تحصیل در دانشگاه لافبورو


about 6 سال ago


دانشگاه لافبورو یکی از 10 دانشگاه برتر بریتانیا می باشد.بیشترین شهرت این دانشگاه در ارائه انواع رشته های ورزشی با سوابق درخشان است.

همچنین به عنوان اردو آماده سازی رسمی تیم GB در المپیک 2012 لندن، دانشجویان قدیمی و جدید لافبورو در مجموع 35 مدال در بازی های کشورهای مشترک المنافع را کسب کردند (در جدول ودال های، لافبورو در جایگاه 11 قرار گرفت). امکانات ورزشی برجسته دانشگاه با مرکز ورزشی سالنی، استادیوم در فضای باز و استخر شنا 50 متری همراه است. کتابخانه لافبورو شامل بیش از 500،000 کتاب، 90،000 سریال و دسترسی به حدود 30،000 مجله الکترونیکی است. این ساختمان از چهار طبقه با 250 ایستگاه های کاری ساخته شده است.

استاندارد زبان دانشگاهی IELTS با نمره کلی 6.5 و نمره جداگانه هر مهارت 6 (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) مورد نیاز است. با راه اندازی دانشگاه لافبورو در لندن، این موسسات حضور خود را پس از فارغ التحصیل شدن با دانشگاهی در پارک المپیک ملکه الیزابت در استراتفورد افزایش داده است. طبق یک نظرسنجی سالانه که از دانشجویان انگلیسی گرفته می شود لافبورو در گزارش تجربه تحصیلات تکمیلی دانشجویان مجله تایمز پیشتاز است.

لافبورو موقعیت خود را به عنوان بهترین دانشگاه در جهان برای آموزش موضوعات مرتبط با ورزش در جدول تحصیلات عالی در رتبه بندی QS سال 2018 کسب کرده است. این دانشگاه همچنین در 50 رتبه برتر برای دیگر موضوعات تحصیلی از جمله رتبه 8 در جهان برای مدیریت کتابخانه و اطلاعات، 34 برای هنر و طراحی و رتبه 41 برای تحصیلات ارتباطات و رسانه قرار گرفته است. دانشگاه لافبورو انگلستان در سال 2018 در رتبه 301 از میان 350 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است. تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان در رتبه بندی ممتاز وزارت علوم ایران قرار گرفته است







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود