کارشناسی ارشد روانشناسی ورزش در دانشگاه ESSEX

چگونه روانشناسی می تواند به شکل گیری درک ورزش کمک کند؟ و آیا روانشناسی می تواند به ورزشکاران کمک کند تا با عواقب روانشناختی آسیب روبرو شوند یا در یک تیم ورزشی انسجام ایجاد کنند؟ روانشناسی توانایی افزایش پایبندی به برنامه های ورزشی را دارد ، افراد را تحت تأثیر قرار می دهد تا توانایی های ورزشی خود را انجام دهند و اغلب نقش اصلی را در اطمینان از موفقیت ورزشی بازی می کند.
ارائه یک تجربه آموزشی منحصر به فرد با همپوشانی روانشناسی در رشته گسترده تر رشته علوم ورزشی و روانشناسی ورزشی کارشناسی ارشد این دانشگاه به یکی از زمینه های روانشناسی که در حال توسعه سریع است اختصاص یافته است. این بینش شما را در زمینه فعالیت در زمینه های مختلف ورزشی فراهم می کند و شما در حالی که دانش و مهارت های اساسی را برای تحقیق و عمل کاربردی در این زمینه تخصصی توسعه می دهید ، بر ملاحظات عملی و اخلاقی تمرکز خواهید کرد. همچنین فرصت هایی برای کسب تجربه عملی با استفاده از تجهیزات هم برای تحقیق و هم در زمینه های کاربردی وجود خواهد داشت ، با تأکید بر اهمیت آزمایش در این زمینه.
شما موضوعات مختلفی را مطالعه می کنید از جمله:
• کنترل حرکتی و روانشناسی شناختی
• مهارتها و راهکارهای روانشناختی
• مسائل مربوط به رشد در ورزش
• روانشناسی اجتماعی و تفاوتهای فردی
• تمرین حرفه ای در ورزش و روانشناسی ورزش
این دوره در دانشکده علوم ورزشی ، توان بخشی قرار دارد. این یک فرصت هیجان انگیز برای عضویت در جامعه ای است که به طور خاص در ورزش متمرکز شده است ، و به این دانشگاه امکان می دهد تا تحقیقات شناخته شده بین المللی خود را گرد هم آورند ، دانش خود را به اشتراک بگذارند و فرصت های شما را افزایش دهند. شما در پیشرفته ترین ورزشگاه آرنا مستقر خواهید شد و از انواع امکانات و آزمایشگاه های اختصاصی برای تحقیق بهره مند خواهید شد.
دانشگاه Essex در انگلیس رتبه 10 برتر علوم ورزشی را دارد (راهنمای دانشگاه گاردین 2020).
شرایط ورود دانشجویان بین المللی
مدرک لیسانس با معدل کلی حداقل 13.0.
مدرک آیلتس 6.5 با حداقل نمره 5.5 در هر مهارت
شهریه دانشجویان بین المللی
18،800 پوند

کارشناسی ارشد روانشناسی ورزش در دانشگاه ESSEX










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود