کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا در دانشگاه City

.

مهندسی هوافضا، شما را برای شغلی هیجان انگیز و با ارزش در صنعت هوافضا، و برای پیشرفت موثر، معتبر، امن و پایداری هواگردهای آینده آماده میکند.
رشته هوافضا برای چه کسانی مناسب است؟
این رشته برای دانشجویانی مناسب است که به توسعه هواگرد و تکنولوژی مرتبط به آن علاقمند هستند و به دنبال شغل در صنعت هوانوردی و هوافضا هستند.
اهداف:
این رشته برای آموزش شما در موارد ذیل:طراحی، تجزیه و تحلیل و تست وسایل پرواز و هوافضا و تکنولوژی مرتبط به آن توسعه داده شده است. این رشته برای همکاری با صنعت طراحی شده که مستقیما بر مهارتهایی حرفه ای و قابل انتقال متمرکز می باشد که شما خواهید آموخت.
شما این فرصت را خواهید داشت که یک سال تجربه کاری صنعتی داشته باشید، که یک روش عالی برای کسب تجربه مستقیم شخصی شما در صنعت هوافضا می باشد.
فارغ التحصیلان با توجه به ذات این رشته با شرکت های تولیدکننده هوافضا یا هواگردها، مانند Airbus یا BAE Systems, مدیریت و طراحی، نگهداری یا اصلاح یک هواگرد یا سیستم های هوافضایی سر و کار دارند.
دانشگاه City، اولین موسسه در انگلستان بود که رشته مهندسی هوافضا را برای تدریس ارایه کرد.
بر طبق REF که در سال 2014 اعلام شد 79% از تحقیقات انجام شده در دانشگاه City, دارای امتیاز *4 (برترین در سطح جهان) و *3 ( عالی در سطح بین الملل) می باشد.
علاقمندان به تحصیل در رشته هوافضا در دانشگاه City می توانند با موسسه علم گستر کاوه که نماینده رسمی و انحصاری دانشگاه City در ایران می باشد تماس بگیرند.

.

کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا در دانشگاه City










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود