آکواریوم دریای زندگی در لندن

آکواریوم دریای زندگی در لندن - آکواریوم دریای زندگی در طبقه همکف سالن استانداری در کرانه ی جنوبی رودخانه تیمز در مرکز لندن ، نزدیکی چشم لندن واقع شده است . در ماه مارس سال 1997 به عنوان آکواریوم لندن افتتاح شد و در هر سال میزبان حدود یک میلیون بازدید کننده است .

زیرآبی رفتن با کوسه ها ، خیلی نگران نباشید، این تجربه در رودخانه تمز (Thames) انجام نمی شود. آکواریوم زندگی دریایی لندن بخش جدیدی پیدا کرده است که به زندگی واقعی زیر دریا شباهت بیشتری دارد. گردشگران در این آکواریوم می توانند در فاصله چند متری از 15  کوسه غواصی کنند. البته بین انسان و کوسه یک شبکه توری مستحکم کشیده شده است. هزینه این تجربه حدود 190 دلار با ورودی آکواریوم است.

یک سفر شگفت انگیز به اعماق اقیانوس ! دیدن جهان کف اقیانوس پر از موجودات شگفت انگیز .

هزاران مجود دریایی ، لاک پشت کمیاب دریایی سبز را در تونل اقیانوس تماشا کنید . با کوسه ها پیاده روی کنید !

۷ گونه کوسه در این اقیانوس شیشه ای موجود می باشد .

با نگاهی به آکواریوم  زندگی دریایی لندن میتوان پی برد که  انگلستان با یک مرکز پیشرو تعالی در مدیریت دریایی، حفاظت، حفظ و آموزش و پرورش را در قلب پایتخت فراهم کرده است .

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تحصیل و سفر به انگلستان با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.

۲۶۲۰۰۷۸۳📞
۲۶۲۰۰۷۸۴📞

 
https://t.me/egkaveh

 

آکواریوم دریای زندگی در لندن آکواریوم دریای زندگی در لندن آکواریوم دریای زندگی در لندن آکواریوم دریای زندگی در لندن آکواریوم دریای زندگی در لندن آکواریوم دریای زندگی در لندن آکواریوم دریای زندگی در لندن آکواریوم دریای زندگی در لندن










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود