تحصیل در دانشگاه ساوت بنک لندن
دانشگاه ساوت بنک یکی از قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاههای لندن است که از سال 1982 شروع به فعالیت کرده است.همچنین ، این دانشگاه از دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا استقبال می کند.

 

دانشگاه ساوت بنک لندن تقریباً ۷.۰۰۰ دانشجوی تحت حمایت دارد (بیش از یک‌سوم کل دانشجویان) و این یکی از دلایلی است که این دانشگاه را به یکی از ۱۵ دانشگاه صدرنشین به‌لحاظ حقوق پایه فارغ‌التحصیلان graduates’ starting salaries تبدیل کرده که در سال ۲۰۱۵ با میانگین تقریباً ۲۳.۶۰۰ پوند، ۳.۰۰۰ پوند بالاتر از میانگین کشوری گزارش شده‌است.

این دانشگاه با ۱.۰۰۰ کارفرما مشارکت داشته و در دوره‌های کارآموزی که در آن‌ها وقت دانشجویان میان یادگیری در محل کار و آموزش عالی تقسیم می‌شود، جایگاه بالایی دارد. در راستای رسیدن به هدف غایی «دانشگاه کوشای دوستدار محیط‌زیست که به مسائل جهان واقعی می‌پردازد» این دانشگاه سه اصل اساسی پیشرفت دانشجویی، تأثیر بر جهان واقعی، و دست‌یابی به فرصت‌ها را دستمایه کار خود قرار داده‌است.

%۷۵ از دانشجویان از پایتخت بوده و %۴۰ از آنان نیز از اقلیت‌های قومی محسوب می‌شوند. بسیاری از ۱۳.۰۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی این دانشگاه از دوره‌های مشترک با صنعت استقبال کرده‌اند، پروفسور دیوید فونیکس David Phoenix به‌عنوان معاون دانشگاه نیز بر افزایش حضور دانشجویان در صنعت تأکید ویژه‌ای داشته و همچنین در حال برنامه‌ریزی جهت اتصال ساختمان‌های دانشگاه به فضاهای سبز و ایجاد موقعیتی پردیس‌گونه دراین دانشگاه است.

این دانشگاه بودجه‌ای بالغ بر ۵۰میلیون پوند را در بخش تجهیزات مدرن آموزشی هزینه کرده و مبلغ ۳۸میلیون پوند دیگر را برای گسترش دانشگاه در دستور کار خود قرار داده و امیدوار است که طرح عظیم ۳میلیاردپوندی نوسازی منطقه الفنت اند کستل Elephant and Castle شامل بخش‌های ورودی این دانشگاه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

تحصیل در دانشگاه ساوت بنک لندن










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود