مجموعه ای از آثار برگزیده هنری در موزه تیت مدرن انگلستان

در شهر لندن موزه های غنی و با ارزش بسیاری وجود دارد که تیت مدرن یکی از پربازدیدترین آنهاست.

 

 

موزه تیت لندن در سال 1897 باز شد و در سال 2000 نام آن عوض شد و به کلکسیون تیت تغییر نام یافت. تیت لیورپول در سال 1988، تیت سنت لوئیز در سال 1993 و تیت مدرن در سال 2000 شروع به فعالیت کردند.

تیت لندن مرکزی برای درک آثار و فعالیت‌های هنری هنرمندان انگلیس است تا علاقه‌مندی به این آثار را در سرتاسر جهان توسعه دهد.

تیت لندن از زمان تئودور مونارچز از قرن 16 تاکنون بهترین مجموعه‌های برگزیده و آثار هنری انگلیس در جهان را در معرض دید عموم گذاشته تا پیشرفت آثار هنری انگلیس در سراسر دنیا نمایان شود.

در موزه تیت مدرن، گالری‌ها و نمایشگاه‌های متنوعی به همراه سایر خدمات رفاهی وجود دارد. از جمله رستوران، فروشگاه بزرگ کتب هنری و...

فضاهای سبز و باز عمومی برای تفریح و استراحت بازدیدکنندگان نیز در کنار رودخانه تایمز در نظر گرفته شده‌است. همچنین زمینی برای اسکیت بازان هم وجود دارد.

موزه‌ تیت مدرن شهر لندن، پربازدید کننده‌ترین موزه‌ انگلیس محسوب می‌شود و بعد از آن، موزه‌ بریتانیا و گالری ملی انگلستان در رتبه‌های بعدی قراردارند.

موزه تیت مدرن با شیوه‌های نوین نحوه نگرش مردم کشورش به هنر را تغییر داد و این دگرگونی سبب ارتباط بیشتر آنها با جهان پیرامونشان شد

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

مجموعه ای از آثار برگزیده هنری در موزه تیت مدرن انگلستان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود