یک روز فوق العاده در پارک ملی اسنودونیا

ولز کشوریست در بریتانیای کبیر که شاید افراد زیادی نام آن را نشنیده و یا چیزی درباره اش ندانند اما این کشور فوق العاده همچون سایر کشورها جاذبه های منحصر به فرد خودش را دارد.

یکی از آنها که در شمال غرب ولز واقع شده، یک پارک ملی به مساحت ۲۱۳۰ کیلومتر مربع است، که با کوههای سر به فلک کشیده پوشیده از برف و دره های عمیق و دریاچه ها و رودهای درخشان و روستاهای کوچک و زیبا می تواند آرامش را به شما هدیه کند. محبوب ترین قسمت این منطقه کوه «اسنودون» است که نام خود را به این منطقه بخشیده و بلندترین کوه در ولز به ارتفاع ۱۰۸۵ متر استو یکی از مراکز تفریحی انگلستان به شمار می آید. اگر اهل کوهنوردی نیستید می توانید سوار قطار شده و به قله این کوه رفته و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید. طبیعت بکر این منطقه جزء بهترین مقاصد گردشگری برای طبیعت گردان می تواند باشد.

بلندترین کوه ولز با نام کوه اسنودون ( Snowdon ) شناخته شده است که 3560 فوت ارتفاع دارد. این کوه ، مقصد محبوب گردشگرانیست که به کوهنوردی ، دوچرخه سواری در میان کوهها و حتی پیاده روی علاقه مند هستند. سالانه هزاران نفر در فصل تابستان برای کوهنوردی در این منطقه زیبا و رویایی می آیند. این کوه در پارک ملی اسنودونیا واقع شده است. همچنین چند دهکده کوچک جذاب ، منطقه تاریخی و حوضچه های طبیعی عمیق و زیبا نیز در این پارک ملی وسیع وجود دارد که این منطقه را به یک مقصد  محبوب و دیدنی برای گردشگران تبدیل کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

یک روز فوق العاده در پارک ملی اسنودونیا










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود