Kingston University London


about 9 سال ago




دانشگاه کینگستون یک موسسه آموزش عالی است که در ۲۶ آوریل ۱۹۹۳ بر اساس مصوبه شورای سلطنتی دولت و تحت نظارت قانون اصلاحات آموزشی مصوبه ۱۹۸۸ (ERA) و مصوبه آموزش عالی در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد. این دانشگاه یک موسسه خیریه آزاد به شمار میرود که تحت نظارت و شرایط ERA قرار دارد. دانشگاه کینگستون به عنوان یک موسسه خیریه آزاد، تحت مقررات HEFCE و مطابق با مصوبه موسسات خیریه در سال ۲۰۰۶ فعالیت میکند.

 

این دانشگاه در شهر کینگستون تایمز، شهر شلوغی در کنار رودخانه واقع در مرز لندن و ساری قرار دارد که ۲۵ دقیقه با قطار تا مرکز لندن فاصله است

 هیئت علمی دانشگاه کینگستون، در پنج دانشکده تقسیم شده اند. در هر دانشکده، مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین تحقیق و پژوهش در زمینه های مرتبط ارائه میشود.

 

  • دانشکده هنر، معماری و طراحی

  •  دانشکده هنر و علوم اجتماعی

  •  دانشکده حقوق و بازرگانی

  • دانشکده علوم بهداشت، درمان و مراقبتهای اجتماعی

  • دانشکده علوم، مهندسی و محاسبات

 

تعداد دانشجویان دانشگاه کینگستون در سال ۲۰۱۲:

۱۸,۸۹۹ دانشجو در مقطع لیسانس و دوره های قبل از لیسانس (Foundation),4,206 دانشجو در مقطع فوق لیسانس

۱۹,۲۶۴ دانشجوی تمام وقت و ۳۸,۴۱ دانشجوی پاره وقت

۲۰,۶۳۶ دانشجو از کشورهای اتحادیه اروپا و انگلستان ,۲۴,۶۹ دانشجواز سایر کشورها

 

دانشگاه کینگستون در صدر جدول مشاغلی که توسط فارغ‌التحصیلان راه‌اندازی شده

 

بر اساس آخرین گزارش آموزش عالی‌ و برسی‌ تامل کسب و  کار و ارتباطات، دانشگاه کینگستون مانند سنگفرشی‌ است برای فارغ التحصیلان در زمینه کارآفرینی . تحقیقات سالانه نشان داده است که در سال ۲۰۱۰/۲۰۱۱ دانشگاه کینگستون در مقایسه با سایر موسسات آموزش عالی‌ در انگستان دارای بیشترین تعداد دانشجویانی بوده است که کمپانی‌های خود را راه اندازی کردند.
با ۱۷۹ کمپانی راه اندازی شده توسط فارغ تحصیلان دانشگاه کینگستون,این دانشگاه در صدر جدول در سال تحصیلی‌ گذشته بوده و تفاوت قابل توجهی‌  با نزدیکترین رقیبان خود در رتبه بندی (۱۹ مرتبه بالاتر) دارد. علاوه بر این ، کینگستون در زمینه استخدام کارمند توسط مشاغل راه‌اندازی شده رتبه اول را در رتبه بندی‌های سال های ۲۰۱۰/۱۱ و ۲۰۰۹/۱۰ ، و در زمینه سطح درآمد این مشاغل در سال ۲۰۱۰/۱۱ دومین رتبه را کسب کرده است.
رئیس موسسه آموزش - Martha Mador می‌گوید: دانشگاه کینگستون در ۹ سال اخیر نقش بسیارحمایت کننده‌ای در زمینه کار آفرینی داشته است, که از طریق برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف آموزشی و رقابتی کسب شده بر اساس تحقیقات قوی در مرکز تحقیقات کسب و کار در مدرسه تجارت این دانشگاه به دست آمده است.

 

این دانشکده با بیش از ۲۳۰۰۰ دانشجو در دوره های تمام وقت و نیمه وقت، یکی از بخش های مهم دانشگاه کینگستون و بزرگترین مرکز آموزش عالی در جنوب غرب لندن به شمار می رود. ۴ کمپس این دانشکده در شعاع چهار مایلی کینگستون و در نزدیکی مرکز شهر تیمز واقع شده اند که ۲۵ دقیقه تا مرکز لندن فاصله دارد. دانشکده کینگستون از جمله موفق ترین دانشگاه های انگلستان بوده و همواره در صدر سازمان های منتخب دانشجویان قرار دارد، آموزش کیفی این دانشکده بسیار معروف است و در عرصه پژوهش روندی رو به رشد دارد.

این دانشکده طیف وسیعی از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه کرده، و حوزه های مختلف مرتبط با تجارت و مدیریت از جمله،  بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، حسابداری و امور مالی، فن آوری اطلاعات تجارت و AMBA  معتبر دوره های تمام وقت و پاره وقت MBA خود را تحت پوشش  قرار می دهد.

دانشکده تجارت کینگستون شهرت بسیاری در ارائه دروس پایه اول و پیشنیاز داشته و می تواند با برنامه های پایه ای و اصولی خود زمینه لازم را جهت فعالیت های حرفه ای آینده تان فراهم کند

   • طیف وسیع رشته های کارشناسی

دانشکده تجارت کینگستون با ایجاد یک محیط تحصیلی حمایتی مناسب و ارائه طیف وسیعی از مدیریت عمومی و دروس تخصصی این رشته، امکان ارتباط با آخرین پیشرفت های صورت گرفته در رشته مورد علاقه دانشجویان را فراهم کرده و آن ها را برای مواجه شدن با فرصت های آینده شغلی خود، آماده می سازد.

   • طیف وسیع رشته های کارشناسی ارشد

اگر شما به دنبال ادامه تحصیل و پیشرفت آن تا درجه دکترای پژوهش هستید، این دانشکده می تواند فرصت مطالعه رشته تخصصی مورد علاقه تان را در زمینه تجارت و یا مدیریت، در اختیار شما قرار دهد.

   • دوره پژوهش و دکترا

این دانشکده خدمات مختلفی از جمله دوره های کوتاه مدت و آموزش کار محور را به افراد و شرکت ها ارائه می دهد.

 

 

دانشگاه کینگستون دارای ۵ کمپس می‌باشد که هر کدام از آن ها مشخصات خاص خود را دارند اما همگی از محیطی دوستانه وصمیمی ,امکانات رفاهی و معماری مدرن برخوردار می باشند

 

 Penrhyn Road

 

مرکز اصلی‌ فعالیت دانشجویان از تمامی‌ کمپس‌های دانشگاه  در این کمپس  واقع در کینگستون می‌باشد.

این کمپس دارای مرکز بهداشتی و ورزشی بوده و دانشجویان رشته‌های  هنر، علوم اجتماعی، مهندسی‌ عمران،  سیستم های کامپیوتری و اطلاعات, پرتونگاری در این کمپس واقع هستند.

 

 

Kingston Hill

                                                                                                                                           

این کمپس, یک کمپس مدرن و کوهستانی است که ۳ مایل تا  مرکز شهر کینگستون  فاصله دارد.  دانشجویان رشته‌های تجارت، حقوق، موسیقی‌، مراقبت‌های بهداشتی اجتماعی  در این کمپس واقع هستند

 

 

Knights Park 

 

این کمپس محیطی‌ بسیار راحت و صمیمی‌ دارد .بودن این کمپس در کنار رودخانه و طبیعت زیبای اطراف آن محیطی‌ مناسب برای دانشجویان رشته‌های هنری فراهم می‌‌آورد، بنابرین دانشجویان رشته‌های معماری ، هنر و طراحی در این کمپس مشغول به تحصیل می‌‌باشند

 

Roehampton Vale 

 

Roehampton Vale یک ساختمان مدرن نزدیک به Richmond Park می باشد. این کمپس دارای امکانات بسیار پیشرفته‌ای می‌باشد که مخصوص دانشجویان رشته‌های مهندسی‌ طراحی شده است که تجربیات فنی‌ حرفه‌‌ای با ارزشی را برای آنها مهیا می‌کند.

 

 

St George’s

 

رشته‌های مربوط به مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی در دانشگاه کینگستون با همکاری دانشگاه  George’s  University of London (SGUL) St  برگزار میشود.بنابرین برخی‌ از دانشجویان این رشته‌ها در کمپس St George’s واقع در جنوب غربی لندن به تحصیل می‌پردازند.

 

لینک : http://www.kingston.ac.uk/

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود