کالج وارندین انگلستان


10 ماه پیش


کالج وارن­دین انگلستان (Varndean College) یک کالج فرم ششم موفق و محبوب است که با حدود ۱۶۰۰ دانشجوی ۱۶ تا ۱۹ ساله در حومه شمالی برایتون واقع شده است. این مجموعه طیف گسترده ­ای از دوره ­های پیشرفته و متوسط تحصیلی و فنی-حرفه ای ارائه می ­دهد، و همچنین تنها کالج دولتی در این منطقه است که  دیپلم بین المللی بکلوریت (International Baccalaureate Diploma) ارائه می دهد.

شب­ها درب­ کالج برای عموم باز می شود و آنها می توانند در دوره های فشرده آموزش بزرگسالان شرکت کنند؛ این کالج در چندین مرکز درون شهری دوره های آموزش خانواده و جامعه ارائه می­ کند. دسترسی تمام وقت به دوره ­ی تحصیلات عالی منجر به پذیرش نزدیک ۴۰ دانش آموز بزرگسال شده است.

کالج نه تنها از مدارس متوسطه اصلی برایتون و هوو دانش ­آموز جذب می­ کند، بلکه از بسیاری مدارس دیگر در سراسر شهرستان ساسکس شرقی و غربی، و همچنین شمال هیوارد هیث (Haywards Heath) و شرق و غرب ایست­بورن و ورتینگ (Eastbourne and Worthing)، نیز دانش ­آموز می­ پذیرد. تعدادی از دانش آموزان نیز از بخش­های مستقل و از خارج از کشور می­ آیند. این تنوع دانش آموزان، ترکیبی با نشاط و جهانی ایجاد می­ کند.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود