دانشگاه لیورپول

در ساله ۱۸۸۱ دانشگاه لیورپول پای ریزی شد، سابقه دیرینهٔ این دانشگاه در آموزش و پرورش شهرت جهانی‌ داشته و همواره یکی‌ از بهترین دانشگاهای دنیا به حساب می‌‌آید. تمامی فارغ التحصیلان این دانشگاه آماده برای جذب به جامعه صنعتی جهان هستنند. رشته‌های تحصیلی‌ وسیعی در دانشگاه لیورپول تدریس می‌شوند، از جمله مهندسی‌، پزشکی‌، دندانپزشکی‌، تجارت و بیزینس و حقوق.

به عنوان یکی‌ از ۲۰ دانشگاه برتر انگلستان در زمینهٔ تحقیق و پژوهش، در برنامه دارد تا بوجهٔ ۱۲۳ میلیون پوند را تا ساله ۲۰۱۵ به دو برابر برساند.

این دانشگاه هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان خارجی‌ را از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به خود جذب می‌کند. این دانشگاه دارای ۲۷۰۰۰ دانشجو در ۵۴ رشتهٔ تحصیلی‌ در ۴۰۰ برنامه پژوهشی و تحقیقاتی‌ می‌‌باشد.

این دانشگاه دارای ۳ دانشکده مجزا از جمله بهداشت و دارمان، علوم انسانی‌ و علوم اجتماعی و در آخر علوم مهندسی‌ در ۳۵ قسمت سازماندهی شده است.

شما می توانید در تمام مقاطع دانشگاهی جهت ادامه تحصیل در انگلستان از جمله کورس های پیش دانشگاهی، لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان و دانشگاه لیورپول انگلیس اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل و سفر به انگلستان با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید :

منتظر تماس شما هستیم.

۲۶۲۰۰۷۸۳📞
۲۶۲۰۰۷۸۴📞
 
https://t.me/egkaveh

 

دانشگاه لیورپول دانشگاه لیورپول دانشگاه لیورپول دانشگاه لیورپول دانشگاه لیورپول دانشگاه لیورپول










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود