هنر عکاسی در دانشگاههای برتر انگلستان

در اوایل عکس ها با دوربین های ساده و مبتدی تولید می شود که قابل مقایسه با تجهیزات امروزی نمی باشد و افرادی که متقاضی برای تحصیل در رشته ی عکاسی می شوند ، با علوم و فنون مختلفی در زمینه ی عکاسی آشنایی پیدا خواهند کرد در زمینه های چون با عکاسی خبری با تبلیغاتی علمی ، طبیعت و … آموزش می بینند و از دیگر مزیت های دانشجو بودن در رشته ی عکاسی کسب کردن علم یک فرد عکاس در طی چندین سال کار ، در یک دوره ی چهار ی ساله می باشد . به عبارت دیگر یک فرد دانشجو در یک دوره 4 ساله می تواند به اندازه ی یک فرد عکاس که علم خود را طی سالها کار بدست آورده است ، علم کسب کند .

از توانایی هایی که یک فرد به عنوان عکاس باید از آن برخوردار باشد می توان هنر دیدن اشاره داشت فرد عکاس باید بتواند زیبایی را در برخی از سوژه ها تشخیص دهد که دیگر افراد از این توانایی عاجز باشند و باید عمق دیدش به موارد معمولی از نظر دیگران ، بیشتر باشد و البته از دیگر نکات توانایی برقراری رابطه خوب می باشد . فرد عکاس باید بتواند رابطه خوب با افراد جامعه برقرار کند و همواره در محیط خارجی به دنبال سوژه های هنری باشد . رشته ی عکاسی به مانند نقاشی نمی باشد که فرد در منزل خود تصوراتش بر روی کاغذ پیاده کند . فرد عکاس باید همواره در محیط های خارجی باشد . زیرا تصاویر ثبت شده ، تصاویر واقعی هستند و هر فصل و زمان زیبایی های خاص خود را دارد . همچنین قابل ذکر است که فرد عکاس باید دارای اطلاعات عمومی بالایی باشد و توانایی تشخیص در موقعیت های جغرافیایی بالا باشد .
افراد متقاضی در این رشته باید یکسری دروس را تحت عنوان دروس اصلی و دروس پایه ای بگذرانند که به ترتیب هر یک از دروس در ادامه مقاله با جزئیات آورده شده اند

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

هنر عکاسی در دانشگاههای برتر انگلستان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود