امکانات زندگی و اشتغال را برای بیش از ده هزار دانشجو فراهم کرده ­اند. ساخت ۴۵۳ اتاق جدید مرحله اول این پروژه است که قرار است تا پاییز ۲۰۱۷ به اتمام برسد. در مراحل بعدی این پروژه ساخت تقریباً هزار اتاق دیگر و همچنین به سازی خوابگاه­های فعلی پردیس دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

پردیس دانشگاه کیلی واقع در شمال استافوردشایر (North Staffordshire)، یک پردیس روستایی است که در معماری آن بسیاری از ویژگی های معماری قرن نوزدهم از جمله در کیلی هال (Keele Hall) مشاهده می شود که قدمت آن بیشتر از ساختمان های بتنی و آجر قرمز دانشگاه مدرن است. به غیر از افزایش فزاینده تعداد ساختمان های دانشگاهی و مسکونی، امکانات دیگر دانشگاه عبارت اند از: یک رصدخانه، گالری هنر، باغ محصولات کشاورزی، مرکز اسلامی، فروشگاه، کافه و غذاخوری های متعدد. پردیس دانشگاه دارای پارک های علم و فناوری، شرکتهای تجاری و مرکز برگزای کنفرانس است. این دانشگاه دارای واحد آموزش علوم زمین می باشد.

این دانشگاه علاوه بر پاسخ گویی به بازخوردهای دانشجویی در حوزه خدمات دانشگاهی، بیش از هر دانشگاه دیگری به فارغ التحصیلان خود برای ورود به بازار کار کمک کرده ­است. برنامه تحصیلی متمایز دانشگاه کیلی که در سال ۲۰۱۲ در جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس این دانشگاه رونمایی شد، تمام فعالیت­های داوطلبانه، ورزشی و همچنین فعالیت­های علمی این دانشگاه را در بر می‌گیرددانشگاه کیلی تنها دانشگاه انگلستان است که می­تواند مقدمات کسب مجوز رسمی موسسه رهبری و مدیریت (Institute of Leadership and Management) را برای دانشجویانش فراهم کند.

در منشور دانشجویی این دانشگاه ده ویژگی فارغ ­التحصیلان عبارتند از تفکر مستقل، استنتاج اطلاعات، توانایی حل خلاقانه مسائل، ارتباط­ جمعی شفاف و درک مفاهیم اجتماعی، زیست­ محیطی و پیامدهای جهانی همه مطالعات و فعالیت­ها.

این دانشگاه همچنین جزء معدود دانشگاه­هایی است که تمام دستاوردهای فارغ ­­التحصیلانش را از طریق گزارش سالانه آموزش عالی ثبت می­کند.

سال تحصیلی در این دانشگاه برای تحصیل در انگلستان  عبارت است از دو ترم پانزده ­هفته ­ای، با تعطیلاتی در کریسمس و عید پاک. تقریباً تمام دانشجویان مقطع کارشناسی امکان یک ترم تحصیل در یکی از دانشگاه ­های همکار دانشگاه کیلی را دارند. ۹۰ درصد دانشجویان از مدارس دولتی وارد این دانشگاه می شوند و تقریباً یک ­سوم آن­ها از خانواده ­های طبقه کارگر هستند. این دانشگاه تلاش کرده ­است تا با ارائه پروژه های خاص و دوره ­های آموزشی در مدارس محلی و میزبانی یک دوره تابستانی، نرخ درخواست­های پذیرش خود را افزایش دهد. میزان ترک تحصیل در این دانشگاه کمتر از ۶ درصد، که بسیار کمتر از میانگین کشوری دوره ­های دانشگاهی است.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود