Queen Ethelburga


10 ماه پیش


کالج Queen Ethelburga’s در حومه ی York و در فاصله ی  212 مایلی لندن  که این فاصله  در حدود  3 ساعت و ۴۲ دقیقه  از مرکز لندن می باشد ، واقع شده است .
کالج Queen Ethelburga’s رنک شماره ۱ را در منطقه شمال شرقی براساس میانگین نمره  ALevels را دارا می باشد  .
 
 
در ۷ سال گذشته ، تعداد دانش آموزان دختر و پسر در این کالج ( دانش آموزان داخل کشور و بین المللی ) به بیش از ۲ برابر افزایش یافته است . حتی در رکورد اقتصادی هم این میزان ۲۰ % افزایش یافت . به نظر شما دلیل این امر چیست ؟
 
محیطی دوستانه و شاد برای بالا بردن روحیه و اعتماد به نفس دانش آموزان 
کادر کاملا مجرب ، دلسوز و مهربان همواره در خدمت شماست…
۹۸% از دانش آموزان این کالج به بهترین دانشگاه ها راه یافته اند . 
- بالای ۶۵m £ در ۱۰ سال گذشته کلیه امکانات مورد نیاز دانش آموزان را فراهم کرده است .
مرکز ورزشی جدیدی برای رفاه حال دانش آموزان ایجاد شده است .
محیط امن و سالم و به دور از مشکلات شهری فضای مناسبی را برای دانش آموزان ایجاد کرده است .
هزینه های زندگی در میان دیگر شهرهای منطقه پایین تر است . تا ۲۰ % کمتر نسبت به جاهای دیگر
امکانات شبانه روزی بی نظیر، برخلاف هر چیزی که در هر مدرسه ای دیگر هست .
 
 
چرا کالج Queen Ethelburga’s متفاوت است ؟
پاسخ به این سؤال بسیار ساده است . این کالج متشکل از ۴ مدرسه کوچک است که هر یک خود به طور جداگانه توسط یک مدیردپارتمان و یک مدیر اصلی که Steven Jandrell نام دارد اداره می شود. 
با این روش یعنی تقسیم بندی مدارس به مدارس کم جمعیت ترهر مدیر دپارتمان می تواند یک شناخت دقیق و شخصی از نیازها ، استعدادها و شخصیت دانش آموزان خود داشته باشد . 
 
 
در برخی از مدارس دانش آموزان از لحاظ درسی به ۳ گروه ممتاز ، خوب و متوسط تقسیم می شوند ،
اما زمانی که از این نوع تقسیم بندی مدارس به مدارس کم جمعیت ترپیروی کنیم دیگر نیازی به گروهبندی دانش آموزان نیست . بنابراین QE در واقع ۴ مدرسه در یک کمپوس است .
بدون شک شما از سفر خود به این مدرسه لذت خواهید برد و این به این دلیل است که QE متفاوت از سایر مدارس موجود می باشد . والدین می توانند به صورت حضوری شاهد پیشرفت فرزندان خود در تحصیل و کسب اعتماد به نفس و موفقیت باشند . 
 
سبک مدرن مدرسه محبوب پدر و مادرها و دانش آموزان می باشد . هر اتاق دارای تلفن مستقیم ، تلویزیون پلاسما ماهواره ای ، پخش دی وی دی ، آشپزخانه کوچک ، یخچال و مرکز موسیقی ، سیستم تهویه هوا و سرویس بهداشتی فردی می باشد . 
بررسی نتایج امتحانات دانش آموزان حاکی از موفقیت چشم گیر  آن ها می باشد . 
 
 
هدف QE آموزش و پرورش برای زندگی است ؛ با پیشرفت تحصیلی به عنوان هسته اصلی آن و با مهارت های اجتماعتی و زندگی به عنوان قلب آن . 
در ۹ دهه از زمان تأسیس آن در سال ۱۹۱۲ ، کالج Queen Ethelburga’s به یکی از بهترین و شناخته  شده ترین مراکز آموزش و پرورش در انگلستان تبدیل شده است ،عواملی چون اعتبار ملی ، مراقبت از دانش آموزان ، محیط دوستانه و … باعت تحقق این امر شده است . یکی از برنامه های این کالج تخصیص سرمایه های موجود به منظور تأمین مالی کالج و فراهم کردن بالاترین امکانات و کیفیت برای دانش آموزان می باشد . 
- بالغ بر ۴۵ میلیون پوندی تنها در چند سال گذشته منجر شده است تا دانش آموزان با استفاده از امکانات و کیفیت برتر به موفقیت های برجسته دست یابند . از جمله رایانه ، تلفن ، اینترنت و … در کلیه اتاق ها وجود دارد . 
کالج Queen Ethelburga’s هر ساله در حال گسترش منابع خود هست که همین امر باعث شده است تا والدین این کالج را به عنوان یک فرصت بی نظیر برای فرزندان خود به رسمیت بشناسند . در پایان هر نیم ترم والدین یک گزارش کامل و جامع و دقیق و ارزیابی پیشرفت فرزند خود در هر موضوع خاص از طریق مدرسه دریافت خواهند کرد . 
 
 
دوره GCSE در کالج Queen Ethelburga’s :
 
این دوره در سطح بسیار بالا در کالج  QE با حضور اساتید مطرح و کاملا مجرب برگزار می شود . در این کالج دانش آموزان به طور کامل توسط دبیران خود از نظر درسی 
حمایت می شوند ، همچنین مشاوران مجرب و با تجربه در محیط کالج نقش به سزایی در بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آن ها دارند . تجربه ثابت کرده است که این روش ( مشاوره ) نقش موثری در دستاوردهای علمی دانش آموزان ، استقلال آن ها و کسب مهارت های تحصیلیشان دارد . 
 
دوره Alevels در کالج Queen Ethelburga’s : 
 
Queen Ethelburga’s College دارای سابقه درخشان در برگزاری دوره Alevels می باشد . همین امر که QE دارای رنک ۱ در منطقه شمال انگلیس در میانگین نمره Alevels می باشد خود گواه این مدعاست . 
 
 
نمرات لازم برای ورود به دوره Alevels و یا IB Diploma به شرح زیر است:
 
 
► ۶ GCSEs at Grade C or above to include:
► Grade A*, A, B or C in English Language and Mathematics
► Grade A*, A or B in subjects to be studied at A Level/Higher Level IB Subjects
► International students should have certificated English language skills equivalent to      IELTS 5.5 (or equivalent on our entry test)
 
 
برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
 
 
 






دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود