شهر لندن برای تحصیل

لندن با بيش از هفت ميليون نفر جمعيت، شهری است زنده ، فعال و پرطراوت. تئاترها ، سينماها، گالريهای هنری، موزه ها، مغازه ها، بازارهای خيابانی، كتابخانه ها، باشگاه ها، ميكده ها و رستورانهای اين شهر آن را به يكی از جالبترين شهرهای جهان برای زندگی و تحصيل بدل كرده است.

 تعجبی ندارد كه هر سال هزاران نفر برای تحصيل به پايتخت بريتانيا می آيند. براساس داده های مؤسسه آمار تحصيلات عالی، در سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ قريب به 334 هزار و 675 نفر مشغول به تحصيل در دانشگاههای لندن بوده اند.

بسياری از اين دانشجويان از كشورهای ديگر به لندن می آيند. بيشترين تعداد دانشجويان خارجی مربوط به يونان است و كشورهای آمريكا، آلمان، چين، ژاپن و هند به ترتيب بعد از اين كشور قرار دارند. افرادی كه با هدف تحصيل به لندن می آيند انواع انتخابها را پيش روی خود دارند: دوره های بلند و كوتاه مدت، دوره های رايگان، كلاسهای پرهزينه، دوره های عملی و نظری، تحصيل در دانشگاههای خصوصی، دولتی، كالج های محلی و دانشگاههای مختلف امكان انتخاب انواع تحصيلات را فراهم آورده اند.

در لندن تقريباً هر چيزی می توان ياد گرفت. از حسابداری و بازيگری گرفته تا جانورشناسی و زبانهای آفريقايی.

مؤسسه علم گستر کاوه داراي نمايندگي مستقيم از كالج ها و دانشگاه هاي كشور انگلستان بوده و در اين راستا با بهترين سرويس ها در خدمت متقاضيان در زمينه دوره هاي آموزشي ، اخذ پذيرش تحصيلي و ويزاي تحصيلي از مراكز آموزشي شامل كالج ها ، دانشگاههاي زبانهاي خارجي وهماهنگي هاي لازم جهت انتقال و اسكان دانشجويان ايراني مي باشد.

ما در تمامي مراحل از مشاوره قبل از انتخاب كالج يا دانشگاه ، تا اسكان دانشجو با شما بوده ودر هيچ مرحله شما را تنها نخواهيم گذاشت.
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با  مشاوران مجرب موسسه علم گستر کاوه  در ارتباط باشید

 

📞 ۲۶۲۰۰۷۸۳
📞 ۲۶۲۰۰۷۸۴

info@egkaveh.org

https://t.me/egkaveh

 

 

شهر لندن برای تحصیل شهر لندن برای تحصیل










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود