دانشگاه westminister


about 6 سال ago


آخرین سرشماری‌ها حاکی از آن است که دانشجویانی از ۱۶۹ کشور دنیا در دانشگاه وست‌مینستر مشغول به تحصیل هستند. این میزان پراکندگی ملیتی اگر نگوییم در دنیا، حداقل در تمام بریتانیا بی‌نظیر است. این دانشگاه بیش از ۸.۰۰۰ دانشجوی بین‌المللی داشته که تقریباً ۱.۵۰۰ نفرشان در مقطع کارشناسی مشغول‌به‌تحصیل‌اند. دوره‌های آموزشی دانشگاه وست‌مینستر در ۹ کشور دیگر (از سریلانکا گرفته تا ازبکستان) ارائه می‌شوند که این نکته ویژگی بارز این دانشگاه محسوب شده و جایزة Queen’s Award For Enterprise را برای دانشگاه وست‌مینستر به ارمغان آورده‌است.

گسترش فرصت‌های تحصیل و کار در خارج از کشور، مهم‌ترین برنامه در استراتژی پیوندهای جهانیGlobal Engagement  Strategy این دانشگاه است. مسئولین این دانشگاه توجه بسیاری به مسائل محلی نشان می‌دهند، به‌عنوان مثال شمار دانشجویان پاره‌وقت این دانشگاه افزایش یافته، آن‌هم درحالی‌که این آمار در سطح کشور و در سایر دانشگاه‌ها کاهش یافته‌است.

درخواست پذیرش در این دانشگاه در سال ۲۰۱۵ کاهش یافته، اما از هر لحاظ، بالاتر از آمار این دانشگاه پیش از سال ۲۰۱۴ قرار گرفته‌است. در دانشگاه وست‌مینستر برای ایجاد همکاری‌های پویا میان دانشجویان رشته‌های هنرهای خلاقه creative arts و طراحی، معماری و محیط انسان‌ساخت، علوم و فناوری، کسب‌وکار، حقوق، علوم اجتماعی و علوم انسانی تلاش‌هایی با هدف نهایی تبدیل وست‌مینستر به یک دانشگاه تجربه‌ـ‌محور practice-informed برجسته صورت پذیرفته‌است.

دانشگاه وست‌مینستر با بیش از ۳.۰۰۰ شرکت به همکاری پرداخته و دانشجویان را ترغیب می‌کند که به‌عنوان بخشی از دوره‌های تحصیلی خود، به حضور در موقعیت‌های کاری ترتیب‌داده‌شده توسط این شرکت‌ها بپردازند. تمامی دوره‌های این دانشگاه ذیل برنامه آینده‌نگر آموزش Learning Futures Programme که از سال ۲۰۱۶ آغاز شده، مورد بازبینی قرار گرفته‌اند.

طراحی ساختار دوره‌های کارشناسی با هدف ارائه آموزش عمیق‌تر به دانشجویان از طریق دوره‌های یک‌ساله و تزریق مهارت‌های حرفه‌ای به بدنه آموزشی رشته‌ها صورت پذیرفته‌است. در برنامه‌های پیشِ رو دانشگاه حمایت‌های جدیدی از طرح‌های استخدام‌پذیری و پویایی بین‌المللی شده و نیز باتوجه‌به فعالیت‌های فوق‌برنامه دانشجویی، کمک‌های قابل اهمیت به منافع عامه شناسایی می‌شود.

تقریباً نیمی از دانشجویان بریتانیایی مقطع کارشناسی این دانشگاه از چهار طبقه فرودست و نیازمند اجتماعی‌ـ‌اقتصادی جامعه‌اند و شمار دانشجویان اقلیت‌های قومی و نژادی نیز در این دانشگاه در شمار بالاترین‌ها قرار دارد. میزان ترک تحصیل در این دانشگاه کاهش یافته و باتوجه‌به دوره‌ها و استانداردهای ورودی وست‌مینستر پایین‌تر از حد میانگین گزارش شده‌است.

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود