تحصیل در رشته های غیر پزشکی یا تحصیلات عالیه دانشگاهی در کشور انگلستان


about 6 سال ago


تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی نیازمند داشتن حداقل آیلتس 5 یا 5.5 میباشد. برخلاف اکثرکشورهایی که دوره ی کارشناسی را 4 ساله برگزار میکنند، این مورد در کشور انگلستان متفاوت و فرد سه ساله میتواند موفق به اخذ مدرک کاشناسی گردد. شخص دانشجو  مجوز به همراه بردن خانواده خویش را در این مقطع تحصیلی نخواهد داشت . دانشجو در حین تحصیل اجازه کار پارت تایم، حدودا 10 ساعت در هفته را دارد که با توجه به هزینه های زندگی که ماهی حدودا 800 تا 1000 پوند میباشد شما میتوانید نیمی از هزینه های زندگی خویش را فراهم نمائید.

کشور انگلستان یکی از بهترین گزینه ها در جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد می باشد . طول دوره ی کارشناسی ارشد یکساله و جهت پذیرش نیازمند داشتن آیلتس 6 یا 6.5 خواهید بود. همچنین شما با تحصیل در این کشور  با توجه به سطح بالای آموزش در این کشور میتوانید آینده ای روشن را در ذهن خویش ترسیم کنید. حال اگر شما موفق به اخذ آیلتس مورد نظر نشده باشید میتوانید از دوره های شش ماهه Pre-Master  در این کشور که با آیلتس 5.5  برگزار میشود بهره مند شوید.  فرد دانشجو در این دوره یکساله، اجازه  20 ساعت کار در هفته را دارد و بواسطه ی ویزای تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد شما میتوانید خانواده خویش را به عنوان همراه با خود ببرید. ناگفته نماند که همراه شما نیز اجازه کار تمام وقت را در کنار شما در این کشور خواهد داشت.

تحصیل در انگلستان در مقطع دکترا نیز در مقایسه با سایر کشور ها بجای 4 تا 5 سال در کشور انگلستان بیشتر از 3 سال نخواهد بود. چنانچه شما فارغ التحصیل دانشگاه های کشور انگلستان یا خارج از این کشور باشید میتوانید جهت اخذ پذیرش جهت مقطع دکترای کشور انگلستان اقدام نمایید. فرد برای پذیرش مقطع دکترا نیازمند داشتن نمره زبان آیلتس 6.5 میباشید. افرادی که پروپوزال یا استاد راهنمای خویش را هنوز مشخص نکرده اند میتوانند در بدو ورود از دوره های Pre-PhD استفاده نمایند و پس از گذراندن دوره های شش ماهه و قوی کردن دانش مقاله نویسی خویش مقطع دکترا را به نحو احسن پشت سر گذارند. در ضمن دانشجویان در 90 درصد مواقع با تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در کشور انگلستان بواسطه آشنائی با اساتید، میتوانند از بورسیه های تحصیلی مختلف برای مقطع دکترا  بهره مند شوند.

متذکر میشوم که هزینه ی تحصیل در دانشگاه های کشور انگلستان سالیانه 10.000 تا 15.000 پوند متغیر میباشد. پروسه اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ها و مدارس انگلستان توسط موسسه حقوقی توسعه گران که در صدر موسسات حقوقی ایران قرار دارد با گارانتی کامل امکان پذیر است.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود