Bath Academy


10 ماه پیش


 

یکی دیگر از کالجهای زیرمجموعه کالج دیوید گیم این کالج می باشد. این کالج در شهر Bath در غرب کشور انگلستان واقع شده است.

 

شهر Bath شهری بسیار آرام و دل انگیز با محیط و فضایی رویایی در غرب انگلستان واقع شده است.این کالج دارای استاندارد(HTS (Highly Trusted Sponsor نیز می باشد. این کالج نیز از زیر مجموعه های David Game Group می باشد.
فاصله این شهر تا مرکز شهر لندن ۱۱۵ مایل یا ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه با قطار و تا شهر آکسفورد ۸۲ مایل یا ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه با قطار می باشد. این کالج تمامی دوره های GCSE، Foundation،ALevels ودوره های زبان را با کیفیت برتر کالج دیوید گیم برگزار می نماید. یکی از محاسن این کالج میزان هزینه های زندگی کمتر آن به نسبت شهرهای لندن و آکسفورد می باشد.

 

چرا Bath Academy؟
 
• کیفیت بسیار بالای تدریس
• آگاهی کامل از نیاز های دانش آموزان
• ارتباط دوستانه با دانش آموزان
• حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان
• واقع در شهر زی
با و تاریخی انگلستان
• بیش از ۹۰ درصد از دانش آموزان Bath Academy برای بهترین دانشگاه های انگلستان پذیرش گرفته اند
• خوابگاه عالی
• 114 مایل فاصله تا مرکز لندن (۲ساعت و ۱۵ دقیقه)
• و امکانات پیشرفته کالج شامل:
      اتاق دانشجویی مشترک
      اتاق مطالعه خصوصی
      اتاق هنر
      اتاق کامپیوتر
 
 
دوره های GCSE:
 
آیا لحظه ای به این فکر کرده اید که سنین بین ۱۴ تا ۱۷ سال حساس ترین سنین برای دانش آموزان است . چرا که شاکله اصلی علمی و اخلاقی افراد در این بازه زمانی شکل می گیرد. پس اهمیت این دوران می تواند ضرورت انتخاب محیطی سالم و دانش آموزی را بیش از پیش گوشزد نماید. ما در موسسه علم گستر کاوه افتخار کمک به شما در این مقطع حساس زمانی را به وسیله فراهم کردن محیط مذکور در کالج Bath Academy داریم. مهمترین خصوصیات این کالج شامل برگزاری کلاسهای کم جمعیت بین ۲ تا ۸ نفر و ارائه برنامه های متنوع علمی و فرهنگی و از همه مهمتر گزارش عملکرد پیشرفت دانش آموزان به والدین به صورت لحظه به لحظه و مشاوره درسی منظم می باشد . لذا اگر واقعا خواستار ادامه تحصیل فرزندان خود در محیطی با ریسک کم و بازدهی بالا هستید با موسسه علم گستر کاوه جهت ثبت نام در دوره GCSE این کالج تماس حاصل فرمایید.
 
 
دوره های ALevels:
همانطوری که می دانید امتحانات دوره ALevels انگلستان به صورت سراسری می باشد . پس دوره های آمادگی ALevels مهمترین نقش را برای موفقیت شما ایفا می کند مهمترین مواردی که کالج Bath Academy را به یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای گذراندن دوره ALevelsتبدیل می کند آکادمیک بودن و امکانات بی نظیر تحصیلی کالج و همچنین محیط آرام و بی نظیر شهر Bath می باشد . انتخاب این کالج برای دوره ALevelsبدون کوچکترین اغراق یکی از (VFM(Value For Money ترین انتخابها می باشد . چون علاوه بر محیط بی نظیر علمی هزینه های منطقی این کالج می تواند کاملا وسوسه کننده باشد. برای آگاهی بیشتر از جزئیات این دوره در کالج Bath Academy با موسسه علم گستر کاوه تماس برقرار نمایید.
 
دوره های Foundation:
اگر می خواهید کیفیت بهترین دوره Foundation در بریتانیا را در محیطی خارج از لندن با همان پارامترهای کالج دیوید گیم تجربه کنید . اساتید برتر کالج Bath Academy در دوره Foundation آماده اند که شما را به سر منزل مقصود برسانند. رفتن به دانشگاه های ممتاز در صورتی امکان پذیر است که استعداد و خلاقیت دانش آموز با یک برنامه مدون تلفیق گردد . ترکیب این المان ها با مشاوره های لحظه به لحظه و ایجاد جو رقابتی مطلوب مطمئننا شما را مجاب می کند که برای کسب اطلاعات بیشتر این دوره در کالج Bath Academy با مشاورین موسسه علم گستر کاوه تماس حاصل فرمایید.
 
دوره های زبان:
آیا می دانستید یکی از تاریخی ترین شهرهای انگلستان شهر Bath می باشد؟ شاید بدون اغراق می توان ادعا کرد بعد از لندن دومین شهر توریستس انگلستان شهر Bath می باشد . اگر به ریشه واژه Bath نیز توجه کنیم به معنای حمام است که این موضوع به احداث اولین حمام رومی در قرن اول میلادی توسط رومیان پس از فتح انگلستان باز می گردد. همین پتانسیل توریستی باعث شده که سالانه تعداد بسیار زیادی دانشجو و گردشگر از سرتاسر دنیا شهر Bath را به عنوان محل - خود در طول دوره تحصیل یا تابستان انتخاب نمایند لذا بدون اغراق می توان اذعان کرد AcademyBath با ایجاد کلاسهای زبان متنوع و تورهای زبان تابستانی استفاده بهینه ای از این فضا نموده است. کیفیت کلاسهای زبان Bath Academy سخت ترین منتقدان را نیز به تحسین وادار می نماید. برای اطلاع از دوره های زبان بی نظیر این کالج با مشاورین موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.
 
خوابگاه : 
Bath Academy دارای ۳ خوابگاه Residential housesBathurst House, Oxford House می باشد. همچنین می توان با خانواده های انگلیسی زندگی کرد که این انتخاب می تواند بهترین راه برای بالا بردن سطح زبان و آشنایی بیشتر با فرهنگشان است. مسیر خوابگاه ها به کالج بسیار نزدیک است. و امکانات قابل قبولی را به دانش آموز ارائه می کنند . برای آگاهی از جزئیات خوابگاه های Bath Academy با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.
 
 






دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود