علوم مربیگری کارشناسی ارشد

علوم مربیگری کارشناسی ارشد در دانشگاه ESSEX شما را در زمینه های  عملی و نظری علم مربیگری آموزش می دهد ، و شما طیف گسترده ای از زمینه ها را که هم زیرمجموعه مربیگری هستند و هم باعث  پیشرفت شما میشود را درک خواهید کرد.

با امکانات پیشرفته و رویکرد مبتنی بر روش علمی ما ، درک کاملی از مهارت های عملی کاربردی ، روانشناسی ، رشد و تکامل پیشرفته در مربیگری کسب خواهید کرد. در کنار تدریس مبتنی بر سمینار ، شما این فرصت را خواهید داشت که تجربه عملی در امکانات آزمایشگاه تخصصی و جایگزینی مربیگری اختیاری را بدست آورید. کار مربیگری بیش از 8 تا 10 هفته با یک کارفرما انجام می شود وبه  شما کمک میکند تا در مربیگری پیشرفت کنید و برای استخدام آماده شوید.

شما طیف گسترده ای از موضوعات را مطالعه خواهید کرد ، از جمله:

کلاسهای مستر در مربیگری

پیشرفت ورزشی جوانان

کسب مهارت در مربیگری

مربیگری اقتباسی

همچنین شما می توانید در مطالعه دروس اضافی از سایر رشته ها به منظور تعمیق درک خود از همه جنبه های علوم مربیگری ، انعطاف پذیری داشته باشید.

این دوره در دانشکده علوم ورزشی ، توان بخشی و ورزش ما قرار دارد. این یک فرصت هیجان انگیز برای پیوستن به جامعه ای است که به طور خاص در ورزش  متمرکز شده است ، و به این دانشگاه امکان می دهد تحقیقات شناخته شده بین المللی خود را گرد هم آورد ، دانش خود را به اشتراک بگذارد و فرصت های دانش آموزان خود را افزایش دهد.

مدرک لیسانس  با معدل کلی 13.0.

آیلتس 6.5 با حداقل نمره در هر مهارت 5.5

شهریه دانشجویان بین المللی
18،800 پوند

 

 

 

 

علوم مربیگری کارشناسی ارشد










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود