موزه های معروف شهر لیورپول

موزه‌ی جهان

این موزه که در نزدیکی تالار سنت جورج واقع شده، مجموعه‌ی وسیعی را در بر می‌گیرد؛ از نمایشگاه پرتاب موشک بریتانیا گرفته تا بهترین نمایشگاه مصر در منطقه. این موزه نیز همانند سایر موزه‌های لیورپول، رایگان است.

نگارخانه‌ی Bluecoat

این گالری، مجموعه‌ای از آثار هنرمندان این شهر را در زمینه‌های گوناگون هنری از نقاشی و هنر‌های دیداری گرفته تا موسیقی به نمایش می‌گذارد. بازدید از این نگارخانه رایگان است و بهترین راه برای دیدن هنرهای اهالی این شهر است.

موزه‌ی بین‌المللی بردگی (International Slavery Museum)این موزه نمایانگر تاثیرات برد‌ه‌داری نه فقط در شهر لیورپول بلکه در کل دنیا است. گرچه این موزه، جوی ناراحت‌کننده دارد ولی بسیار جزئی و دقیق به تاریخچه‌ی این شهر در این برهه از زمان پرداخته است.

بازدید از موزه‌ی The Beatles Story

این موزه، تنها موزه‌ای است که کاملا به گروه Beatles اختصاص دارد و برای آشنایی با قسمتی از تاریخچه‌ی موسیقی بد نیست که از آن دیدن کنید. این موزه، شامل برخی از آلات موسیقی این گروه و حقایقی جالب درباره‌ی آن ها است. هزینه ی ورودی این موزه، ۱۵ پوند (۹۰,۶۳۷ تومان) است.

برای کسب اطلاعات  از هزینه های تحصیل و سفر به انگلستان با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید :

منتظر تماس شما هستیم.

۲۶۲۰۰۷۸۳📞
۲۶۲۰۰۷۸۴📞

 
https://t.me/egkaveh

 

 
موزه های معروف شهر لیورپول موزه های معروف شهر لیورپول موزه های معروف شهر لیورپول موزه های معروف شهر لیورپول موزه های معروف شهر لیورپول موزه های معروف شهر لیورپول موزه های معروف شهر لیورپول موزه های معروف شهر لیورپول موزه های معروف شهر لیورپول موزه های معروف شهر لیورپول










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود