تحصیل در دانشگاه دولتی De Montfort انگلستان


about 6 سال ago


دانشگاه De Montfort یک دانشگاه دولتی است که در سال 1992 در شهر لستر انگلستان تاسیس شد.این دانشگاه از 4 دانشکده تشکیل شده است.

دانشگاه De Montfort علی‌رغم نزول چهارده‌ پله‌ای خود در رده‌بندی‌های امسال جدول اتحادی دانشگاه‌ها که متأثر از کاهش میزان رضایت دانشجویان در ارزیابی ملی دانشجویی بوده، در جایگاهی حدود بیست پله بالاتر از جایگاه سه سال پیش خود قرار گرفته، و شمار دانشجویان ورودی‌اش حدود هزار نفر افزایش پیدا کرده‌است.

این دانشگاه پس از سال‌ها همکاری با باشگاه لسترسیتی (قهرمان لیگ برتر انگلستان) موفق به کسب عنوان همراه رسمی تحصیلات تکمیلی (Official Higher Education Partner) شهر لستر شد. همچنین به‌عنوان همکار باشگاه راگبی لستر تایگرز (Leicester Tigers)، همکار باشگاه کریکت لستر شایر (Leicester Shire) و همکار باشگاه هاکی بانوان لستر شناخته می‌شود. همچنین تلاش‌هایی در جهت احداث ساختمان‌هایی جدید برای برخی از بهترین دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی این دانشگاه از قبیل مد و نساجی، هنر، طراحی و معماری در جریان است.

برنامه ارتباطات جهانی دانشگاه De Montfort در پی این است که تا سال ۲۰۲۰ برای یازده هزار دانشجوی خود یعنی بیش از نیمی از تعداد دانشجویان فعلی، امکان برگزاری دوره‌های کارآموزی و فعالیت‌های برون‌مرزی را فراهم کند. در سال نخست اجرای این طرح، بیش از دو هزار و ششصد دانشجو از مزایای آن بهره‌مند شده و زندگی و کار در بیش از چهل کشور مختلف را تجربه کرده‌اند.

این دانشگاه همچنین در کنار پروژه‌های ملی و بین‌المللی خود این امکان را نیز فراهم آورده است که از طریق مشارکت در برنامه اسکوئر مایل (Square Mile) در قالب فعالیت‌های داوطلبانه به ارائه مهارت‌های خود به جوامع محلی بپردازد.

در سازوکار بهبود کیفیت آثار پژوهشی ۲۰۱۴، حدود شصت درصد از آثار پژوهشی این دانشگاه، دارای اعتبار بین‌المللی و جایگاه عالی معرفی شدند.

این دانشگاه به‌عنوان پایگاه بیش از شصت گروه و مؤسسه تخصصی، بر پژوهش‌های مربوط به جهان واقعی (Real World) از قبیل کنترل عفونت‌های بیمارستانی، پژوهش در سیاست‌های مسکن و مشارکت در پروژه یک میلیارد یورویی اتحادیة اروپا در شبیه‌سازی مغز انسان متمرکز شده‌استپروژه (OASYS) که برای هزاران روستانشین ساکن مناطق دورافتاده جنوب آسیا انرژی خورشیدی فراهم می‌کند، در سال ۲۰۱۵ به‌خاطر نوآوری اجتماعی موفق به کسب جایزه (Green Gown) شد.

دانشگاه De Montfort در حال حاضر یکی از بهترین دانشگاه های کشور است. در طول چند سال گذشته، این دانشگاه ۱۳۶ میلیون پوند برای مدرن سازی بیش از پیش دانشگاه در قرن ۲۱ - کرده است.

دانشگاه De Montfort ، در مرکز شهر لستر واقع شده است و ترکیبی از سنت و مدرنیته است که به سنت­ های منطقه و معماری آن احترام می گذارد و در عین حال، در حال ایجاد میراث جدیدی است.

در مرکز این پردیس، ساختمان جدید ویجی پتل (Vijay Patel) قرار دارد که در آن دوره های هنر و طراحی برگزار می شود، ساختمانی که به اندازه خود دانشجویانش از خلاقیت و نوآوری برخودار است. اتحادیه دانشجویان دانشگاه دُ مونفورت ، در مرکز پردیس قرار دارد. از دیگر ساختمان های واقع در مرکز پردیس می توان ساختمان هیو استون (Hugh Aston) را نام برد که دانشکده کسب و کار و حقوق در آن قرار دارد، و ساختمان هاثورن (Hawthorn) که محل برگزای دوره های بهداشت و بسیاری رشته های دیگر است.

این دانشگاه ۴.۲ میلیون پوند برای بازسازی قلعه لستر، در حاشیه پردیس، هزینه کرده است و حیات جدیدی به این گوهر تاریخی داده است و از آن به عنوان پایگاهی برای دانشکده کسب و کار استفاده می شود. در طبقات بالایی این قلعه منظره­ای زیبا، مکان های مناسبی برای غذا خوردن و نوشیدن، یادگیری، مطالعه و زندگی کردن وجود دارد.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود