City University London


about 9 سال ago


 
دانشگاه City لندن یکی از محبوب ترین دانشگاه های انگلستان برای دانشجویان بین المللی و کارکنان است . دانشجویان بین المللی دانشگاه از حدود ۱۶۰ کشور جهان به این دانشگاه می آیند و دانشگاه محیط یادگیری با نشاطی را برای ادامه تحصیل فراهم می کند .
 
در این دانشگاه طیف وسیعی از رشته ها مانند مهندسی ، ریاضیات ، انفورماتیک ، هنر ، علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، حقوق ، بهداشت و تجارت ارائه می شود. کارمندان ، اساتید و دانشگاهیان این دانشگاه از بیش از ۵۰ کشور دنیا از جمله انگلستان ، امریکا ، استرالیا ، هند ، یونان ، آلمان ، برزیل ، چین ، اسپانیا، ایتالیا و صربستان به این دانشگاه آمده اند . موسسه علم گستر کاوه بعنوان نماینده اصلی دانشگاه در ایران مشغول به فعالیت میباشد.محل اصلی این دانشگاه در مرکز یکی از مهیج ترین شهرهای جهان می باشد . موفقیت دانشجویان در تحصیل و همچنین موفقیت آن ها در بازار کار بعد از فارغ التحصیلی باعث شده است که این دانشگاه یک انتخاب ایده آل برای دانشجویان باشد و همواره درصد بالایی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در مشاغل خوب مشغول به کار می شوند .این دانشگاه در رشته های مدیریت جزء ۳ دانشگاه برتر انگلستان میباشد.
 
 
 
• دانشگاه City تنها دانشکاه بین المللی است که دارای هیئت علمی , اساتید و کارکنان با تجربه می باشد که به دو اصل مهم تعهد دارند : 
  • برتری علمی
  •  تمرکز بر کسب و کار حرفه ای
  • City جز ۵ درصد دانشگاه های برتر در جهان است.
  • از نظر استخدام فارغ التحصیلان جز ۱۰ دانشگاه انگلستان می باشد.
دانشگاه City مجهز به کتابخانه وسیع و گسترده که دارای یارانه های شخصی , دسترسی راحت به اینترنت , استفاده از کتاب های مرجع و …
برای اخذ پذیرش و گرفتن مشاوره با ما در تماس باشد
 
 
 






دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود