کار حین تحصیل در انگلستان

 

دانشجویان نمیتوانند به صورت تمام وقت کار کنند چرا که باید در کلاس ها حضور داشته باشند و زمانی به آن ها مجوز کار داده میشود که لطمه ای به تحصیل ایشان وارد نشود.

طبق اماری که روزنامه گاردین منتشر کرده است دانشجویان مقیم اسکاتلند بیشترین زمان کار در طول هفته که چیزی در حدود 20 ساعت کار و دانشجویان شرق انگلیس بیشترین درامد هفتگی را دارا هستند و دستمزد آن ها حدود 135 پوند است.

جالب است بدانید که بیش از 50 درصد از دانشجویان دانشگاه های انگلیس کار نیمه وقت دارند و اغلب این جمعیت را دختران تشکیل میدهند.
برای دانشجویان غیر انگلیسی که از کشورهایی به غیر از کشورهای اتحادیه اروپا در دانشگاه های این کشور تحصیل میکنند دو شرط وجود دارد:

· دانشگاه محل تحصیل ایشان عضو سازمان های تایید شده باشد.

· در مقاطع کارشناسی و بالاتر به تحصیل مشغول باشند.

در این صورت مجاز هستید تا در طول هفته به صورت پاره وقت و تا حداکثر 20 ساعت کار کنید تا کمک هزینه تحصیل و اسکان دانشجویی در کشور انگلستان را بپردازید و در ایام تعطیل میتوانید به صورت تمام وقت به کار بپردازید.

· دانشجویانی که دوره های تحصیلی آن ها زیر 6 ماه است مجاز به کار کردن نیستند و برای کسانی که دوره های 6 تا 12 ماهه دارند 10 ساعت کار مجاز در هفته در نظر گرفته شده است.

· دانشجویان پژوهش محور نیز در طول 8 ماه تعطیلات خود میتوانند به صورت تمام وقت کار کنند و در زمان تحصیل نیز با نظر استاد خود قادر به کار کردن هستند.
مزایای کار در حین تحصیل

کار کردن در زمان تحصیل علاوه بر این که میتواند پشتوانه مالی خوبی برای زندگی و تحصیل دانشجویان باشد مزایای دیگری نیز دارد:

· دورنمایی از شغل اینده خود خواهید داشت.

· برای اینده کاری خود رزومه جمع اوری میکنید.

· از مهارت های کاری خود در دوران کاری پس از تحصیل بهره میبرید.

· با افراد زیادی مرتبط میشوید که شاید بتوانند در اینده به شما در محیط کاریتان کمک کنند.

· میتوانید در اقتصاد محلی شریک شوید و از این طریق کارفرمایان به جذب شما علاقه مند میشوند.

کار حین تحصیل در انگلستان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود