نظر رئیس موسسه آموزش سرمایه گذاری Martha Mador  درباره دانشگاه  kingston

رئیس موسسه آموزش سرمایه گذاری Martha Mador می‌گوید: دانشگاه Kingston   در ۹ سال اخیر نقش بسیارحمایت کننده‌ای در زمینه کار آفرینی داشته است, که از طریق برنامه‌ها و فعالیت های مختلف آموزشی و رقابتی کسب شده بر اساس تحقیقات قوی در مرکز تحقیقات کسب و کار در مدرسه تجارت این دانشگاه به دست آمده است.
این دانشکده با بیش از ۲۳۰۰۰ دانشجو در دوره های تمام وقت و نیمه وقت، یکی از بخش های مهم دانشگاه Kingston   و بزرگترین مرکز آموزش عالی در جنوب غرب لندن به شمار می رود. ۴ دپارتمان این دانشکده در شعاع چهار مایلی Kingston   و در نزدیکی مرکز شهر Thames واقع شده اند که ۲۵ دقیقه تا مرکز لندن فاصله دارد. دانشکده Kingston   از جمله موفق ترین دانشگاه های انگلستان بوده و همواره در صدر سازمان های منتخب دانشجویان قرار دارد، آموزش کیفی این دانشکده بسیار معروف است و در عرصه پژوهش روندی رو به رشد دارد.
این دانشکده طیف وسیعی از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه کرده، و حوزه های مختلف مرتبط با تجارت و مدیریت از جمله،  بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، حسابداری و امور مالی، فن آوری اطلاعات تجارت و AMBA   معتبر دوره های تمام وقت و پاره وقت MBA خود را تحت پوشش  قرار می دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 نظر رئیس موسسه آموزش سرمایه گذاری Martha Mador  درباره دانشگاه  kingston










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود