دانش آموزان موفق کالج David Game

.

هر سال دانش آموزان دوره UFP هنر و طراحی در کالج David Game کارهای شگفت انگیزی ارائه می دهند و استعداد آنها همیشه توسط بهترین دانشگاه های انگلستان تائید می شود و ما به این امر خیلی مفتخریم.

برای مثال 5 دانش آموز در دانشگاه University of the Arts London پذیرش گرفته اند که اسامی این دانش آموزان عبارتند از: Malika Azhigaliyeva, Elnaz, Huda Al- Yaqobi and Lamya Al Sheaibi که UFP معماری در David Game گذراندند.

نظرات این دانش آموزان درباره کالج و دوره در David Game

ملیکا از کشور قزاقستان از قبولی در دانشگاه بسیار خوشحال است و می گوید: پشتیبانی که در دوره UFP داشتیم بسیار قابل تقدیر است.تمامی افراد در کالج در هر زمانی آماده کمک به یکدیگر میباشند. هم چنین محیطی چند ملییتی در کالج که همراه با یادگیری نکات بسیاری در مورد فرهنگ های گوناگون است بسیار جذاب میباشد. قرارگیری کالج David Game در قلب لندن فرصتهای بسیاری را فراهم آورده است.

الناز از ایران و لامیا از عربستان از تحصیل کرده های  دوره UFP در کالج David Game ، از تحصیل در این  کالج رضایت دارند و تجربه معلمان در تدریس از علت های موفقیت خود می دانند.

هدا از عراق میگوید نه تنها از نظر علمی در دوره UFP به او کمک شده است بلکه دوستان بسیاری نیز پیدا کرده و با افراد زیادی از ملیت و تاریخ و فرهنگ مختلف آشنا شده است.

امیره از برونئی می گوید دوره UFP به او کمک کرده تا یک پورتفولیوی عالی ارائه دهد و بتواند در دانشگاه پذیرش بگیرد.

به همه دانش آموزان کالج David Game که توانسته اند این چنین موفق در دانشگاه پذیرش کسب کنند تبریک می گوییم.

چنانچه تمایل دارید در رشته معماری، هنر و طراحی در کشور انگلستان تحصیل کنید برای ثبت نام در دوره UFP و در ماه سپتامبر به ما در کالج David Game بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه علم گستر کاوه نماینده بسیاری از کالج ها و دانشگاه های برتر انگلستان در ایران تماس بگیرید.

.

 

دانش آموزان موفق کالج David Game










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود