کارشناسی ارشد کاردرمانی دردانشگاه Essex

رشته  کاردرمانی کارشناسی ارشد در این دانشگاه  به شما کمک می کند تا دانش ، مهارت  خود را توسعه دهید تا بتوانید با مراجعه کنندگان  در هر سنی که دارای مشکلات جسمی ، روانی یا یادگیری هستند کار کنید.. نکته اصلی در فلسفه برنامه این دانشگاه ، ارزش "شغل" و "فعالیت" به عنوان وسیله ای برای دستیابی به سلامتی و سلامتی افراد است ، که کیفیت زندگی آنها را افزایش می دهد ، بنابراین آنها را قادر می سازد تا به اهداف مورد نظر خود برسند.

فرصت های یادگیری در این دانشگاه  به منظور آماده سازی شما برای محل کار است  و همچنین آموزش طرز قرارگیری عملی را برای شما با تیم های مراقبت های بهداشتی حرفه ای در طیف گسترده ای تنظیم می کند. شما تجربه کار به عنوان بخشی از یک تیم چند رشته ای با افرادی که نیازهای بهداشت جسمی و روانی دارند را کسب خواهید کرد. بیشتر وقت شما در محیط تمرین صرف می شود ، جایی که شما تئوری و عملی کاردرمانی را می آموزید. در حین کار و یادگیری  ، شما با  یک مربی  در تماس هستید.

و نکته آخر اینکه این مکانها شامل انواع مختلفی از مراقبت های بهداشتی و اجتماعی در NHS ، بخش خصوصی ، خدمات اجتماعی ، سازمان های داوطلبانه و خدمات مراقبت های اولیه بهداشتی است.

آیلتس:مدرک IELTS با نمره 7 به طور کلی با حداقل امتیاز 6.5

شهریه: 19.380 پوند

 

کارشناسی ارشد کاردرمانی دردانشگاه Essex










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود