تجربه ای متفاوت در دانشگاه بنگور


about 6 سال ago


دانشگاه بنگور در شهر بنگور کشور ولز قرار دارد.این دانشگاه در کوهستانی در نزدیکی دریا ساخته شده و یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات اعطای مدارک تحصیلی در بریتانیا می باشد.

رضایت دانشجویان ازاین دانشگاه برای تحصیل در انگلستان ، چندین سال است که بزرگترین برگ برنده‌ی این دانشگاه بوده‌است. این دانشگاه برای تحصیل در انگلستان  مستمراً بالاترین امتیازات ارزیابی ملی دانشجویی (National Student Survey) در ولز (Wales) را به خود اختصاص می‌داد، تا اینکه در سال ۲۰۱۶ دانشگاه آبراستیوت (Aberystwyth) از دانشگاه بنگور پیشی گرفتاین امتیازات در میان ۱۵ دانشگاه برتر بریتانیا و براساس رتبه‌بندی‌های منتشرشده توسط هفته‌نامه‌ی تحصیلات عالی تایمز (Times Higher Education) بوده‌است. برتری دانشگاه آبراستیوت از منظر تجارب دانشجویی و به لحاظ شرایط و امکانات خوابگاه‌ها و محل‌های اسکان دانشجویی بوده و آبراستیوت بهترین دانشگاه بریتانیا اعلام شده‌است.

این دانشگاه یکی از دانشگاههای تحصیل در انگلستان  بخش قابل توجهی از شهر بنگور را اشغال کرده است و چند دپارتمان (گروه) نیز در رکسام (Wrexham) دارد.

پردیس رکسام در ۷۰ کیلومتری بنگور در شمال شرقی ولز قرار دارد و به ساحل شمالی ولز و مناظر زیبای اسنودونیا (Snowdonia) نزدیک است. شهر چستر تنها ۱۳ مایل از این پردیس فاصله دارد و شهرهای لیورپول و منچستر نیز از طریق مسیر جاده یا راه آهن به راحتی در دسترس هستند. این امر باعث شده است که این پردیس برای افراد ساکن در ناحیه شمال غربی انگلستان و میدلندز و همچنین شمال شرقی ولز برای رفت و آمد روزانه کاری و تحصیلی، به راحتی سهل الوصل باشد. پردیس رکسام در مجاورت بیمارستان مائورور (Maelor Hospital) در پارک فناوری رکسام واقع شده است.

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود