پردیس دانشگاه د مونفورت در انگلستان


about 6 سال ago


دانشگاه دُ مونفورت در حال حاضر یکی از بهترین دانشگاه های کشور است. در طول چند سال گذشته، این دانشگاه ۱۳۶ میلیون پوند برای مدرن سازی بیش از پیش دانشگاه در قرن ۲۱ - کرده است.

دانشگاه دُ مونفورت ، در مرکز شهر لستر واقع شده است و ترکیبی از سنت و مدرنیته است که به سنت­ های منطقه و معماری آن احترام می گذارد و در عین حال، در حال ایجاد میراث جدیدی است.

در مرکز این پردیس، ساختمان جدید ویجی پتل (Vijay Patel) قرار دارد که در آن دوره های هنر و طراحی برگزار می شود، ساختمانی که به اندازه خود دانشجویانش از خلاقیت و نوآوری برخودار است. اتحادیه دانشجویان دانشگاه دُ مونفورت ، در مرکز پردیس قرار دارد. از دیگر ساختمان های واقع در مرکز پردیس می توان ساختمان هیو استون (Hugh Aston) را نام برد که دانشکده کسب و کار و حقوق در آن قرار دارد، و ساختمان هاثورن (Hawthorn) که محل برگزای دوره های بهداشت و بسیاری رشته های دیگر است.

این دانشگاه ۴.۲ میلیون پوند برای بازسازی قلعه لستر، در حاشیه پردیس، هزینه کرده است و حیات جدیدی به این گوهر تاریخی داده است و از آن به عنوان پایگاهی برای دانشکده کسب و کار استفاده می شود. در طبقات بالایی این قلعه منظره­ای زیبا، مکان های مناسبی برای غذا خوردن و نوشیدن، یادگیری، مطالعه و زندگی کردن وجود دارد







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود