تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

وقتی که به فکر خارج رفتن می افتید اولین موردی که پیش نیاز اصلی شماست زبان آن کشور است .مثلا وقتی می خواهید آلمان بروید باید آلمانی بخوانید و یا برای رفتن به فرانسه ، فرانسوی باید یاد بگیرید.خوبی تحصیل در انگلستان این است که زبان انگلیسی می بایست بلد باشید. زبان انگلیسی در ایران زبان اصلی است که خوشبختانه بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان از کودکی شروع به خواندن زبان می کنند .پس بزرگترین حسن تحصیل در انگلستان ،تحصیل به زبان انگلیسی است.آزمون زبان استاندارد برای تحصیل در انگلستان IELTS ACADEMIC FOR UKVI است.اما اگر IELTS ندارید و یا سطح زبان شما خوب نیست به هیچ وجه نا امید نشوید یکی از حالات زیر ممکن است شامل حال شما باشد.

گروه 1: اگر زیر 18 سال باشید :هیچ کونه مدرک زبان نیاز ندارید.انگلیسی را در بهترین کالجهای انگلستان قبل از شروع دوره اصلی تحصیل فرا میگیرید.

گروه 2: اگر بالای 18 سال باشید: در اینجا حالتهای زیر را داریم

حالت A :اگر تحصیل در دوره های کالجی مثل ALEVEL یا FOUNDATION را دارید حتما نیاز به IELTS UKVI  دارید.

حالت B: اگر قصد ادامه تحصیل در دوره لیسانس را دارید می توانید IELTS داشته باشید ولزومی ندارد که حتما UKVI باشد حتی می توانید TOEFL یا PTE یا آزمونهای دیگر را داشته باشید. این مورد بسیار تخصصی است پس باید با مشاورین مجرب علم گستر کاوه تماس بگیرید.

حالت C: اگر قصد ادامه تحصیل در دوره فوق لیسانس و یا دکتری در انگلستان را دارید می توانید از SELL ASSESSMENT دانشگاه ها استفاده کنید .این مورد بسیار تخصصصی باید با مشاورین بسیار مجرب علم گستر کاوه تماس بگیرید.

پس تحصیل بدون مدرک زبان در انگلستان امکان پذیر است پس حتما با ما تماس بگیرید تا در باره تحصیل در انگلستان بدون IELTS اطلاعات لازم را بگیرید.

 

برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.

26200783

26200784

تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود