دانشکده ی هنر کینگستون


about 6 سال ago


دانشکده ی هنر کینگستون با بیش از ۱۴۰ سال قدمت، از سوی QS در میان صد دانشکده ی برتر هنر جهان قرار گرفته ­است و در سال ۲۰۱۴ یکی از بهترین نتایج را در ساز و کار بهبود پژوهش بریتانیا (REF) در دو رشته‌ ی ادبیات انگلیسی و تاریخ به دست آورد. این دانشگاه تعداد کمی از کادر دانشگاهی(تنها ۱۶ درصد کارکنان واجد شرایط) را در ارزیابی REF شرکت داد. با این وجود،۶۰ % از مقالات، در دو رتبه ی برتر قرار داشتند و در هر یک از ۹ حوزه ای که دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت، این دانشگاه دارای پژوهش های تراز اول جهانی بود.

قرار است دانشگاه کینگستون سرپرستی پروژه ‌ی جدیدی را با هدف بهبود تحصیلات تکمیلی به عهده بگیرد که بزرگ­ ترین پروژه ­ای است که توسط دولت تامین مالی می­گردد. هدف این پروژه، تشویق دانشجویان به ادامه ی تحصیل در دوره ­های کارشناسی ارشد رشته‌های علوم، ریاضی و مهندسی، و زیر نظر داشتن روند پیشرفت آن­ها است. البته این امر شامل حال دانشجویانی می شود که در حالت عادی وارد دوره ­های تحصیلات تکمیلی نمی­شوند.

دانشکده‌ی سلامت، خدمات اجتماعی و آموزش پزشکی (که به صورت مشترک با دانشگاه سنت جورج لندن اداره می‌شود) در حال حاضر با بیش از هفت هزار دانشجو، موفق شده است دو قرارداد مهم با مرکز ملی سلامت انگلیس امضا کند که باعث افزایش تعداد دانشجویان در رشته‌های پرستاری و فیزیوتراپی خواهد شد. ارتباط میان این مرکز و مدرسه‌ی سلطنتی پرستاری وتوانبخشی سرطان مارسدن (Marsden) این امکان را فراهم می­سازد تا بعضی از دانشجویان بتوانند حدود نیمی از دوره ‌ی آموزشی خود را به عنوان کارکنان کلینیکی شاغل در بیمارستان و مراکز مراقبت ‌های اولیه و خدمات اجتماعی طی کنند.

دانشگاه برای تبلیغ خود از شعار «لندن: زنده و پر برگ» استفاده کرده که نشان ‌دهنده ‌ی موقعیت برون شهری، مجاورت با رودخانه و محیط با نشاط آن است. از چهار پردیس این دانشگاه، دو پردیس در نزدیکی منطقه ی کینگستون، یکی در تپه ‌ی کینگستون و در فاصله دو مایلی و چهارمی در دره ‌ی روهمتون (Roehampton) قرار دارند؛ جایی که تا قبل از این، یک‌ مرکز ساخت هواپیما بوده و اکنون به یک مجتمع فناوری تبدیل شده است. سرویس اتوبوس رایگان دانشگاه تمامی این واحدها را به هم مرتبط می­سازد.

در میان دانشگاه­های بریتانیا، دانشگاه کینگستون دارای یکی از متنوع ترین ترکیب­های نژادی در میان دانشجویان است و همچنین بسیاری از دانشجویان کارشناسی آن، اولین عضو خانواده ی ‌خود هستند که تحصیلات دانشگاهی را تجربه می­کنند. حدود یک‌ سوم ظرفیت کینگستون به دانشجویان بزرگسال و نزدیک به نیمی از ظرفیت پذیرش هم به خانواده‌های طبقه ی ‌کارمند تعلق دارد.

اغلب دانشجویان موقعیت مکانی دانشگاه را دوست دارند ولی از هزینه‌های بالای زندگی در دانشگاه گله­ مندند. بیش از ۲۰ میلیون پوند صرف امکانات -ی دانشگاه کینگستون شده‌ است؛ همچنین امکانات ورزشی آن نیز با اضافه شدن ۶/۲ میلیون پوند به بودجه­اش، برای ساخت باشگاه بدن سازی و زمین­های بهبود یافته ی ورزشی توسعه پیدا کرده ­است.

 






دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود