دانشگاه سوانزی Swansea ،دانشگاه برتر ولز


about 6 سال ago


دانشگاه Swansea در جدول اتحادیه‌ی دانشگاه‌ها به دانشگاه برتر ولز تبدیل شده و عنوان «دانشگاه ولز سال» را از آن خود کرده‌است. این دانشگاه برای اولین بار طی بیست سال گذشته از زمان انتشار جدول اتحادیه‌ی دانشگاه‌ها توانسته‌است از دانشگاه کاردیف  (Cardiff) پیشی بگیرد. این دستاورد به سبب افتتاح پردیسی دیدنی و جذاب با چشم‌انداز زیبای خلیج سوانزی و بهسازی پردیس اصلی دانشگاه با صرف بودجه‌ای بالغ بر شصت میلیون پوند در کمتر از یک سال به دست آمده‌است.

آوازه‌ی این روزهای دانشگاه به حدی است که موجب افزایش شصت درصدی تقاضای پذیرش در طول سه سال متوالی شده و جذب دانشجویان مقطع کارشناسی را به هزار وششصد نفر رسانده‌است.

از جمله نقاط قوت دانشگاه سوانزی در جدول اتحادیه‌ی دانشگاه‌ها برای تحصیل در انگلستان ، می‌توان به نرخ بالای اشتغال فارغ‌التحصیلان این دانشگاه که از این حیث در میان سی دانشگاه برتر جدول قرار دارد اشاره کرد. آکادمی کارآموزی این دانشگاه نیز امکان گذراندن دوره‌ی کارآموزی همراه با دریافت حقوق و شرکت در فعالیت‌های حمایت از مشاغل را فراهم کرده‌است.

پردیس پارک سینگلتون در دانشگاه سوانزی انگلستان

دانشگاه سوانزی در تمام پیشینه ی خود منحصرا از سوی پردیس پارک سینگلتون اداره شده است. با این وجود به خاطر گسترش سریع، دانشگاه یک پردیس ۶۵ هکتاری به هزینه ۴۵۰ میلیون پوند در محوطه ی ساحلیِ علم و نوآوریِ بِی برای تحصیل در انگلستان  (Bay Campus) ساخته است که در سپتامبر ۲۰۱۵ افتتاح گردید. از سال ۲۰۱۵ دانشگاه سوانزی به صورت دو بخشه و به همراه «پردیس پارک» واقع در پارک قدیمی سینگلتون و پردیس بِی واقع در کریملین باروز (Crymlyn Burrows) اداره شده است. در دسامبر سال ۲۰۱۰ شورای شهر نیث پورت تالبوت (Neath Port Talbot Borough Council) مجوز طرح کلی برای تاسیس پردیس جدید را صادر کرد. در مارس سال ۲۰۱۱ هیئت قانون گذاری ولز بخش پایانیِ - را عهده دار شد. کار از بهار سال ۲۰۱۳ آغاز شد و فاز اول در ژانویه ی ۲۰۱۶ به اتمام می رسید.

پردیس بی در دانشگاه سوانزی انگلستان

پردیس بِی در حدفاصل فِیبیِن وِی (Fabian Way) و ساحل جرسی مارین (Jersey Marine) واقع در کریملین باروز (Crymlyn Burrows)، در کنار ساحلی به اندازه ی ۶۵ هکتار برای تحصیل در انگلستان  احداث شده است. این پردیس در ابتدا شامل کالج مهندسی، دانشکده مدیریت، سالنی بزرگ با ظرفیت ۸۰۰ نفر، کتابخانه ای مشرف به سایت علایق خاص علمی (Site of Special Scientific Interest) و محل - دانشجویان بوده است. پروژه ها ادامه یافت تا به پردیسی شامل اولین موسسه ی تحقیقات امنیت انرژی و موسسه مواد ساختاری (Institute of Structural Materials) و مرکز تکنولوژی دانشگاه (University Technology Centre) برای تست مواد رولز رویس تبدیل شد.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود