گران ترین ساختمان سفارت خانه دنیا در لندن

این ساختمان با حدود 1میلیارد دلار در شهر لندن ساخته شده است.

ساختمان سفارتخانه جدید آمریکا در انگلستان قرار است فوریه آینده در یکی از محله‌های لندن و در جنوب رودخانه تایمز افتتاح شود؛ یک ساختمان 12 طبقه مدرن با زیربنای 800 متر و هزینه ساختی در حدود 1.3 میلیارد دلار! که به عنوان گران قیمت‌ترین سفارت دنیا، با الهام از قلعه های اروپایی طراحی شده است.

به گزارش آلامتو به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ تصمیمات اولیه ساخت این ساختمان مکعب‌شکل شیشه‌ای در سال 2008 گرفته شد و در زمان خود به دلیل هزینه‌های بالای برآوردشده، با انتقادات فراوانی روبرو شد.

سفارت قدیمی واقع در میدان گرفنور که در سال 1950 ساخته شده بود به دلیل کوچک بودن فضا، قدیمی بودن تاسیسات و نبود فضاهای امنیتی کافی نیاز به تغییر داشت. بنابراین به صندوق سرمایه گذاری دولتی قطر فروخته شد تا تبدیل به یک هتل شود.آمریکا ادعا کرده که با فروش املاک این کشور در لندن هزینه‌های مورد نیاز را تامین کرده است.

یکی از موارد امنیتی در نظر گرفته شده برای گران‌قیمت‌ترین سفارت دنیا، فاصله 100 فوتی ساختمان از خیابان است. دیوارهای سه لعابه ضدانفجار که در زیر زمین کار گذاشته و روی زمین هم با شیشه‌های ضد گلوله مجهز شده‌اند. سقف مجموعه با سلولهای فتوولتائیک پوشانده شده تا در مقابل بارندگی و رطوبت قادر به تبخیر آب جمع شده باشد، یک سربازخانه برای تفنگداران دریایی آمریکایی با21 اتاق و یک باشگاه از دیگر امکانات این سفارت‌خانه است.

این ساختمان 800 کارمند دارد و بنا بر پیش بینی های صورت گرفته روزانه حدد 1000 بازدیدکننده خواهد داشت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

گران ترین ساختمان سفارت خانه دنیا در لندن










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود