بهترین دانشگاههای انگلستان


about 6 سال ago


با توجه به تعداد دانشگاههای انگلستان در جدول رنکینگ بهترین دانشگاههای جهان می توان گفت معتبر ترین کشور جهان برای ادامه تحصیل کشور انگلستان است. درباره بهترین دانشگاههای جهان ذکر این نکته کافی است که بیش از 30 دانشگاه از 100 دانشگاه برتر دنیا در بریتانیا قرار دارد. وقتی صحبت از بهترین دانشگاههای انگلستان میشود.همه سریعاً به دانشگاههای آکسفورد و کمبریج و امپریال کالج اشاره می کنند.اما ذکر این نکته مهم است که دو نوع  انتخاب رشته برای تحصیل در انگلستان وجود دارد

  1. انتخاب بر اساس اعتبار دانشگاه:ذکر این نکته مهم است که تمامی دانشگاههای انگلستان معتبر می باشند اما خوب معتبر ترین دانشگاههای بریتانیا شامل کمبریج ،آکسفورد،امپریال کالج،یوس ال، لاندن اسکول اف اکونومیکس،بریستول،بث، منچستر،.....می باشد.
  2. انتخاب بر اساس اعتبار رشته: این روش بهترین روش انتخاب رشته است به طور مثال اگر میخواهید رشته مدیریت بخوانید می توانید براساس اعتبار دانشگاه وارد دانشگاه کمبریج شوید اما اگر بخواهید بر اساس رنکینگ مدیریت دانشگاه خود را انتخاب کنید حتما اناتخاب اول شما لاندن بیزنس اسکول خواهد بود.
  3. انتخاب بهترین دانشگاه های انگلستان کار بسیار بسیار تخصصی ای می باشد.لذا قبل از هر اقدام باید حتما یک مشاوره بسیار کامل با تیم کاملا حرفه ای علم گستر کاوه داشته باشید سپس اقدام به انتخاب کنید.






دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود