تحصیل در دانشگاه مدرن شفیلد هالام


about 6 سال ago


دانشگاه شفیلد هالام انگلستان دانشگاهی پیشرفته می باشد.این دانشگاه از تاریخچه ای کهن و افتخار آمیز برخوردار است.

در سال ۲۰۱۵ جمعیت دانشجویان مقطع کارشناسی تنها دو دانشگاه بزرگ منچستر بیشتر از دانشگاه شفیلد هالام گزارش شد. در حال حاضر نزدیک به ۳۷هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل‌اندرتبه‌بندی این دانشگاه موجب شد پروفسور کریس هازبندز Chris Husbands در سال ۲۰۱۶ از ریاست مؤسسۀ آموزشی کالج لندن استعفا داده و به‌عنوان نایب‌رئیس این دانشگاه مشغول به فعالیت شود. او همچنین رئیس هیئتی است که سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا را هدایت می‌کند و در نتیجه برنامه‌های مهم و سرنوشت‌ساز در سرمایه‌گذاری آینده دانشگاه شفیلد هالام (و دیگر دانشگاه‌ها) را از نزدیک تعقیب می‌کند.

پردیس دانشگاه، مرکز پردیس دانشگاه شفیلد هالام

پردیس دانشگاه حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی از مرکز شهر فاصله دارد و در منطقه دانشجویی محبوب اطراف جاده اکلسول برای تحصیل در انگلستان (Ecclesall) واقع است. ثبت نام در HC.0.04 انجام می شود، وارد مرکز پردیس (Heart of the Campus) شوید و به سمت چپ بپیچید. از پیاده رو پایین بروید و در پایین پله وارد پذیرش اصلی شوید. اتاق ثبت نام درست در سمت راست شما در مقابل دفتر اتحادیه دانشجویان قرار دارد. این دانشگاه دارای امکانات ورزشی عالی است که در پردیس کالج (Collegiate Campus)، نزدیک جاده اکلسول (A625) حدود یک مایلی مرکز شهر واقع شده است. این امکانات شامل مجموعه تناسب اندام، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، استودیوی حرکت/ دوجی، زمین فوتبال، سالن پرورش اندام، و کلینیک فیزیوتراپی عمومی می شود.

پردیس سیتی، ورودی اصلی دانشگاه شفیلد هالام انگلستان

این پردیس، مسیر اصلی اتریوم (Atrium) است که به اوون، نورفولک، هارم، هوارد و سوری (Owen, Norfolk, Harmer, Howard and Surrey) منتهی می شود. ثبت نام در هالام هال (Hallam Hall) انجام می شود، می توانید از طریق ورودی اصلی و رفتن به طبقه فوقانی، وارد دفتر ثبت نام شوید. تسهیلات این پردیس در خیایان پاند (Pond Street)، نزدیک به ساختمان های آموزشی، اتحاد دانشجویی و ایستگاه وسایل حمل و نقل، قرار دارد. این تسهیلات عبارتند از: سالن تناسب اندام، سالن ورزشی، کلینیک فیزیوتراپی و بهداشت عمومی برای دانشگاه شفیلد هالام برای تحصیل در انگلستان است.

امکانات ورزشی دانشگاه شفیلد هالام

امکانات ورزشی دانشگاه توسط وسایل تهیه‌شده برای مسابقات جهانی دانشجویان تکمیل شده‌است. مجموعه استخر باشکوه دانشگاه، در ابتدای ورودی دانشگاه واقع شده‌است. این دانشگاه مدیریت تنها ورزشگاه شهر شفیلد را بر عهده گرفته‌است. این استادیوم از امکاناتی است که قرار است تا ۳ سال آینده برای مسابقات سالانه دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های بریتانیا BUCS مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از امکانات جدید این ورزشگاه برای گروه‌های مردمی، مدارس، کلوپ‌های محلی و دانشجویان آزاد است.

همزمان با آغاز مسابقات دوچرخه‌سواری تور فرانسه Tour de France در یورک‌شایر، این دانشگاه با انجام خدمات داوطلبانه به دانشجویان، در اجرای این مسابقات همکاری کرد.

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود