EALING INDEPENDENT COLLEGE


10 ماه پیش


این کالج دارای بهترین سطح تدریس و با سابقه عالی و حفظ یک محیط بسیار دوستانه برای دانش آموزان و اساتید میباشد. بازدید کنندگان کالج به سرعت متوجه جو دوستانه و شور و شوق کارکنان و دانش آموزان می شوند.
 
 
ما در مرکز Ealing که یک منطقه دلپذیر و فوق العاده زیبا هست قرار گرفته ایم و دسترسی آسان به فروشگاه ها, مغازه ها, فرودگاه و مترو.کالج Ealing دارای استاندارد (Highly Trusted Sponsor) می باشد.یک پارک بسیار زیبا در پشت این کالج وجود دارد به اسم Walpole park با فضای سبز بسیار زیبا و دل انگیز.

به علت نزدیک بودن به Ealing Film Studios مناطق و گالری های بسیار جالب و معروف دارد.

از ایستگاه مترو Ealing Broadway تا کالج پیاده ۱۰ دقیقه فاصله است.این منطقه دارای اتوبوس ها و خط های مترو می باشد.رستورانهای بسیار عالی با کیفیت عالی در نزدیکی Ealing قرار دارد.

Ealing college در قلب Ealing Broadway واقع شده است.فاصله کالج تا مرکز لندن ۱۰ مایل (۲۰ دقیقه) می باشد.
 

دوره های زبان :

دانش آموزان خارجی برای ورود به دانشگاه ها و همچنین کالج ها، احتیاج به زبان قویتری دارند. دوره های زبان به صورت گروهی و یا تک نفره تشکیل می شود.برگزاری طیف وسیعی از دوره های زبان شامل دوره های عمومی و تخصصی و آمادگی IELTS و همچنین برگزاری تورهای تابستانی تفریح و زبان کالج Ealing را به یکی از بهترین گزینه ها برای دوره های زبان تبدیل نموده است . برای آگاهی از شروع دوره ها و اطلاعات دقیقتر با مشاورین علم گستر کاوه تماس بگیرید.
 
دوره GCSE :
آیا می دانید یکی از دلایل موفقیت دانشجویان ممتاز در دانشگاه های برتر انگلستان گذراندن این دوره در یکی از بهترین کالج های لندن می باشد . کالج Ealing بهترین کالج برای کسانی است که به موفقیت در آینده می اندیشند . داشتن اساتید باتجربه و همچنین جو صمیمی و دوستانه آن ها با دانش آموزان از ویژگی های بارز این کالج می باشد که هر کسی در برخورد اول متوجه آن می شود . 
موسسه علم گستر کاوه این افتخار را دارد که شما را برای ورود به این دوره به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی نماید .
 
دوره های ALEVELS :
اگر به رشته مورد علاقه تان در دانشگاه های برتر انگلستان می اندیشید ، بی شک دوره ALevels کالج Ealing بهترین گزینه می باشد . کلاس های کم جمعیت و توجه اساتید و کارکنان به فردفرد دانش آموزان در زمینه های تحصیلی ، زندگی و مشاوره برای انتخاب دانشگاه مناسب از ویژگی های برجسته این کالج می باشد . اگر می خواهید تمام ویژگیهای را با هم داشته باشید کالج Ealing را به شما توصیه می کنیم . موسسه علم گستر کاوه مفتخر است شما را برای ورود به این کالج راهنمایی و مشاوره نماید.
 
خوابگاه
این کالج دارای خوابگاههای مدرن و با امکانات عالیدرنزدیکی کالج میباشد.اتاقهای تک نفره ویا اتاقهای دونفره هم وجود دارد وهمچنین میتوان با خانواده های انگلیسی زندگی کرد که این یکی ازبهترین راه ها برای ارتقاء ‌سطح زبان وآشنایی با فرهنگ انگلستان میباشد.
برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد
 
 
 






دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود