دانشگاه کوئین مری لندن (QMUL)

دانشگاه کوئین مری لندن (QMUL) یکی از مهمترین کالج‌های تشکیل دهنده دانشگاه فدرال لندن است.رتبه کویین مری در میان دانشگاه‌های برتر دنیا می‌باشد رشته حقوق این دانشگاه در رتبه سوم انگلستان بعد از دانشگاه آکسفورد و کمبریج قرار داردشش برنده جایزه نوبل در میان فارغ التحصیلان کویین مری وجود دارد. مطابق رتبه بندی روزنامه گاردین، دانشگاه کویین مری در رشته‌های حقوق، دندانپزشکی، مطالعات رسانه و فیلم جلوتر از سایر موسسات و دانشگاه‌های دیگر لندن و در رتبه یک قرار گرفته است. هم چنین در پزشکی و تاریخ در رتبه دوم. کوئین مری برنده پروژه تحقیقاتی در سال ۲۰۱۲ و رتبه دوم در سال ۲۰۱۳ است.مرکز مطالعات حقوق بازرگانی دانشگاه کویین مری(CCLSS) یکی از مهمترین مراکز مهم مطالعات حقوق در دنیا می باشد.

دانشگاه کویین مری عضو مجموعه راسل گروه می‌باشد که مجموعه‌ای است از پیشروترین موسسات و دانشگاه‌های انگلستان. کویین مری یکی از مهمترین مراکز آموزش و تحقیقات پزشکی است کالج دانشگاهی لندن شریک این دانشگاه در علوم پزشکی است. هم چنین این دانشکاه همکاری استراتژیک با دانشگاه وارویک در تحقیقات دارد. کویین مری نیز همکاری با رویال هالووی دانشگاه لندن به اجرای برنامه در دانشگاه لندن مؤسسه در پاریس.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحصیل و سفر به انگلستان با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید :

منتظر تماس شما هستیم.

۲۶۲۰۰۷۸۳📞
۲۶۲۰۰۷۸۴📞
 
https://t.me/egkaveh

دانشگاه کوئین مری لندن (QMUL) دانشگاه کوئین مری لندن (QMUL) دانشگاه کوئین مری لندن (QMUL) دانشگاه کوئین مری لندن (QMUL) دانشگاه کوئین مری لندن (QMUL)










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود