فستیوال بین المللی بالن ها در بریستول

به پرواز درآمدن بیش از 150 بالن در فستیوال بین المللی بالن ها در بریستول یکی از بزرگترین جشنواره هاییست که به این مناسبت مردم در جنوب غربی انگلستان دور هم جمع می شوند.

نخستین بالنی که امسال در این فستیوال به پرواز درآمد، بالنی از مغازه فرتنام و ماسون Fortnum & Mason شهر لندن بود. در بعد از ظهر روز شنبه، ۲۳ مرداد، ۷۱ بالن دیگر هم به پرواز درآمدند. در این فستیوال علاوه بر پرواز بالن ها معمولا تیم های چتربازی هم هنرنمایی می کنند.

به علت وزش باد بسیاری از بالن هایی که قرار بود در روزهای جمعه و شنبه یعنی ۲۲ و ۲۳ مرداد به پرواز درآیند، کنسل شد. برخی از این بالن ها در عصر شنبه و یکشنبه ۲۴ مرداد به هوا فرستاده شدند.

یک روز پیش از شروع این فستیوال، خلبان ها در یک جلسه صبحگاهی دور هم جمع شدند و به بررسی جزئیات پروازشان پرداختند. قبل از ناهار نیز به بررسی وضعیت جوی پرداخته و مسیرهایی را برای فرود آمدن تعیین کردند.

زیباترین لحظات این فستیوال، شب هایی است که در آن ترکیبی از نورها، رنگ و موسیقی، هارمونی شگفت انگیزی را برای بینندگان فراهم می کنند. امسال نیز این شکوه همچون سال های گذشته به چشم می خورد.

اعضای گروه بالن های کامرون Cameron Balloons را می بینیم که در شب مشغول آماده کردن بالن شان هستند. کمپانی بریستولی Bristol-based company بزرگ ترین تولیدکننده بالن های هوایی در سراسر جهان به شمار می رود.مراسم آتش بازی شبانه این فستیوال را با هم می بینیم که تماشاگران علاقمند فراوانی نیز دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 

فستیوال بین المللی بالن ها در بریستول










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود