۵ شهر برتر بریتانیا برای تحصیل

 

 

تحصیل در انگلستان باعث می شود دانش اموزان مهارت انگلیسی خود را تقویت کنند و همچنین فرصت های شغلی بسیار ، این امکان را برای دانشجویان فراهم می اورد که بعد از فارغ التحصیلی بتوانند وارد بازار کار شوند.

 

لندن اولین رتبه در  جهان

لندن ، پایتخت انگلستان ،  با مراکز دانشگاهی و فرهنگی که محله های زیبا و مناطق شهری متفاوت را در اختیار دارد.

شبکه‌های حمل و نقل  دانشجویی در لندن سازمان یافته هستند و دانش آموزان می‌توانند با کارت های تخفیف دانشجویی خود به راحتی از حمل نقل عمومی استفاده کنند. همچنین فرصت‌های شغلی خوب و سخاوتمندانه‌ای برای شما وجود دارد که دیگر نیازی نیست نگران یافتن شغل و کسب درآمد باشید.

 

ادنبرگ رتبه شانزدهم در جهان

پایتخت اسکاتلند شهر شناخته شده ادنبرگ  به عنوان «آتن شمالی» و همچنین به عنوان مرکز تحصیلی و آموزشی شناخته می‌شود. تقریبا ۴۰% جمعیت این شهر  از دانشجویان بین المللی تشکیل شده است .

 

منچستر رتبه بیست و چهارم در جهان

  یکی از مزیت های  اصلی این شهر فرهنگ دانشجویی می باشد . به همین دلیل وقتی به این شهر می رسید دانشجویان زیادی  می بینید که از سرتا سرجهان در این شهر زندگی و تحصیل می کنند. همین نکات باعث شده که این شهر شهری مناسب برای  تدریس باشد و توجه ویژه ای به دانشجویان بین المللی کند  و دوره های قوی مانند  تمرکز بر پایداری را توسعه دهد.

منچستر به خاطر همین نکات مثبت باعث شد که  رتبه دوم در انگلستان بشود و همچنین بسیاری از گزینه های سرگرمی، موسیقی، ، کمک های علمی و مهندسی را در خود جای دهد.

 

گلاسکو رتبه چهل و سوم در جهان

 بزرگترین شهر اسکاتلند  گلاسکو است از نکاتی که باعث محبوبیت این شهر شده است می توان به این نکات اشاره کرد: دارای  فرهنگی  غنی و  آموزش و پژوهش و تجارت گسترده . نکته مهم تر اینکه این شهر چون شرایط اقتصادی عالیی دارد این امکان را به دانشجویان می دهد که بعد از فارغ التحصیلی میتوانند به راحتی شغل پیدا کنند و وارد بازار کار شوند.

 

کاونتری رتبه چهل و چهارم در جهان

کاونتری شهر بزرگی است که دارای  تاریخ بسیار غنی است ، اما می توان گفت مساله ای که باعث افتخار این شهر و باعث متمایز بودن آن می شود  مدرنیته بودن آن است. . کاونتری با همکاری نزدیک به ۲۵ شهر دیگر در سراسر جهان ممکن است کمتر شناخته شده باشد ، اما بسیار جذاب است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

26200783 الی 4

۵ شهر برتر بریتانیا برای تحصیل










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود