دانشگاه لندن شرقی

تحصیل در انگلستان و آن هم در یکی از دانشگاه های شهر لندن می تواند تجربه ای بسیار جذاب و فراموش نشدنی را برای دانشجویان بین المللی فراهم کنددانشگاه لندن شرقی (University of East London) به دلیل بهبود فوق‌العادۀ امتیازاتش در بخش رضایت دانشجویان در ارزیابی سال جاری، از انتهای جدول ارتقا یافت . در سال ۲۰۱۵ تعداد متقاضیان و نیز تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این دانشگاه ده درصد کاهش یافت، با این وجود مسئولین دانشگاه برای پرکردن رشته‌محل‌های خود، حاضر به کم کردن میزان امتیاز لازم برای ورود به دانشگاه نشدند. بیش از یک‌سوم از متقاضیان موفق به کسب نمرۀ موردنیاز و ثبت‌نام نشدند. این میزان بسیار بیشتر از دیگر دانشگاه‌های مشابه است.

تقریبا پنجاه درصد از دانشجویانی که برای اولین بار در امتحانات ورودی  این دانشگاه شرکت کرده‌اند، موفق شدند  دوره a-level را بگذرانند. نیمی از دانشجویان ورودی جدید نیز بیست و یک سال یا بیشتر سن دارند. بسیاری از دانشجویان می‌خواهند تحصیلشان را به‌جای فصل پاییز از ماه فوریه آغاز کنند. بیش از نیمی از دانشجویان از طبقۀ کارگر و بسیاری از آن‌ها از میان اقلیت‌های قومی پرجمعیت منطقه جذب این دانشگاه شده‌اند.

طرح موفقی که برای  مشاورۀ دانشجویان سیاه‌پوست و دانشجویان آسیایی گذاشتند به الگویی برای دیگر دانشگاه‌ها تبدیل شده‌است. یک واحد مشاوره، با راهنمایی مردم بومی، آن‌ها را به ادامۀ تحصیل ترغیب می‌کند.

یکی دیگر از نگاهای راهبردی و مفید این دانشگاع این است که ، اولویت استخدام با دانشجویان بومی است. مسئولان دانشگاه دانشجویان را ترغیب می‌کنند تا از دانش و مهارت خود برای بهبود زندگی دیگران بهره گیرندمرکز مشاورۀ حقوقی دانشگاه به‌طور رایگان به مردم مشاوره می‌دهد.

هر یک از دانشجویان دانشگاه لندن شرقی یک دستگاه تبلت سامسونگ به‌صورت رایگان از دانشگاه هدیه می‌گیرد. در این تبلت‌ها کتاب‌های الکترونیکی از پیش وارد شده‌است، و این تنها بخشی از تلاش‌های دانشگاه در جهت تامین  نیازهای دانشجویان است. دانشجویانی که بیش از نیمی از آن‌ها از خانواده‌هایی هستند که تا به حال فردی از آن‌ها موفق به کسب تحصیلات دانشگاهی نشده‌است.

طبق اساسنامۀ دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی موظف به اجرای طرح سی و پنج ساعتۀ دانشگاه هستنداین طرح دانشجویان را موظف می‌کند که حداقل سی و پنج ساعت از زمان خود در هفته را به مطالعه اختصاص دهند تا بتوانند از مرکز منابع آموزشی بهره کافی را برده و کارهای خود را به‌موقع تحویل دهند.

این دانشگاه در ساز و کار بهبود کیفیت آثار پژوهشی بریتانیا سال ۲۰۱۴ عملکردخیلی خوبی داشته‌است. تعداد آثار پژوهشی ارائه شده که موفق به کسب امتیاز برجستۀ جهانی شدند، نسبت به سال ۲۰۰۸ دو برابر شده‌است و شصت و دو درصد از آثار پژوهشی ارائه‌شده، در جایگاه بالای دو رتبه‌بندی دیگر قرار گرفتند. این دانشگاه به دلیل امتیاز بالای خود در پژوهش‌های روانشناسی که تمامی‌شان موفق به کسب برترین امتیازات شدند، در صدر دانشگاه‌های بریتانیا قرار گرفته‌است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

26200783

26200784

دانشگاه لندن شرقی










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود