کدام مناطق انگلستان مهاجرین بیشتری دارد؟


about 6 سال ago


همانطور که می دانید انگلستان یکی از مطلوب ترین کشورها برای سکونت است اما این که کدام شهر و منطقه آن شرایط ایده آل تری دارد چالشیست که اکثر مهاجران با آن روبرو هستند.داشتن شهرهای جذاب و دیدنی با امکانات عالی هر فردی را دچار سردرگرمی در انتخابش می کند.

 

بر اساس آمار اداره آمار ملی انگلیس، لندن همچنان از محبوبترین مقصد برتر - است و جمعیتی بالغ بر 2.85 میلیون نفر در این پایتخت زندگی می کنند.

می توان گفت حدود 13% از جمعیت فعلی انگلیس در خارج از کشور متولد شده اند. این در حالی است که این آمار در سال 2001 تنها 9% بوده است.

جنوب شرقی انگلیس نیز یکی از مقاصد محبوب برای - افراد خارجی با جمعیت تقریبی 1.011.000 نفر است. شرق انگلیس نیز با جمعیت 635.000 نفری از مناطق دیگر مهاجرپذیر انگلیس به شمار می رود.

لوتون، پیتربرو و بوستون در لینکلن شایر انگلستان، جز مناطق مهاجرپذیری هستند که 17% از ساکنان آن در کشورهای عضو اتحادیه اروپا متولد شده اند.

جالب است بدانید که بوستون "شرقی ترین شهر اروپایی در بریتانیا" است که بیشترین تعداد پاسپورت های غیر اتحادیه اروپا را در خارج از لندن دارد.

 با این حال، داده ها از آخرین سرشماری نشان می دهد بزرگترین و بیشترین تعداد مهاجرین مربوط به شمال شرق انگلستان است که جمعیت مهاجرانش از سال 2012 که 24.422 نفر بوده، تا الان به 76.583 نفر رسیده است.

جنوب شهر "ولز" یکی از کمترین تعداد مهاجرین خارجی غیر انگلیسی را دارد. جمعیت غیر بومی آن 1000 نفر یعنی تنها 1.5% از جمعیت بومی 67.000 نفری را تشکیل می دهند.

اگر بخواهیم به افراد ساکن شهرهای مختلف اشاره کنیم که در چه مناطقی از انگلیس ساکن هستند، می توان به لهستانی ها اشاره کرد که عمدتا در غرب لندن یعنی شهر "ایلینگ" مستقر شده اند. تعداد کمی از لهستانی ها نیز در ایرلند شمالی ساکنند.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود