پزشکی در انگلستان

پزشکی یکی از رقابتی ترین رشته ها در انگلستان می باشد و هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی در مدارس پزشکی پذیرفته می شوند.اگر نمرات شما در بالاترین سطوح باشد و بتوانید ثابت کنید که علاقه قلبی به تحصیل و کار در این زمینه دارید، درخواست برای تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان مختص شما می باشد. داشتن نمره AAA در مقطع A-Level که دروس شیمی یا زیست شناسی شامل آنها می شوند یا نمره 38 در IB یا نمره آیلتس 7 آکادمیک برای تحصیل در مقطع کارشناسی پزشکی مورد نیاز می باشد.

برای تحصیل در مقطع تکمیلی رشته پزشکی، مدرک کارشناسی پزشکی با نمرات عالی و پیشینه شغلی موفق و همچنین تجربه کاری به میزان یک روز در هفته برای دوره 6 ماهه در یک بیمارستان، آسایشگاه یا سایر محیط های مراقبتی نشان دهنده قصد و نیت فرد برای مدرسه پزشکی مورد انتظار می باشد. آشنایی با سیستم خدمات درمانی انگلستان (NHS) و نحوه کارکرد آن برای متقاضیان بین المللی حیاتی می باشد.

استانداردهای پذیرش برای تمامی مدارس پزشکی در انگلستان دقیق و سختگیرانه می باشد.

مصاحبه پذیرش در این دوره می تواند سخت و دشوار باشد و دانشجویان می بایست انتظار پرسش در خصوص انگیزه فردی، سوابق کاری قبلی، علاقه مندیهای شخصی و همینطور توانایی فرد در ارائه مستندات تمامی موفقیت های قبلی خود که شامل تجربه کاری مرتبط می شوند، داشته باشند. تعدادی از مدارس پزشکی گذراندن آزمون شایستگی کلینیکی UKCAT را انتظار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 

پزشکی در انگلستان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود