University of Westminster


about 9 سال ago


دانشگاه وست مینیستر در قلب شهر لندن واقع شده است. این دانشگاه دارای ۴ کمپ دانشگاهی مختلف در محله های مختلف لندن می باشد.

کمپ های دانشگاه در محله های Marylebone در مرکز لندن، Harrow در شمال غربی لندن، Cavendish در جنوب شرق لندن و Regent در شمال لندن واقع شده اند. این دانشگاه دارای بیش از ۲۳٫۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد که از این حیث دومین دانشگاه پرجمعیت کشور انگلستان محسوب می شود.

دانشگاه وست مینیستر در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی از تجمیع چندین دانشگاه به وجود آمد و در آن تاریخ در جدول رنکینگ دانشگاههای انگلستان به علت نوپا بودن حایز رتبه خوبی نبود. از آن تاریخ تا امروز این دانشگاه با به کارگیری استادان توانمند از دانشگاههای معتبر انگلستان و تجهیز نمودن آزمایشگاهها و فضاهای علمی دانشگاه توانسته است رتبه علمی خود را به طور قابل ملاحظه ای ارتقاء بخشیده و این ارتقای درجه علمی روز به روز مسیر خود را تندتر می پیماید.بطور مثال میتوان اشاره کرد دانشگاه وستمینیستر در رشته ی عکاسی دانشگاه نخست انگلستان و در دپارتمان معماری هنری جزء سه دپارتمان برتر انگلستان میباشد ، منحصرا موسسه علم گستر کاوه پذیرش این دانشگاه را برای دانشجویان مستعد ایرانی متقاضی ادامه تحصیل در انگلستان اخذ مینماید.

مزیت دیگر دانشگاه وست مینیستر شروع کردن کلاسها در دو دوره زمانی (September مهرماه) و (January دی ماه) می باشد و همچنین واقع بودن این دانشگاه در شهر لندن از مزایای قابل توجه آن می باشد. دانشگاه وست مینیستر دارای رشته های حسابداری، معماری، هنر و طراحی، بیوشیمی و میکروبیولوژی، علوم بیولوژی، علوم بیومدیکال، بیوتکنولوژی، تجارت و مدیریت، طب مکمل، کامپیوتر، ساختمان، الکترونیک، انگلیس، مد، علوم انسانی، زبان های خارجی، حقوق، رسانه، موسیقی، عکاسی، علوم بازرگانی، روانشناسی، علوم اجتماعی و سیاسی، توریسم همراه با گرایشهای متعددشان در مقاطع BSc، BA، MSc، MA، Mphil و Mphil/PHDمی باشد. موسسه علم گستر کاوه با افتخار اقدام به اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه وست مینسیتر می نماید. برای بهره مندی از مشاوره تخصصی و اخذ پذیرش رایگان موسسه علم گستر کاوه در رابطه با گرایشهای مختلف رشته های تحصیلی ذکر شده و همچنین مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش و اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه Westminster با ما تماس بگیرید.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد

لینک : https://www.westminster.ac.uk/







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود