رشته علوم ورزشی رشته ای برتر  در انگلستان

رشته علوم ورزشی در میان 10 رشته برتر دانشگاهی برای تحصیل در انگلستان  قرار گرفته است. رشته علوم ورزشی بیش از ۴۰ حوزه تخصصی را از ورزش درمانی تا مطالعه ورزش‌های سوارکاری و فناوری ورزشی دریایی پوشش می‌دهد. بسیاری از دوره‌های این رشته برخلاف انتظار داوطلبین بیشتر حوزه‌های علمی را پوشش می‌دهند.

 

برای مثال شرط ورود به این رشته در دانشگاه اسکسبرای تحصیل در انگلستان  Essex  دارا بودن مدرک A-Level در درس ریاضی یا یکی از دروس علوم پایه است. در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌ها به ورزشکاران نخبه بورسیه تحصیلی ورزشی اعطا می‌کنند، اما اکثریت این بورسیه‌ها متعلق به یک رشته خاص نیستند.

تمام دانشگاه‌های صدر جدول دارای امکانات ورزشی عالی و تیم‌های موفقی هستند، اما عملکرد آن‌ها در دوره‌های پژوهشی و تحصیلات ورزشی است که در اینجا در نظر گرفته می‌شودامسال دانشگاه بیرمنگام Birmingham با بالاترین امتیازات آثار پژوهشی در صدر جدول قرار گرفته‌است. دانشگاه اکستر Exeter، صدرنشین سابق جدول، به رتبه دوم تنزل پیدا کرده، درحالی‌که دانشگاه لافبورو Loughborough، معروف‌ترین نام در علوم ورزشی در حال حاضر در جایگاه ششم جدول قرار دارددانشگاه رده‌چهارمی گلاسگو Glasgow دارای بالاترین استاندارد ورودی و تنها دانشگاهی است که امتیاز آن در سیستم امتیازدهی قدیمی UCAS بیش از ۵۰۰ است، درحالی‌که دانشگاه رده‌هشتمی سوانسی Swansea دارای بهترین دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلی است. راضی‌ترین دانشجویان را باید در رتبه‌های پایین‌تر جدول جستجو کردهمانند سال گذشته، دانشگاه رده‌شصتمی کینگستون Kingston  بالاترین امتیازات را در ارزیابی ملی دانشجویی NSS در شاخص‌های کیفیت آموزش، بازخورد و پشتیبانی تحصیلی کسب کرده، در‌حالی‌که دانشگاه لیورپول هوپ Liverpool hope با کمی فاصله از جایگاه سی‌ام، دارای بهترین امتیاز در بخش تجارب دانشجویی است.

رشته علوم ورزشی از منظر دستمزد شروع‌به‌کار در مشاغل حرفه‌ای تقریباً در ۱۰ رتبه انتهایی جدول قرار دارد، اما از منظر دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلی در میان ۵۰ رتبه برتر باقی مانده‌استتنها %۸ از فارغ‌التحصیلان این رشته در پایان سال ۲۰۱۵ بیکار گزارش شده‌اند و از این نظر این رشته در جایگاه دوازدهم قرار دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید :

26200783

26200784

رشته علوم ورزشی رشته ای برتر  در انگلستان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود