رشته علوم کامپیوتر در مقطع ارشد در دانشگاه بریستول:

این دوره  کارشناسی ارشد برای دانشجویان از زمینه های مختلف دانشگاهی است که سابقه کمتری در این زمینه دارند اهداف این دوره :

 درک اساس علم کامپیوتر و اهمیت آن در توسعه نرم افزار ؛ درک اصول اساسی سیستم های رایانه ای و کاربردهای آنها. مقدمه ای در روش های صنعتی به تجزیه و تحلیل ، طراحی ، پیاده سازی ، آزمایش و مستند سازی در توسعه نرم افزار. پیشرفت  فن آوری در علوم کامپیوتر

این برنامه به دو بخش  آموزشی و یک پروژه تابستانی تقسیم شده است که شامل تحقیق ، برنامه ریزی و اجرای یک قابل توجه علمی ، فنی یا توسعه نرم افزاری است. زبانهای اصلی برنامه نویسی که در این دوره آموزش داده می شود C و Java است. برای عملی ساختن آنچه در مورد مهندسی نرم افزار ، فن آوری های وب ، پایگاه داده ها ، معماری کامپیوتر و مهارت های تحقیق می آموزید ، تأکید زیادی بر پروژه های فردی و گروهی شده است. با پایان اولین بخش آموزشی ، شما یک پایه محکم در برنامه نویسی ضروری و معماری کامپیوتر خواهید داشت. شما همچنین مهارت های تحقیق را کسب کرده اید و با موضوعات پروژه خود آشنا می شوید. در پایان بخش آموزش دوم شما قادر خواهید بود از ابزارها و تکنیک هایی به سبک صنعتی برای توسعه نرم افزار و برنامه های وب است  در زمینه کار تیمی استفاده کنید. شما همچنین ایده پروژه خود را اصلاح کرده و مشخصات دقیق و برنامه کاری خود را به پایان خواهید رساند. در طول تابستان شما پروژه خود را اجرا و ارزیابی خواهید کرد و یک پایان نامه در مورد کار خود در ماه سپتامبر ارسال خواهید کرد.

آیلتس:

حداقل نیاز آیلتس آکادمیک با نمره 6.5 و حداقل در هر مهارت 5.5

شهریه:

25.600 پوند

 

رشته علوم کامپیوتر در مقطع ارشد در دانشگاه بریستول:










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود