آموزش موسیقی در انگلستان


about 6 سال ago


مدارج موسیقی از طریق ماهیت چالش انگیز و چند وجهی خود، مهارت های بسیار متنوعی را در رابطه با تفکر انتقادی و خلاق، کار تیمی، ارائه سخنرانی، مدیریت، فهرست بندی و آرشیو، انجام تجزیه و تحلیل دقیق و بسیاری امور دیگر را پرورش می دهند و این مهارت ها توسط کارفرمایان در حرفه های مختلف بسیار ارزشمند هستند. به طور معمول، ماژول های موسیقی دانشگاه از طریق ترکیبی از سخنرانی های هفتگی، سمینارها و کارگاه های گروهی کوچک و آموزش های یک به یک آموزش داده می شود که مورد آخر به طور خاص با پروژه های مستقل مطالعه مرتبط است، زمانی که دانشجویان موضوعات خود را انتخاب می کنند (معمولا در سال آخر).به طور کلی، ماژول های عملکرد از طریق تکنوازی زنده ارزیابی می شوند، اگرچه قطعات پیش ضبط شده و نوشته شده نیز رایج هستند ماژول های ترکیب از طریق نمرات ارائه شده (برای ترکیب های صوتی) و ضبط (برای قطعات ساخته شده در استودیو)، اغلب با تفسیر نوشته های تکمیلی، ارزیابی می شود؛ و ماژول های تحلیلی و موسیقی شناسی از طریق تمرین ها، مقالات و ارائه های سمینار ارزیابی می شوند.

فارغ التحصیلان موسیقی که در اجرا تخصص دارند، ممکن است حرفه ای در زمینه ضبط یا نوازندگی را در پیش بگیرند. همچنین فرصت های اشتغال در زمینه های تخصصی مانند تکنسین ها، مهندسان صدا و تولید کنندگان وجود دارد که بسیاری از آنها آزادانه کار می کنند. شرایط مورد نیاز برای رشته موسیقی عبارت است از:

  • الزامات لیسانس بین المللی معمول: 30 امتیاز
  • الزامات سطح A معمول: ABB شامل موسیقی. با توجه به ماهیت خلاقیت مدرک موسیقی، بسیاری از دانشجویان بر اساس استعداد و شایستگی پذیرفته می شوند.
  • الزامات IELTS معمول: بطور کلی و هیچ نمره ای کمتر از 5.5 نباشد.






دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود