معرفی University College London


about 5 سال ago


 

موقعیت جغرافیایی   London, England
درصد دانشجویان بین المللی   29.7%
مشهور برای   پزشکی .حقوق.علوم
شهریه بین المللی   16,340£-24,140£

دانشگاه کالج لندن قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده دانشگاه لندن است و به عنوان دانشگاه جهانی لندن شناخته می شود. در حال حاضر دانشگاه کالج لندن رتبه ۱۰ در جهان (رتبه بندی کیو اس دانشگاه ۲۰۱۹) و دانشگاه انگلستان برای چارچوب تحقیق (چارچوب تحقیقات تعالی) شناخته شده است . این دانشگاه در سال ۱۸۲۶ تأسیس شده است و نزدیک به ۲۹۰۰۰ دانش آموز در حال حاضر در این کالج ثبت نام کرده اند که  ۱۳۰۰۰ از آنها بین المللی هستند.

دانشگاه UCL  یکی از اعضای گروه نخبگان راسل و بخشی از مثلث طلایی در کنار آکسفورد و کمبریج است. کارکنان و فارغ التحصیلان در مجموع ۲۹ جایزه نوبل را کسب کرده اند و ۸۴۰ استاد و ۶۰۰۰ نفر از کارکنان دانشگاهی به تحقیق و تدریس اختصاص دست یافته اند. دانش آموزان با  تحصیل در این کالج میتوانند از امکانات آموزشی بیمارستان کودکان بزرگ خیابان اورموند، بیمارستان سلطنتی و بیمارستان چشم نیز بهره مند می شوند.

رتبه بندی

رتبه بندی دانشگاه کالج لندن برای سال ۲۰۱۹:

رتبه هشتم در راهنمای the Times University Guide

رتبه یازدهم در راهنمای the Guardian University Guide

رتبه دهم در راهنمای the QS World University Rankings

دانشگاه UCL به عنوان بهترین دانشگاه در انگلستان برای قدرت تحقیقاتی در چارچوب تعلیم و تربیت پژوهش ۲۰۱۴ رتبه بندی شد، که بیشترین تعداد تحقیق در جهان را دارد.

 
محل اقامت

در سال اول دوره تحصیلی  محل اقامت دانشجویان ازسوی دانشگاه تأمین میشود و خدمات کامل اقامتی برای دانشجویان ارائه داده میشود.

موقعیت جغرافیایی

  سه  کالج اصلی دانشگاه UCL عبارتند از:

Bloomsbury. Archway . Hampstead

بلومزبری خانه موزه بریتانیا، آکادمی سلطنتی هنرهای نمایشی، انجمن پزشکی بریتانیا، مجلس دانشگاه سنت لندن و تعدادی از کالج های کلیدی از جمله دانشکده بهداشت و گرمسیری، دانشکده داروسازی و کالج دامپزشکی سلطنتی است.

پردیس بایگانی بر آموزش های چند فرهنگی، اطلاع رسانی، تحقیقات بالینی و تحقیقات خدمات بهداشتی تمرکز دارد . دانشگاه هامپساید یکی از مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی مدرسه پزشکی است. اتحادیه دانشجویان ادعا می کند که بزرگترین انتخاب باشگاه ها و جوامع در کشور است و این امر برای کسانی که مایل به دور شدن از محل تحصیل هستند، مطلوب است .

فارغ التحصیلان

    Alexander Graham Bell (مخترع تلفن)
    Christopher Nolan (مدیر)
    Mahatma Gandhi
    Junichiro Koizumi (رئیس جمهور ژاپن در سال های ۲۰۰۱-۲۰۰۶)
    Chris Martin (خواننده)
    Ricky Gervais (کمدین)

 

 

 

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود