تحصیل در دانشگاه وینچستر انگلستان

دانشگاه وینچستر در شهر وینچستر انگلستان قرار دارد. دانشگاه وینچستر با تاریخچه ای از سال 1840، برخی از پیشرفته ترین امکانات آموزشی در بریتانیا را  برای تحصیل در انگلستان در اختیار دارد.

دانشگاه وینچستر یکی از دانشگاه‌های کوچکی است که در ارزشیابی ملی دانشجویی NSS عملکردهای خوب و قابل‌قبولی برای تحصیل در انگلستان از خود نشان داده‌است. این دانشگاه در سال گذشته در میان چهار دانشگاه برتر از منظر رضایتمندی کلی دانشجویان و از منظر کیفیت آموزش و بازخورد‌های علمی در میان ده دانشگاه برتر رده‌بندی شده‌است. دانشگاه وینچستر به‌طور موقت با بیش از سی جایگاه سقوط در جدول اتحادیه دانشگاه‌ها و بر اساس معیارهای رضایتمندی دانشجویان روبه‌رو شده‌است. با این وجود این دانشگاه همچنان در میان پنجاه دانشگاه برتر از منظر کیفیت آموزشی قرار دارد. استانداردهای ورودی این دانشگاه نیز دچار افت شده‌، و با این وجود میزان رقابت دانشگاه به‌طور چشمگیری افزایش یافته‌است. دانشگاه وینچستر یکی از معدود دانشگاه‌هایی است که خود بازرسانی را برای رسیدگی به شکایات دانشجویان منصوب کرده‌است.

تعداد ورودی‌های جدید این دانشگاه در پنج سال متوالی رشد داشته، و این دانشگاه اکنون ( ۲۰۱۷ ) بیش از هفت هزار دانشجو دارد که نسبت به سال ۲۰۰۵ دو برابر شده‌اند. این دانشگاه در طرح نوآوری ملی که کارافرینی اجتماعی را افزایش می‌دهد مشارکت داشته، و همچنین از فارغ‌التحصیلان متمایل به راه‌اندازی تجارت شخصی خود حمایت می‌کند

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

تحصیل در دانشگاه وینچستر انگلستان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود