آیا دانشگاه الستر هنوز موفق است؟

دانشگاه آلستر از لحاظ نوآوری و تعامل منطقه ای از شهرت بین المللی برخوردار است اما امسال یازده پله سقوط را در جدول اتحادیه دانشگاه‌ها تجربه کرد، اما بزرگترین مسئلۀ دانشگاه کنار آمدن با قطع بسته حمایتی هشت و نیم میلیون پوندی دولت بود.

این دانشگاه که پیشتر از ارائه رشته‌هایی مانند مطالعات فیلم، تاریخ، کامپیوتر و مهندسی صرف‌نظر می‌کرد، اکنون اعلام کرده‌است که گروه زبان‌های نوین و طراحی داخلی را تعطیل و رشته کامپیوتر، ریاضیات، مدیریت کسب‌وکار و مطالعات دریایی را بهسازی خواهد کرد. این تصمیم شاید به این معنی باشد که رشته‌های درسی به تنها چهار دانشکده واگذار شود و با این کار هر دانشکده تخصصی‌تر شود. انتظار می‌رود تعداد دانشجویان دانشگاه آلستر تا سه سال آینده هزار و دویست نفر کاهش یابد. اعلام بودجه سال گذشته دانشگاه تأثیری آنی در این قضیه داشته، چنانچه با وجود دریافت هزار تقاضانامه بیشتر از سال ۲۰۱۴، هفتصد و چهل دانشجو کمتر ثبت‌نام کردند.

مسئولان این دانشگاه همچنان امیدوارند که در درازمدت موفق به توسعه این  دانشگاه برای تحصیل در انگلستان  شوند. طرح افزایش تعداد فارغ‌التحصیلان از دو هزار و پانصد به شش هزار دانشجو در تابستان سال ۲۰۱۶ در دانشکدۀ مُگی Magee در لاندن‌دِری Londonderry ارائه شد و ساخت یک ساختمان آموزشی یازده میلیون پوندی برای این تعداد دانشجو برای تحصیل در انگلستان  مورد تصویب قرار گرفت. ساختمان‌های آموزشی و هنری جدیدی در سال ۲۰۱۵ در دانشکدۀ کول‌رِین Coleraine افتتاح شدند. یک مجتمع ورزشی جدید نیز به ارزش پنج میلیون و صد هزار پوند در بهار سال ۲۰۱۷ در همین دانشکده افتتاح شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرماید:

26200783

26200784

آیا دانشگاه الستر هنوز موفق است؟










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود